Zelden, maar dan ben ik ook het leukst.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens nuchter?
Kunnen we ook kennis maken met die kant van jou?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zelden, maar dan ben ik ook het leukst.
En ik van jou Maarten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Mani.
Ik kijk altijd naar Eva.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani, ga jij nog naar Jinek kijken?
Tot ziens Firefoxquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga dit account op zeggen. Ik ben niet langer een fan van de Cavaliers.
Gegroet.
Dit is een low blow, maar ik ben heel erg mad op het management en ik weiger nu nog naar wedstrijden te kijken.quote:
Misschien kan je verder gaan als DNP-Old, dat rolde lekker van de tong.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is een low blow, maar ik ben heel erg mad op het management en ik weiger nu nog naar wedstrijden te kijken.
Dat wachtwoord weet ik niet eens meer joh.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je verder gaan als DNP-Old, dat rolde lekker van de tong.
WopWopwopquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat wachtwoord weet ik niet eens meer joh.
Ik heb Cavaliers toen nog weten te overtuigen om zijn Cavaliers account weer te gebruiken. Het bewijs staat in mijn DM box.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je verder gaan als DNP-Old, dat rolde lekker van de tong.
Het slijm druipt er zeker nog van af.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Cavaliers toen nog weten te overtuigen om zijn Cavaliers account weer te gebruiken. Het bewijs staat in mijn DM box.
Boeien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wat een genot.
[ afbeelding ]
best of the bestquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wat een genot.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |