Ja, snel beledig hem.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het met zijn allen tegen Cavaliers?
Ik heb m net enig genoemd, dat is toch een groot compliment.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie mij eens haters hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, maak hem rond een uur of 19:00 mod dan. Dan ga ik losquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel morgenavond aanwezig zijn bij z'n ontgroening aub
Ik hoorde dat ze t tijdens VI willen doen, daar zit ik niet op te wachten natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maak hem rond een uur of 19:00 mod dan. Dan ga ik los
Hoe meer haters, hoe meer succes. Hoe succesvol moet Davy wel niet zijn?quote:
Het is nog steeds gebeurd Cavaliers. Een eeuwige schandvlek op zijn carrière.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Verrassend dat Mani mijn Pieter Jacobs post negeert. Eigenlijk kan hij zich na die opmerking nooit meer vertonen op FOK!
Ik geef je wel wat tips. TO is turnover. En je kan ook nog over Alley-oop beginnen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik probeer Cavaliers altijd te fokken met het basketbalteam Cleveland Cavaliers.
Alleen jammer dat ik geen verstand van basketbal heb waardoor ik meestal vrij snel door de mand val.
Waarom moest ik gniffelen om deze stomme woordgrap?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik probeer Cavaliers altijd te fokken met het basketbalteam Cleveland Cavaliers.
Alleen jammer dat ik geen verstand van basketbal heb waardoor ik meestal vrij snel door de mand val.
Dat zal toch niet bewust zijn, of wel soms?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom moest ik gniffelen om deze stomme woordgrap?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nog steeds gebeurd Cavaliers. Een eeuwige schandvlek op zijn carrière.
Zo'n leek ben ik nou ook weer niet. Zo weet ik bijvoorbeeld dat Hassan Whiteside een geweldige defensive player is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef je wel wat tips. TO is turnover. En je kan ook nog over Alley-oop beginnen.
BURGOSquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat de ronde van Iran of Turkije?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nog steeds gebeurd Cavaliers. Een eeuwige schandvlek op zijn carrière.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |