komt vast goedquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze durven wel, stijn aanstellen als mod
Perzisch en exotic shorthairquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zullen we het over ras hebben????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
praat niet tegen een 40 jarige vent over je lingerie zeg...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
M'n lingerie is wit ben ik nu engelwaardig
Doe je mee met mijn bet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Fylax kwam het niet goed
Het houdt niet op, niet vanzelf
Terminaalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
Als ze je in de avond laten komen voor een MRI scan is dit dan normaal of is het dan bijna zeker dat je terminaal bent?
Als je in het ziekenhuis ligt niet heel raar, maar anders wel een beetjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
Als ze je in de avond laten komen voor een MRI scan is dit dan normaal of is het dan bijna zeker dat je terminaal bent?
...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je in het ziekenhuis ligt niet heel raar, maar anders wel een beetje
MRI van m'n heup gemaakt in de avond. Krijg volgende week een speelgoedheup van Intertoys. Maak je niet druk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
Ben goed verzekerd gelukkig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terminaal
Regel je uitvaart maar alvast
Dacht dat je dat pas live inzettequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Getafe over 3.5 corners
Nice over 3.5 corners
ik wilde een gevat grappige opmerking maken over vrijdagavond enzo... maar ik denk dat je echt baalt en angst hebt... dus ik denk dat ik gewoon jou sterkte wens en zeg dat het vast wel goed gaat komen...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:
Tx bbquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef Montelly het volgende:
Ik kan kwaliteitsuser als JimmyDean wer waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |