Ik weet dat de beste vriend van Michael Jordan Bugs Bunny is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zo'n leek ben ik nou ook weer niet. Zo weet ik bijvoorbeeld dat Hassan Whiteside een geweldige defensive player is.
Die mod is niet hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:08 schreef Slobeend het volgende:
Ik verlang nu naar een mod die zegt niet hier.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is nog steeds gebeurd Cavaliers. Een eeuwige schandvlek op zijn carrière.
Die plaatjes maken het niet ongedaan.quote:
Ja, mijn imitatie is ontmaskert.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
'Leuk, maar niet hier' was het toch
Kinderachtig gedrag uit SPTquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4. LOPEZ Miguel Angel
10. DUMOULIN Tom
14. TEN DAM Laurens
17. GESINK Robert
Haha.
Stoer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken naar die c-koers. Wie er wint, of meedoet uberhaupt, weet ik niet.
Jij kijkt zeker alleen Tour de France?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken naar die c-koers. Wie er wint, of meedoet uberhaupt, weet ik niet.
Wie is dat?quote:
Je bent heel onsympathiek met deze UI.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Veel plezier met die Belgische folklore.
Dit is nogal getelefoneerd hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
Gaan de Cavaliers vandaag winnen van de Bulls?
Denk het niet, de Cavs verloren laatst zelfs van de Boston Celtics![]()
![]()
De Celtics staan 3e.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
Probeer je basketball HMF te worden?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
Zap.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb bijna bingo jongens.
Ik moet alleen nog tong80 belachelijk maken, maar daar begin ik niet aan, dat is een aardige kerel.quote:
Dat wordt zoeken mensen!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
Over een weekje fietst Miguel iedereen op minuten in Langkawi.
Zo hey, in Langkawi?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
Je kunt nu wel lachen, want je denkt dat je scoort, maar je loopt met je eigen domheid te koop, want Miguel gaat in zijn derde seizoen meer presteren dan Gesink in zijn hele carriere. Come at me.quote:
Eens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen we het over de A sport hebben a.u.b.?
Do normal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
.500 = playoffs in het westen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Western Conference >>> Eastern Conference
Ik ga ervan uit dat jij het hier zelf mee oneens bentquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stelling: Kopsterk weet niet waar hij het over heeft
Wanneer is er weer curling op TV?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen we het over de A sport hebben a.u.b.?
Hier zijn genoeg andere topics voor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog tong80 belachelijk maken, maar daar begin ik niet aan, dat is een aardige kerel.
Woutje moet eerst nog de Ruta Del Sol even winnen, en daarna gaat hij naar de Tirreno.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Do normal.
Ik heb trouwens wel in de sprintjes van GaviriaEn ik hoop dat Sagan gaat rockten
Toch beter dan dat ordinaire Etixx. Al hoop ik dat Poels gewoon Parijs-Nice wint
Ik grossier in triestheid.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Quotes aanpassen is een beetje triest.
Je bent geen school-meesterquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier zijn genoeg andere topics voor.
Omdat er meer sterke ploegen zitten in het westen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
.500 = playoffs in het westen.
Next.
Een paar weken geleden was de 10 seed in East een 6 seed in West.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Omdat er meer sterke ploegen zitten in het westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |