goedkoop bier + uitgaan + striptenten = een leuke stadquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
kan me er eerlijk gezegd niet echt iets over herinneren.
haha wordtquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat voor zaken? Nu wordt jij geïnterviewd vriend.
ja jeetje, moet ik nog nadenken ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van mij mag HPLC hier posten in eerste en derde kwartier in even uren en in tweede en vierde kwartier in oneven uren
Nou gewoon gemiddeld.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij bent graag de dominante in de relatie?
ik zag laatst zo´n hoer die de hele wereld overvloog hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut dan is nl toch veel betere plek.
Np brah. Olieindustrie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat voor zaken? Nu word jij geïnterviewd vriend.
Doe de groeten aan John.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet? Smaed ende laster, wat ik je brom.
http://www.kickstarter.com/cursus-klokkijken-voor-HPLCquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja jeetje, moet ik nog nadenken ook
Dat is toch veel te ingewikkeld voor HPLC man, doe normaalquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.kickstarter.com/cursus-klokkijken-voor-HPLC
pics?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zag laatst zo´n hoer die de hele wereld overvloog hoor
Als je wil dat er letterlijk op je gepist en gescheten wordt, vooral gaan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon als bellydancer naar dubai gaan ja toch
Gadverdamme ik blijf wel gewoon als laborant hier danquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je wil dat er letterlijk op je gepist en gescheten wordt, vooral gaan.
was maar een geintjequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut was nog een kind. deed zelf niet de zaken waar ik.het net over had.he.
Zie hierboven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Wat was je functie dan en wat moest je doen op je internationale trips?
ja snap.ik maar.dacht vermeld het maar even voordat.iemand dacht dat.ik het over mezelf had en dan zegt dat ik lieg want 21.quote:
Is dat voor onder je oksel? xDquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gadverdamme ik blijf wel gewoon als laborant hier dan
Xdddddquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat voor onder je oksel? xD
Bedanktquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.kickstarter.com/cursus-klokkijken-voor-HPLC
Doe zelf normaal, sjongejongequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is toch veel te ingewikkeld voor HPLC man, doe normaal
wait wut.what u talking about G?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je wil dat er letterlijk op je gepist en gescheten wordt, vooral gaan.
Deodorant xDquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Xddddd
Ik snapte je grap niet maarja
Je pest me gewoon, ik kan al 3 jaar klokkijkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik probeer je te beschermen, beertje
Doen ze echt, Instagrammodels/hoeren overvliegen om de smerigste dingen mee te doen voor geldquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut.what u talking about G?
Ohquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je pest me gewoon, ik kan al 3 jaar klokkijken
Heel veel succes met deze fantastische opdracht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Mrja ben wafels makende doei
Viesdik vetdik jaja
hoeveel geld?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doen ze echt, Instagrammodels/hoeren overvliegen om de smerigste dingen mee te doen voor geld.
alleen vrouwen zeker?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel 10k-100k zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |