Er schijnt een vaste kijker in dit topic aanwezig te zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar keer gezien en ik zat destijds met plaatsvervangende schaamte te kijken. Is het inmiddels wél grappig?
Dat is helemaal niet zo en dat weet jij dondersgoed. Want voor de zoveelste keer slaag je er weer niet in om grappig te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnt een vaste kijker in dit topic aanwezig te zijn
Apart dat jij je aangesproken voelt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo en dat weet jij dondersgoed. Want voor de zoveelste keer slaag je er weer niet in om grappig te zijn.
Plottwist, jij bent het zelf.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnt een vaste kijker in dit topic aanwezig te zijn
*leukquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo en dat weet jij dondersgoed. Want voor de zoveelste keer slaag je er weer niet in om grappig te zijn.
Zou hij de vaste kijker zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Apart dat jij je aangesproken voelt.
MaikelRonaldinhoGodquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
Vaker naar Derksen, Genee gouden koppel kijken.
Dat waren nog eens cowboytijden!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat waren nog eens cowboytijden!
Ik ben hier ook niet goed in.
Ik heb deze op mijn muziek apparaat staan, zodat ik ze altijd en overal kan kijkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
Jij kijkt naar je muziek apparaat?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb deze op mijn muziek apparaat staan, zodat ik ze altijd en overal kan kijken
Een waardig VI-hooligan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb deze op mijn muziek apparaat staan, zodat ik ze altijd en overal kan kijken
Ja, het heeft een beeldschermpje en je kan er ook filmpjes op bekijkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kijkt naar je muziek apparaat?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kijkt naar je muziek apparaat?
Nou, dat klinkt inderdaad veelbelovend.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het heeft een beeldschermpje en je kan er ook filmpjes op bekijkenMisschien ook wat voor jou.
randementquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Laatst weer eens naar dit filmpje gekeken. Moest weer lachen.
Dat klinkt als een gouden tip, die telefoon, ik ga 'm onthoudenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt inderdaad veelbelovend.
Alleen kan je dat ook op je telefoon.
Misschien is Johannes zo'n hippe boy die nog met een Nokia 3310 rondloopt. Die leest in de trein lekker een boek en als mensen hem willen bereiken, bellen ze maar gewoon!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt inderdaad veelbelovend.
Alleen kan je dat ook op je telefoon.
Moet je ook Whatsapp installeren, dan kunnen we praten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gouden tip, die telefoon, ik ga 'm onthouden
Wie geeft er nou serieus een neuk om voetbal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat er ook nog Europa League-voetbal is.
Dat lijkt me erg gezellig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je ook Whatsapp installeren, dan kunnen we praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |