Bohhh wat een kool joh.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit dit wel enorm te hypen.
Doe eens wat aan je twitter account.quote:
Dat zou mooi zijn. Maar zoals de echte kenners beweren zou het ontzettend verstandig zijn als hij (net als Van Persie) nog even lekker gaat cashen in China of in Abu Dabi. Hij kan het geld namelijk goed gebruiken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Sneijder naar PSV als opvolger van Guardado.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn laatste post op dit account. Een emotioneel moment.
Deze wil ik dan ook quoten, 2 keer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik dacht dat je dat zonet al gedaan had.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Maar zoals de echte kenners beweren zou het ontzettend verstandig zijn als hij (net als Van Persie) nog even lekker gaat cashen in China of in Abu Dabi. Hij kan het geld namelijk goed gebruiken.Hij wil toch meer geld verdienen dan in Nederland mogelijk is, die zien we niet meer terug hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Doei.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Is dat de Colombiaanse versie van een Katoenplukker?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie hoge verwachtingen voor die Koffieplanter?
Achja. Ik zou op een gegeven moment zeggen: Ik heb wel genoeg geld en wil graag terug naar Nederland. Mijn oude club helpen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij wil toch meer geld verdienen dan in Nederland mogelijk is, die zien we niet meer terug hier.
Dat is een user die zich zonet heeft geregistreerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat de Colombiaanse versie van een Katoenplukker?
Overmars steekt daar wel een stokje voor, dan wil Sneijder niet graag genoeg ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Achja. Ik zou op een gegeven moment zeggen: Ik heb wel genoeg geld en wil graag terug naar Nederland. Mijn oude club helpen.
Maar goed, zo werkt het helaas niet meer.
Doe ff userplaatje dan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was het dan.
RIP Kevaljee.
Waarom ben je nou boos op het Cavaliers bestuurquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was het dan.
RIP Kevaljee.
Jij wist toch zoveel van baksetball? Vertel jij het eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom ben je nou boos op het Cavaliers bestuur
Je zou het salarisplafond voor zo'n speler ook gewoon kunnen verhogen. Vergeet niet wat voor positieve invloed een speler als Sneijder ook voor je competitie kan betekenen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Overmars steekt daar wel een stokje voor, dan wil Sneijder niet graag genoeg ofzo.
Ik beweerde juist het tegenovergesteldequote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wist toch zoveel van baksetball? Vertel jij het eens.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was het dan.
RIP Kevaljee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |