Noem er eens drie op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zat er koekoek in.
Maar ik heb wel eens mooiere gezien.
Zou de dochter van Jan Marijnissen dit ook kunnen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mrstylo van mrstyloproductions
[ afbeelding ]
Hier zie je er een
1. Maradonna tegen Engeland. (oh wacht, dat was een eigen goal)quote:
Die van Immers was ik even vergeten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lex Immers in de mist bij ADO
Dennis Bergkamp
Dennis Bergkamp
Die laatste moet je even uitleggen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
1. Maradonna tegen Engeland. (oh wacht, dat was een eigen goal)
2. Van Basten tegen Soviet-Unie. (oh wacht, die had de keeper moeten pakken)
3. Bergkamp tegen Argentinië. (oh wacht, dat was gewoon geluk)
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lex Immers in de mist bij ADO
Dennis Bergkamp
Dennis Bergkamp
Laatste was bullshit. Wereldgoal, maar wist even geen andere voorbeelden. Andere 2 zat wel een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die laatste moet je even uitleggen.
ahquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laatste was bullshit. Wereldgoal, maar wist even geen andere voorbeelden. Andere 2 zat wel een kern van waarheid in.
Ook een keer hands met zijn hoofdquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pa-Modou Kah had ook een keer een mooie goal
Ik had verwacht dat je die ene van Michael de Leeuw zou noemen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die was ook mooi, De Graafschap wist weer waar ze stondenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je die ene van Michael de Leeuw zou noemen.
Zo'n goal heeft ie bij Feyenoord helaas nooit gemaakt. Daar waren het vooral intikkers en kopballetjes.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die zit er koekoek in, een ster in wording die Lex
Toen hij Barbaara Barend zwanger schopte?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze bedoelde ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was ook mooi, De Graafschap wist weer waar ze stonden
Zal vast heel knap zijn, maar ik vind het niet zo'n boeiend doelpunt.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:35 schreef Rabieluh het volgende:
Ff letten op de looplijnen van Van Persie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |