quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met Orjan Nilsen.Flux Pavilion...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met Orjan Nilsen.ik dacht eerst dat je een grapje maakte en gewoon een foto van een dikke mongool had gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah fam, het is hem echt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef seto het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat je een grapje maakte en gewoon een foto van een dikke mongool had gepost
Laat me raden: het valt allemaal wel mee en het is de schuld van de racistische witman?quote:
veganistenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 13:43 schreef Klokov het volgende:
Zag laatst mensen protesteren voor veganisme
Hou persoonlijk enorm van goede gesprekken, maar hier moet ik echt van schijten. Wat een geiten.quote:
als Belg moet jij je niet gaan belasten met die dingen vriendquote:Op zaterdag 20 februari 2016 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Laat me raden: het valt allemaal wel mee en het is de schuld van de racistische witman?
Wat is het achterliggende verhaal ?quote:
staat in de commentsquote:Op zondag 21 februari 2016 06:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat is het achterliggende verhaal ?
straat dawhaquote:Op zondag 21 februari 2016 13:38 schreef JaqenHghar het volgende:
Zonet een boekje over de islam in mn handen geduwd gekregen.
Komt wel erg dichtbij zo.
Allahu trapbar.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:56 schreef kaasplankje het volgende:
ben op weg naar de gym net ook 2x geronseld door jihadisten
ayyyyyyyyyyquote:Ik plak al sinds m'n 13e aan mijn vrienden dat was voor mij ook echt wel een reden om op "avontuur" te willen.
Is van HBOquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Domme Netflix NL heeft the wire niet
sws voetbalquote:Op zondag 21 februari 2016 17:38 schreef Klokov het volgende:
Waarde ontlenen aan de prestaties van je voetbalclub
waarde ontlenen wat?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:38 schreef Klokov het volgende:
Waarde ontlenen aan de prestaties van je voetbalclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |