MTN bestaat niet meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit lieg je.
Dat walgelijke getroll over MTN moet echt kappen.
Waar heeft Cavaliers eigenlijk wel verstand van?quote:
Ik noem het MTN, want Dimension Data (nu doe ik het toch) is me teveel typen en Africa's Team is het niet.quote:
Muziek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar heeft Cavaliers eigenlijk wel verstand van?
Dat hield wel meteen op toen Arnie er uit ging, ouwe viespeuk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een soort GTST met zombies. En vroeger keek ik ook elke avond naar GTST.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik noem het MTN, want Dimension Data (nu doe ik het toch) is me teveel typen en Africa's Team is het niet.
Ik was meer van Antonie Kamerling. Waar hangt die eigenlijk uit?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hield wel meteen op toen Arnie er uit ging, ouwe viespeuk.
Evertjan vindt dit leuk. Arn0 wat minder.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was meer van Antonie Kamerling. Waar hangt die eigenlijk uit?
Nou eigenlijk wens ik jou dan hetzelfde toe.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ga er mee kappen jongens.![]()
Ik wens jullie een zeer fijne voortzetten van jullie avond toe, gevolgd door een welverdiende heerlijk rustige nachtrust.
Zou jij die kassiere een strakke pass geven?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer heeft u wel eens een strakke pass gegeven?
Bedankt voor je nuttige bijdrages vandaag. Tot morgen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik wens jullie een zeer fijne voortzetten van jullie avond toe, gevolgd door een welverdiende heerlijk rustige nachtrust.
Helemaal vetgemest door zijn ouders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers is een typisch enig kind.
Vergeet je kat niet te voeren!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
Interessante analyse.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers is een typisch enig kind.
Wel morgenavond aanwezig zijn bij z'n ontgroening aubquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
Yes, een moderator vindt mijn bijdrages nuttig.
Die voer ik altijd als ik thuis kom.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet je kat niet te voeren!
Ja, snel beledig hem.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het met zijn allen tegen Cavaliers?
Ik heb m net enig genoemd, dat is toch een groot compliment.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie mij eens haters hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, maak hem rond een uur of 19:00 mod dan. Dan ga ik losquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel morgenavond aanwezig zijn bij z'n ontgroening aub
Ik hoorde dat ze t tijdens VI willen doen, daar zit ik niet op te wachten natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maak hem rond een uur of 19:00 mod dan. Dan ga ik los
Hoe meer haters, hoe meer succes. Hoe succesvol moet Davy wel niet zijn?quote:
Het is nog steeds gebeurd Cavaliers. Een eeuwige schandvlek op zijn carrière.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
Verrassend dat Mani mijn Pieter Jacobs post negeert. Eigenlijk kan hij zich na die opmerking nooit meer vertonen op FOK!
Ik geef je wel wat tips. TO is turnover. En je kan ook nog over Alley-oop beginnen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik probeer Cavaliers altijd te fokken met het basketbalteam Cleveland Cavaliers.
Alleen jammer dat ik geen verstand van basketbal heb waardoor ik meestal vrij snel door de mand val.
Waarom moest ik gniffelen om deze stomme woordgrap?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik probeer Cavaliers altijd te fokken met het basketbalteam Cleveland Cavaliers.
Alleen jammer dat ik geen verstand van basketbal heb waardoor ik meestal vrij snel door de mand val.
Dat zal toch niet bewust zijn, of wel soms?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom moest ik gniffelen om deze stomme woordgrap?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nog steeds gebeurd Cavaliers. Een eeuwige schandvlek op zijn carrière.
Zo'n leek ben ik nou ook weer niet. Zo weet ik bijvoorbeeld dat Hassan Whiteside een geweldige defensive player is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef je wel wat tips. TO is turnover. En je kan ook nog over Alley-oop beginnen.
BURGOSquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat de ronde van Iran of Turkije?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nog steeds gebeurd Cavaliers. Een eeuwige schandvlek op zijn carrière.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |