Ik weet dat de beste vriend van Michael Jordan Bugs Bunny is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zo'n leek ben ik nou ook weer niet. Zo weet ik bijvoorbeeld dat Hassan Whiteside een geweldige defensive player is.
Die mod is niet hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:08 schreef Slobeend het volgende:
Ik verlang nu naar een mod die zegt niet hier.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nog steeds gebeurd Cavaliers. Een eeuwige schandvlek op zijn carrière.
Die plaatjes maken het niet ongedaan.quote:
Ja, mijn imitatie is ontmaskert.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
'Leuk, maar niet hier' was het toch
Kinderachtig gedrag uit SPTquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4. LOPEZ Miguel Angel
10. DUMOULIN Tom
14. TEN DAM Laurens
17. GESINK Robert
Haha.
Stoer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken naar die c-koers. Wie er wint, of meedoet uberhaupt, weet ik niet.
Jij kijkt zeker alleen Tour de France?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken naar die c-koers. Wie er wint, of meedoet uberhaupt, weet ik niet.
Wie is dat?quote:
Je bent heel onsympathiek met deze UI.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Veel plezier met die Belgische folklore.
Dit is nogal getelefoneerd hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
Gaan de Cavaliers vandaag winnen van de Bulls?
Denk het niet, de Cavs verloren laatst zelfs van de Boston Celtics![]()
![]()
De Celtics staan 3e.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
Probeer je basketball HMF te worden?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
Zap.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb bijna bingo jongens.
Ik moet alleen nog tong80 belachelijk maken, maar daar begin ik niet aan, dat is een aardige kerel.quote:
Dat wordt zoeken mensen!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
Over een weekje fietst Miguel iedereen op minuten in Langkawi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |