Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoort TS niet in het stadion te zitten?
Eerste dag van mijn vakantie, even lekker er tussenuit geweest met mijn vriendin. Laat thuis dus even niet naar de voetbal. Tegen Roda verleden keer ook al niet trouwensquote:
Het is ook veel te koud.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste dag van mijn vakantie, even lekker er tussenuit geweest met mijn vriendin. Laat thuis dus even niet naar de voetbal. Tegen Roda verleden keer ook al niet trouwens![]()
Was net toch ook met Duplan. Krijgt eerst een klap in het gezicht en krijgt dan een vrije trap tegenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:22 schreef n00b13 het volgende:
Hoeveel mag je een aanvallende speler duwen?
Oh dat maakt me niet zo heel veel uit. Merk wel dat ik steeds meer moeite heb om echt zin te hebben om altijd maar te gaan.quote:
Werd dat ook niet gezegd over Nec?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig van Sp-ar-ta
Als die terugkeren gaan ze gewoon weer degraderen
Niet door mijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd dat ook niet gezegd over Nec?
Nee, over De Graafschapquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig van Sp-ar-ta
Als die terugkeren gaan ze gewoon weer degraderen
Ja, door nietszeggende users als hafcquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is dat ze niet gaan liggen volgens mij. Bij de 5e keer kan die scheids hem toch een keer neerleggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was net toch ook met Duplan. Krijgt eerst een klap in het gezicht en krijgt dan een vrije trap tegen
Tegenwoordig gaat het erom wie het hardst roept en met de armen zwaait krijgt de vrije trap mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is dat ze niet gaan liggen volgens mij. Bij de 5e keer kan die scheids hem toch een keer neerleggen.
90 minuten zijn nog niet voorbij en zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:28 schreef Tagliano het volgende:
Maakt Sparta een (klein) foutje, komt VVV ook achter
Vanwege het beleid bij Sparta, te vaak onrustig daar. Je kan dan wel domineren in JL maar dat zegt weinig over overleven in Eredivisiequote:
Echt hé, vooral in het Foreparkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:28 schreef hafcfan het volgende:
Wat een knotsgekke avond. Ziek veel goals al
Dit jaar is het bestuurlijk juist prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanwege het beleid bij Sparta, te vaak onrustig daar. Je kan dan wel domineren in JL maar dat zegt weinig over overleven in Eredivisie
Wij kijken ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
90 minuten zijn nog niet voorbij en zo.
Je hebt een goeie beslissing genomen vriendquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé, vooral in het Forepark
Dat is bijna een uitzondering die de regel bevestigtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar is het bestuurlijk juist prima.
Ik zit er echt serieus over na te denken om mijn SC gewoon lekker op te zeggen na dit seizoen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hebt een goeie beslissing genomen vriend
Kan je een hoop kratten bier van kopen hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit er echt serieus over na te denken om mijn SC gewoon lekker op te zeggen na dit seizoen.
Ach dan klaagt tenminste niemand dat de promotie van Cambuur ervoor zorgt dat er een minder leuke club bij komt.quote:
Je kan er even mee door ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kan je een hoop kratten bier van kopen hoor.
Dan heeft allen Sked er nog eenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit er echt serieus over na te denken om mijn SC gewoon lekker op te zeggen na dit seizoen.
Moeten ze wel promoveren natuurlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach dan klaagt tenminste niemand dat de promotie van Cambuur ervoor zorgt dat er een minder leuke club bij komt.
Dan moet vd Vegt eerst weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moeten ze wel promoveren natuurlijk
Inderdaad. Zie NEC.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan dan wel domineren in JL maar dat zegt weinig over overleven in Eredivisie
Cambuur deed het ook niet slecht na zijn kampioenschap, Willem II bleef in de Eredivisie met gemakquote:
Als Vitesse zoals vorige week speelt maakt De Graafschap geen schijn van kans.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sked, maakt Vitesse kans dit weekend bij de superboeren? Ik denk een gelijkspel.
Het lijkt bijna alsof domineren in de JL van alles zegt over de Eredivisie, aangezien de top en onderkant van beide competities vrij inwisselbaar zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur deed het ook niet slecht na zijn kampioenschap, Willem II bleef in de Eredivisie met gemak
Et cetera.
Niks mis met Spartaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sparta is wel een overgewaardeerde club.
Een team dat met 11 punten bovenaanstaat, en nog een wedstrijd in handen heeft, is niet overschat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sparta is wel een overgewaardeerde club.
Sparta is gewoon een prima ploeg, prima jeugd etc. Go Ahead overtuigde zelfs in de Eredivisie als p6-promovendusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof domineren in de JL van alles zegt over de Eredivisie, aangezien de top en onderkant van beide competities vrij inwisselbaar zijn.
Dat sowieso, maar hij had alle tijd man. Veel te gehaast.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als er niemand voor de goal staat houdt het op hé...
Zeg dat nou niet. Dat brengt ongeluk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pec Zwolle heeft er ook weinig zin in zo te zien.
Doen het goed, maar ik vind ze ook weer niet meer aan de wereld toevoegen dan een FC Utrecht (behalve minder tokkies)quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een team dat met 11 punten bovenaanstaat, en nog een wedstrijd in handen heeft, is niet overschat.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De commentator wilde bijna zeggen dat die bal net naast ging.
Het is wel jouw schuld! Jij bracht het ongeluk door te zeggen dat PEC er geen zin in had. Nou dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou je voortaan even in, wil je?
Het spijt mequote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is wel jouw schuld! Jij bracht het ongeluk door te zeggen dat PEC er geen zin in had. Nou dan weet je het wel.
dat ligt vooral aan wie je kooptquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur deed het ook niet slecht na zijn kampioenschap, Willem II bleef in de Eredivisie met gemak
Et cetera.
Wie heeft NEC dan gekocht die echt wat heeft toegevoegd?quote:
Het team van in de Jupiler League was eigenlijk al heel goed, maar een Bikel heeft wel veel toegevoegd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie heeft NEC dan gekocht die echt wat heeft toegevoegd?
nec was al te goed in de jl.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie heeft NEC dan gekocht die echt wat heeft toegevoegd?
Tu tu tu duh van der Heijden prikt er zo 2 in joh. Geen paniek.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Nee nee Ado komt nog terug.
Hopelijk maakt hij het waar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tu tu tu duh van der Heijden prikt er zo 2 in joh. Geen paniek.
Toch raar dat die bij Heerenveen nooit kansen kreeg, speelde tegen PSV ook erg sterk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het team van in de Jupiler League was eigenlijk al heel goed, maar een Bikel heeft wel veel toegevoegd.
Boeiende voetballer wel. Ik ga niet zeggen dat het een type Bazoer is, maar zijn ontwikkeling is fascinerend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch raar dat die bij Heerenveen nooit kansen kreeg, speelde tegen PSV ook erg sterk.
Bij Heerenveen doen ze wel vaker spelers weg. Tanane, Uth mocht weg. En nog wel wat. Las laatst mooi lijstje daarvan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch raar dat die bij Heerenveen nooit kansen kreeg, speelde tegen PSV ook erg sterk.
Schonequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Heerenveen doen ze wel vaker spelers weg. Tanane, Uth mocht weg. En nog wel wat. Las laatst mooi lijstje daarvan.
behoorlijk ja, al vond ik Uth wel logisch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Heerenveen doen ze wel vaker spelers weg. Tanane, Uth mocht weg. En nog wel wat. Las laatst mooi lijstje daarvan.
Stijn postte al een vermakelijk plaatjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grad Damen?
Die volkszanger, genot.
Wat doen die niet voetballers altijd aan die tafels?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:11 schreef Tagliano het volgende:
Mario Been, Barbara Barend én Frank Lammers bij de Eretribune
Die doen er echt alles aan om je niet te laten kijken
Dat is leuk voor de kijker, ofzo. Beetje identificatie, ditdatquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat doen die niet voetballers altijd aan die tafels?
Er zijn niet zo veel voetballers die iets nuttigs kunnen zeggen. En de paar die dan wel als vaste gasten worden gerekend is iedereen spuugzat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat doen die niet voetballers altijd aan die tafels?
Want ik kan me echt identificeren met grootverdienende BN'ers..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de kijker, ofzo. Beetje identificatie, ditdat
Als ze in de top drie eindigen is het goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die telt toch niet mee aan het eind van het seizoen
Is ook niet mijn redenatie, maar ik kan me voorstellen dat Foxie zo denktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Want ik kan me echt identificeren met grootverdienende BN'ers..
Nou. Dan doen we toch gewoon geen praatshow.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel voetballers die iets nuttigs kunnen zeggen. En de paar die dan wel als vaste gasten worden gerekend is iedereen spuugzat.
Is mijn theorie althans.
Of je kijkt gewoon FOX3quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou. Dan doen we toch gewoon geen praatshow.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou. Dan doen we toch gewoon geen praatshow.
Zelfs VI kan mij weinig meer boeienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Enige praatshows die ik kijk is Kees op zondag en VI.
Kees op maandag kijk ik het liefst.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Enige praatshows die ik kijk is Kees op zondag en VI.
Ik kijk alleen maar voor de kutgrappenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs VI kan mij weinig meer boeien
De komende wedstrijden beloven ook niet veel goeds.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Zaadpot. Wordt traditie op vrijdag.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De komende wedstrijden beloven ook niet veel goeds.
Excelsior - NEC
ADO - Twente
Graafschap - Roda
Utrecht - Excelsior
PEC - Roda
Graafschap - Twnete
Elke week een (lage) middenmoter tegen een staartploeg. Dat moet wel expres zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior - NEC
ADO - Twente
Graafschap - Roda
Utrecht - Excelsior
PEC - Roda
Graafschap - Twnete
Hopelijk heeft Fraser hem een beetje op de grond gekregen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
van der Heijden erin, in 3....2....1
We gaan het zien. Dat was bijna de 0-2quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Fraser hem een beetje op de grond gekregen.
Bakker joh.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We gaan het zien. Dat was bijna de 0-2
Ach, de vrijdagwedstrijden hebben heel zelden goede ploegen tegen elkaar. Alleen FEY-HEE en AZ-PSV vorig seizoenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke week een (lage) middenmoter tegen een staartploeg. Dat moet wel expres zijn.
Wat is Twnete?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior - NEC
ADO - Twente
Graafschap - Roda
Utrecht - Excelsior
PEC - Roda
Graafschap - Twnete
Die kijken niet naar ADO. Enige logische verklaring.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom die sirene nog niet verboden is door de knvb is mij een raadsel
Die kijken niet naar zulk oogaidsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wacht op de joodse organisatie die claimt dat het een verwijzing naar de tweede wereldoorlog is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat ding hoor je echt overal in de omgeving van het Forepark.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik wacht op de joodse organisatie die claimt dat het een verwijzing naar de tweede wereldoorlog is.
No Goal.quote:
Dat kun je gerust een understatement noemenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Manschot is een gedrocht van een scheidsrechter, hé.
Beetje maar....quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Manschot is een gedrocht van een scheidsrechter, hé.
PEC kan nog wisselenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Keeper pakt weer 3 minuten nu..
De laatste keer dat dat toegepast was en ik mij kan herinneren, was bij Nienhuisquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef Tchock het volgende:
Als de keeper de bal langer dan 6 seconden vasthoudt is dat een gele kaart. Vasthouden is klemmen met de handen/tegen het lichaam, opgooien of stuiteren.
Ik ben pokemon aan het spelen, dus nu moet ik bij Counter aan die aanval denkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat countervoetbal
Boh Pokemonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben pokemon aan het spelen, dus nu moet ik bij Counter aan die aanval denken
Maar inderdaad, walgelijk
2x thuis winnen en 5x uitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ado kan thuis echt nooit eens vermaken he
En de volgende twee wedstrijden zijn ook te doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:54 schreef Tchock het volgende:
Commentator doet net alsof Veldwijk de bal vanaf de middellijn met een omhaal via de lichtmast in de kruising werkt.
Maar wel lekker goaltje. Punten in de tas.
Een winst in Eindhoven zou me doen glunderen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2x thuis winnen en 5x uit![]()
![]()
Kssst. Ze hebben twee dagen rust na PSV-ATLquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op.
Aan het eind gaf ADO véél te veel ruimte weg, toen had het ook 0-4 kunnen worden. Verder was ADO 80 minuten beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:57 schreef n00b13 het volgende:
ADO heeft te weinig gebracht? Echt?
ADO was in mijn ogen gewoon de beste. Twee counters voor PEC en matige middenvelders.
Mijn gedachte gaat even terug naar 5 februari 2011.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kssst. Ze hebben twee dagen rust na PSV-ATL
Volgens mij staat ADO ooo echt bekend om punten pakken tegen top teams en dan thuis tegen middenmoters/degradanten is het pure aids.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2x thuis winnen en 5x uit![]()
![]()
Dan zou die niet tellen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:54 schreef Tchock het volgende:
Commentator doet net alsof Veldwijk de bal vanaf de middellijn met een omhaal via de lichtmast in de kruising werkt.
Maar wel lekker goaltje. Punten in de tas.
Maar ja. Als je achter staat moet je risico nemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan het eind gaf ADO véél te veel ruimte weg, toen had het ook 0-4 kunnen worden. Verder was ADO 80 minuten beter.
Klote gevoel over gehouden aan deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:57 schreef n00b13 het volgende:
ADO heeft te weinig gebracht? Echt?
ADO was in mijn ogen gewoon de beste. Twee counters voor PEC en matige middenvelders die de boel om zeep helpen.
Join the club.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klote gevoel over gehouden aan deze wedstrijd.
Mwoah ja vaak wel, alleen nu win je laatste weken wel van Cambuur en Excelsior. Dus dat valt opzich ook wel weer mee dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij staat ADO ooo echt bekend om punten pakken tegen top teams en dan thuis tegen middenmoters/degradanten is het pure aids.
Wesley Verhoekquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn gedachte gaat even terug naar 5 februari 2011.
Ik speel het best wel veel ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Boh Pokemon
Al speel jij het verdomd vaak geloof ik
Die zomeravonden dat je he-le-maal niets te doen hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik speel het best wel veel ja.Of het nu op de emulator is of pokemon showdown.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zomeravonden dat je he-le-maal niets te doen hebt
Dit jaar EK, TDF en OS dus die zijn er nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zomeravonden dat je he-le-maal niets te doen hebt
Maar dit jaar zijn de onderste 3 zwakker dan ooit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwoah ja vaak wel, alleen nu win je laatste weken wel van Cambuur en Excelsior. Dus dat valt opzich ook wel weer mee dan.
Ja, dat kan je qua puntenaantal ook over de nummer 3 zeggen. Wie staat daar?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar dit jaar zijn de onderste 3 zwakker dan ooit.
Dat is toch ook zo. Competitie wordt jaarlijks slechter en slechterquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dat kan je qua puntenaantal ook over de nummer 3 zeggen. Wie staat daar?
Oh wacht...
Wel spannenderquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo. Competitie wordt jaarlijks slechter en slechter
Boh genot ja, hopen dat ik mijn scriptie op tijd af hebquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dit jaar EK, TDF en OS dus die zijn er niet
De middenmoot dit seizoen is wel spannend ja, verder valt het wel meequote:
Wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De middenmoot dit seizoen is wel spannend ja, verder valt het wel mee
PSV wordt fluitend kampioen, en ik moet je wel gelijk geven dat Cambuur/Graafschap spannender is geworden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?Cambuur en de Graafschap beiden even slecht. Ajax en PSV vrijwel evenveel punten. Nummers 3-9 staan op 3 punten. De hele competitie is spannend.
Die gaan echt nog wel een keer verliezen. En we krijgen ook nog PSV - Ajax.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV wordt fluitend kampioen, en ik moet je wel gelijk geven dat Cambuur/Graafschap spannender is geworden.
Ajax gaat ook meer dan voldoende punten verspelen, die zie ik geen kampioen meer wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die gaan echt nog wel een keer verliezen. En we krijgen ook nog PSV - Ajax.
Ja en ADO - PEC vandaag, maar dat was een kutaffiche.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgenavond ben ik er maar heel even, tijdens AZ-GRO.
Het is wel een walgelijke speelronde zeg. Alleen bij HEE-NEC kan je zeggen dat er een zekere spanning over de uitslag is.
Deze bewaar ik even.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel een walgelijke speelronde zeg. Alleen bij HEE-NEC kan je zeggen dat er een zekere spanning over de uitslag is.
Volgende week UTR-FEY om 14:30 en AJA-AZ om 16:45.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en ADO - PEC vandaag, maar dat was een kutaffiche.
Ik had vanavond ook niet verwacht anders.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wordt het ook pijnlijk voor Ajax.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week UTR-FEY om 14:30 en AJA-AZ om 16:45.
Ik heb wel eens het gevoel dat dat pijnlijk kan worden voor Feyenoord.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het ook pijnlijk voor Ajax.
Ik krijg ook steeds meer de indruk dat je het hoopt.quote:
Een nederlaag doet altijd pijn, puntverlies doet pijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer de indruk dat je het hoopt.
Ajax is als een SOA.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een nederlaag doet altijd pijn, puntverlies doet pijn.
Eigenlijk alles aan Ajax doet pijn.
8-1.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV-Heracles, zeg het maar jongens.
Keek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, jullie kijken naar De Eretribune.
Hopelijk pakt ie een puntje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker genieten van Erwin van de Looi' zijn trojka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |