quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kijkt naar je muziek apparaat?
Nou, dat klinkt inderdaad veelbelovend.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, het heeft een beeldschermpje en je kan er ook filmpjes op bekijkenMisschien ook wat voor jou.
randementquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Laatst weer eens naar dit filmpje gekeken. Moest weer lachen.
Dat klinkt als een gouden tip, die telefoon, ik ga 'm onthoudenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt inderdaad veelbelovend.
Alleen kan je dat ook op je telefoon.
Misschien is Johannes zo'n hippe boy die nog met een Nokia 3310 rondloopt. Die leest in de trein lekker een boek en als mensen hem willen bereiken, bellen ze maar gewoon!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt inderdaad veelbelovend.
Alleen kan je dat ook op je telefoon.
Moet je ook Whatsapp installeren, dan kunnen we praten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gouden tip, die telefoon, ik ga 'm onthouden
Wie geeft er nou serieus een neuk om voetbal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Je zou bijna vergeten dat er ook nog Europa League-voetbal is.
Dat lijkt me erg gezellig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je ook Whatsapp installeren, dan kunnen we praten.
Waarom post je dan hier?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie geeft er nou serieus een neuk om voetbal.
Er is maar 1 sport die er toe doet en dat is dikke mannen die met pijltjes gooien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is geen sport volgens hem, zie mijn onderschrift.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is maar 1 sport die er toe doet en dat is dikke mannen die met pijltjes gooien.
Ik heb er ook last van.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:48 schreef Slobeend het volgende:
Een enorme voetbalmoeheid maakt zich van me meester, vanavond.
Jij bent voor Ajax, dan geef je er weinig om idd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ik kijk op dit moment naar Taylor - Anderson en dat is me toch een prachtige pot!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is maar 1 sport die er toe doet en dat is dikke mannen die met pijltjes gooien.
Die heeft gewoon even flink wat schijt aan alle mensen die om half 6 boerenkool eten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Cavaliers gaat altijd avondeten tussen 9 en 10 uur 's avonds. Wat een barbaar.
Godverdomme Davy, deze diss komt weer hard aan. Doe eens wat voorzichtiger met mij.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent voor Ajax, dan geef je er weinig om idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |