Mja, NAC, Volendam, Jong Ajax, Eindhoven zijn op zich wel sterker maar die schieten ene week alles erin en de week daarop zijn ze echt slechtquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tweede keer dat ik een
van je krijg vandaag, er bloeit wat
Te wisselvallig ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, NAC, Volendam, Jong Ajax, Eindhoven zijn op zich wel sterker maar die schieten ene week alles erin en de week daarop zijn ze echt slecht
Hoor ik daar een paria klagen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
In Jimmy's systeem horen... daar wil je niet eens in al kreeg je het cadeau
Iedereen hoort daar in hoor, alleen een heel groot deel daarvan gaat op de trein.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
In Jimmy's systeem horen... daar wil je niet eens in al kreeg je het cadeau
godver..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen hoort daar in hoor, alleen een heel groot deel daarvan gaat op de trein.
Ik zou iedereen verlinkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen hoort daar in hoor, alleen een heel groot deel daarvan gaat op de trein.
Jij bent nog zichtbaar op de lijst btw.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou iedereen verlinken
ja onder hermann zeker, vandaar dat ik het niet zagquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent nog zichtbaar op de lijst btw.
Nee hoor, ik gun WCH ook eens watquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil jij ook ofzo jij krijgt het niet.
aanstekenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
ER ZITTEN PARFUMVLEKKEN OP MN SHIRT ZE DROGEN MAAR NIET OP
First world problems...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
ER ZITTEN PARFUMVLEKKEN OP MN SHIRT ZE DROGEN MAAR NIET OP
huh doen ze dat ook s avondsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
Als ze je in de avond laten komen voor een MRI scan is dit dan normaal of is het dan bijna zeker dat je terminaal bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |