Je moet raw's niet net houdenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Front pocket op m'n 501 begint te rippen, denk dat ik 'm gewoon laat rippen en later eventueel repair, vind 't wel vet.
Op 40 graden in de was gegooid, niet eens binnenstebuiten en 't is aardig wat lichter allemaalMaarja, ik gebruik 'm nu als werkbroek en soms naar school, Unbranded 21oz wordt een mooi projectje die ik net ga houden
Ik mag mijn Momo's ook wel weer eens soaken of in de wasmachine pletteren.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
x2
Ik had van de week per ongelijk een thee soak met m'n oldblue
Ik bedoel geen lelijke telefoon fade o.i.d., gewoon naturalquote:Op maandag 22 februari 2016 22:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je moet raw's niet net houden
Ben trouwens wel benieuwd naar die Levi's. Pics please.
Heel nicequote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:39 schreef M1stral het volgende:
@BredeBroeder: Ziet er an sich nog best netjes uit. Zat niet heel veel wear in toch? Vind vooral de whisker area niet tegenvallen
Ik heb overigens ook nog maar even snel shots geschoten bij goed licht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En fitpic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso een broek zonder selvedgequote:Op donderdag 25 februari 2016 16:21 schreef bokkepoot het volgende:
Een pinroll zonder selvage? Is dat niet net zoiets als pizza zonder tomatensaus en kaas?
The horror
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Sowieso een broek zonder selvedge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke sloeber draagt nu broeken zonder selvage
Ontopic, iemand tips om pur uit je broek te krijgen? Ik weet dat aceton werkt. Maar dat heeft niet echt mijn voorkeur.Als ook van de sarcastische opmerkingen
hey is die eerste van river island?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:45 schreef BredeBroeder het volgende:
There we go:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha nee Levi's.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:55 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
hey is die eerste van river island?
die heb ik oook
oh oke nou ze lijken wel op elkaarquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:27 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
oh oke nou ze lijken wel op elkaar, mag ik toevallig vragen, bij welke merken je nog meer broeken koopt? we kopen ongeveer dezelfde soort broeken
nou vind de mijne er best wel op lijken hoorquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan deze broek niet gekocht hebben want 't patroon dat je ziet heb ik zelf gemaakt. Google eens raw denim.
Maargoed ik heb verder 2 H&M broeken, replay en de rest is levi's, binnenkort unbranded.
Ik denk dat die van bredebroeder wel een heel stuk wijder is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 22:33 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
nou vind de mijne er best wel op lijken hoor
http://www.riverisland.nl(...)stretch-jeans-284732
thx voor je reactie anyway
Vetquote:
Checkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:49 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
CheckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zkrs....
We fear that which we cannot see
Ziekquote:
Welkomquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:13 schreef DubbelB2 het volgende:
Hallo!
Nieuw hier. Wel al een tijdje aan het rondkijken op dit topic.
In bezit van een Unbranded UB201 (4 maanden wear) en een N&F Okayama Spirit (sinds een paar dag) Redelijk nieuw met Dry denim, maar veel lezen doet wonderen =)
Welkom, vers bloedquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:13 schreef DubbelB2 het volgende:
Hallo!
Nieuw hier. Wel al een tijdje aan het rondkijken op dit topic.
In bezit van een Unbranded UB201 (4 maanden wear) en een N&F Okayama Spirit (sinds een paar dag) Redelijk nieuw met Dry denim, maar veel lezen doet wonderen =)
Bij denoism was toch alleen die 0705sp te koop of zag jij nog meer liggen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:10 schreef Atta-boy het volgende:
Ook fysiek, oa tenue de nime en vier hebben ze in Amsterdam. En Rotterdam heeft wat liggen bij denoism. Maar er zijn volgens mij nog wel meer winkels
Ja denim jacket idd sowieso, maar qua jeans niks verder dacht ikquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:55 schreef Atta-boy het volgende:
Ook dat denim jacket en nog iets anders toch?
Welkom. Ik heb al vaker wat besteld via Denimio. Wat wil je precies weten over het aanpassen van de verzendlabels?quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:31 schreef DubbelB2 het volgende:
Thnx
Om maar gelijk met een eerste vraag te komen; zijn er mensen die ervaring hebben met Denimio? In het bijzonder de mogelijkheid om de verzendlabels aan je eigen voorkeur aan te passen?
Zag dat ze de optie hebben om de waarde te verlagen. Werkt dat in de praktijk of word je er alsnog uitgepikt door de douane?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:14 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Welkom. Ik heb al vaker wat besteld via Denimio. Wat wil je precies weten over het aanpassen van de verzendlabels?
Wat heb je gecopt?quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:42 schreef TN-FR het volgende:
2x via denimio besteld. Beide stond er op het pakket een te lage waarde. Ik heb 1 keer invoerrechten moeten betalen, ook al zei ik dat het een sample broek was zonder waarde. Moest nog eens 60 euro ofzo ophoesten. Wel in Duitsland tho, in Nederland was ie er tussendoor geglipt.
Foto's !quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:54 schreef Atta-boy het volgende:
Zulke dingen gaan een stuk langzamer dan broeken merk ik echt. Heb een momo shirt van don overgekocht een hele tijd geleden welke ik erg veel draag en daar begin ik nu wel wear in te zien, niet echt contrast fading zoals ik gewend ben maar meer een vintage soort fading met stukken roping overal waar stitching zit. Vind 'm wel cool worden
Dat is ook nog het enige waar ik over twijfel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:20 schreef rickstarr het volgende:
Fabric is nice van die jacket, ben alleen niet zo kapot van de stitching op de front pockets.
Die collab van denimio met japan blue is ook nice. Alleen wel twee keer zo duur ;-(.
http://www.heddels.com/20(...)d-1001-denim-jacket/
Darning ziet er goed uit, kan je foto maken van de binnenkant? Zo'n darning machine is echt vetquote:Op donderdag 3 maart 2016 17:49 schreef rickstarr het volgende:
XX-013 laten hemmen door mister handy denim en mijn xx-012 had een crotch blowout die hij heeft gemaakt.
voor de hem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na de hem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crotch fix:
[ afbeelding ]
Hij had er ook nog dit briefje bij gedaan :-D:
[ afbeelding ]
Ben er erg tevreden mee. Zeker een aanrader.
Cool, thanksquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:58 schreef rickstarr het volgende:
Hier een foto van de binnenkant:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🔒
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:56 schreef Doosopwielen het volgende:
Iemand een idee waar je mooie grijze jeans kan kopen?
Ik zoek iets als ditNudie Jeans had volgens mij iets in die kleurstelling. Geen idee of die nog verkrijgbaar is overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft er iemand ervaring met Dumluck? Ben in de markt voor een denim jack en zag deze voorbij komen. Pasvorm spreekt me wel aan. http://www.dumluck.nl/product/indigo-selvage-denim/
Nietquote:Op zondag 6 maart 2016 08:09 schreef RicardoKishna het volgende:
Na mijn eerste selvedge (Edwin ED 55) bijna een jaar te hebben heb ik een Edwin ED 55 white listed indigo black aangeschaft. Ben benieuwd hoe een zwarte selvedge fade!
Fabricquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:30 schreef DubbelB2 het volgende:
[..]
Dat is ook nog het enige waar ik over twijfel.
Bij fit pics vind ik het dan weer niet zo opvallen eigenlijk
Geef mij maar een 2105SP.quote:
Haha maar dat is een jas, telt nietquote:Op zondag 6 maart 2016 14:46 schreef M1stral het volgende:
https://www.denimio.com/m(...)e-pocket-jacket.html
Dankje! maar geld dat ook voor de 21oz versie?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:05 schreef DubbelB2 het volgende:
Unbranded loopt erg uit kan ik je vertellen uit ervaring. Anderhalve inch is geen uitzondering.
Yep, lopen meestal wel een inch uit.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dankje! maar geld dat ook voor de 21oz versie?
Verdomme, die fabric is echt fucking geilquote:Op maandag 7 maart 2016 18:01 schreef rickstarr het volgende:
Details zijn van die 10th anniversary momo's zijn nice. Alleen die battlestripes....
Mijn xx-013 @ 2 maanden wear:
[ link | afbeelding ]
Oni komt eind april/mei met een indigo/indigo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:10 schreef DubbelB2 het volgende:
Mooie fading!
Heb het idee dat Slub steeds meer te zien is.
Heb zelf een Oni in gedachten. Zeker nu Denimio die verkoopt. Zit mezelf alleen nog te overtuigen van de meerwaarde, mijn Okayama Spirit komt ook van de Oni loom.
Wat is een indigo/indigo danquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:21 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Oni komt eind april/mei met een indigo/indigo.
Misschien iets voor je?
[ afbeelding ]
Dus dan worden je fades blauw?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:19 schreef rickstarr het volgende:
Maar bij deze zijn zowel de warp als de weft indigo.
damnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:44 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld van hoe een double indigo fade:
Dag 1
[ afbeelding ]
6 maanden
[ afbeelding ]
1 jaar
[ afbeelding ]
3 x warme soak 2 x in de wasmachine.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:09 schreef DubbelB2 het volgende:
Nice! Hoeveel keer gewassen in die 1 jaar foto?
Thnx voor de tip. Klinkt goed =) Even afwachten wat 't gewicht wordt.
Gaat snelquote:Op maandag 7 maart 2016 18:01 schreef rickstarr het volgende:
Details zijn van die 10th anniversary momo's zijn nice. Alleen die battlestripes....
Mijn xx-013 @ 2 maanden wear:
[ link | afbeelding ]
Blijft nicequote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:44 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Hier een voorbeeld van hoe een double indigo fade:
Dag 1
[ afbeelding ]
6 maanden
[ afbeelding ]
1 jaar
[ afbeelding ]
Die hebben 'm niet helaas.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:42 schreef One_conundrum het volgende:
Blueingreen is het best em accuraatst in meten
Je kunt denimio even een email sturen met de vraag of ze het shirt in jouw maat even willen opmeten. Krijg je redelijk snel antwoord op. Ze meten dan de maten met de flat methode in plaats van de 360 methode wat vaak in Japan gebruikt wordt.quote:
Thnx. Heb ze een mail gestuurd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Je kunt denimio even een email sturen met de vraag of ze het shirt in jouw maat even willen opmeten. Krijg je redelijk snel antwoord op. Ze meten dan de maten met de flat methode in plaats van de 360 methode wat vaak in Japan gebruikt wordt.
Ues heeft wel een mooie:quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef Atta-boy het volgende:
Heb hem laatst live gezienzag er goed uit. Al een stuk lichter dan mijn oldblue, je kan echt zien dat ik nog achter loop
haha
Veel character en slub in ali zn redcloud.
Zit trouwens er aan te denken om een wabash shirt te halen, niet al te duur als het kan. Tot nu toe is mn beste keuze red cloud. Heeft iemand anders nog suggesties?
Gaat goed, moet alleen denk binnenkort weer crotch verstevigenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:43 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Tnx Ali.
[..]
Tnx Ali. Hoe is het met de progress van je Red Cloud?
Indo-merken al daarvoor gekeken? Redcloud is wel baas iigquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef Atta-boy het volgende:
Heb hem laatst live gezienzag er goed uit. Al een stuk lichter dan mijn oldblue, je kan echt zien dat ik nog achter loop
haha
Veel character en slub in ali zn redcloud.
Zit trouwens er aan te denken om een wabash shirt te halen, niet al te duur als het kan. Tot nu toe is mn beste keuze red cloud. Heeft iemand anders nog suggesties?
quote:The Gilded 15 oz is made of 100% cotton indigo warp and weft selvedge denim fabric from Okayama Japan.
It is only available in Slim Tapered cut. This pair will perfectly fits both Semi-Dress and Casual outfit.
Using buttons and rivets from Scovill and YKK zipper will add durability to this pair of jeans.
Dat is wel beter voor het weer in HKquote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:02 schreef One_conundrum het volgende:
SDA sd507 is onderweg. een 107 in 12oz, maar zou net iets ruimer in de thigh moeten zijn.
Nice en sicke pics van je achterkant, ga je nog de crotch en pockets repairen?quote:
Sugarcanequote:Op zondag 13 maart 2016 22:20 schreef kipknots het volgende:
Net weer uit de was :
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmm dit is wel vreemd. Ik heb dit nog niet meegemaakt dat het in de broek trekt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Trouwens, na 't soaken was m'n hele badkuip geel van de starch, volgensmij is dit in de witte selvedge getrokken![]()
Gaat dit nog weg als ie volledig droog is of blijft
't nu zo?
[ afbeelding ]
Unbranded is als het goed is sanforized dus er zou zo goed als geen shrinkage moeten zijn. En als die er is haal je dat er met een koude soak niet uit.quote:
Dat lijkt een prima fit zo te zien. Zou zeker een nieuwe broek willen dit jaar in een smallere fit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:27 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Hmm dit is wel vreemd. Ik heb dit nog niet meegemaakt dat het in de broek trekt.
Hopelijk is het wat minder wanneer de broek droog is.
Whoop whoop samurai komt met een slim tapered cut de S0511XX.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Released ergens in mei.
hahahaha ik moest flink lachen en terugdenken aan mijn heavyweightquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Holy fuck man die 21oz
Ik dacht dat die Levi's 501 erg was, dit voelt als een stuk ijzerdraad ipv karton dat over m;n benen schuurt![]()
![]()
![]()
Krijg de knopen niet eens dicht, niet omdat 't te strak zit maar omdat de stof gewoon zo foking dik is![]()
't zit tevens wel echt fucking strak, tag size 29, kleiner gaat 'm echt echt niet worden
Oh ja leuk.. vergeten dat die dingen als een gek afgevenKnokkels blauw
3% shrink volgens 't labelquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:00 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Unbranded is als het goed is sanforized dus er zou zo goed als geen shrinkage moeten zijn. En als die er is haal je dat er met een koude soak niet uit.
Qua stijfheid zal het ook niet zo veel uit moeten maken![]()
Denk dat dat spul bij je selvedge er na een was wel uit komt, maar vind het best wat hebben haha
Alles voor die fadesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit is echt een hel![]()
Alleen de bovenste knoop krijg ik dicht
Ja man, straks maar ff meteen laten hemmen naar 32 inch, 34 is echt te lang.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:48 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Alles voor die fades. Gelukkig dat dat gele weg is.
Die unbranded is sanforized dus veel krimpen zal hij niet doen toch...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:15 schreef bokkepoot het volgende:
Als ie nu al zo strak is, dan zou ik hem echt nooit wassen.
Je broek krimpt dan vrolijk een stuk verder dan dat ie nu is. En dan krijg je hem nooit aan. Heb het wel meegemaakt. Broek gekocht, zat redelijk strak.Een jaar later gewassen en ondertussen iets aangekomen. Na de was kwam ik gewoon niet meer in de bovenbenen van de broek...
Dan ben je een beetje veroordeeld tot Sea wash of wassen terwijl je hem draagt. Onder de douche ofzo
Na de soak zat die al strakker, dus sowieso is de shrink er een beetje uit. Tevens weet ik op welke waist size die nu zit en hij stretched ook nog.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:15 schreef bokkepoot het volgende:
Als ie nu al zo strak is, dan zou ik hem echt nooit wassen.
Je broek krimpt dan vrolijk een stuk verder dan dat ie nu is. En dan krijg je hem nooit aan. Heb het wel meegemaakt. Broek gekocht, zat redelijk strak.Een jaar later gewassen en ondertussen iets aangekomen. Na de was kwam ik gewoon niet meer in de bovenbenen van de broek...
Dan ben je een beetje veroordeeld tot Sea wash of wassen terwijl je hem draagt. Onder de douche ofzo
Je loopt hem in de tussentijd met dragen zo'n 4 tot 5 cm uit... Was je hem daarna dan krimpt hij ongeveer weer 5 a 6 cm. Die 2 cm heb je na 1x dragen er zo weer uit, maar het kan lastig worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:31 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Die unbranded is sanforized dus veel krimpen zal hij niet doen toch...
Heb je hem warm gesoaked dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Na de soak zat die al strakker, dus sowieso is de shrink er een beetje uit. Tevens weet ik op welke waist size die nu zit en hij stretched ook nog.
Dan kun je er van op aan dat ie nog krimp heeft...quote:
Alles voor de fadesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dan kun je er van op aan dat ie nog krimp heeft...
Moet je t.z.t. bij de was zorgen dat je niet te heet wast, beetje wasmachine kan wel op 30 graden wassen.
Zorgt wel voor minder contrast na het wassen helaas. Hoe heter hoe beter het resultaat qua contrast..Maar dan krimpt ie nog veel...
Kan wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:00 schreef Atta-boy het volgende:
Bij hemmen kan je selvedge niet verneuken zo ver als ik weet dus dat moet goed komen![]()
Denk ook dat de breedte wel goed moet komen, bij zo'n hw is het worstelen met die knopen meestal meer door de stijfheid en de stugheid. Of zit ie ook echt heel strak?
Maar dan moet je wel een flink slechte kleermaker hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:37 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kan wel.
In het ergste geval blijt een helft van de zelfkant niet goed geplooid zitten wanneer de broek een nieuwe hem krijgt. Dan krijg je zo'n crumpled selvage listing. Mooi man
Simpel doch heavyquote:Op zondag 20 maart 2016 16:26 schreef One_conundrum het volgende:
Goeie fit. Mooi simpel broekie.
Heb mijn SdA ook binnen. goeie fit. als het wat zonniger is ff foto's maken.
Zit er over te denken om het patroon van de backpockets te slopen. Mij wat te druk.
Denk alleen wel dat ie bij een echt hete wash (40 graden) nog wel een inch krimp pakt in de inseam. Maar heb expres nu gedubbel-cuffed zodat ik straks over een tijd niet met hoogwater loopquote:
Beter niet doen, gewoon blijven dragen tot aan je eerste was, daarna is die al een stuk soepelerquote:Op maandag 21 maart 2016 14:06 schreef rickstarr het volgende:
Mijn xx-013 blijft erg ruw aan de binnenkant na ongeveer 2 maanden wear. Dit is vooral pijnlijk als je wat langer op een bureaustoel zit. Zou dit met een soak en hem daarna als hij nog wat vochtig is dragen wat zachter kunnen worden of heeft dit geen effect en kan ik het beter niet doen?
Ja heeft inderdaad met de irregulariteit van de fabric te maken. Bij de xx-012 totaal geen last van gehad en bij mijn oni trouwens ook niet. Maar bij de xx-013 is het net fokking schuurpapier aan de binnenkant. Denk toch ik hem een soak ga geven vanavond.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:09 schreef Atta-boy het volgende:
Elke dag een lange onderbroek dragen wil ook wel eens helpen
Nee geen idee tbh, Die ruwheid komt wss door de irregulariteit van de fabric, dus heel comfortabel zou die dan misschien niet worden? Maar denk wel dat hij met meer wear en wassen was soepeler zou worden waardoor het minder vervelend word. Weet het niet zeker though
Ik heb ook een PNS dit is wel een sanforized raw.quote:Op maandag 21 maart 2016 18:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Wil een voorgewassen PNS kopen (schande) maar snap nog niet helemaal hoe het zit met de maatvoering.
Heb hiervoor een APC PNS in een maat 30 aangepast, die was zeker 1 a 1.5 maat te groot in de middel. Dus dan zou ik idealiter een 28/29 moeten. Enkel dat is zonder het latere uitlopen.
Jezus, had je een denim winkel ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:01 schreef reipoc het volgende:
te koop in almere
sugarcane sc40701 okinawa rainbow w 30 l 34 2 waarvan een splinternieuw
sc40601 w 31 l 34
w 30 l 34 deze is splinternieuw
1945 w 29 l 32
1955 w 30 l 34
1966 w 29 l 32
sc40401 hawaii w 31 l 34
sc40301-041 okinawa w 32 l 34
sc40302-061 okinawa grijs w 31 l 34
sc40500 edo ai w 32 l 34
sc40200c w 32 l 34
eternal 874 w 32
strike gold SG1103 w 28
flathead Z3005 w 31 l 36
F380 w 32 l 36
samurari s5000 GX-T lot 13-013 w 30 l 36
s5000 VX lot 10 w 29 l 36
s510 XX 19OZ II lot 7-254 w 30 l 36
s500 JX-LR lot 13-110 w 31 l 36
s5000 BK lot 09-060 (zwart) w 29 l 36
s710BK BIGNYC B048 (zwart) w 32 l 36
sommige nooit gedragen andere hoog uit 10 x
glas6209@gmail.com
Kewl, wat wil je ervoor hebben? en welke staat is ie?quote:
Jezus hoe kom je dr aanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:01 schreef reipoc het volgende:
te koop in almere
sc40601 w 31 l 34
1945 w 29 l 32
1955 w 30 l 34
1966 w 29 l 32
sc40401 hawaii w 31 l 34
sc40500 edo ai w 32 l 34
sc40200c w 32 l 34
eternal 874 w 32
strike gold SG1103 w 28
flathead Z3005 w 31 l 36
F380 w 32 l 36
glas6209@gmail.com
Valt wel mee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:27 schreef Atta-boy het volgende:
Maar nudies tellen ook niet als echte broeken bokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, in vergelijking met de meeste japanse merken zijn ze wel wat moderner.
Wat spannendere fits en simpelere wefts
Vooral Samurai en de Levi 501 zijn nog echt fits van de voor de 2e wereldoorlog.
Tegenwoordig zit Naked and famous in dat gat, samen met een boel indo merken.
Terwijl je vroegah wat meer de Somet of PBJ (DUUUUR!) in zat..Als ook van de sarcastische opmerkingen
Damn aardig veelquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:01 schreef reipoc het volgende:
te koop in almere
sc40601 w 31 l 34
1945 w 29 l 32
1955 w 30 l 34
1966 w 29 l 32
sc40401 hawaii w 31 l 34
sc40500 edo ai w 32 l 34
sc40200c w 32 l 34
eternal 874 w 32
strike gold SG1103 w 28
flathead Z3005 w 31 l 36
F380 w 32 l 36
glas6209@gmail.com
Deze is echt vet gewordenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:12 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Small update,drie jaar oud nu
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:12 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Small update,drie jaar oud nu
Dat is zeker een toffe broekquote:Op maandag 28 maart 2016 06:48 schreef reipoc het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
S710BK BIGNYC
prijs en size?quote:Op maandag 28 maart 2016 02:43 schreef reipoc het volgende:
[ link | afbeelding ]
s500 bijna nooit gedragen
Ja ben alleen vergeten wiequote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Zijn er uberhaupt wel APC stockists in Rotterdam?
Ik ga waarschijnlijk zaterdag even langs. Jij ook van plan te gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Atta-boy het volgende:
Deze week zijn de Amsterdam denim days, gaat iemand nog iets kijken en/of doen?
Miss dat baretta in den haag kan chainstitchen.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:22 schreef Analoog het volgende:
Zo, tijdje terug alweer! M'n PBJ is iets te krap geworden, dus het werd tijd voor een nieuwe. Heb een Studio d'Artisan SD107 gekocht via Denimio (geen invoerrechten ftw), mooie broek met een goede tapered fit. Ben alleen niet echt fan van de arcs, misschien haal ik die er binnenkort nog wel uit.
Weet iemand trouwens een plek om te chainstitchen in de buurt van Den Haag of Amsterdam? Hoorde dat Denham gestopt is met chainstitchen voor particulieren..
[..]
Ik ga waarschijnlijk zaterdag even langs. Jij ook van plan te gaan?
Ohja goede, die kan ik wel proberen! Bij TdN deden ze altijd een lockstitch met een chainstitch voor de sier eroverheen, moet natuurlijk wel een beetje roping krijgen hequote:Op woensdag 13 april 2016 17:12 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Miss dat baretta in den haag kan chainstitchen.
Tdn doet het ook nog met die kledingmaker die ze nu in dienst hebben toch?
Ik wilde wel heel graag gaan (al 3 jaar ofzo) maar komt nu weer niet uit, ga van het weekend verhuizen
En nice een studio d'artisan, weer eens wat anders
Echt? Dat wist ik niet. Maar zou dan voor de roping niet veel uit moeten maken toch? Als er alsnog een goede chainstitch overheen gaat.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:27 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ohja goede, die kan ik wel proberen! Bij TdN deden ze altijd een lockstitch met een chainstitch voor de sier eroverheen, moet natuurlijk wel een beetje roping krijgen he
Ja ben benieuwd, schijnen langzame faders te zijn maar doe ik er ook weer langer mee! Zal binnenkort wel even foto's schieten
Ik had m'n momo bij TdN laten doen toendertijd, en pas toen ik bij Denham die chainstitch liet zetten kwam er echt ropingquote:Op woensdag 13 april 2016 17:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Echt? Dat wist ik niet. Maar zou dan voor de roping niet veel uit moeten maken toch? Als er alsnog een goede chainstitch overheen gaat.
Is miss wel duurzamer omdat een lockstitch wat minder snel kapot gaat.
Ben benieuwd naar pics idd!
En bok gewoon er af fadenop je nieuwe somet? Zonde man
Hmmm, dat gaat lastig worden.. Is vrij smerige meuk..quote:Op woensdag 13 april 2016 17:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
En bok gewoon er af fadenop je nieuwe somet? Zonde man
Haha opzich wel een goed excuus voor een nieuwe denimquote:Op donderdag 14 april 2016 09:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hmmm, dat gaat lastig worden.. Is vrij smerige meuk..
Ik denk dat ik gewoon een nieuwe aanschaf, of die die samurai die hier laatst werd aangeboden
Bij TdN doen ze het in ieder geval nu in de winkel. Volgens mij gebruiken ze daarvoor een union special, dus dat lijkt mij prima.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:12 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Miss dat baretta in den haag kan chainstitchen.
Tdn doet het ook nog met die kledingmaker die ze nu in dienst hebben toch?
Ik wilde wel heel graag gaan (al 3 jaar ofzo) maar komt nu weer niet uit, ga van het weekend verhuizen
En nice een studio d'artisan, weer eens wat anders
quote:Op donderdag 14 april 2016 13:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Bij TdN doen ze het in ieder geval nu in de winkel. Volgens mij gebruiken ze daarvoor een union special, dus dat lijkt mij prima.
Heb mijn somet daar laten inkorten, kan nu alleen niet controleren hoe het exact is gedaan.
Ok, dacht dat ze het nog steeds via die andere kleermaker deden. Dan ga ik daar wel even langs, thanks!quote:Op donderdag 14 april 2016 17:32 schreef Atta-boy het volgende:
Ja ze hebben nu een in house tailor.
Ik ben aan het verhuizen dus krijg nu wat extra verhuis fadezzzzdaarna maar snel wassen want vind hem na 1 dag verhuizen al vies
quote:Op donderdag 14 april 2016 09:40 schreef Analoog het volgende:
[..]
Haha opzich wel een goed excuus voor een nieuwe denim
Mietjequote:Op donderdag 14 april 2016 17:32 schreef Atta-boy het volgende:
Ja ze hebben nu een in house tailor.
Ik ben aan het verhuizen dus krijg nu wat extra verhuis fadezzzzdaarna maar snel wassen want vind hem na 1 dag verhuizen al vies
Thanksquote:Op donderdag 14 april 2016 21:07 schreef Analoog het volgende:
[..]
[..]
Ok, dacht dat ze het nog steeds via die andere kleermaker deden. Dan ga ik daar wel even langs, thanks!
En atta, succes met verhuizen! Hoe staat het eigenlijk met je Old Blues?
Zegt de man die laatst een broek zonder selvedge gekocht heeft...quote:Op donderdag 14 april 2016 21:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Er is ook nog zoveel moois te halen...
[..]
Mietje
2 zelfsquote:Op donderdag 14 april 2016 21:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zegt de man die laatst een broek zonder selvedge gekocht heeft...
In de 9 straatjes zijn wat winkels met denim van wel aardige merken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:45 schreef Licko het volgende:
Naast TdN nog meer denim shops in Amsterdam eigenlijk? Moet een nieuwe maar pas liever dan online bestellen. In Eindhoven is t qua dry denim echt om te huilen tegenwoordig
heb toevallig die lean dean dry iron besteld daar voor 35quote:Op donderdag 21 april 2016 14:21 schreef Ebbao het volgende:
Ik weet dat hier niet altijd positief wordt gepraat over Nudie en diens fading, maar ik heb zojuist een grim tim dry selvage gekocht voor ¤60,- (van ¤169) in de men at work outlet. Kon hem niet laten liggen
Nudies zijn altijd goed,vooral dry selvage, daar zit een gave grijskleur in.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:21 schreef Ebbao het volgende:
Ik weet dat hier niet altijd positief wordt gepraat over Nudie en diens fading, maar ik heb zojuist een grim tim dry selvage gekocht voor ¤60,- (van ¤169) in de men at work outlet. Kon hem niet laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
De lean dean had ik +/- 5 maanden geleden al gekocht. Had niet erg goed naar de omschrijving gekeken, blijkt er stretchmateriaal in te zitten. Niet je typische raw denim ervaring dusquote:Op donderdag 21 april 2016 18:18 schreef shiftsix het volgende:
[..]
heb toevallig die lean dean dry iron besteld daar voor 35
Voor deze prijzen zijn het goede broeken
Had wel een average joe bijna een jaar gedragen, maar voordat de fades mooi waren kwamen er al scheuren bij de kruis
Geen ervaring zelf, maar er zijn veel goede guides te vinden, zoals deze van Heddels:quote:Op woensdag 20 april 2016 17:25 schreef omelette het volgende:
Hoi allen,
Ik heb een tijd niet echt aandacht meer besteed aan raw denim, maar ik ben nu in Japan en ik wil eigenlijk niet de kans voorbij laten gaan om hier iets moois te kopen![]()
Heeft iemand toevallig ervaring met denim shoppen in Osaka of Japan in general? Tips zijn welkom!
Thanks!quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:08 schreef Analoog het volgende:
[..]
Geen ervaring zelf, maar er zijn veel goede guides te vinden, zoals deze van Heddels:
http://www.heddels.com/20(...)intage-shops-koenji/
Op Superfuture zal ook zeker een en ander te vinden zijn!
Moet je zeker doen. Japanquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:28 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil ook naar Japan, ga wss dit of volgend jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabric is 18oz en heeft een blauwe weft. Er komt een broek in hi-tapered fit, type 2 jacket en een baseball cap. Dit alles released vandaag om 17:00. Ben benieuwd.
die heb ik ook ja. nette fades. heel anders dan de mijnequote:Op dinsdag 26 april 2016 17:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thanks
repair pic van tijdje terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha die fotoquote:Op zaterdag 30 april 2016 09:38 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.heddels.com/2016/04/sales-compendium-april-29/
Bijna elk merk heeft wel een geheel zwarte broek. Kan me niet voorstellen dat je dat niet kan vindenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:58 schreef AQUILA. het volgende:
Ik weet niet of het bij jeans gerekend mag worden, maar ik zoek dus een bepaalde egaal zwarte jeans/broek (laat ik het maar zo noemen). Ik zie het nog wel eens voorbijkomen op straat of op het station. Ik ben niet zo heel erg thuis in de merken, maar weet iemand die hier meer van weet welke ik ongeveer bedoel?
Ik ook niet, maar ik was benieuwd of er hier nog ervaringen te vinden waren over een specifiek merk bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:23 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bijna elk merk heeft wel een geheel zwarte broek. Kan me niet voorstellen dat je dat niet kan vinden
Ligt er aan wat je precies wilt, wil je dat ze hun kleur behouden of juist faden zoals de meeste broeken in dit topic. Wil je een smalle of wijdere fit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:37 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik was benieuwd of er hier nog ervaringen te vinden waren over een specifiek merk bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je precies wilt, wil je dat ze hun kleur behouden of juist faden zoals de meeste broeken in dit topic. Wil je een smalle of wijdere fit.
Ik heb zelf iig een zwarte broek van uniqlo waar ik tevreden over ben, maar of dat wat voor jou is ligt natuurlijk aan je eigen smaak.
Niet met de knieeen open, maar wel zo'n soort broek ja. Misschien Replay? Al vind ik dat al behoorlijk duur.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:41 schreef Ener-G het volgende:
Je bedoelt die skinny fit zwart/zwart denim broeken, en dan de knieeen opgengeknipt/gesloopt?
g-star/h&mquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:21 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
[..]
Niet met de knieeen open, maar wel zo'n soort broek ja. Misschien Replay? Al vind ik dat al behoorlijk duur.
Zullen zeker alleen kleutermaten zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:12 schreef omelette het volgende:
Bij gebrek aan geld maar even naar uniqlo gegaan voor nieuwe denim. De prijs/kwaliteit verhouding is echt. Nog geen 4000yen (=32 eu).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog twee uniqlo x kaws shirts kunnen scoren voor 1500yen per stuk
[ afbeelding ]
Uniqlo
Valt wel mee volgens mij. Geen idee tot welke maat de denim gaat. Zou je de webshop even moet checken.quote:
Uniqlo is life, kan je die met het hartje er op niet proxy'en?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:12 schreef omelette het volgende:
Bij gebrek aan geld maar even naar uniqlo gegaan voor nieuwe denim. De prijs/kwaliteit verhouding is echt. Nog geen 4000yen (=32 eu).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog twee uniqlo x kaws shirts kunnen scoren voor 1500yen per stuk
[ afbeelding ]
Uniqlo
Ik kan morgen even kijken of ze er nog één hebben. Wil het wel opsturen ook, maar heb geen idee wat dat kost.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Uniqlo is life, kan je die met het hartje er op niet proxy'en?heb die nodig in m'n leven en waren niet in Antwerpen toen ik er was. Die andere heb ik ook gekocht
Nee hoeft niet trouwens, heb al 3 van die kaws x uniqlo tees. Miss dat ik de restock nog probeer maar je hoeft er geen moeite voor te doenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:24 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik kan morgen even kijken of ze er nog één hebben. Wil het wel opsturen ook, maar heb geen idee wat dat kost.
Wat zmp zegt en het is een gelimiteerde collab. In de meeste uniqlo's in het westen al uitverkocht en gaan voor een stuk meer in de resellmarktquote:
Haha cool, al flink afgedragen if nieuw? Vraag gelijk of ie op fok komtquote:Op maandag 9 mei 2016 18:44 schreef bokkepoot het volgende:
Ik word een beetje blind denk ik.
Een van de stagiaires hier draagt al 3 maanden een samurai 710...
Kwam er vandaag pas achter nadat ie een Indigo Skin jacket aanhad..
Zal hen eens vragen of ie straks ook aan hook ups doet. Hij komt namelijk uit Taiwan.
Ik denk dat de voorraad hier vooral groter is. In Osaka-fu zitten 72 uniqlo's en 2 flagship stores.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee hoeft niet trouwens, heb al 3 van die kaws x uniqlo tees. Miss dat ik de restock nog probeer maar je hoeft er geen moeite voor te doenthanks though
Grappig dat die dingen niet zo hard gaan in Azie trouwens
Damn 72quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:42 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik denk dat de voorraad hier vooral groter is. In Osaka-fu zitten 72 uniqlo's en 2 flagship stores.![]()
Kan ook te maken hebben met dat de trends hier zo verschillend zijn van het westen. Skinny of slim fit denim is hier bijvoorbeeld ook lang niet zo populair.
't zal niet zoveel uitmaken in vergelijking met g-star of chasin.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:06 schreef AQUILA. het volgende:
Heb nu dus een zwarte spijkerbroek van Jack & Jones gevonden, niets bijzonders, 80 euro. Is dat een beetje een goed merk, enigszins vergelijkbaar met Chasin of G-Star?
Weet ik, maar toch. Over het algemeen is er toch wel een soort van gradatie op te maken, hoe relatief het allemaal ook is natuurlijk.quote:
Ben vandaag eens in de stad wezen kijken en het verschil is mijn inziens niet enorm groot, qua verschijning dan. Kwalitatief weet ik niet hoe het verschil is, dat zal moeten blijken over een langere periode.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
't zal niet zoveel uitmaken in vergelijking met g-star of chasin.
Al behoorlijk afgeragd, ik zal eens kijken of ik binnenkort hem zo gek voor een paar foto's krijgquote:Op maandag 9 mei 2016 21:50 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Haha cool, al flink afgedragen if nieuw? Vraag gelijk of ie op fok komt
Ik draag alleen nog maar gratis broekenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)es_lacht_je_uit.html
Donequote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:34 schreef M1stral het volgende:
Wie van jullie wil mij even helpen een order bij Denimio rond te maken? DM of PM graag.
Waarschijnlijk Somet 008. Al ben ik nog in dubio. Goede tapered fit van PBJ zou ik ook nog wel kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:18 schreef Atta-boy het volgende:
Wat ga je halen?
Denimio krijgt echt steeds meer merken binnen
Nicequote:Op donderdag 2 juni 2016 00:46 schreef M1stral het volgende:
Heb uiteindelijk toch maar een mailtje de deur uit gedaan voor een paartje XX013 toch 18 Oz
Heel veel zwaarder dan doorsnee denim is het niet en misschien wel leuk voor een keer. Weer eens wat anders. Al moet ik niet denken aan 24+ Oz denim ergens.
Vraag me alleen wel af of ik er wijs aan heb gedaan een maatje groter te nemen. Ik vond gezien de OW waist afmetingen het nogal tricky voor een 28 te gaan. Dan zou ik na iedere wasbeurt 2 inch stretch moeten kunnen behalen. Mijn Momo is al een hel na een handwasje.
Somet zie je idd niet zoveel. maak wat pics als die binnen isquote:Op woensdag 1 juni 2016 22:27 schreef kaaspeer het volgende:
Na jaren m1stral over Somet en Momo horen kwijlen en de quote op sufu "the fit is like dior MiJ, but with better denim" heb ik eindelijk maar eens de knoop doorgehakt. Somet 008 besteld. Met een prijs vergelijkbaar met budget selvedge in NL en de goede verhalen over douane omzeilen met sample waarde durf ik die gok wel te wagen. Met paypal betalen komt t 10 euri uit boven list price, maar kan je iig wel je retourkosten declareren. Is me de peace of mind wel waard.
Aanvankelijk wilde ik een 0705 SP, maar die stocken ze zelfs hier in Rotterdam bij denoism. Ben snob genoeg om iets exclusievers toch wel tof te vinden. Daarbij, battlestripes en slub lijken me zelfs voor een casual friday wat ver gaan. Werk tegenwoordig in fin sector dus echt hard zullen deze jeans niet gedragen worden, veelal s' avonds, vrijdag en in t weekend.
Had overigens aanvankelijk een nieuwe jeanshop besteld, maar deze kan return to sender. De denim van die jean shops is niet boeiend maar de kwaliteit can de constructie is mijlen beter dan de ALD Princeton die ik had. Waar mn ALD van mn reet rotte heb ik mn jean-shop toentertijd weg gedaan omdat ik 6 jaar later gewoon te dik was geworden. Al met al zijn jeanshops werkelijk oerdegelijk, alleen een beetje saai.
Ligt ook heel erg aan de fabric en weave, met die 25oz die ik nu heb of met de 21/23oz hiervoor nooit echt last gehad met warmte. Maar heb het ook niet snel warm denk ik. Merk het alleen met bovenkleding wel.quote:Op donderdag 2 juni 2016 07:26 schreef kaaspeer het volgende:
Ach, in Singapore liep een gozer voor de toenmalige heavyweight championship van Sufu in een 24oz PBJ. Lekker voor de zomer. Hoewel die vent geloof ik wel voor Tuckshop werkte dus zijn prioriteiten mbt comfort en fades zijn ongetwijfeld ook in orde
Ik zou voor die 29 gaan. Ik draag normaal ook een 28. Waist in de 28 is wel te doen door de stretch alleen de bovenbenen zijn echt heel slim. Zelfs bij de 29 xx013-18 ow had ik in het begin het idee dat de thighs te strak waren. Maar na een paar dagen zaten de thighs prima.quote:Op donderdag 2 juni 2016 00:46 schreef M1stral het volgende:
Heb uiteindelijk toch maar een mailtje de deur uit gedaan voor een paartje XX013 toch 18 Oz
Heel veel zwaarder dan doorsnee denim is het niet en misschien wel leuk voor een keer. Weer eens wat anders. Al moet ik niet denken aan 24+ Oz denim ergens.
Vraag me alleen wel af of ik er wijs aan heb gedaan een maatje groter te nemen. Ik vond gezien de OW waist afmetingen het nogal tricky voor een 28 te gaan. Dan zou ik na iedere wasbeurt 2 inch stretch moeten kunnen behalen. Mijn Momo is al een hel na een handwasje.
Polyester plamuur, heb ervoor een solvent gebruikt, onder het motto van baat het niet schaad het niet..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:09 schreef kaaspeer het volgende:
Viel dat ding nog te redden? Meende iets te lezen dat je er nogal hardnekkige meuk op had laten vallen. Uiteraard schept dat karakter, maar of t nog echt daags draagbaar is lijkt me een ander verhaal
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:04 schreef rickstarr het volgende:
Ik zou voor die 29 gaan. Ik draag normaal ook een 28. Waist in de 28 is wel te doen door de stretch alleen de bovenbenen zijn echt heel slim. Zelfs bij de 29 xx013-18 ow had ik in het begin het idee dat de thighs te strak waren. Maar na een paar dagen zaten de thighs prima.
Jij hebt al genoeg broekenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 09:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Polyester plamuur, heb ervoor een solvent gebruikt, onder het motto van baat het niet schaad het niet..
En dat was een succes
Zitten nog wat kleine vlekjes op, maar goed.
[..]Ik moet ook nodig eens zo'n broek hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat een broek van de Jack&Jones ook zwart blijft als je hem gaat wassen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:09 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ben vandaag eens in de stad wezen kijken en het verschil is mijn inziens niet enorm groot, qua verschijning dan. Kwalitatief weet ik niet hoe het verschil is, dat zal moeten blijken over een langere periode.
Nice, gaat de goede kant op. Flexe fitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:04 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Ik zou voor die 29 gaan. Ik draag normaal ook een 28. Waist in de 28 is wel te doen door de stretch alleen de bovenbenen zijn echt heel slim. Zelfs bij de 29 xx013-18 ow had ik in het begin het idee dat de thighs te strak waren. Maar na een paar dagen zaten de thighs prima.
Hier een update van mijn paar, tussen de 4-5 maanden wear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 juni 2016 13:54 schreef Analoog het volgende:
Ik merk toch wel echt t verschil tussen zo'n loose weave PBJ en m'n tight weave SDA. Boven de 20 graden zonder wind wordt 't al snel erg warm. Kan ook door de fit komen overigens.
Hier iig de fitpics die ik nog zou posten:Mooie fit en nice kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouch, weet nog dat ik vaak blauwe knieen hadquote:Op maandag 6 juni 2016 17:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Nice updates!
Ik loop sinds kort m'n mars wandelingen met m'n unbranded. Niet helemaal comfortabel maar met dat zweten erbij als je flink doorloopt komen de fades sneller als nooit te voren![]()
Hele been blauw op het einde maarja..
[ afbeelding ]
Shitt, dat zijjn altijd klote dingen terugsturen omdat het niet pastquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:56 schreef kaaspeer het volgende:
Processing at post office. Zal morgen wel binnenkomen dan. Spannendspannend.
EDIT:
Goed en slecht nieuws.
Goede nieuws: broek is binnen.
Slechte nieuws: mijn sizing is off. Had de broek vergeleken met een andere broek die me goed zit. Waist en ankle zijn prima, bovenbeen en kuit helaas TE strak. Niet accepté dit rekt wel op strak, maar fuck dit dit ga ik niet doen strak. Nog een paar keer squatten en de inseam pleurt er uit.
Jammerdebammer.
Goede nieuws: betaald met PayPal dus returns zijn gratis.Dan weer wachten
We fear that which we cannot see
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |