http://www.oregonlive.com(...)d_trail_blazers.htmlquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom ben je nou boos op het Cavaliers bestuur
Wat ban je toch ook een dramaqueen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://www.oregonlive.com(...)d_trail_blazers.html
HOLLAND HOLLAND HOLLAND HOLLAND!quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik ben toch wel opgelucht dat Cavaliers weg is. Kan ik eindelijk weer eens nationalistisch doen, zonder dat iemand pissig wordt.
Wie is die nobuddie die weggaat bij de Cavs?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
http://www.oregonlive.com(...)d_trail_blazers.html
Tijd voor een afscheidsfilmpje misschien.quote:
Hij kreeg even geen aandacht, hij heeft zich offscreen ook al in een plantenbak laten vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ban je toch ook een dramaqueen.
Veltgod die Colombiaanse prutser Falcao de baas is. Hollandse nuchterheid tegen Zuid-Amerikaanse arrogantie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
HOLLAND HOLLAND HOLLAND HOLLAND!
Onbeholpen wildebrassen dat het zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Veltgod die Colombiaanse prutser Falcao de baas is. Hollandse nuchterheid tegen Zuid-Amerikaanse arrogantie.
[ afbeelding ]
I can't tell ya baby what went wrongquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een afscheidsfilmpje misschien.
I don't wanna talk
About the things we've gone through
Though it's hurting me
Now it's history
I've played all my cards
And that's what you've done too
Nothing more to say
No more ace to play
Heb het niet zo op Colombianen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Onbeholpen wildebrassen dat het zijn.
Ik wel. Voor in de tuin dan hahahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Heb het niet zo op Colombianen.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel. Voor in de tuin dan hahaha
Jij mag later mijn badkamer komen klussen, gekke provinciaalquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel. Voor in de tuin dan hahaha
Kijk en oordeel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit dit wel enorm te hypen.
twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 18-02-2016 om 22:24:25Wat een goal! Aritz Aduriz! #marbil https://t.co/fdHjBMVvSJ reageer retweet
Ik spreek keurig ABN anders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij mag later mijn badkamer komen klussen, gekke provinciaal
Die zat er koekoek in.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk en oordeel.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 18-02-2016 om 22:24:25Wat een goal! Aritz Aduriz! #marbil https://t.co/fdHjBMVvSJ reageer retweet
wie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik spreek keurig ABN anders.
(volgens mrstylo kwam ik zelfs uit het Gooi)
Noem er eens drie op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zat er koekoek in.
Maar ik heb wel eens mooiere gezien.
Zou de dochter van Jan Marijnissen dit ook kunnen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mrstylo van mrstyloproductions
[ afbeelding ]
Hier zie je er een
1. Maradonna tegen Engeland. (oh wacht, dat was een eigen goal)quote:
Die van Immers was ik even vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lex Immers in de mist bij ADO
Dennis Bergkamp
Dennis Bergkamp
Die laatste moet je even uitleggen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
1. Maradonna tegen Engeland. (oh wacht, dat was een eigen goal)
2. Van Basten tegen Soviet-Unie. (oh wacht, die had de keeper moeten pakken)
3. Bergkamp tegen Argentinië. (oh wacht, dat was gewoon geluk)
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lex Immers in de mist bij ADO
Dennis Bergkamp
Dennis Bergkamp
Laatste was bullshit. Wereldgoal, maar wist even geen andere voorbeelden. Andere 2 zat wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die laatste moet je even uitleggen.
ahquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laatste was bullshit. Wereldgoal, maar wist even geen andere voorbeelden. Andere 2 zat wel een kern van waarheid in.
Ook een keer hands met zijn hoofdquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pa-Modou Kah had ook een keer een mooie goal
Ik had verwacht dat je die ene van Michael de Leeuw zou noemen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die was ook mooi, De Graafschap wist weer waar ze stondenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je die ene van Michael de Leeuw zou noemen.
Zo'n goal heeft ie bij Feyenoord helaas nooit gemaakt. Daar waren het vooral intikkers en kopballetjes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die zit er koekoek in, een ster in wording die Lex
Toen hij Barbaara Barend zwanger schopte?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze bedoelde ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was ook mooi, De Graafschap wist weer waar ze stonden
Zal vast heel knap zijn, maar ik vind het niet zo'n boeiend doelpunt.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
Ff letten op de looplijnen van Van Persie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |