jouw probleemquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:10 schreef Stimorol- het volgende:
ZO SNAP IK ER NOG STEEDS NIETS VAN
Verkleuring en.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:11 schreef Montelly het volgende:
"Zo meneer, ziet er goed uit weer u hebt geen gaatjes, alleen voortaan wat minder koffie en wijn.."
pics van stimo met brilquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:16 schreef Stimorol- het volgende:
Reminds me: moet nu de tandarts.
En een nieuwe bril aanschaffen.
ja, daar heb ik niks aan hequote:Op donderdag 18 februari 2016 08:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joh dat ging rond op fok wayyy back
wow wat uniekquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:11 schreef Montelly het volgende:
"Zo meneer, ziet er goed uit weer u hebt geen gaatjes, alleen voortaan wat minder koffie en wijn.."
En spannend!quote:
Beiden. Ik houd ook wel van doemdenken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denk jij ook graag in oplossingen?
watquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Regenboog uit je mond is niet saai.
fixedquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken
zullen we dat afspreken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ga nooit meer posten klb sc dan als je weghaalt oke ?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ga nooit meer posten klb sc dan als je weghaalt oke ?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat ik getuige mag zijn van dit fantastische moment
You're welcome.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat ik getuige mag zijn van dit fantastische moment
Terecht wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:34 schreef madeliefff het volgende:
Die discussie over de v&d die overgebleven voedsel weg gooide
Nee HPLC gaf me aids.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
HPLC IS LIFE HPLC IS LOVE
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:43 schreef HPLC het volgende:
Ik ga stoppen met trollen US SC ja oke ?
zullen we dit afspreken
JA ECHT WEL PROJECT X PARDYHARDY LIVE IT UP DRINK IT DOWN PARTY HARD FISSAquote:
Link?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:34 schreef madeliefff het volgende:
Die discussie over de v&d die overgebleven voedsel weg gooide
Oh ja als MMG dat wil.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er waren wat kwaliteitsusers die me terug willen.
Eenschquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
Zonder voedselverspilling en gelijkere verdeling van welvaart zou er niemand ter wereld ondervoed hoeven zijn of honger lijden.
hier gaat het allemaal naar de voedselbank.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
Zonder voedselverspilling en gelijkere verdeling van welvaart zou er niemand ter wereld ondervoed hoeven zijn of honger lijden.
Zal verkocht worden via veiling, waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:48 schreef gianni61 het volgende:
wat zouden ze met de rest van de inventaris doen?
reageer op mn dm plsquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
God kk mn week vrij is ingetrokken![]()
waarom?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:50 schreef Stimorol- het volgende:
God kk mn week vrij is ingetrokken![]()
true. Hier de link : KLB / V&Dquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
ik ben benieuwd waarom ze het weg gegooid hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier gaat het allemaal naar de voedselbank.
is de goedkoopste oplossing waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben benieuwd waarom ze het weg gegooid hebben.
Bel de voedselbank, die komt het wel ophalen hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de goedkoopste oplossing waarschijnlijk
quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu moet ik vet ver omlopen, dag verkorte route door de V&D
quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie hier het echte slachtoffer van het faillisement van de V&Dquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Iemand is ziek van een groepje. Teamlid heeft ook al vrij. Ik heb te laat vrij gevraagd, ook al had ik onofficieel wel toestemming gehad, degene die het officieel verleent hoorde het vandaag pas.quote:
Hjkb. Je ziet toch dat mn verhaal er al staatquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben zo boos!
En nu ga ik niet vertellen waarom, lekker beetje aandacht krijgen. Geniet ik zo van
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjkb. Je ziet toch dat mn verhaal er al staat
Ik zag je quote net wel, ik wilde even zeggen dat ik achter de woorden van motorbloempje nu staquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ja jeetje meisjes het is wat he dames nou nou poeh poeh gut gut allememaggies nog aan toe
hmm, balen. wanneer zou die week vrij zijn? had je al wat gepland?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iemand is ziek van een groepje. Teamlid heeft ook al vrij. Ik heb te laat vrij gevraagd, ook al had ik onofficieel wel toestemming gehad, degene die het officieel verleent hoorde het vandaag pas.
'al'quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjkb. Je ziet toch dat mn verhaal er al staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |