heb toevallig die lean dean dry iron besteld daar voor 35quote:Op donderdag 21 april 2016 14:21 schreef Ebbao het volgende:
Ik weet dat hier niet altijd positief wordt gepraat over Nudie en diens fading, maar ik heb zojuist een grim tim dry selvage gekocht voor ¤60,- (van ¤169) in de men at work outlet. Kon hem niet laten liggen
Nudies zijn altijd goed,vooral dry selvage, daar zit een gave grijskleur in.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:21 schreef Ebbao het volgende:
Ik weet dat hier niet altijd positief wordt gepraat over Nudie en diens fading, maar ik heb zojuist een grim tim dry selvage gekocht voor ¤60,- (van ¤169) in de men at work outlet. Kon hem niet laten liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
De lean dean had ik +/- 5 maanden geleden al gekocht. Had niet erg goed naar de omschrijving gekeken, blijkt er stretchmateriaal in te zitten. Niet je typische raw denim ervaring dusquote:Op donderdag 21 april 2016 18:18 schreef shiftsix het volgende:
[..]
heb toevallig die lean dean dry iron besteld daar voor 35
Voor deze prijzen zijn het goede broeken
Had wel een average joe bijna een jaar gedragen, maar voordat de fades mooi waren kwamen er al scheuren bij de kruis
Geen ervaring zelf, maar er zijn veel goede guides te vinden, zoals deze van Heddels:quote:Op woensdag 20 april 2016 17:25 schreef omelette het volgende:
Hoi allen,
Ik heb een tijd niet echt aandacht meer besteed aan raw denim, maar ik ben nu in Japan en ik wil eigenlijk niet de kans voorbij laten gaan om hier iets moois te kopen![]()
Heeft iemand toevallig ervaring met denim shoppen in Osaka of Japan in general? Tips zijn welkom!
Thanks!quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:08 schreef Analoog het volgende:
[..]
Geen ervaring zelf, maar er zijn veel goede guides te vinden, zoals deze van Heddels:
http://www.heddels.com/20(...)intage-shops-koenji/
Op Superfuture zal ook zeker een en ander te vinden zijn!
Moet je zeker doen. Japanquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:28 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wil ook naar Japan, ga wss dit of volgend jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabric is 18oz en heeft een blauwe weft. Er komt een broek in hi-tapered fit, type 2 jacket en een baseball cap. Dit alles released vandaag om 17:00. Ben benieuwd.
die heb ik ook ja. nette fades. heel anders dan de mijnequote:Op dinsdag 26 april 2016 17:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Thanks
repair pic van tijdje terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha die fotoquote:Op zaterdag 30 april 2016 09:38 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.heddels.com/2016/04/sales-compendium-april-29/
Bijna elk merk heeft wel een geheel zwarte broek. Kan me niet voorstellen dat je dat niet kan vindenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:58 schreef AQUILA. het volgende:
Ik weet niet of het bij jeans gerekend mag worden, maar ik zoek dus een bepaalde egaal zwarte jeans/broek (laat ik het maar zo noemen). Ik zie het nog wel eens voorbijkomen op straat of op het station. Ik ben niet zo heel erg thuis in de merken, maar weet iemand die hier meer van weet welke ik ongeveer bedoel?
Ik ook niet, maar ik was benieuwd of er hier nog ervaringen te vinden waren over een specifiek merk bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:23 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bijna elk merk heeft wel een geheel zwarte broek. Kan me niet voorstellen dat je dat niet kan vinden
Ligt er aan wat je precies wilt, wil je dat ze hun kleur behouden of juist faden zoals de meeste broeken in dit topic. Wil je een smalle of wijdere fit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:37 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik was benieuwd of er hier nog ervaringen te vinden waren over een specifiek merk bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je precies wilt, wil je dat ze hun kleur behouden of juist faden zoals de meeste broeken in dit topic. Wil je een smalle of wijdere fit.
Ik heb zelf iig een zwarte broek van uniqlo waar ik tevreden over ben, maar of dat wat voor jou is ligt natuurlijk aan je eigen smaak.
Niet met de knieeen open, maar wel zo'n soort broek ja. Misschien Replay? Al vind ik dat al behoorlijk duur.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:41 schreef Ener-G het volgende:
Je bedoelt die skinny fit zwart/zwart denim broeken, en dan de knieeen opgengeknipt/gesloopt?
g-star/h&mquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:21 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
[..]
Niet met de knieeen open, maar wel zo'n soort broek ja. Misschien Replay? Al vind ik dat al behoorlijk duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |