quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godverdomme Davy, deze diss komt weer hard aan. Doe eens wat voorzichtiger met mij.
Sorry jongens, ik zet graag snotneuzen op hun plekquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik adviseer je om in een kussen te schreeuwen, zo ga ik altijd met de disses van davy om.
Waar zit de twijfel nog?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg vroeg mijn bed in te stappen.
Binnen nu en een kwartier.
Ik ben gewoon écht heel grappig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik hierom moest lachen.
Maar wat moeten wij zonder jou?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
Alleen als je kleefmaatje Onlogisch het goedkeurt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
Daarom pest hij Davy ook steeds. Hij is aan het projecteren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gehoord dat Cavaliers smoezelig corpulent is.
Iedereen moet altijd om mij lachen in de wielrentopics.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bleef je maar weg uit de wielertopics.
Ik vind het ook mooi geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:54 schreef Rickertman96 het volgende:
ik ben hier klaar mee
ik kijk liever naar een milf op NPO1, dag
Je bent leuker als Thijs Zonneveld!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen moet altijd om mij lachen in de wielrentopics.
Je wordt altijd pijnlijk op je plek gezet. Ook op CN.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt een prachtige kat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben gewoon écht heel grappig.
Ik heb al zo weinig, geef me dit dan gewoon.
Dat was maar 1 keer gebeurd en dat ging over Gerrans dus dan had ik alsnog gelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je wordt altijd pijnlijk op je plek gezet. Ook op CN.
Mani was die dag misschien dartsen aan het kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Je bent leuker als Frans Bauer''
Nep VI Hooligan.
Maar Johan maakt nooit een als/dan fout.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Je bent leuker als Frans Bauer''
Nep VI Hooligan.
Ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Ik heb daar een filmpje van gemaakt wat johannes erg kon waarderen.
Verlos deze jongen uit zijn lijden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Johan maakt nooit een als/dan fout.
Het darten is bezig dus hij heeft geen reden om zich in dit topic te begeven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verlos deze jongen uit zijn lijden.
Dit deed ik vroeger vaak trouwens, een klasgenoot heeft mij hier vaak op gecorrigeerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Johan maakt nooit een als/dan fout.
Ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal even de aandacht afleiden. Wat vinden jullie van dit konijn waar ik een vriendschap mee heb gesloten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verlos deze jongen uit zijn lijden.
Hoe kan iemand op het VWO nou deze fout maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit deed ik vroeger vaak trouwens, een klasgenoot heeft mij hier vaak op gecorrigeerd.
Is dat jouw kamer?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal even de aandacht afleiden. Wat vinden jullie van dit konijn waar ik een vriendschap mee heb gesloten?
[ afbeelding ]
Iets meer te eten geven, dit is toch niet lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal even de aandacht afleiden. Wat vinden jullie van dit konijn waar ik een vriendschap mee heb gesloten?
[ afbeelding ]
Hopelijk is er meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Ik heb daar een filmpje van gemaakt wat johannes erg kon waarderen.
Wat een fokking lelijk beest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slobeend is mijn grootste fan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit lieg je.
Dat walgelijke getroll over MTN moet echt kappen.
Aan je posts deze avond te zien, heb je moeilijkheden met mensen die naar darten kijken. Wil je er over praten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik dacht dat Darts alleen voor de absolute tokkies onder ons was.
Ik snap 'mquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een fokking lelijk beest.
Ik zal het even voor je verduidelijken: dit is een VI referentie.
Maar wel veel gore.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben op Netflix het 5e seizoen van The Walking Dead aan het kijken.
In dit seizoen vinden ze een veilige schuilplaats, maken ze een hoop ruzie en wordt de schuilplaats uiteindelijk door zombies overlopen waardoor ze een nieuwe schuilplaats moeten zoeken.
Begin jij maar.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan je posts deze avond te zien, heb je moeilijkheden met mensen die naar darten kijken. Wil je er over praten?
Houd je bek dat wist ik echt wel. Barrie Joeks.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een fokking lelijk beest.
Ik zal het even voor je verduidelijken: dit is een VI referentie.
Het is een soort GTST met zombies. En vroeger keek ik ook elke avond naar GTST.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ik kijk het ook met plezier, maar elk seizoen is hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |