Hij weegt nu nog maar 119 kilo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
Wisten jullie al dat Cavaliers net gesport heeft?
Ik adviseer je om in een kussen te schreeuwen, zo ga ik altijd met de disses van davy om.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godverdomme Davy, deze diss komt weer hard aan. Doe eens wat voorzichtiger met mij.
Hij is nu pas aan het puberen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft gewoon even flink wat schijt aan alle mensen die om half 6 boerenkool eten.
Voor mijn gevoel is het intens treurig geworden sinds het geen Uefa Cup meer heet. Daarvoor was het een prima toernooi.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is die EL toch een intens treurig kuttoernooi.
Geen idee waarom ik hierom moest lachen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik adviseer je om in een kussen te schreeuwen, zo ga ik altijd met de disses van davy om.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godverdomme Davy, deze diss komt weer hard aan. Doe eens wat voorzichtiger met mij.
Sorry jongens, ik zet graag snotneuzen op hun plekquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik adviseer je om in een kussen te schreeuwen, zo ga ik altijd met de disses van davy om.
Waar zit de twijfel nog?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg vroeg mijn bed in te stappen.
Binnen nu en een kwartier.
Ik ben gewoon écht heel grappig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik hierom moest lachen.
Maar wat moeten wij zonder jou?quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
Alleen als je kleefmaatje Onlogisch het goedkeurt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
Daarom pest hij Davy ook steeds. Hij is aan het projecteren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb gehoord dat Cavaliers smoezelig corpulent is.
Iedereen moet altijd om mij lachen in de wielrentopics.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bleef je maar weg uit de wielertopics.
Ik vind het ook mooi geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:54 schreef Rickertman96 het volgende:
ik ben hier klaar mee
ik kijk liever naar een milf op NPO1, dag
Je bent leuker als Thijs Zonneveld!quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen moet altijd om mij lachen in de wielrentopics.
Je wordt altijd pijnlijk op je plek gezet. Ook op CN.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen moet altijd om mij lachen in de wielrentopics.
Je hebt een prachtige kat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben gewoon écht heel grappig.
Ik heb al zo weinig, geef me dit dan gewoon.
Dat was maar 1 keer gebeurd en dat ging over Gerrans dus dan had ik alsnog gelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je wordt altijd pijnlijk op je plek gezet. Ook op CN.
Mani was die dag misschien dartsen aan het kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Je bent leuker als Frans Bauer''
Nep VI Hooligan.
Maar Johan maakt nooit een als/dan fout.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Je bent leuker als Frans Bauer''
Nep VI Hooligan.
Ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Ik heb daar een filmpje van gemaakt wat johannes erg kon waarderen.
Verlos deze jongen uit zijn lijden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Johan maakt nooit een als/dan fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |