Ja nou en boeie die toko is toch failliet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef Mark031 het volgende:
Bij veel bedrijven is het gewoon beleid om voedsel dat overblijft weg te gooien. O.a. omdat je anders gevallen krijgt waar werknemers te veel inkopen of produceren, omdat ze weten dat ze het overschot mogen meenemen. Of werknemers die producten achterhouden, omdat ze weten dat ze het mogen meenemen als het niet wordt verkocht.
Ze hebben die regels heus niet voor de lol bedacht. De voordelen zijn kennelijk groter dan de nadelen.
Met bieslookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef 1marcelfilms het volgende:
gvd nooit meer van die lekkere broodjes smeerkaas en kruiden enzo![]()
Zal wel met de wetgeving te maken hebben en het beleid van V&D.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Ja nou en boeie die toko is toch failliet.Gooi dat eten dan in dozen en zet het voor de ingang neer.
LaPlace gaat door hoor. Is al overgenomen door Jumboquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef 1marcelfilms het volgende:
gvd nooit meer van die lekkere broodjes smeerkaas en kruiden enzo![]()
De zelfstandige LaPlace's toch? De instore volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:51 schreef Ole het volgende:
[..]
LaPlace gaat door hoor. Is al overgenomen door Jumbo
jij bent de grootste ubermongool op deze aardkloot..quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik neem aan dat het over de snoep enzo gaat, want je plaatje faalt.
Als je nou vorige week naar de V&D was gegaan en dat spul had gekocht, dan waren ze nu niet dicht geweest. Het is dus je eigen schuld.
Dit, stelletje jankertsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:20 schreef Näsenbar het volgende:
Oh als die winkel failliet is en de spullen gratis zijn dan wilt iedereen het ineens wel.
Helaas heeft het daar weinig mee van doen, het is gewoon verplicht door de overheid. Geldt overigens niet alleen voor V&D en andere winkels, maar ook voor horeca en hotels.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef Mark031 het volgende:
Bij veel bedrijven is het gewoon beleid om voedsel dat overblijft weg te gooien. O.a. omdat je anders gevallen krijgt waar werknemers te veel inkopen of produceren, omdat ze weten dat ze het overschot mogen meenemen. Of werknemers die producten achterhouden, omdat ze weten dat ze het mogen meenemen als het niet wordt verkocht.
Ze hebben die regels heus niet voor de lol bedacht. De voordelen zijn kennelijk groter dan de nadelen.
Haha pauper.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:56 schreef James_R het volgende:
Wat verwacht je dan? Dat V&D nog even met een kraam met vlaggetjes buiten gaat staan met 'Gratis Chocola'?![]()
Daarnaast : Van die mensen die beweren nooit chocola te eten omdat ze het niet kunnen betalen:![]()
![]()
Een reepje euroshopper melk kost 30 eurocent bij de appie.
Stel je eens voor dat je eigen winkel failliet gaat, omdat je in de steek bent gelaten door je klanten. Ga je diezelfde klanten dan ook je zooi gratis uitdelen? Steek het dan liever in de fik.
oog ging bloeden bij dit stukje. Jij zou prima passen bij de arrogantie van de v&d die ze nu ten val heeft gebracht. 'het is de schuld van de klant'quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:56 schreef James_R het volgende:
Stel je eens voor dat je eigen winkel failliet gaat, omdat je in de steek bent gelaten door je klanten. Ga je diezelfde klanten dan ook je zooi gratis uitdelen? Steek het dan liever in de fik.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de klanten V&D in de steek hebben gelaten. Uiteraard zal de oorzaak daarvoor grotendeels bij V&D en de veranderde markt liggen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:28 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
oog ging bloeden bij dit stukje. Jij zou prima passen bij de arrogantie van de v&d die ze nu ten val heeft gebracht. 'het is de schuld van de klant'
Je schetst een beeld waarbij de V&D boos zou zijn op de klanten want ze zijn in de steek gelaten. Een eckte ondernemer zou zichzelf de schuld geven dat hij zijn klanten in de steek heeft gelaten. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:30 schreef James_R het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de klanten V&D in de steek hebben gelaten. Uiteraard zal de oorzaak daarvoor grotendeels bij V&D en de veranderde markt liggen.
Desalniettemin ken ik geen één ondernemer die zijn eigen zooi gratis te grabbel zou gooien. Niets is pijnlijker dan dat.
kansloze reactie..quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:56 schreef James_R het volgende:
Wat verwacht je dan? Dat V&D nog even met een kraam met vlaggetjes buiten gaat staan met 'Gratis Chocola'?![]()
Daarnaast : Van die mensen die beweren nooit chocola te eten omdat ze het niet kunnen betalen:![]()
![]()
Een reepje euroshopper melk kost 30 eurocent bij de appie.
haha..quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:30 schreef James_R het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de klanten V&D in de steek hebben gelaten. Uiteraard zal de oorzaak daarvoor grotendeels bij V&D en de veranderde markt liggen.
Desalniettemin ken ik geen één ondernemer die zijn eigen zooi gratis te grabbel zou gooien. Niets is pijnlijker dan dat.
bronquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:17 schreef Ravage het volgende:
Ik las op Facebook dat dit helemaal geen recente foto is. Dit was een tijd geleden toen een glasplaat van de vitrine geknapt was en er daarna glas tussen het eten lag..
Facebook als bron gebruikenquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Facebook. Dat staat vrij duidelijk in de quote.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |