Atletico bibbert.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Verzin maar ff-kes een TT die met PSV te maken heeft.
Cocu is een coach (die van PSV)quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Informatieve TT.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cocu is een coach (die van PSV)
Pereiro kan niet voetballenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:06 schreef DonRaja het volgende:
Heraclesquote:
Dat jij Ajax haat vind ik eigenlijk wel prima en dat moeten we zo houden maar Heracles vind ik wel een voorbeeldclub zeker financieel gezien en nu halen ze er ook nog aardige resultaten mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Heracles
Grootste kutclub na Ajax, sowieso kan ik een club die op kunstgras speelt niet serieus nemen.
Je kan inderdaad moeilijk haten op Heracles prima club met leuke spelers door de jaren heen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat jij Ajax haat vind ik eigenlijk wel prima en dat moeten we zo houden maar Heracles vind ik wel een voorbeeldclub zeker financieel gezien en nu halen ze er ook nog aardige resultaten mee.
Alleen dat kunstgras ben ik ook principieel tegen.
Hier ben ik het wel mee eens, leuk voetballende gezonde club. Jammer van dat kunstgras, maar ze hebben wel een gunfactor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat jij Ajax haat vind ik eigenlijk wel prima en dat moeten we zo houden maar Heracles vind ik wel een voorbeeldclub zeker financieel gezien en nu halen ze er ook nog aardige resultaten mee.
Alleen dat kunstgras ben ik ook principieel tegen.
Fledderus verpest het voor iedereen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan inderdaad moeilijk haten op Heracles prima club met leuke spelers door de jaren heen.
quote:
Goed gehandeld!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu weer verder zonder persoonlijk gedoe en zo.
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag deze reactie om 18:21 voor het eerst en ik ben er nu al een uur lang hardop om aan het lachen. Het zal niet je bedoeling zijn geweest, maar mijn dag is goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HOU JE BEK DIKKE JIJ KOMT NOOIT BIJ UITWEDSTRIJDEN
Geen dank.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zag deze reactie om 18:21 voor het eerst en ik ben er nu al een uur lang hardop om aan het lachen. Het zal niet je bedoeling zijn geweest, maar mijn dag is goed.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Isimat: "Ik eet Atlético net als deze soep"
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/15600
Geweldig filmpje, heb hardop moeten lachen om Isimat en zijn te hete soepquote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Isimat: "Ik eet Atlético net als deze soep"
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/15600
Zegt ook veel over Ajax als je eraan terugdenkt, dat Pereiro in zijn eentje Ajax naar de klote speelde in Amsterdam. En dat is dan een bankspeler bij PSV.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:13 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Doet niks af aan het feit dat Pereiro niet kan voetballen.
Haha, het is wel een geweldige baas die Isimat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Geweldig filmpje, heb hardop moeten lachen om Isimat en zijn te hete soep
Inderdaad, Ajax kan ook niet voetballen. Dus wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zegt ook veel over Ajax als je eraan terugdenkt, dat Pereiro in zijn eentje Ajax naar de klote speelde in Amsterdam. En dat is dan een bankspeler bij PSV.
Maar inderdaad hij kan er geen kut van, er zit geen rek meer in, en kan beter met pensioen gaan.
Dat je wel negatief kunt blaten over een bankspeler van PSV, maar deze bankspeler speelde Ajax helemaal zoek.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax kan ook niet voetballen. Dus wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Dat jij onzin praat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax kan ook niet voetballen. Dus wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Maar Ajax kan er geen reet van, dus dat hij Ajax helemaal zoek speelde zegt dus vrij weinigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat je wel negatief kunt blaten over een bankspeler van PSV, maar deze bankspeler speelde Ajax helemaal zoek.
Tevens als je niet inziet dat Pereiro wel degelijk kan voetballen, dan heb je wel een hele slechte kijk op voetbal.
Een jonge talentvolle voetballer afkomstig uit een totaal andere cultuur na een half seizoen afschrijven is daarnaast wel heel voorbarig.
Maar ach, als jij je daardoor beter gaat voelen
Don, mijn ogen. Wat doe je!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
De bron:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
De bron:
[ afbeelding ]
De bron:
[ afbeelding ]
De bron:
[ afbeelding ]
De bron:
[ afbeelding ]
De bron:
[ afbeelding ]
De bron:
[ afbeelding ]
De bron:
[ afbeelding ]
De bron:
[ afbeelding ]
De bron:
[ afbeelding ]
De bron:
[ afbeelding ]
De bron:
Ik vind 'm wel slick.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
De bron:
Ik schrok me de pleuris. Gelukkig blijkt het een fantasiecreatie te zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
De bron:
Nog steeds niet getekend. Ik ga Thijs eens twitteren waarom dat dit nog niet heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:01 schreef BadderHaring het volgende:
O17 vanmiddag van Feyenoord gewonnen met 2-1. Goal van Piroe onder andere.
Gast is fysiek beresterk voor zijn leeftijd. Groot talent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Fernandes uiteindelijk toch getekend. Tijd voor een spelerstopic.
Pereiro in de basis en een lichtshow. Genietenquote:PSV: Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Pröpper, Hendrix, Van Ginkel, Pereiro, De Jong, Locadia
Bank PSV: Pasveer, Brenet, Isimat, Schaars, Maher, Jozefzoon, Narsingh
Geen lichtshow. Slecht voorteken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pereiro in de basis en een lichtshow. Genieten
Willems ook baasquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:32 schreef tja77 het volgende:
Hendrix staat weer zeer goed te spelen, zoals het hele middenveld van PSV.
Weet niet of je in het stadion zit vanavond, maar Pröpper scoorde weer een geweldige goal. Moet jou als Pröpperfan goed doen.quote:
Nee zit ie nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet niet of je in het stadion zit vanavond, maar Pröpper scoorde weer een geweldige goal. Moet jou als Pröpperfan goed doen.
Lekker man. En Willems die weer naar z'n oude niveau gaat, wat een wapen is dat toch.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:44 schreef Arno.o het volgende:
Al drie competitieduels op rij de nul gehouden.
Het leek er totaal niet op in het begin he, dat dit er nu toch zo staat, chapeau. Tis ook een iets ander spel dan vorig jaar, dat was net wat meer counteren heb ik 't idee, dat kost tijd om aan te wennen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:47 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijk volwassen en stabiel team, zeg. Ik had deze vorm van stabiliteit voorafgaand aan het seizoen nooit verwacht. We zijn gewoon nog beter dan vorig jaar?
Ik zag al wel dat het vertrek van Wijnaldum en Memphis nog wel eens positief uit zou kunnen pakken voor het team. Team is nu beter in balans, en je hebt meer voetballend vermogen, zeker op het middenveld.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:47 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijk volwassen en stabiel team, zeg. Ik had deze vorm van stabiliteit voorafgaand aan het seizoen nooit verwacht. We zijn gewoon nog beter dan vorig jaar?
Weet je, dat vind ik nog wel lastig eigenlijk, Brenet heeft 't in Europese wedstrijden gewoon heel goed gedaan, Willems heeft tot nu toe flierefluitend aan z'n ritme kunnen werken zonder boeiende tegenstand.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat verwachten jullie als opstelling tegen Atletico?
Staat Willems in de basis dan?
Moreno zal ´t ook snel beu zijn om alles achter Willems te moeten opruimen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:10 schreef tja77 het volgende:
Het zou me niet verbazen als Cocu voor Brenet kiest. Willems is op dit moment aanvallend beter, maar zit verdedigend nog niet op zijn oude niveau. Hij liep vandaag het hele veld over, en als je dat tegen Atletico doet en balverlies lijdt, dan heb je een probleem.
Was mooi uitgespeeld. En ja, ik zat uiteraard in het stadion. Propper speelde sowieso aardig, heel het middenveld trouwens. Al moet Hendrix in de opbouw toch wel wat voorzichtiger zijn, gelukkig maakt hij dat goed met zijn fenomenale tackles.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Weet niet of je in het stadion zit vanavond, maar Pröpper scoorde weer een geweldige goal. Moet jou als Pröpperfan goed doen.
-------------------zoet--------quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:55 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat verwachten jullie als opstelling tegen Atletico?
Staat Willems in de basis dan?
Een variant zonder spits, ook geen last van die kopsterke verdedigers.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
-------------------zoet--------
arias-moreno-bruma-isimat-willems
--------guardado-propper-vanginkel-
-------------narsing---locadia
Locadia moet de duels aangaan met zijn fysieke power, of je kan met Perreiro in de spits spelen is wat beweeglijker en lastiger te verdedigen .quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een variant zonder spits, ook geen last van die kopsterke verdedigers.
Ik zou Isimat eruit laten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
-------------------zoet--------
arias-moreno-bruma-isimat-willems
--------guardado-propper-vanginkel-
-------------narsing---locadia
Ik neem aan dat Cocu zich een kerel toont en Van Ginkel gewoon op de bank zet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef tja77 het volgende:
Guardado zou weer fit moeten zijn, maar een middenveld Hendrix-Pröpper-van Ginkel lijkt ook prima tekunnen functioneren. Waarom Guardado (te) vroeg brengen? Normaliter ga je toch niet door als je tegen Atletico moet
Het is zijn vrouw.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:47 schreef Doosopwielen het volgende:
wat heeft guardado een lekker vriendin zeg
godverdomme
Deze bazen assrapen Atletico zo hard, dat Simeone om zijn moeder gaat huilen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
-------------Pasveer------------
Brenet-Koch-De Wijs-Poulsen
-Schaars---Leemans---Maher-
Jovelszoon-Beto da Silva-Boljegod
Het is moeilijk speculeren, maar ik denk zoiets.
Ik zou het wel wat vinden om Pereiro in de spits te zetten en zich steeds uit te laten zakken. Nou zullen die slagers achterin zich daar niet van de wijs laten brengen, maar Locadia in de spits zetten is gewoon met 10 man spelen tegen dit centrum.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zou een 4-mans middenveld met daarvoor Pereiro en Lestienne ook wel een mooie optie vinden. Wat Cocu ook doet, ik vertrouw het wel
Guardado heeft nog geen minuten gemaakt, en de wedstrijd is over 4 dagen. Het gaat er niet om dat Cocu zich als een kerel moet gedragen. Het gaat erom dat Guardado met wat pech zijn hamstring scheurt, en dat zou erg zonde zijn tegen een tegenstander waar tegen je naar alle waarschijnlijkheid toch verliest.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Cocu zich een kerel toont en Van Ginkel gewoon op de bank zet.
Laten we gewoon thuis blijven, normaliter ga je toch niet door als je tegen Atletico moet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef tja77 het volgende:
Guardado zou weer fit moeten zijn, maar een middenveld Hendrix-Pröpper-van Ginkel lijkt ook prima tekunnen functioneren. Waarom Guardado (te) vroeg brengen? Normaliter ga je toch niet door als je tegen Atletico moet
Daarom is hij vandaag gespaard hè.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Guardado heeft nog geen minuten gemaakt, en de wedstrijd is over 4 dagen. Het gaat er niet om dat Cocu zich als een kerel moet gedragen. Het gaat erom dat Guardado met wat pech zijn hamstring scheurt, en dat zou erg zonde zijn tegen een tegenstander waar tegen je naar alle waarschijnlijkheid toch verliest.
Is inderdaad een geweldig team, ik heb veel vertrouwen in woensdag. Maar dan moet Cocu Willems niet opstellen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Was mooi uitgespeeld. En ja, ik zat uiteraard in het stadion. Propper speelde sowieso aardig, heel het middenveld trouwens. Al moet Hendrix in de opbouw toch wel wat voorzichtiger zijn, gelukkig maakt hij dat goed met zijn fenomenale tackles.
En zoals eerder gezegd, als dit PSV mentaal de boel op de rit heeft, dan is het de beste ploeg site de eredivisie sinds 2005 heeft gezien.
En daarmee dus ook beter als het PSV van vorig jaar, maar dat zei ik voor het seizoen begon al.
Propper is echt een held. Voetballend zo goed, onbegrijpelijk dat Ajax hem niet heeft gekocht. Is precies waar ze daar al jaren naar op zoek zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom is hij vandaag gespaard hè.
Ik denk dat het zelfmoord is om zonder Hendrix te spelen.
Van Ginkel speelde een goede eerste 25 minuten, maar daarna was hij redelijk onzichtbaar. In tegenstelling tot zijn zwager weer.Wederom motm.
Gespaard of nog niet fit?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom is hij vandaag gespaard hè.
Ik denk dat het zelfmoord is om zonder Hendrix te spelen.
Van Ginkel speelde een goede eerste 25 minuten, maar daarna was hij redelijk onzichtbaar. In tegenstelling tot zijn zwager weer.Wederom motm.
Spelers zoals Pröpper zijn echt geweldig, omdat ze ontzettend goed zijn maar in het buitenland toch niet echt opvallen. Hierdoor kan PSV hem denk ik nog wel een jaartje houden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Propper is echt een held. Voetballend zo goed, onbegrijpelijk dat Ajax hem niet heeft gekocht. Is precies waar ze daar al jaren naar op zoek zijn.
Maar ja, kost geld he.
Anderhalf miljoen minder dan Gudelj.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Propper is echt een held. Voetballend zo goed, onbegrijpelijk dat Ajax hem niet heeft gekocht. Is precies waar ze daar al jaren naar op zoek zijn.
Maar ja, kost geld he.
Gespaard.quote:
Toch niet. Cocu geeft aan dat hij op 90% zit en dat dat niet goed genoeg is om te starten woensdag. Ze gaan hem de komende dagen nog goed testen.quote:
Welke positie speelt ie?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch niet. Cocu geeft aan dat hij op 90% zit en dat dat niet goed genoeg is om te starten woensdag. Ze gaan hem de komende dagen nog goed testen.
En Bob Melis, het 15-jarige supertalent van NAC is binnen. Komt deze zomer naar PSV.
Prognose voor woensdag? Al iets hoopvoller?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:11 schreef BadderHaring het volgende:
En Bruma heeft Woutje Weghorst een oor aangenaaid. Toch wel één van de mooiere momenten van de wedstrijd.
Vanwege 1 wedstrijd?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Prognose voor woensdag? Al iets hoopvoller?
3-0. Atletico gaat met hoofdpijn naar huis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ben al maanden optimistischquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vanwege 1 wedstrijd?
Tussen Atletico en PSV zitten 3 levels van kwaliteit. Doet verder niets af aan de zin in die wedstrijd.
En nu serieusquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
3-0. Atletico gaat met hoofdpijn naar huis.
Locadia blijkt ineens een super spits en wordt direct voor 50 miljoen verkocht.
Als alles meezit en je hebt wat geluk, dan pak je thuis een gelijk spelletje.quote:
Omdat ik (zoals al eerder aangegeven) vind dat PSV gewoon een geweldig elftal heeft voor Nederlandse begrippen en omdat Atletico de laatste tijd nou niet heel fantastisch draait.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom? Jij denkt dat Atletico zich uit het toernooi laat knikkeren?
Ik niet. Flink indrinken, lekker eten van te voren. Ouderwets avondje CL knock-out. Heerlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
Weet wel dat ik met flink veel spanning die wedstrijd in ga.
Klopt. Ze staan tweede in Spanje. Dat is schandalig slecht.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Omdat ik (zoals al eerder aangegeven) vind dat PSV gewoon een geweldig elftal heeft voor Nederlandse begrippen en omdat Atletico de laatste tijd nou niet heel fantastisch draait.
Is een geweldige prestatie, maar je weet ook op wat voor manier die tweede plek tot stand is gekomen? Met heel veel krappe overwinningen. Dat betekent dat ze relatief weinig scoren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. Ze staan tweede in Spanje. Dat is schandalig slecht.
En ze krijgen vrijwel nooit een goal tegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is een geweldige prestatie, maar je weet ook op wat voor manier die tweede plek tot stand is gekomen? Met heel veel krappe overwinningen. Dat betekent dat ze relatief weinig scoren.
Vorige keer dat er zo'n spanning op stond deed ik 1 helft over een biertjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik niet. Flink indrinken, lekker eten van te voren. Ouderwets avondje CL knock-out. Heerlijk.
Aan PSV om daar verandering in te brengen. Volgens mij heeft PSV in elke wedstrijd dit jaar nog gescoord toch? (behalve United en Wolfsburg uit)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En ze krijgen vrijwel nooit een goal tegen.
Ja dat is nou hun ding, ze geven werkelijk niks weg, het wordt zo enorrum lastig om daar tegen te scoren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is een geweldige prestatie, maar je weet ook op wat voor manier die tweede plek tot stand is gekomen? Met heel veel krappe overwinningen. Dat betekent dat ze relatief weinig scoren.
De poulefase overleefd hebbende is het wat mij betreft onmogelijk om nu nog vernederd te worden. Al wordt het 8-0 en 0-8 met 28 panna's per helft, zelfs dan niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Atletico bibbert![]()
Ik vrees dat ik als PSVer eerder bibber voor een vernedering.
Op zich is dat een goeie statistiek:quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Aan PSV om daar verandering in te brengen. Volgens mij heeft PSV in elke wedstrijd dit jaar nog gescoord toch? (behalve United en Wolfsburg uit)
Ik vind PSV-Ajax of AZ-PSV veel spannender. In de competitie moeten we winnen. De CL is gewoon genieten en hopen dat het allemaal meevalt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vorige keer dat er zo'n spanning op stond deed ik 1 helft over een biertje.
PSV heeft creatieve spelers, en spelers die vanuit het niets een goal kunnen maken. Dat is belangrijk. Het zijn geen middelmatige Ajax-aanvallers. Perreiro kan een bal de kruising in krullen, De Jong kan goals creëren, zelfs Locadia zou met een donderschot kunnen scoren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Op zich is dat een goeie statistiek:
Aantal duels achtereen gescoord - 50 - PSV 2014/2015, 2015/16
Maar een tegenstander als Atletico zat hier niet bij.
Bij die wedstrijden is het ook, maar ik had flink meer spanning bij de Champions League.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind PSV-Ajax of AZ-PSV veel spannender. In de competitie moeten we winnen. De CL is gewoon genieten en hopen dat het allemaal meevalt.
Het wordt woensdag in ieder geval een prachtig meetmoment. Alleen jammer dat Loca niet echt in vorm is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij die wedstrijden is het ook, maar ik had flink meer spanning bij de Champions League.
Alleen is de Jong er niet bij, al is dat niet perse iets slechts.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
PSV heeft creatieve spelers, en spelers die vanuit het niets een goal kunnen maken. Dat is belangrijk. Het zijn geen middelmatige Ajax-aanvallers. Perreiro kan een bal de kruising in krullen, De Jong kan goals creëren, zelfs Locadia zou met een donderschot kunnen scoren.
Heeft niets met vorm te maken, hij is gewoon niet zo goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het wordt woensdag in ieder geval een prachtig meetmoment. Alleen jammer dat Loca niet echt in vorm is.
Dat was niet iets slechts geweest als Loca zijn niveau had gehaald. Die is echter al een tijdje flink uit vorm, dat betekent dat je dus in ieder geval één positie zeer matig bezet hebt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen is de Jong er niet bij, al is dat niet perse iets slechts.
Zo denk ik er ook over, wat wil hij doen tegenover die slagers, in Nederland wint hij meer dan de helft van de kopduels maar tegen deze gasten... kan me even niet voor de geest halen hoe hij dat deed in de Champions league tot nu toe, andere speelstijl is wel gewenst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen is de Jong er niet bij, al is dat niet perse iets slechts.
Daarover verschillen wij nog steeds van mening.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft niets met vorm te maken, hij is gewoon niet zo goed.
Hij had vandaag wel wat aardige momenten na wat prutwedstrijden, Maar wat aardige momenten is niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft niets met vorm te maken, hij is gewoon niet zo goed.
Exact. En over de grond is de Jong gewoon niet goed. Technisch zeer matig, Locadia is daarin ook niet top, maar wel beter als hij zijn dag heeft.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, wat wil hij doen tegenover die slagers, in Nederland wint hij meer dan de helft van de kopduels maar tegen deze gasten... kan me even niet voor de geest halen hoe hij dat deed in de Champions league tot nu toe, andere speelstijl is wel gewenst.
De Jong had vandaag één goede voetballende actie en dat viel meteen op, zegt genoegquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Exact. En over de grond is de Jong gewoon niet goed. Technisch zeer matig, Locadia is daarin ook niet top, maar wel beter als hij zijn dag heeft.
Gewoon veel van afstand schieten door de middenvelders en hopen op een losse bal die bij Locadia komt.
Ow ja, ik wil ook niet te zeikerig doen over de Jong. Veel beter zul je bij PSV niet kunnen krijgen. Maar hij is internationaal natuurlijk wel erg beperkt in zijn wapens.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De Jong had vandaag één goede voetballende actie en dat viel meteen op, zegt genoeg.
Blijft verder een klasbak natuurlijk en voor in de eredivisie en groepfase Champions League van onschatbare waarde, heeft PSV zoveel gebracht vorig jaar, niet voor niets MVP.
quote:NAC Breda raakt een van de grootste talenten van de jeugdopleiding kwijt aan PSV. Vorige maand werd al bekend dat de landskampioen belangstelling had voor de vijftienjarige Bob Melis en zaterdagavond maakt PSV via de officiële website van de club bekend dat de aanvallende middenvelder wordt overgenomen. In de zomer maakt hij de overstap naar Eindhoven.
Conform de reglementen van de KNVB betaalt PSV een poolvergoeding aan NAC voor de vierdejaars havo-scholier, die een contract voor drie seizoenen tekent. NAC wilde Melis graag langer voor de club behouden, maar was kansloos toen de belangstelling van PSV serieus werd.
“Ik ben al sinds klein af aan fan van PSV”, legt Melis zijn keuze uit. “Vroeger kocht ik een shirtje van de club met mijn naam en rugnummer 10 erop, maar het is veel leuker er nu een te krijgen. Ik hoop dat ik door m'n eigen spel te spelen over drie jaar weer hier sta en een volgend contract kan tekenen."
Gelukkig zijn er nog meer mensen die hoop hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:48 schreef Ciscus het volgende:
Wat een gemiet tav komende woensdag. Als PSV geconcentreerd speelt en geen pech heeft, dan valt er gewoon te winnen. Als je bij voorbaat al zo gaat huilen lijkt mij er geen donder aan. Hopelijk hebben de spelers meer ballen.
quote:
Aldus Bob Melis via zijn facebook, ik ben fan.quote:Heeft gewerkt bij Ik heb geen werk ik ben nog niet zo oud
Poeh, wat een mensen komen daar voorbijquote:Op zondag 21 februari 2016 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.supver-psv.nl/(...)d&utm_medium=twitter
Lestienne ziet er steeds ongelukkiger uit. Op de eerste foto's lacht hij nog, maar op de laatste huilt hij bijna.
quote:
Never judge a book by it's cover.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Poeh, wat een mensen komen daar voorbij. Naja, vast goed volk
.
Nou ja, dat. Het zijn ongetwijfeld hele lieve aardige mensen. Vind het ook wel iets aandoenlijks hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Never judge a book by it's cover.
Ik ook. Hartstikke blij dat ze met een voetballer op de foto mogen.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat. Het zijn ongetwijfeld hele lieve aardige mensen. Vind het ook wel iets aandoenlijks hebben.
liever dit dan met een bordje vermeer nsb bij het darts staan inderdaad. Ach, overal heb je gekken of vreemde figuren. Al zijn er ook PSV filmpjes waarbij mijn haren recht overeind gaan staan.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, dat. Het zijn ongetwijfeld hele lieve aardige mensen. Vind het ook wel iets aandoenlijks hebben.
Ze komen vriendelijk over, meestal zijn mijn vooroordelen vlijmscherp, alle mensen in mijn wijkje in Breda die me kutvolk leken bleken ook werkelijk uitschot te zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Never judge a book by it's cover.
Zuur is dat ja, gedachten als "deze mensen mogen ook stemmen" komen dan in mij op.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
liever dit dan met een bordje vermeer nsb bij het darts staan inderdaad. Ach, overal heb je gekken of vreemde figuren. Al zijn er ook PSV filmpjes waarbij mijn haren recht overeind gaan staan.
Ja, daarom.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ook. Hartstikke blij dat ze met een voetballer op de foto mogen.
Ja, eens. Bijzonder wat voor volk een club aantrekt. Beide kanten zijn tokkies, maar net even anders. Dan liever dit, ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
liever dit dan met een bordje vermeer nsb bij het darts staan inderdaad. Ach, overal heb je gekken of vreemde figuren. Al zijn er ook PSV filmpjes waarbij mijn haren recht overeind gaan staan.
Over 3 jaar 50 miljoen.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De nieuwe Dennis Bergkamp.quote:
Ach, beperking. Hij is geblesseerd, dat komt wel weer goed.quote:Op zondag 21 februari 2016 08:36 schreef Caland het volgende:
Beetje kansloos om mensen met een beperking belachelijk te maken, vinden jullie niet?
Het is maar een blessure man, doe ff normaal.quote:Op zondag 21 februari 2016 08:36 schreef Caland het volgende:
Beetje kansloos om mensen met een beperking belachelijk te maken, vinden jullie niet?
Dat hebben ze graag gedaan. PSV laadt zich tegenwoordig alleen nog maar op voor echte wedstrijden.quote:
Wat is die Weghorst toch een ongelofelijke mongool zeg. Maar inderdaad, als die na 45 minuten 5-0 had gestaan had dat de verhoudingen aardig weergegeven. Dit leek in niets op het Heracles wat ik eerder dit seizoen heb gezien.quote:
Weghorstquote:Op zondag 21 februari 2016 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is die Weghorst toch een ongelofelijke mongool zeg. Maar inderdaad, als die na 45 minuten 5-0 had gestaan had dat de verhoudingen aardig weergegeven. Dit leek in niets op het Heracles wat ik eerder dit seizoen heb gezien.
Bel Hassani is wel een genot om naar te kijken. Toen hij de tweede helft wat ruimte kreeg zie je wel dat die op voetbal zit.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WeghorstJa thuis/uit verschil is echt enorm. En Tanane was natuurlijk veel te goed voor Heracles.
Zal wel naar AZ/Vitesse gaan. Leuke tussenstap.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bel Hassani is wel een genot om naar te kijken. Toen hij de tweede helft wat ruimte kreeg zie je wel dat die op voetbal zit.
Het is wel schrijnend dat een team met zo weinig aanvallende kwaliteit 3e stond voor aanvang van deze wedstrijd. Leuk voor jullie en organisatorisch staat het vaak wel goed (al mochten er gisteren wel HEEL veel ballen overal en nergens tussendoor worden gespeeld), maar tegen deze verdediging mag je best iets meer creeeren.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WeghorstJa thuis/uit verschil is echt enorm. En Tanane was natuurlijk veel te goed voor Heracles.
Ag zie in Duitsland ook bij Hertha. En in de eredivisie is het toch maar vorm van de dag, dus zo verrassend is het allemaal niet. Uitgezonderd de bovenste 2 en onderste 3.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel schrijnend dat een team met zo weinig aanvallende kwaliteit 3e stond voor aanvang van deze wedstrijd. Leuk voor jullie en organisatorisch staat het vaak wel goed (al mochten er gisteren wel HEEL veel ballen overal en nergens tussendoor worden gespeeld), maar tegen deze verdediging mag je best iets meer creeeren.
Das waar maar van een AZ gaat wel meer dreiging uit.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag zie in Duitsland ook bij Hertha. En in de eredivisie is het toch maar vorm van de dag, dus zo verrassend is het allemaal niet. Uitgezonderd de bovenste 2 en onderste 3.
Nu is AZ de duidelijke nummer 3, maar AZ was voor de winterstop ook helemaal niks. Jullie kregen wel weer een gratis pingel trouwens.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das waar maar van een AZ gaat wel meer dreiging uit.
De rest in de groep onder PSV en Ajax kan er ook niet veel van.
Die kop van Weghorst na die pingel was priceless. Kansloze mongool is dat zeg.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu is AZ de duidelijke nummer 3, maar AZ was voor de winterstop ook helemaal niks. Jullie kregen wel weer een gratis pingel trouwens.
Heerlijk ja. Achteraf lekker huilen dat Bruma valt. Wat een zak stront.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die kop van Weghorst na die pingel was priceless. Kansloze mongool is dat zeg.
Wat wil je nu dat ik zeg?quote:Op zondag 21 februari 2016 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die kop van Weghorst na die pingel was priceless. Kansloze mongool is dat zeg.
quote:
Dat dit karma ten top is. Hij valt constant op zijn knietjes bij het minste contact en dan steeds maar dat vieze lachje. Dit voelde gewoon goed, het liefst was er gewoon 0.0 contact geweest, dan was het perfect geweest. Nu valt er gewoon wat voor te zeggen, bruma houd zijn handen thuis en weghorst niet.quote:
Kunsgras is ook een groot verschil héquote:Op zondag 21 februari 2016 10:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit. En dan roept hij na de wedstrijd ook nog dat hij er niet van houdt als spelers vallen terwijl er niets aan de hand is.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat dit karma ten top is. Hij valt constant op zijn knietjes bij het minste contact en dan steeds maar dat vieze lachje. Dit voelde gewoon goed, het liefst was er gewoon 0.0 contact geweest, dan was het perfect geweest. Nu valt er gewoon wat voor te zeggen, bruma houd zijn handen thuis en weghorst niet.
Cocu mag de gouden Porsche van Locadia gebruiken als ie hem opstelt denk ikquote:Op zondag 21 februari 2016 12:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag me af als Cocu, Locadia betrapt met zijn vrouw, dat ie nog steeds in de basis staat.
Man man man
De vrouw van Cocu is toch met de gymleraar van 1 van de kinderen vertrokken?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag me af als Cocu, Locadia betrapt met zijn vrouw, dat ie nog steeds in de basis staat.
Man man man
Is dat zo ja?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vrouw van Cocu is toch met de gymleraar van 1 van de kinderen vertrokken?
Jip.quote:
4-4-2 met Pereiro en De Jong in de spits en dan...quote:Op zondag 21 februari 2016 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
Tegen Atletico graag spelen met Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Hendrix, Propper, Van Ginkel, Guardado, Pereiro en Narsingh. 4-mans middenveld met Guardado die zo nu en dan als linksbuiten op kan duiken. De technische Pereiro in de spits en Narsingh vanwege zijn snelheid in de basis.
Hij is toch voor ie naar de basisschool ging al uit Brabant vertrokken? Volgens z'n wiki toen ie 3 was.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet je wat ik zo vreemd aan die Cocu vind. Hij is gewoon een Eindhovenaar maar hij lult alsof ie van boven de rivieren komt. Nou zeg ik niet dat ie in het plat Brabants zijn interviews en persconferenties moet doen, maar dat accentloos Nederlands van hem vind ik toch ronduit opvallend
De Jong is geschorst Hansquote:Op zondag 21 februari 2016 12:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
4-4-2 met Pereiro en De Jong in de spits en dan...
[ afbeelding ]
Oh dat wist ik niet, dan snap ik het wel waarom ie mag blijven spelen dan.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vrouw van Cocu is toch met de gymleraar van 1 van de kinderen vertrokken?
Niet zo heek gek, hij is alleen de eerste paar jaar van z'n leven in Brabant opgegroeid en heeft de rest van zijn leven overal gezeten. Tuurlijk heeft hij wel een aantal jaar bij PSV gespeeld, maar het is nou ook niet zo dat het daar stikte van de Brabanders. (In het elftal)quote:Op zondag 21 februari 2016 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet je wat ik zo vreemd aan die Cocu vind. Hij is gewoon een Eindhovenaar maar hij lult alsof ie van boven de rivieren komt. Nou zeg ik niet dat ie in het plat Brabants zijn interviews en persconferenties moet doen, maar dat accentloos Nederlands van hem vind ik toch ronduit opvallend
Je hebt gelijk, ik neem m'n woorden terug. Dacht dat hij altijd in Eindhoven gewoond had. Zoals je ziet zou het me geen windeieren te leggen om me meer te verdiepen in onze coachquote:Op zondag 21 februari 2016 13:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niet zo heek gek, hij is alleen de eerste paar jaar van z'n leven in Brabant opgegroeid en heeft de rest van zijn leven overal gezeten. Tuurlijk heeft hij wel een aantal jaar bij PSV gespeeld, maar het is nou ook niet zo dat het daar stikte van de Brabanders. (In het elftal)
Die accenten zijn zo aangepast als je een tijdje ergens anders woont. Ik woon nu ook alweer een tijdje in Amsterdam, en daar denken ze dat ik uit België kom en in Eindhoven denken ze dat ik een Amsterdammer ben.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
http://www.vi.nl/web/prem(...)-1.htm?channel=phonequote:Op zondag 21 februari 2016 13:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik neem m'n woorden terug. Dacht dat hij altijd in Eindhoven gewoond had. Zoals je ziet zou het me geen windeieren te leggen om me meer te verdiepen in onze coach
Mooi interview.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/web/prem(...)-1.htm?channel=phone
[ afbeelding ]
Mooie invalshoek, via zijn vader. Ik vond het wel een goed beeld geven van Cocu. Ook omdat het ingaat op zijn karakter en daar toch vaak verkeerd naar gekeken wordt, vanwege hoe hij overkomt in de media.quote:
Staan ook een paar interessante dingen in.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/web/prem(...)-1.htm?channel=phone
[ afbeelding ]
Uit spelen ze ook vaak genoeg op kunstgras. Dat heeft er weinig mee te maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kunsgras is ook een groot verschil hé
Of 4-5-1, of 5-4-1quote:Op zondag 21 februari 2016 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
Tegen Atletico graag spelen met Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Hendrix, Propper, Van Ginkel, Guardado, Pereiro en Narsingh. 4-mans middenveld met Guardado die zo nu en dan als linksbuiten op kan duiken. De technische Pereiro in de spits en Narsingh vanwege zijn snelheid in de basis.
Dat weet hij in elk geval ook over te brengen.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Staan ook een paar interessante dingen in.
"Gaandeweg bleek steeds meer dat Phillip zijn beste wedstrijden speelde als het er echt om ging. Hij kan zich geweldig richten op zulke prestaties."
Ik bedoel meer, nu was het minder moeilijk voor PSVquote:Op zondag 21 februari 2016 15:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uit spelen ze ook vaak genoeg op kunstgras. Dat heeft er weinig mee te maken.
Daar heb jij gelijk inquote:Op zondag 21 februari 2016 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, nu was het minder moeilijk voor PSV
Voor nieuws over Strootgod is er altijd ruimte in dit topic.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef tja77 het volgende:
Strootman weer minuten gemaakt in het eerste van Roma.
Of mag ik dat hier niet melden?
De Strootquote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef tja77 het volgende:
Strootman weer minuten gemaakt in het eerste van Roma.
Of mag ik dat hier niet melden?
Omdat ze 0-0 spelen tegen een andere Spaanse topclub?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
PSV is overigens echt niet kansloos tegen dit Atletico. Ook vanavond weer zwaar onmachtig in aanvallend opzicht. Ik ben echt heel benieuwd naar woensdag.
Iedereen blijft zich maar indekken hier, maar zien jullie echt niet dat Atletico de laatste weken vrij weinig klaarspeelt?quote:Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat ze 0-0 spelen tegen een andere Spaanse topclub?
Nee, ik ben om nu. PSV gaat ze afslachten.
Heeft niets met indekken te maken. Alles is mogelijk, maar doe ff normaal. Atletico heeft een selectie waarvan elke speler in de Eredivisie bij elke club basisspeler zou zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen blijft zich maar indekken hier, maar zien jullie echt niet dat Atletico de laatste weken vrij weinig klaarspeelt?
De kans op een volgende ronde is echt groter. Je hebt de wedstrijd waarschijnlijk niet gezien, maar het was echt helemaal niets. Constant balverlies, weinig creatief vermogen en zeer stroperig voetbal.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft niets met indekken te maken. Alles is mogelijk, maar doe ff normaal. Atletico heeft een selectie waarvan elke speler in de Eredivisie bij elke club basisspeler zou zijn.
Ze spelen gelijk tegen de nummer 4 van Spanje en jij ziet daarin een bevestiging dat ze eigenlijk niet zo goed zijn.
Nogmaals, ik hoor niet bij het kamp dat denkt dat PSV in 2 wedstrijden 8 goals om de oren gaat krijgen, maar de kans op een volgende ronde is minder dan 10%.
Je hebt gelijk hoor. Het kan gewoon goed vallen. De spelers van PSV zullen alles geven en Atletico onderschat wellicht de tegenstander. Er zijn hier gewoon wat bangepoeperds die te weinig wedstrijden hebben gezien om te weten dat de underdog soms wint.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De kans op een volgende ronde is echt groter. Je hebt de wedstrijd waarschijnlijk niet gezien, maar het was echt helemaal niets. Constant balverlies, weinig creatief vermogen en zeer stroperig voetbal.
Of een club betere spelers heeft doet er niet altijd toe. Vorm is ook belangrijk. En Atletico is absoluut niet in vorm op dit moment.
Echt een PSV-houding ook. Dat geld boeit toch niet? Gaat erom dat er eindelijk weer een prima duo staat en hopelijk groeien ze samen nog door.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:24 schreef BadderHaring het volgende:
Contractverlenging Bruma komt morgen rond. Erg goed nieuws, heeft zich dit jaar prima ontwikkeld en vormt met Moreno het beste blok sinds de periode Alex.
Gaan we over een jaartje of 2 gewoon grof geld mee verdienen.
Ik ben bang dat die aankomende zomer weg gaat..quote:Op zondag 21 februari 2016 23:24 schreef BadderHaring het volgende:
Contractverlenging Bruma komt morgen rond. Erg goed nieuws, heeft zich dit jaar prima ontwikkeld en vormt met Moreno het beste blok sinds de periode Alex.
Gaan we over een jaartje of 2 gewoon grof geld mee verdienen.
Nee geld boeit niet. We weten allemaal dat spelers als Pereiro, Guardado, de Jong, Propper en Moreno aan komen waaien als de wind goed staat.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Echt een PSV-houding ook. Dat geld boeit toch niet? Gaat erom dat er eindelijk weer een prima duo staat en hopelijk groeien ze samen nog door.
Ben het wel met jou eens, ze zullen gewoon net genoeg doen om door te komenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft niets met indekken te maken. Alles is mogelijk, maar doe ff normaal. Atletico heeft een selectie waarvan elke speler in de Eredivisie bij elke club basisspeler zou zijn.
Ze spelen gelijk tegen de nummer 4 van Spanje en jij ziet daarin een bevestiging dat ze eigenlijk niet zo goed zijn.
Nogmaals, ik hoor niet bij het kamp dat denkt dat PSV in 2 wedstrijden 8 goals om de oren gaat krijgen, maar de kans op een volgende ronde is minder dan 10%.
Jij weet zeker dat er in de jeugd een betere vervanger rondloopt, die naadloos de plek van Bruma kan overnemen, en die geen salaris hoeft te hebben? Pas dan is geld niet boeiend.quote:Op zondag 21 februari 2016 23:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Echt een PSV-houding ook. Dat geld boeit toch niet? Gaat erom dat er eindelijk weer een prima duo staat en hopelijk groeien ze samen nog door.
En dus vat je het gelul in de non-discussie nog een keer samen door er een derde mening bij te voegen.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vind het sowieso een hele non-discussie. Het ene gelul tegen het andere. Ja Atlético is eigenlijk veel beter. Nee PSV is niet (volledig) kansloos. We zien het woensdag wel.
Nou ja, het is natuurlijk een wedstrijd op zich. Daar heb je zeker gelijk in. Maar de krachtsverhoudingen zijn wel duidelijk. PSV moet gewoon vrij die wedstrijd ingaan, maar een resultaat tegen Atletico, dat zie ik niet gebeuren. Thuis een klein kansje op een gelijkspel, maar in Calderón gaat PSV gewoon op de pijnbank.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vind het sowieso een hele non-discussie. Het ene gelul tegen het andere. Ja Atlético is eigenlijk veel beter. Nee PSV is niet (volledig) kansloos. We zien het woensdag wel.
Wat ben je toch heerlijk scherp op deze ochtend. Bedanktquote:Op maandag 22 februari 2016 08:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dus vat je het gelul in de non-discussie nog een keer samen door er een derde mening bij te voegen.
Goed bezig.
quote:PSV hoopt woensdagavond in Eindhoven te stunten tegen Atlético Madrid in de achtste finale van de Champions League. AD Sportwereld ging alvast op bezoek in Madrid, om met eigen ogen te kunnen zien wat de vechtmachine van Diego Simeone zo bijzonder maakt. ,,Zoals onze trainer zegt: partido a partido.''
Juan Pablo glimlacht. En hij wijst naar de tekst op zijn roodwitte shirt. 'Speel elke wedstrijd alsof het de laatste is', staat er met grote letters op. De vraag was waarom Atlético Madrid al bijna veertig jaar zijn grote liefde is. De zin op zijn shirt is het enige mogelijke antwoord, zegt hij. De slogan is precies wat de spelers van zijn rojiblancos op het veld laten zien.
Trainer Diego Simeone zegt het zelf. Hij heeft sterk het idee dat tegenstanders zijn ploeg zien als een 'oncomfortabel elftal' om tegen te spelen. Eibar-manager José Luis Mendilíbar siste tegenover de pers dat de omschrijving van Simeone toch niet helemaal de juiste was. ,,Het is niet oncomfortabel, maar verschrikkelijk om tegen deze ploeg te spelen.''
Zo. Als PSV het nog niet wist, weet het nu ongeveer wat het woensdag te wachten staat. En anders is het terugkijken van de wedstrijd Barcelona - Atlético Madrid van vorige maand misschien een goed idee. Zelfs tegen negen spelers, na rood voor de verdedigers Filipe Luis en Diego Godín, worstelde Barcelona met de vechtjassen uit Madrid.
Simeone liet zich voor de wedstrijd gisteravond tegen Villarreal nog geen enkele keer uit over PSV. 'Partido a partido', liet de coach voortdurend horen als de naam PSV viel. Wedstrijd voor wedstrijd, nooit de fout maken om al over de komende tegenstander heen te kijken.
3 dagen rust, dat is prima hoor. Het zijn profs, geen zondagamateurs.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:36 schreef jpg97 het volgende:
Wat ik dus niet snap: PSV speelt woensdag nog een CL duel. Vervolgens moeten ze zaterdag weer tegen ADO.
Feyenoord en Ajax spelen zondag pas, dus krijgen ook nog een dag meer rust.
Wat is deze?
KNJB!!1!1!1!!quote:Op maandag 22 februari 2016 09:36 schreef jpg97 het volgende:
Wat ik dus niet snap: PSV speelt woensdag nog een CL duel. Vervolgens moeten ze zaterdag weer tegen ADO.
Feyenoord en Ajax spelen zondag pas, dus krijgen ook nog een dag meer rust.
Wat is deze?
Ach, met tien man winnen we ook wel. Atletico wint niet eens van Villareal. Die kunnen er geen kut van.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:20 schreef Doublepain het volgende:
Bruma wil er vol tegenop gaan, geen genade tonen.
Rood '36 Bruma
Ze hebben Turan ook niet meer en Jackson nu ook niet, 4x Locadia denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, met tien man winnen we ook wel. Atletico wint niet eens van Villareal. Die kunnen er geen kut van.
En Pereiro dan? Die verwacht ik eigenlijk centraal.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben Turan ook niet meer en Jackson nu ook niet, 4x Locadia denk ik.
En zonder onze twee beste spelers. Makkie.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, met tien man winnen we ook wel. Atletico wint niet eens van Villareal. Die kunnen er geen kut van.
4 assists, die gaat als afleiding. Alles hangt nu af van Locaquote:Op maandag 22 februari 2016 11:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Pereiro dan? Die verwacht ik eigenlijk centraal.
Een karikatuur maken van anderman mening is best grappig, maar ik heb nooit gezegd dat PSV makkelijk wint. Ik zeg gewoon dat ik Atletico zeker in aanvallend opzicht een tikkie overrated vind en dat Atletico momenteel in een matige vorm steekt.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow, het was niet eens als karikatuur bedoeld. Gewoon een beetje quats.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Een karikatuur maken van anderman mening is best grappig, maar ik heb nooit gezegd dat PSV makkelijk wint. Ik zeg gewoon dat ik Atletico zeker in aanvallend opzicht een tikkie overrated vind en dat Atletico momenteel in een matige vorm steekt.
Ik geef PSV daarom 20-30 procent kans. Dat heb ik vanaf begin af aan gezegd, en dat zeg ik nog steeds.
Anders ik wel, heb me in tijden niet zo op een wedstrijd verheugd.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb wel echt zin in het avondje CL.
Ga je naar het stadion?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Anders ik wel, heb me in tijden niet zo op een wedstrijd verheugd.
Ik ben een gezegend mens, wat dat betreft.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Helaas geen tickets kunnen krijgen. Jij uiteraard wel.
Dat is weinig. Ik denk wel dat er een gelijkspel in zit.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:24 schreef RijstNatie het volgende:
ik geef psv 10% kans op een resultaat en daar behoort een gelijkspel ook bij..
0-0 thuis is Europees gezien gewoon een goed resultaat maar ik denk dat het eerder 1-1 wordt. Gelijkspel moet er inderdaad zeker wel inzitten.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat is weinig. Ik denk wel dat er een gelijkspel in zit.
Tot 2018 dus.twitter:Dolf_v_Aert twitterde op maandag 22-02-2016 om 12:32:39Jeffrey Bruma verlengt zoals verwacht nu ook officieel zijn contract bij PSV. https://t.co/ztHx2UtPdR reageer retweet
Goed jasje.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Tot 2018 dus.twitter:Dolf_v_Aert twitterde op maandag 22-02-2016 om 12:32:39Jeffrey Bruma verlengt zoals verwacht nu ook officieel zijn contract bij PSV. https://t.co/ztHx2UtPdR reageer retweet
Arno Vermeulen gisteren bij Studio Voetbal over Atléti. Wat gênant was dat.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is wel grappig om te zien hoe mensen er toch geloof in gaan krijgen op het moment dat zo'n wedstrijd nadert.
Die mensen zijn mentaal zeer zwak.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is wel grappig om te zien hoe mensen er toch geloof in gaan krijgen op het moment dat zo'n wedstrijd nadert.
Ik ben op een gegeven ogenblik gezapt. Ik kon het niet meer serieus nemen. Ik heb de opmerking dus gemist. Wat zei hij?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arno Vermeulen gisteren bij Studio Voetbal over Atléti. Wat gênant was dat.
Heel vaak zijn dat ook mensen die in eerste instantie het hardst roepen dat er 0% kans is.quote:
''Bij Atlético is Fernando Torres de man die de doelpunten moet maken''quote:Op maandag 22 februari 2016 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven ogenblik gezapt. Ik kon het niet meer serieus nemen. Ik heb de opmerking dus gemist. Wat zei hij?
twitter:JeroenKapteijns twitterde op maandag 22-02-2016 om 12:47:57Bruma heeft zijn handtekening gezet tot medio 2018. Alleen Narsingh en Willems staan nu nog op to do-list van Brands https://t.co/hnUTP58hz3 reageer retweet
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Anders ik wel, heb me in tijden niet zo op een wedstrijd verheugd.
Natuurlijk is geld belangrijk, maar om daar als eerste aan te denken als een prima PSV-speler bijtekent vind ik nogal jammer. Prima, dan kijken we anders naar dezelfde club. Ik sta graag stil bij wat ze nu presteren en met wie ze dat doen en jij juicht sneller als er een 17-jarig talent bij PSV tekent omdat hij geld misschien veel geld gaat opleveren. Geeft niks (als je Brands heet).quote:Op maandag 22 februari 2016 08:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee geld boeit niet. We weten allemaal dat spelers als Pereiro, Guardado, de Jong, Propper en Moreno aan komen waaien als de wind goed staat.
PSV is dan misschien minder de pure koopclub die het in eerdere periodes was, maar het goed kunnen verkopen van spelers is essentieel voor het voortbestaan van de club.
Dus je naïeve gelul over 'PSV-houding' slaat als een lul op een drumstel. Het is juist wel belangrijk. En ja, natuurlijk ben ik vooral blij dat hij nu bij PSV speelt. Maar als hij niet had bijgetekend was dat ook zo geweest. Het bijtekenen is vooral belangrijk voor de toekomstige opbrengst.
Zelfs Frank Lammers wist dat dit Griezman was.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Bij Atlético is Fernando Torres de man die de doelpunten moet maken''
Serieus, een chef voetbal die zulke onzin uitslaat. Dat kan toch niet?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zelfs Frank Lammers wist dat dit Griezman was.
Je rukt mijn reactie totaal uit zijn verband. Prima hoor, als je zo je punt wilt maken.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Natuurlijk is geld belangrijk, maar om daar als eerste aan te denken als een prima PSV-speler bijtekent vind ik nogal jammer. Prima, dan kijken we anders naar dezelfde club. Ik sta graag stil bij wat ze nu presteren en met wie ze dat doen en jij juicht sneller als er een 17-jarig talent bij PSV tekent omdat hij geld misschien veel geld gaat opleveren. Geeft niks (als je Brands heet).
Die man kun je toch onmogelijk serieus nemen.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, een chef voetbal die zulke onzin uitslaat. Dat kan toch niet?
Zou niet weten wat er gênant aan was. Torres heeft belachelijk vaak een basisplaats voor een spits die werkelijk nooit scoort. Zelfs Ruud Boymans is momenteel beter dan Torres.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arno Vermeulen gisteren bij Studio Voetbal over Atléti. Wat gênant was dat.
Voor het eerst sinds 2007 weer Champions League knock-outvoetbal. Mooie loting, PSV draait als een trein en Atletico draait matig. Als je ze kunt pakken moet je het nu doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Wat is hier nou zo bijzonder aan?
Sommige mensen snappen dat gewoon niet. Die kijken liever naar degradatievoetbal of de zoveelste middenmoot-subtopper.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2007 weer Champions League knock-outvoetbal. Mooie loting, PSV draait als een trein en Atletico draait matig. Als je ze kunt pakken moet je het nu doen.
Wat kan er nou mooier zijn dan een Nederlandse club in de knock-outfase van de CL?
2 goeie teams tegenover elkaar in de CL bijvoorbeeld zoals Juve-Bayern en Arsenal-Barca.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2007 weer Champions League knock-outvoetbal. Mooie loting, PSV draait als een trein en Atletico draait matig. Als je ze kunt pakken moet je het nu doen.
Wat kan er nou mooier zijn dan een Nederlandse club in de knock-outfase van de CL?
Ja maar dan heb je dus niet al te veel hart voor het Nederlandse voetbal, met zijn prachtige voetbalhistorie. Bovendien is voetbal meer dan zo vaak mogelijk de bal naar elkaar toespelen en de bal in het netje leggen. Je kijkt niet alleen naar voetbal voor het mooie spel, maar toch ook een beetje voor het romantische/emotionele gedeelte.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 goeie teams tegenover elkaar in de CL bijvoorbeeld zoals Juve-Bayern en Arsenal-Barca.
Daar heb ik dan weer minder mee, 9 van de 10 keer zit je dan alsnog naar een zaadpot te kijken. Bovendien heb ik weinig met die clubs, het interesseert me dan gewoon totaal niet wie er wint. En zonder die spanning zet ik net zo graag een film aan.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 goeie teams tegenover elkaar in de CL bijvoorbeeld zoals Juve-Bayern en Arsenal-Barca.
Ik ben niet zo nationalistisch en PSV-Atleti is alleen echt boeiend voor de PSV fans. Voor de neutrale fans is het gewoon een niet boeiende confrontatie.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je dus niet al te veel hart voor het Nederlandse voetbal, met zijn prachtige voetbalhistorie. Bovendien is voetbal meer dan zo vaak mogelijk de bal naar elkaar toespelen en de bal in het netje leggen. Je kijkt niet alleen naar voetbal voor het mooie spel, maar toch ook een beetje voor het romantische/emotionele gedeelte.
Ik vind het sowieso nogal jammer dat het Nederlandse voetbal nogal snel wordt verloochend door de nieuwe generatie. Ajax en PSV (en toch ook wel Feyenoord) hebben naam gemaakt in Europa, Europacups gewonnen en talloze goede spelers voortgebracht. Tuurlijk draait het al jaren voor geen meter meer, maar om dan lekker als fanboy het team te supporten wat de CL wint... Ik heb er weinig mee.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer minder mee, 9 van de 10 keer zit je dan alsnog naar een zaadpot te kijken. Bovendien heb ik weinig met die clubs, het interesseert me dan gewoon totaal niet wie er wint. En zonder die spanning zet ik net zo graag een film aan.
Terwijl als er een Nederlandse club in Europa speelt, ik altijd kijk. Veel boeiender.
Dat is natuurlijk een voorbarige conclusie.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo nationalistisch en PSV-Atleti is alleen echt boeiend voor de PSV fans. Voor de neutrale fans is het gewoon een niet boeiende confrontatie.
Dat ervaar ik in mijn eigen omgeving totaal niet zo. Zie hier heel veel jonge gastjes met PSV-shirtjes lopen. Sowieso in Eindhoven op straat zie ik best vaak PSV-shirtjes, trainingspakken en dergelijke.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal jammer dat het Nederlandse voetbal nogal snel wordt verloochend door de nieuwe generatie. Ajax en PSV (en toch ook wel Feyenoord) hebben naam gemaakt in Europa, Europacups gewonnen en talloze goede spelers voortgebracht. Tuurlijk draait het al jaren voor geen meter meer, maar om dan lekker als fanboy het team te supporten wat de CL wint... Ik heb er weinig mee.
De nieuwe generatie koopt liever een Barca-shirt dan een PSV-shirt. Zonde.
Ach, die mensen vinden zichzelf 'voetballiefhebber', terwijl het eigenlijk gewoon successupporters zijn. Het is ook lulkoek om aan te nemen dat Juventus-Barcelona bij voorbaat een betere wedstrijd oplevert dan PSV-Atletico.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso nogal jammer dat het Nederlandse voetbal nogal snel wordt verloochend door de nieuwe generatie. Ajax en PSV (en toch ook wel Feyenoord) hebben naam gemaakt in Europa, Europacups gewonnen en talloze goede spelers voortgebracht. Tuurlijk draait het al jaren voor geen meter meer, maar om dan lekker als fanboy het team te supporten wat de CL wint... Ik heb er weinig mee.
De nieuwe generatie koopt liever een Barca-shirt dan een PSV-shirt. Zonde.
Ah dat is positief om te horen. In mijn eigen omgeving ervaar ik dat helaas wel zo. Die Barca-shirtjes komen m'n neus uit. Herinner me nog dat ik enkele dagen na de WK-finale in 2010 een Nederlands jongetje van een jaar of 10 in een Spaans Iniesta-shirt zag. Dan moet je je wat mij betreft ook de ogen uit de kop schamen.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat ervaar ik in mijn eigen omgeving totaal niet zo. Zie hier heel veel jonge gastjes met PSV-shirtjes lopen. Sowieso in Eindhoven op straat zie ik best vaak PSV-shirtjes, trainingspakken en dergelijke.
True.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, die mensen vinden zichzelf 'voetballiefhebber', terwijl het eigenlijk gewoon successupporters zijn. Het is ook lulkoek om aan te nemen dat Juventus-Barcelona bij voorbaat een betere wedstrijd oplevert dan PSV-Atletico.
Ik ben wat dat betreft nogal nostalgisch aangelegdquote:Al dweep ik niet zo met het verleden als jij. Ik leef toch vooral in het nu.
Dat is inderdaad fantastisch. Maar PSV is natuurlijk vanuit de historie gewoon een grote club. Stel je nou voor dat een club als Groningen dit resultaat had gehaald. (ondenkbaar, maar stel je voor) Dan had het affiche toch wel iets minder aangesproken, omdat Groningen in het verleden nou eenmaal bar weinig gepresteerd heeft.quote:En in het nu vind ik het gewoon prachtig dat een Nederlandse club het laat zien in Europa. Ook al was het dan grotendeels met reactievoetbal in de poulefase. Gewoon geweldig dat je, Gent uitgezonderd, uitsluitend tussen clubs staat die aan 1 speler een bedrag uitgeven waar PSV de hele selectie voor heeft gekocht/opgeleid.
Die heb je wel een corrigerende tik gegeven mag ik hopen?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah dat is positief om te horen. In mijn eigen omgeving ervaar ik dat helaas wel zo. Die Barca-shirtjes komen m'n neus uit. Herinner me nog dat ik enkele dagen na de WK-finale in 2010 een Nederlands jongetje van een jaar of 10 in een Spaans Iniesta-shirt zag. Dan moet je je wat mij betreft ook de ogen uit de kop schamen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Die heb je wel een corrigerende tik gegeven mag ik hopen?
Dat laatste ben ik niet met je eens. Nottingham Forrest heeft meer Europacups 1 gewonnen dan Arsenal, denk je dat het iemand in Engeland nog iets boeit wat er met Nottingham gebeurt?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
True.
[..]
Ik ben wat dat betreft nogal nostalgisch aangelegd
[..]
Dat is inderdaad fantastisch. Maar PSV is natuurlijk vanuit de historie gewoon een grote club. Stel je nou voor dat een club als Groningen dit resultaat had gehaald. (ondenkbaar, maar stel je voor) Dan had het affiche toch wel iets minder aangesproken, omdat Groningen in het verleden nou eenmaal bar weinig gepresteerd heeft.
Dat is ook wel weer zo ja. Maar je kunt Nottingham niet vergelijken met een club als PSV.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet met je eens. Nottingham Forrest heeft meer Europacups 1 gewonnen dan Arsenal, denk je dat het iemand in Engeland nog iets boeit wat er met Nottingham gebeurt?
Het gaat om het nu.
Even voor de zeikerds.quote:Jetro Willems maakte eind januari zijn rentree in het eerste elftal van PSV en stond in de laatste twee wedstrijden tegen NEC (0-3) en Heracles Almelo (2-0) in de basis van de Eindhovenaren. De 21-jarige linkerverdediger zit weer dicht tegen de vorm aan waarin hij in zijn beste periode stak.
/
Daar is Iliass Bel Hassani, aanvaller van Heracles, het mee eens: “Wat een topper is dat, zei iedereen (in de kleedkamer, red.). Ik dacht eerst dat-ie wat dikker was geworden, maar het is één en al spier. Als je tegen hem aan loopt, stuiter je terug. Die gaan we volgend seizoen niet meer terugzien in de Eredivisie”, zegt hij in de Volkskrant.
Mechelen, 3-1 nederlaag over 2 wedstrijden. Wedstrijden werden overigens pas na de winterstop '89 gespeeld.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Tegen wie speelde PSV trouwens in 1988 om de Europese supercup? Niet gewonnen meen ik?
Ah oké, opvallend matig resultaat. Heb jij die wedstrijden destijds bijgewoond? Of is dat ook voor jou te lang geleden?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mechelen, 3-1 nederlaag over 2 wedstrijden. Wedstrijden werden overigens pas na de winterstop '89 gespeeld.
KV Mechelen had de EC2 gewonnen. Finale tegen Ajax,
Ik was toen nog wel wat jong.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah oké, opvallend matig resultaat. Heb jij die wedstrijden destijds bijgewoond? Of is dat ook voor jou te lang geleden?
Finale tegen Ajax weet ik ja, doelpunt Piet den Boer. (een van de onbekendste Nederlandse spelers ooit)
Mechelen met vooral Nederlandse spelersquote:Op maandag 22 februari 2016 14:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik was toen nog wel wat jong.
Maar Mechelen was toen wel erg goed. Die hadden een sterke selectie. Bosman de grote man in de eerste wedstrijd.
Kan iemand dan Thijs influisteren dat een maatje groter geen overbodige luxe is?quote:
Ik heb 3 Spanje-shirts. Maar 1 uit die tijd, 2 uit 2008 (resp xabi, Casillas, Senna)quote:Op maandag 22 februari 2016 14:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah dat is positief om te horen. In mijn eigen omgeving ervaar ik dat helaas wel zo. Die Barca-shirtjes komen m'n neus uit. Herinner me nog dat ik enkele dagen na de WK-finale in 2010 een Nederlands jongetje van een jaar of 10 in een Spaans Iniesta-shirt zag. Dan moet je je wat mij betreft ook de ogen uit de kop schamen.
Jou neem ik als Spanjaard natuurlijk niets kwalijkquote:Op maandag 22 februari 2016 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 3 Spanje-shirts. Maar 1 uit die tijd, 2 uit 2008 (resp xabi, Casillas, Senna)
Maar het is natuurlijk raar om als nederlander met een Spaans iniesta shirt te lopen. Niet dat we hem moeten uitfluiten omdat ie zijn werk doet, ik ga zelf graag naar de Lidl maar fluit de aldimanager ook niet uit als die betere omzet draait, maar we gaan ook niet met een Kempes shirt lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |