gast het gaat om honderd duizend euro.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zie je een bijbaantje?
tja alcohol ook wil niet zeggen dat het niet gebeurd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, gayshit is verboden daar hè.
Wordt wel vaak gebanned of niet? Lees er vaak over iigquote:
quote:
Geen idee, zal wel weer in NWS of VBL gebeurd zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wordt wel vaak gebanned of niet? Lees er vaak over iig. Vraag me af wat 'ie doet met dat gat in z'n leven
.
heb je wel eens blue label op btw? saddams kelder stond er ook vol mee vraag me af wat daar mee gedaan is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, gayshit is verboden daar hè.
Nope, ben laatste jaren niet meer van de sterke drank, laat staan om er veel geld aan stuk te slaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je wel eens blue label op btw? saddams kelder stond er ook vol mee vraag me af wat daar mee gedaan is.
ah oke vraag me af of je echt dusdanig veel verschil proeft als whiskie kenners je willen doen geloven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nope, ben laatste jaren niet meer van de sterke drank, laat staan om er veel geld aan stuk te slaan.
Als kenner waarschijnlijk wel, net als met wijn, koffie en in mindere mate cola. Of water.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah oke vraag me af of je echt dusdanig veel verschil proeft als whiskie kenners je willen doen geloven.
oh pretentieus gedoe dus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als kenner waarschijnlijk wel, net als met wijn, koffie en in mindere mate cola. Of water.
Niet per se, bedoel dat kenners of mensen met verfijnde smaakpapillen het verschil waarschijnlijk kunnen proeven.quote:
care to elaborate?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Sta naast een rijleraar en zn leerling en krijg sterk het idee dat ie haar niet alleen auto leert rijden hahahaha mooi man zet em op kerel
rijden is rijdenquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Sta naast een rijleraar en zn leerling en krijg sterk het idee dat ie haar niet alleen auto leert rijden hahahaha mooi man zet em op kerel
Is ook rijles wat hij nu gaat biedenquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeker de vriendin van deze fokkerquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Rijschool 69, ook in de regio?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is dat toch met al die Turkse rijscholenquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn neef is m'n rij instructeur dus euh.. Nee.
Liever lui dan moe...quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:31 schreef MAHL het volgende:
Wat is dat toch met al die Turkse rijscholen
Wow wat turks dit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn neef is m'n rij instructeur dus euh.. Nee.
ik dacht lompehork lolquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:32 schreef Catkiller het volgende:
Die Hork neemt het er wel van lees ik in dat R&P topic.
Dan heeft ze wel de betere genen ontvangen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou Opso dan toch het nichtje van Dima zijn?
1quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Na hoeveel x hebben jullie je rijbewijs gehaald
Ik ga NU jasjes en armbandjes en halfnaakte selfie postenquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou Opso dan toch het nichtje van Dima zijn?
Ok OpsovanDimaquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga NU jasjes en armbandjes en halfnaakte selfie posten
Heb je weer constipatie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:58 schreef Crip het volgende:
Alle kamille thee gaat mij niet helpen vandaag.
Auto 2de keer, motor 1xquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
5quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Via BNOR?quote:
1quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:48 schreef Montelly het volgende:
Chai rock jij ook zulke sneakers?
[ afbeelding ]
trance > hardcorequote:
Die eerste 2quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Tjacka het volgende:
1x door rood gereden na twee minuten. 1x bijna oud vrouwtje aangereden. 1x vond hij dat ik nog moest inhalen op de snelweg. 1x was het gewoon een zeikwijf
Ik zie het alquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Tjacka het volgende:
1x door rood gereden na twee minuten. 1x bijna oud vrouwtje aangereden. 1x vond hij dat ik nog moest inhalen op de snelweg. 1x was het gewoon een zeikwijf
Stressquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die eerste 2![]()
Wist niet dat je Braddie was
Hardcore heb ik idd ook niks mee. Trancequote:
Ik ben mijn eerste keer bouwplaats opgereden, die lul zei "na stoplichten eerste recht af.."quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Tjacka het volgende:
Als hij zegt dat je van een brug af moet springen, doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben mijn eerste keer bouwplaats opgereden, die lul zei "na stoplichten eerste recht af.."dus deed ik dat en stond midden in bouwplaats waar hek van openstond.
Die lul liet mij ook gewoon helemaal oprijden
Bij mij ook. Reed de vijfde keer bij het BNOR en ze snaptte niet hoe ik vijf keer gezakt kon zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, had ik ook wel eens last van tijdens lessen, kwam voornamelijk door instructeur
Dat had ik ook ja bij een weg waar ik niet in mocht. Toen stond er ineens een oud vrouwtje. Twee fouten in een dusquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben mijn eerste keer bouwplaats opgereden, die lul zei "na stoplichten eerste recht af.."dus deed ik dat en stond midden in bouwplaats waar hek van openstond.
Die lul liet mij ook gewoon helemaal oprijden
En toen ben je midden op snelweg gestopt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Rij ik vanmorgen op de snelweg, begint er een waarschuwingslampje te branden
Woow, extreem.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Pas op! Vrouw achter het stuurquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Fokkers in actie!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik blijf kpd een bijzonder forum vinden.
1x, ik ben toch geen Braddiequote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Die Pixxie iddquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik blijf kpd een bijzonder forum vinden.
Trancequote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wnr nudies van montelly dan. Die van dima hebben we inmiddels al, half.
Waar blijven jou nudies eigenlijk? Heb wel pics van je hoofd en ben eigk wel benieuwd naar de rest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wnr nudies van montelly dan. Die van dima hebben we inmiddels al, half.
Is dat zoiets als de pff?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Partijleider van Vlaams Blok zet gewoon op facebook de vraag: "Wie is er voor de doodstraf?" En dan allemaal mensen met "voor!!"
Wat een achterlijk volk daar
Is toch hetzelfde als die fb van nederland mijn vaderland en pvv wilders tokkiesquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Partijleider van Vlaams Blok zet gewoon op facebook de vraag: "Wie is er voor de doodstraf?" En dan allemaal mensen met "voor!!"
Wat een achterlijk volk daar
quote:
Te dik past niet op foto ;squote:Op donderdag 18 februari 2016 18:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar blijven jou nudies eigenlijk? Heb wel pics van je hoofd en ben eigk wel benieuwd naar de rest.
Jepsquote:
Jupquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde als die fb van nederland mijn vaderland en pvv wilders tokkies
Skere geforceerde grappen van allochtonen..eerste paar weken waren leuk maar nuquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
De tatta's be like pagina kan er ook wat van. Is niet meer zo "grappig" als vroegah
sharing=caringquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar blijven jou nudies eigenlijk? Heb wel pics van je hoofd en ben eigk wel benieuwd naar de rest.
is maar 1 kant van het verhaal he.... er zitten altijd twee kanten aanquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:19 schreef zeer het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ijn-fataal~a4247376/
Probeer m'n hand te leggen op de spongebob times maar is nog niet gelukt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is maar 1 kant van het verhaal he.... er zitten altijd twee kanten aan
Homoquote:
Vraag HPLC ik heb begrepen dat hij een volle neef van Patrick isquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Probeer m'n hand te leggen op de spongebob times maar is nog niet gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |