Maakt niet uit, anders denk ik dat niemand hier nog mag blijvenquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet echt democratisch....
geen dictator zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet echt democratisch....
nee ik aanbid alleen mezelfquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat zijn wel pluspunten idd... ook een fan van Idi Amin?
nope geboren in the middle east maar voor zaken naar rusland, oekraine, moldavie en tsjechie geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hier geboren ja. Mijn moeder komt er vandaan. Ah oke praagen jij dan... hier geboren? Russische ouder?
Ben je hoer?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nope geboren in the middle east maar voor zaken naar rusland, oekraine, moldavie en tsjechie geweest.
uhu overlegquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil even overleg achter de schermen
Ik ben dol op dominante vrouwen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er users naar haar luisterden
hoezo dan Russische baasquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nope geboren in the middle east maar voor zaken naar rusland, oekraine, moldavie en tsjechie geweest.
Wat voor zaken? Nu word jij geïnterviewd vriendquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |