nicequote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sparta winst gewoon, dit gaan ze niet weggeven. Stijf aan kop in Jupkes League, kon quote van 1.60 niet laten lopen
is die weer in het leven geroepen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel goed, hoop dat ik ook hoger in de KLB kaste sta nu.
Sowieso in Jupiler League vrij hoge quotes, maar ik volg het niet zo intensief dus ik moet nog ontdekken welke teams echt beter zijnquote:
Sparta alleenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso in Jupiler League vrij hoge quotes, maar ik volg het niet zo intensief dus ik moet nog ontdekken welke teams echt beter zijn
Ja alleen in die oude zag ik namen hoog in de toren staan waarvan ik dacht dat klopt helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is die weer in het leven geroepen?
Aldus de persoon die online Stratego speelt.quote:
Daarom ben jij er dus nog?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Het gaat over voetbal en alle chicks zijn gone
En toto post een groengepunte lans enjij bent terug... typischquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Het gaat over voetbal en alle chicks zijn gone
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En toto post een groengepunte lans enjij bent terug... typisch
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:16 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Man heeft flinke groengepunte lans
Een watquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En toto post een groengepunte lans enjij bent terug... typisch
Kaste:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel goed, hoop dat ik ook hoger in de KLB kaste sta nu.
waar sta ikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kaste:
Jimmy Dean
Frank
Mensen die ik mag
Rest
Chloro, Niels, Stimo, Etto
Hermann
KOM DAN, IK SL00P JE MET MIJN LUITENANTquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus de persoon die online Stratego speelt.
Sowieso boven die laatste 5 namen, ik ben daar zelf al tevreden mee.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sowieso boven die laatste 5 namen, ik ben daar zelf al tevreden mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |