Wie geeft er nou serieus een neuk om voetbal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat er ook nog Europa League-voetbal is.
Dat lijkt me erg gezellig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je ook Whatsapp installeren, dan kunnen we praten.
Waarom post je dan hier?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie geeft er nou serieus een neuk om voetbal.
Er is maar 1 sport die er toe doet en dat is dikke mannen die met pijltjes gooien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is geen sport volgens hem, zie mijn onderschrift.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is maar 1 sport die er toe doet en dat is dikke mannen die met pijltjes gooien.
Ik heb er ook last van.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Een enorme voetbalmoeheid maakt zich van me meester, vanavond.
Jij bent voor Ajax, dan geef je er weinig om idd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ik kijk op dit moment naar Taylor - Anderson en dat is me toch een prachtige pot!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is maar 1 sport die er toe doet en dat is dikke mannen die met pijltjes gooien.
Die heeft gewoon even flink wat schijt aan alle mensen die om half 6 boerenkool eten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Cavaliers gaat altijd avondeten tussen 9 en 10 uur 's avonds. Wat een barbaar.
Godverdomme Davy, deze diss komt weer hard aan. Doe eens wat voorzichtiger met mij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent voor Ajax, dan geef je er weinig om idd.
Hij weegt nu nog maar 119 kilo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
Wisten jullie al dat Cavaliers net gesport heeft?
Ik adviseer je om in een kussen te schreeuwen, zo ga ik altijd met de disses van davy om.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godverdomme Davy, deze diss komt weer hard aan. Doe eens wat voorzichtiger met mij.
Hij is nu pas aan het puberen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft gewoon even flink wat schijt aan alle mensen die om half 6 boerenkool eten.
Voor mijn gevoel is het intens treurig geworden sinds het geen Uefa Cup meer heet. Daarvoor was het een prima toernooi.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is die EL toch een intens treurig kuttoernooi.
Geen idee waarom ik hierom moest lachen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik adviseer je om in een kussen te schreeuwen, zo ga ik altijd met de disses van davy om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |