Mja, NAC, Volendam, Jong Ajax, Eindhoven zijn op zich wel sterker maar die schieten ene week alles erin en de week daarop zijn ze echt slechtquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tweede keer dat ik een
van je krijg vandaag, er bloeit wat
Te wisselvallig ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, NAC, Volendam, Jong Ajax, Eindhoven zijn op zich wel sterker maar die schieten ene week alles erin en de week daarop zijn ze echt slecht
Hoor ik daar een paria klagen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
In Jimmy's systeem horen... daar wil je niet eens in al kreeg je het cadeau
Iedereen hoort daar in hoor, alleen een heel groot deel daarvan gaat op de trein.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
In Jimmy's systeem horen... daar wil je niet eens in al kreeg je het cadeau
godver..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen hoort daar in hoor, alleen een heel groot deel daarvan gaat op de trein.
Ik zou iedereen verlinkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen hoort daar in hoor, alleen een heel groot deel daarvan gaat op de trein.
Jij bent nog zichtbaar op de lijst btw.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou iedereen verlinken
ja onder hermann zeker, vandaar dat ik het niet zagquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent nog zichtbaar op de lijst btw.
Nee hoor, ik gun WCH ook eens watquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil jij ook ofzo jij krijgt het niet.
aanstekenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
ER ZITTEN PARFUMVLEKKEN OP MN SHIRT ZE DROGEN MAAR NIET OP
First world problems...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
huh doen ze dat ook s avondsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
Als ze je in de avond laten komen voor een MRI scan is dit dan normaal of is het dan bijna zeker dat je terminaal bent?
Ja jij moet me rijden xxquote:
Waarom smeer je parfum op je shirt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ftfyquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom spuit je parfum op je shirt?
ELKE DAG KAN DE LAATSTE ZIJNquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oeh... je laat er geen gras over groeien
Dan gooi je het in wasmachinequote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
stonk je shirt dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om nog lekkerder te ruiken duh
Deze post is net zo ongevoelig als die dikke kale schedel van je.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze post is net zo ongevoelig als die dikke kale schedel van je.
Net zoiets als een Lego-steentje tekort komen. Overigens alsnog wel gevonden.quote:
razzia?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
Zo, ik ga maar eens de stad onveilig maken.
mazzel
nee ze valt op blondjesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]tweede keer dat ik een
van je krijg vandaag, er bloeit wat
Ik ook, tot zo!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
Zo, ik ga maar eens de stad onveilig maken.
mazzel
dat stinkt echt als hellquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik rook zelf naar butaanzuur niet zo lekker enzo heuhaueha
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom smeer je parfum op je shirt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |