Ja, ik vind dat al heftig. Maar het zal nog wel heel erg veel gekker worden. Misschien komt er nog wel een extra topic bij. Over Trump ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het topic over de Amerikaanse verkiezingen en het topic over Scalia vormen samen het volledige sub-subforum over Amerikaanse verkiezingen binnen POL. Zie een post van Tem in MED hierover.
Ik 'sprak' gisteren iemand in de VS op Facebook en ik ben toen best geschrokken: ze beschuldigde de Obama-administratie van elitisme en gebrek aan daadkracht inzake terroristen, en zag hele goede punten in Trump. Wat gebeurt er toch allemaal, vroeg ik me opnieuw af.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat al heftig. Maar het zal nog wel heel erg veel gekker worden. Misschien komt er nog wel een extra topic bij. Over Trump ofzo.
http://www.powned.tv/nieu(...)ngrid_toasten_o.htmlquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik 'sprak' gisteren iemand in de VS op Facebook en ik ben toen best geschrokken: ze beschuldigde de Obama-administratie van elitisme en gebrek aan daadkracht inzake terroristen, en zag hele goede punten in Trump. Wat gebeurt er toch allemaal, vroeg ik me opnieuw af.
Oh christus, dat is dus het filmpje uit de link die ik net plaatste.quote:
Die karretjes hebben ze dus niet nodig. Oftewel onjuiste zorgindicatie van de arts.quote:
Nou... Zo langzamerhand...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die karretjes hebben ze dus niet nodig. Oftewel onjuiste zorgindicatie van de arts.
Even vastgelegd, dit gaat een keer tegen u gebruikt worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben oprecht blij met Wilders en zijn partij
Ja ach, het heeft voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben oprecht blij met Wilders en zijn partij als ik zie dat ook die mensen er een zekere betrokkenheid bij de politiek door hebben ontwikkeld.
En dit inderdaad. Met al die linkse hyena's hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Even vastgelegd, dit gaat een keer tegen u gebruikt worden.
PVV-schoenen. Hier word ik heel droevig van.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)ngrid_toasten_o.html
Het volk komt in opstand en viert feest mensen. Dat gebeurt er.
Laat ze maar komen; *mouwen opstroopt*.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Euribob is al een bericht aan het typen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van de SGP en andere malloten. Dat zeg voldoende.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben oprecht blij met Wilders en zijn partij als ik zie dat ook die mensen er een zekere betrokkenheid bij de politiek door hebben ontwikkeld.
Graag, dan kan die Trump-progagandabot daar lekker gaan spammen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat al heftig. Maar het zal nog wel heel erg veel gekker worden. Misschien komt er nog wel een extra topic bij. Over Trump ofzo.
Dat is één.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van de SGP en andere malloten. Dat zeg voldoende.
Een keer blazen en je zweeft toch weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat ze maar komen; *mouwen opstroopt*.
Best handig, bij het windsurfen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een keer blazen en je zweeft toch weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |