Betwijfel ikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Ties, acht jij aansprakelijkheid van Munsterman ex art. 2:9 BW kansrijk?
Ja met motoren in Assenquote:
Wat een eikel die kromme lul.quote:
Ik zie de Nederlandse topspelers als vertegenwoordigers van je land. (geldt trouwens voor alle landen) Waar je ook komt ter wereld, je roept 'Bergkamp', 'Van Basten', 'Van Nistelrooy' of 'Van Persie' en overal beginnen mensen enthousiast te reageren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel voor Nederland. Maar ik heb niet echt 'helden', vind ik een beetje onzin. Misschien Zlatan een heel klein beetje. Hem vind ik gewoon een megabaas.
Oh jee. En nu?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een letterlijke quote uit het programma. Nu slaat het nergens meer op.
Tja, kweenie. Ik vind 'hebben aids' nog wel door de beugel kunnen, zeker als je de context weet, maar als jij vindt van niet dan is het misschien een idee om met een hele nieuwe TT te komen.quote:
Ok, ik kijk namelijk het programma niet mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, kweenie. Ik vind 'hebben aids' nog wel door de beugel kunnen, zeker als je de context weet, maar als jij vindt van niet dan is het misschien een idee om met een hele nieuwe TT te komen.
Latwen we zeggen, post #47 ?
Koester jij er lekker op los, als Sneijder op dit moment een hele matige speler is zeg ik dat, punt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zie de Nederlandse topspelers als vertegenwoordigers van je land. (geldt trouwens voor alle landen) Waar je ook komt ter wereld, je roept 'Bergkamp', 'Van Basten', 'Van Nistelrooy' of 'Van Persie' en overal beginnen mensen enthousiast te reageren.
Het zijn boegbeelden, sterren die overal ter wereld populair zijn. Die moet je koesteren.
Jammer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Koester jij er lekker op los, als Sneijder op dit moment een hele matige speler is zeg ik dat, punt.
Die twee praten buiten de uitzending niet met elkaarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:38 schreef RipCity het volgende:
Hoe Wilfriet gaat dadelijk tekeer in de kleedkamer tegen Johan. Je zag 't aan zijn hoofd.
Wat een brijante TTquote:
4/10quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt me wel irritant als hij z'n kleding steeds per se daar wil passen.
De server op wwwvoetbalinside.nl kan niet worden gevonden, omdat de DNS-lookup is mislukt. DNS is de netwerkservice die de naam van een website vertaalt in het internetadres. Deze fout wordt meestal veroorzaakt door een verbroken internetverbinding of een verkeerd geconfigureerd netwerk. Deze kan ook worden veroorzaakt door een niet reagerende DNS-server of een firewall die de toegang van Google Chrome tot het netwerk blokkeert.quote:
Dat is in elke situatie een voordeel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Het voordeel van zulke situaties is dat Valentijn niets zegt.
Dat hele gedoe over FC Twente heb ik al laten vliegen. Hoofdpijn en niet mijn cluppie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef tong80 het volgende:
'Dat zijn geen oplichters.' Ha ha ha
En dan nog het hoogste woord voeren.
Het blijft helaas zo dat de grootste muilen het laatste woord hebben.
Bedankt voor je medelevenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat hele gedoe over FC Twente heb ik al laten vliegen. Hoofdpijn en niet mijn cluppie.
Wel erg voor de supporters natuurlijk.
Filmquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
fappenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
VBL SC-enquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
Een zwangere spreeuw in de bek schijten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een zwangere spreeuw in de bek schijten.
Echt, hoe bedenk je het allemaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een zwangere spreeuw in de bek schijten.
Internet-filmpje. Briljant.quote:
RIPquote:
Heb twee W's naast m'n anus laten totoëren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Echt, hoe bedenk je het allemaal.
Wow. Gewoon wow.
Paar keer moeten gniffelen welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
Dirty Grampa lijkt me toch wel zo'n enorme aidsfilm in het kwadraat.
Dat Robert zich daar voor leentquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
Heb je die Jandino film nog gezien?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
zegt me niksquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je die Jandino film nog gezien?
Dat Robert de Niro zich daartoe verlaagt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
Herman tegen een lekker wijf : 'Wat vind je van deze openingszin ?'quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel succes heb je tot nu toe met die openingszin?
Mijn matras heeft me nog nooit afgewezenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeveel succes heb je tot nu toe met die openingszin?
Sowieso dit soort comedy'squote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
Gebrekkig Nederlands. Wanneer maken ze het gebit af ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet niet, vriendin van me broer kiest dus zal wss bagger worden.
Herman botst op tegen een vrouw en zegt in een reflex "Neuken?"quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman tegen een lekker wijf : 'Wat vind je van deze openingszin ?'
Je rechterhand ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn matras heeft me nog nooit afgewezen
Hoe gaat het met je vriendinnetje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moest gewoon andere dingen doen tijdens de aflevering
Beetje mijn grap weghalen he!?!!?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was in de botsauto. Je haalt dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herman botst op tegen een vrouw en zegt in een reflex "Neuken?"
"Ik dacht dat je het nooit zou vragen!"
Ehhh wattte.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beetje mijn grap weghalen he!?!!?
met Mani zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is niet je mod, vriend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Meteen seks vind ik eigenlijk niet kunnen, je moet eerst nog wel even wachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was in de botsauto. Je haalt dingen door elkaar.
Succes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga morgen op weer op bezoek.
AAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWquote:
Wat vond Tinder ervan ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een tienermoeder aan de haak geslagen op Tinder.
Wat vindt ze ervan dat je mod bent op het Fok! forum?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tiefus!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En dat op vrijdagquote:
Dat lijkt me meer een gesprek voor een 12de date.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat vindt ze ervan dat je mod bent op het Fok! forum?
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wauw, zoveel moeite doen voor een grapje
Dat vindt ze prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat vindt ze ervan dat je mod bent op het Fok! forum?
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:52 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
AAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAWAAHAHHAUHWUHUHUAWHAHUAHAHWUHUWAAW
Zit jouw moeder op Tinder joh?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een tienermoeder aan de haak geslagen op Tinder.
Wel klaargekomen ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Ik kijk heel graag naar Fischerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er van dit filmpje volledig te kijken.
Mwah ik denk eerder ergens bij de 14-18de date.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een gesprek voor een 12de date.
Hoi Tyronquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk heel graag naar Fischer
Maak je niet druk. Heel m'n repertoire is verwoest.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je lokt nu een grapje uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mwah ik denk eerder ergens bij de 14-18de date.
De weerman van VBLquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou erg lullig zijn als je homofiel bent.quote:
Nee die mag jij helemaal zelf opvretenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je gaat zondag geen nootjes eten?
wow....quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou erg lullig zijn als je homofiel bent.
Daarom blijf ik al heel m'n leven touwtje trekken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen seks vind ik eigenlijk niet kunnen, je moet eerst nog wel even wachten.
Dat wachten hoeft ook weer geen uren te duren.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou erg lullig zijn als je homofiel bent.
hehequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blond, Scandinavisch, Ajax. De naam doet er dan niet meer toe.
Lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee die mag jij helemaal zelf opvreten
Tyron neukt alles wat Deens is.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyron neukt alles wat Deens is.
Sinds Sisto voor Denemarken heeft gekozen kan Tyron moeilijk zitten.
Serieus dat was zo'n gemiste kans.; Denk dat het nu te laat is.quote:
Niesnootjes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind cashewnoten wel lekker
Maar niet teveel tegelijk
Die grote witte ronde units zijn chillquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou wel van noten. Grote vooral
Dit is wel vergezochtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niesnootjes.
Als je niest zeg je namelijk "cashew!"
(dit slaat nergens op)
Vreemd genoeg vind ik dit één van je betere grappen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niesnootjes.
(dit slaat nergens op)
Nou, ok JR.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niesnootjes.
(dit slaat nergens op)
gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niesnootjes.
(dit slaat nergens op)
Gegniffeld door je laatste zinquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niesnootjes.
(dit slaat nergens op)
Ik dacht dat dat joodse nootjes waren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niesnootjes.
(dit slaat nergens op)
De Meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waarom kijk jij geen wedstrijden meer van Ajax?
quote:
Jij wil deze persoon doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyron neukt alles wat Deens is.
Sinds Sisto voor Denemarken heeft gekozen kan Tyron moeilijk zitten.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil deze persoon doen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik begin erin te geloven nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest weer lachen.
Ik begin moe te worden.
Hey een godin.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godinnen zijn langer dan 1.40/1.45quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey een godin.
Je zou er haast gelovig van worden.
Bron?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godinnen zijn langer dan 1.40/1.45
Ik ben ook moe GGMM. Ik gaat extreem vroeg legge.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest weer lachen.
Ik begin moe te worden.
Jessica Alba is 1.70m.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godinnen zijn langer dan 1.40/1.45
Welterusten, vriend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ook moe GGMM. Ik gaat extreem vroeg legge.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Jessica Alba is lekkerder dan Emilia Clarke
Blijkbaar gebaseerd op Hamlet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
Sons of Anarchy is een ontzettende bazenserie.
Eensquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
Leernichterijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
Wie het hier niet mee eens is, is gek.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef Kopsterk het volgende:
He je bent er weerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik post vaak gewoon en dan roept hij dat steeds
Volgens mij heeft er iemand lopen knoeien met mijn instellingen. Een user en dat kan maar 1 persoon zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is iemand blij je te zienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roland heeft de typevariant van Tourette.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien vindt hij je leuk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
dat heb ik KUT KLOTE niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Roland heeft de typevariant van Tourette.
Welk dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken een bazenfilm die daar ook op gebaseerd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Okay, zie je daar!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga jij maar alvast.. wij komen zo.. echt
Weet je het zeker? Joezi is daar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb een idee: laten we naar de SC gaan.
OP NAAR HET SC TOPICquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb een idee: laten we naar de SC gaan.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welk dan?Een film die zich afspeelt in Afrika.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Oh wacht...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een film die zich afspeelt in Afrika.
Ik ga zo dus ik heb geen tijd meer om iets te vertellen, hoewel ik nu al bezig ben aan een redelijk lange post dus eigenlijk had ik gewoon tijd gehad voor een kort verhaal maar ja is toch niet gebeurd merk je trouwens dat ik tijdens het typen van deze post gekapt ben met mijn leestekens ja ik gaf gewoon ineens geen fok meer maar goed nu ga ik echt dagquote:
Geniet er van.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef epicbeardman het volgende:
Net terug van een mooie Jupiler League pot.
Dominos besteld en wacht met smacht op de mp4+pizza
Waar is je epische UIquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef epicbeardman het volgende:
Net terug van een mooie Jupiler League pot.
Dominos besteld en wacht met smacht op de mp4+pizza
Jij hebt hier vorig jaar nog een mooie review over geschreven waar je vond dat je matras niet lekker lag.quote:
Ah nu wel bedanktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt hier vorig jaar nog een mooie review over geschreven waar je vond dat je matras niet lekker lag.
de redder van Twente/Heerenveen/Rotterdamquote:Op maandag 22 februari 2016 10:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond: de vermakelijke hork
quote:Op maandag 22 februari 2016 10:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond: de vermakelijke hork
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |