Wat een kutteam. Hiermee win je nog niet van landen als Zweden en Denemarken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het nieuwe oranje:
Zoet
Tete - Hoedt - Van Dijk - Willems
Clasie - Donk - Immers
Robben - Dost - Depay
Jij wordt al mad van Willems.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat een kutteam. Hiermee win je nog niet van landen als Zweden en Denemarken.
Haha ik neem aan dat je elftal satirisch is bedoeld, maar ik word inderdaad vrij mad van Willems. Ik word ook erg verdrietig van Clasie, Van Dijk en Dost. Neem aan dat Immers en Donk grapjes van je waren, dan houden we Depay, Hoedt en Tete over. Enige 3 waar ik vertrouwen in heb.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wordt al mad van Willems.
Overigens heeft Zweden zonder Ibra ook echt het slechtste team in jaren
Ja ok bedankt Sunri5e.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
Gelukkig heeft Nederland Vincent Janssen in huis. De nieuwe Messi met het GIF van Suarez.
Die heeft al een WK-finale gespeeld, niks mis meequote:Op donderdag 18 februari 2016 22:52 schreef Joezi het volgende:
Braafheid streep ik ook door voor den toekomst
Is Cavaliers uitgeprocedeerd?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijf je ook posten zodra je het land bent uitgezet?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft al een WK-finale gespeeld, niks mis mee
Ik blijf hier wel gewoon posten als ik in Madrid ben, ja. Wat denk je, dan rijdt de Vuelta hier door de straten en ga ik opzoek naar een foto met Miguel. A la jij met Hans Nijland.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijf je ook posten zodra je het land bent uitgezet?
Überhaupt tweede plaatsen huldigenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]Krijg die beelden van een feestende Braafheid in de grachten van Amsterdam nooit meer van mijn netvlies. Wat een aanfluiting.
Ik kijk met je mee Maniquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Barney gaat nu pijltjes gooien jongens.
http://www.stream2watch.c(...)e-stream-february-18
Inderdaad. Lachwekkend.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Überhaupt tweede plaatsen huldigen
Miguel lijkt me ook wel iemand voor snackbars inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik blijf hier wel gewoon posten als ik in Madrid ben, ja. Wat denk je, dan rijdt de Vuelta hier door de straten en ga ik opzoek naar een foto met Miguel. A la jij met Hans Nijland.
Jij kijkt darts? Valt me dan weer tegen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Barney gaat nu pijltjes gooien jongens.
http://www.stream2watch.c(...)e-stream-february-18
Waarom? Je wist toch al dat Mani niet helemaal 100 is?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jij kijkt darts? Valt me dan weer tegen.
Kun je mij vertellen van wie deze foto is?quote:
Nee, maar als je goed kijkt zie je dat Jack van Gelder er ook op staat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen van wie deze foto is?
Ik ben een groot fan van Mani.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom? Je wist toch al dat Mani niet helemaal 100 is?
Nee, hij is 180 hahahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:54 schreef Mani89 het volgende:
JUST A MAN AND HIS WILL TO SURVIIIIIIVE
Zelden, maar dan ben ik ook het leukst.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens nuchter?
Kunnen we ook kennis maken met die kant van jou?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zelden, maar dan ben ik ook het leukst.
En ik van jou Maarten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Mani.
Ik kijk altijd naar Eva.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, ga jij nog naar Jinek kijken?
Tot ziens Firefoxquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga dit account op zeggen. Ik ben niet langer een fan van de Cavaliers.
Gegroet.
Dit is een low blow, maar ik ben heel erg mad op het management en ik weiger nu nog naar wedstrijden te kijken.quote:
Misschien kan je verder gaan als DNP-Old, dat rolde lekker van de tong.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is een low blow, maar ik ben heel erg mad op het management en ik weiger nu nog naar wedstrijden te kijken.
Dat wachtwoord weet ik niet eens meer joh.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je verder gaan als DNP-Old, dat rolde lekker van de tong.
WopWopwopquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat wachtwoord weet ik niet eens meer joh.
Ik heb Cavaliers toen nog weten te overtuigen om zijn Cavaliers account weer te gebruiken. Het bewijs staat in mijn DM box.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je verder gaan als DNP-Old, dat rolde lekker van de tong.
Het slijm druipt er zeker nog van af.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Cavaliers toen nog weten te overtuigen om zijn Cavaliers account weer te gebruiken. Het bewijs staat in mijn DM box.
Boeien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wat een genot.
[ afbeelding ]
best of the bestquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wat een genot.
[ afbeelding ]
Bohhh wat een kool joh.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit dit wel enorm te hypen.
Doe eens wat aan je twitter account.quote:
Dat zou mooi zijn. Maar zoals de echte kenners beweren zou het ontzettend verstandig zijn als hij (net als Van Persie) nog even lekker gaat cashen in China of in Abu Dabi. Hij kan het geld namelijk goed gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Sneijder naar PSV als opvolger van Guardado.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn laatste post op dit account. Een emotioneel moment.
Deze wil ik dan ook quoten, 2 keer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik dacht dat je dat zonet al gedaan had.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Maar zoals de echte kenners beweren zou het ontzettend verstandig zijn als hij (net als Van Persie) nog even lekker gaat cashen in China of in Abu Dabi. Hij kan het geld namelijk goed gebruiken.Hij wil toch meer geld verdienen dan in Nederland mogelijk is, die zien we niet meer terug hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Doei.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Is dat de Colombiaanse versie van een Katoenplukker?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie hoge verwachtingen voor die Koffieplanter?
Achja. Ik zou op een gegeven moment zeggen: Ik heb wel genoeg geld en wil graag terug naar Nederland. Mijn oude club helpen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij wil toch meer geld verdienen dan in Nederland mogelijk is, die zien we niet meer terug hier.
Dat is een user die zich zonet heeft geregistreerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat de Colombiaanse versie van een Katoenplukker?
Overmars steekt daar wel een stokje voor, dan wil Sneijder niet graag genoeg ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Achja. Ik zou op een gegeven moment zeggen: Ik heb wel genoeg geld en wil graag terug naar Nederland. Mijn oude club helpen.
Maar goed, zo werkt het helaas niet meer.
Doe ff userplaatje dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was het dan.
RIP Kevaljee.
Waarom ben je nou boos op het Cavaliers bestuurquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was het dan.
RIP Kevaljee.
Jij wist toch zoveel van baksetball? Vertel jij het eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom ben je nou boos op het Cavaliers bestuur
Je zou het salarisplafond voor zo'n speler ook gewoon kunnen verhogen. Vergeet niet wat voor positieve invloed een speler als Sneijder ook voor je competitie kan betekenen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Overmars steekt daar wel een stokje voor, dan wil Sneijder niet graag genoeg ofzo.
Ik beweerde juist het tegenovergesteldequote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wist toch zoveel van baksetball? Vertel jij het eens.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was het dan.
RIP Kevaljee.
http://www.oregonlive.com(...)d_trail_blazers.htmlquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom ben je nou boos op het Cavaliers bestuur
Wat ban je toch ook een dramaqueen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://www.oregonlive.com(...)d_trail_blazers.html
HOLLAND HOLLAND HOLLAND HOLLAND!quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik ben toch wel opgelucht dat Cavaliers weg is. Kan ik eindelijk weer eens nationalistisch doen, zonder dat iemand pissig wordt.
Wie is die nobuddie die weggaat bij de Cavs?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://www.oregonlive.com(...)d_trail_blazers.html
Tijd voor een afscheidsfilmpje misschien.quote:
Hij kreeg even geen aandacht, hij heeft zich offscreen ook al in een plantenbak laten vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ban je toch ook een dramaqueen.
Veltgod die Colombiaanse prutser Falcao de baas is. Hollandse nuchterheid tegen Zuid-Amerikaanse arrogantie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
HOLLAND HOLLAND HOLLAND HOLLAND!
Onbeholpen wildebrassen dat het zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Veltgod die Colombiaanse prutser Falcao de baas is. Hollandse nuchterheid tegen Zuid-Amerikaanse arrogantie.
[ afbeelding ]
I can't tell ya baby what went wrongquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een afscheidsfilmpje misschien.
I don't wanna talk
About the things we've gone through
Though it's hurting me
Now it's history
I've played all my cards
And that's what you've done too
Nothing more to say
No more ace to play
Heb het niet zo op Colombianen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Onbeholpen wildebrassen dat het zijn.
Ik wel. Voor in de tuin dan hahahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb het niet zo op Colombianen.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel. Voor in de tuin dan hahaha
Jij mag later mijn badkamer komen klussen, gekke provinciaalquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel. Voor in de tuin dan hahaha
Kijk en oordeel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit dit wel enorm te hypen.
twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 18-02-2016 om 22:24:25Wat een goal! Aritz Aduriz! #marbil https://t.co/fdHjBMVvSJ reageer retweet
Ik spreek keurig ABN anders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij mag later mijn badkamer komen klussen, gekke provinciaal
Die zat er koekoek in.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk en oordeel.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 18-02-2016 om 22:24:25Wat een goal! Aritz Aduriz! #marbil https://t.co/fdHjBMVvSJ reageer retweet
wie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik spreek keurig ABN anders.
(volgens mrstylo kwam ik zelfs uit het Gooi)
Noem er eens drie op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zat er koekoek in.
Maar ik heb wel eens mooiere gezien.
Zou de dochter van Jan Marijnissen dit ook kunnen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mrstylo van mrstyloproductions
[ afbeelding ]
Hier zie je er een
1. Maradonna tegen Engeland. (oh wacht, dat was een eigen goal)quote:
Die van Immers was ik even vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lex Immers in de mist bij ADO
Dennis Bergkamp
Dennis Bergkamp
Die laatste moet je even uitleggen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
1. Maradonna tegen Engeland. (oh wacht, dat was een eigen goal)
2. Van Basten tegen Soviet-Unie. (oh wacht, die had de keeper moeten pakken)
3. Bergkamp tegen Argentinië. (oh wacht, dat was gewoon geluk)
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lex Immers in de mist bij ADO
Dennis Bergkamp
Dennis Bergkamp
Laatste was bullshit. Wereldgoal, maar wist even geen andere voorbeelden. Andere 2 zat wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die laatste moet je even uitleggen.
ahquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laatste was bullshit. Wereldgoal, maar wist even geen andere voorbeelden. Andere 2 zat wel een kern van waarheid in.
Ook een keer hands met zijn hoofdquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pa-Modou Kah had ook een keer een mooie goal
Ik had verwacht dat je die ene van Michael de Leeuw zou noemen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die was ook mooi, De Graafschap wist weer waar ze stondenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je die ene van Michael de Leeuw zou noemen.
Zo'n goal heeft ie bij Feyenoord helaas nooit gemaakt. Daar waren het vooral intikkers en kopballetjes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die zit er koekoek in, een ster in wording die Lex
Toen hij Barbaara Barend zwanger schopte?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze bedoelde ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was ook mooi, De Graafschap wist weer waar ze stonden
Zal vast heel knap zijn, maar ik vind het niet zo'n boeiend doelpunt.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
Ff letten op de looplijnen van Van Persie.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen hij Barbaara Barend zwanger schopte?
Heerlijke goalsquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
En mijn persoonlijke favoriet:
Die laatste snap ik dan niet zo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
En mijn persoonlijke favoriet:
Heb jij de wedstrijd van gisteren gezien?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 09:39 schreef tong80 het volgende:
Louis van Gaal gaf toe dat de fans gelijk hadden toen ze bij het treffen met het nietige Midtjylland enkele beledigende liedjes ( 'We're fucking shit') zongen met veel fucking erin aan het adres van Manchester United. De Engelse grootmacht ging donderdagavond in Denemarken in de strijd om de Europa League pijnlijk onderuit met 2-1.
"Als je kijkt naar de tweede helft kunnen de fans weleens gelijk hebben", tekende The Daily Mail op uit de mond van Van Gaal. "Ze mogen kritiek hebben. We moeten ons verbeteren en dan kunnen de supporters ons weer steunen.”
Van Gaal: „Ze zijn teleurgesteld net als wij. Ik ben erg blij met de fans die ons steunen, maar we willen winnen en we moeten ook winnen op Old Trafford dan gaan we verder. Dan moeten we voor elkaar krijgen, maar het is niet makkelijk.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |