abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159973053
Bij veel bedrijven is het gewoon beleid om voedsel dat overblijft weg te gooien. O.a. omdat je anders gevallen krijgt waar werknemers te veel inkopen of produceren, omdat ze weten dat ze het overschot mogen meenemen. Of werknemers die producten achterhouden, omdat ze weten dat ze het mogen meenemen als het niet wordt verkocht.

Ze hebben die regels heus niet voor de lol bedacht. De voordelen zijn kennelijk groter dan de nadelen.
pi_159973243
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef Mark031 het volgende:
Bij veel bedrijven is het gewoon beleid om voedsel dat overblijft weg te gooien. O.a. omdat je anders gevallen krijgt waar werknemers te veel inkopen of produceren, omdat ze weten dat ze het overschot mogen meenemen. Of werknemers die producten achterhouden, omdat ze weten dat ze het mogen meenemen als het niet wordt verkocht.

Ze hebben die regels heus niet voor de lol bedacht. De voordelen zijn kennelijk groter dan de nadelen.
Ja nou en boeie die toko is toch failliet. :') Gooi dat eten dan in dozen en zet het voor de ingang neer.
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_159973281
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef 1marcelfilms het volgende:
gvd nooit meer van die lekkere broodjes smeerkaas en kruiden enzo :'( :'(
Met bieslook O+
pi_159973785
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:25 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Ja nou en boeie die toko is toch failliet. :') Gooi dat eten dan in dozen en zet het voor de ingang neer.
Zal wel met de wetgeving te maken hebben en het beleid van V&D.

Die leveranciers zouden het ook raar vinden als ze zien dat hun producten gratis en voor niets worden weggegeven, terwijl ze nog op geld staan te wachten van V&D :') Als V&D het niet meer kan verkopen, dan moeten ze het gewoon weggooien.
pi_159976057
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:27 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Met bieslook O+
Nooit meer bieslook, NEEEEHHHH!!! :'( :'(
pindazakje
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 februari 2016 @ 23:51:45 #31
22592 crew  Ole
pi_159981284
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:18 schreef 1marcelfilms het volgende:
gvd nooit meer van die lekkere broodjes smeerkaas en kruiden enzo :'( :'(
LaPlace gaat door hoor. Is al overgenomen door Jumbo
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_159981791
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 23:51 schreef Ole het volgende:

[..]

LaPlace gaat door hoor. Is al overgenomen door Jumbo
De zelfstandige LaPlace's toch? De instore volgens mij niet.
  woensdag 17 februari 2016 @ 08:27:10 #33
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159984077
Kapitalisme is een misdaad als je het mij vraagt
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 17 februari 2016 @ 08:28:31 #34
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159984089
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik neem aan dat het over de snoep enzo gaat, want je plaatje faalt.
Als je nou vorige week naar de V&D was gegaan en dat spul had gekocht, dan waren ze nu niet dicht geweest. Het is dus je eigen schuld.
jij bent de grootste ubermongool op deze aardkloot..
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159984294
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 18:20 schreef Näsenbar het volgende:
Oh als die winkel failliet is en de spullen gratis zijn dan wilt iedereen het ineens wel.
Dit, stelletje jankerts
pi_159984365
Wat verwacht je dan? Dat V&D nog even met een kraam met vlaggetjes buiten gaat staan met 'Gratis Chocola'? :')

Daarnaast : Van die mensen die beweren nooit chocola te eten omdat ze het niet kunnen betalen: :') :') :') Een reepje euroshopper melk kost 30 eurocent bij de appie.

Stel je eens voor dat je eigen winkel failliet gaat, omdat je in de steek bent gelaten door je klanten. Ga je diezelfde klanten dan ook je zooi gratis uitdelen? Steek het dan liever in de fik.
pi_159984418
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 20:20 schreef Mark031 het volgende:

Helaas heeft het daar weinig mee van doen, het is gewoon verplicht door de overheid. Geldt overigens niet alleen voor V&D en andere winkels, maar ook voor horeca en hotels.

Kromme wetgeving, maar het is zelfs zo dat indien een hotel een overgebleven taart weggooit, een zwerver daarvan eet en ziek wordt, het hotel aansprakelijk gesteld kan worden. Gevolg is dus dat die overgebleven taart in een afgesloten container gegooid wordt om maar te voorkomen dat iemand erbij kan.

In die zin dus wel eens met TS: kromme wetgeving.
pi_159984698
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 08:56 schreef James_R het volgende:
Wat verwacht je dan? Dat V&D nog even met een kraam met vlaggetjes buiten gaat staan met 'Gratis Chocola'? :')

Daarnaast : Van die mensen die beweren nooit chocola te eten omdat ze het niet kunnen betalen: :') :') :') Een reepje euroshopper melk kost 30 eurocent bij de appie.

Stel je eens voor dat je eigen winkel failliet gaat, omdat je in de steek bent gelaten door je klanten. Ga je diezelfde klanten dan ook je zooi gratis uitdelen? Steek het dan liever in de fik.
Haha pauper.
pi_159984823
quote:

oog ging bloeden bij dit stukje. Jij zou prima passen bij de arrogantie van de v&d die ze nu ten val heeft gebracht. 'het is de schuld van de klant' :')
pi_159984855
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 09:28 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

oog ging bloeden bij dit stukje. Jij zou prima passen bij de arrogantie van de v&d die ze nu ten val heeft gebracht. 'het is de schuld van de klant' :')
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de klanten V&D in de steek hebben gelaten. Uiteraard zal de oorzaak daarvoor grotendeels bij V&D en de veranderde markt liggen.

Desalniettemin ken ik geen één ondernemer die zijn eigen zooi gratis te grabbel zou gooien. Niets is pijnlijker dan dat.
pi_159985324
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 09:30 schreef James_R het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de klanten V&D in de steek hebben gelaten. Uiteraard zal de oorzaak daarvoor grotendeels bij V&D en de veranderde markt liggen.

Desalniettemin ken ik geen één ondernemer die zijn eigen zooi gratis te grabbel zou gooien. Niets is pijnlijker dan dat.
Je schetst een beeld waarbij de V&D boos zou zijn op de klanten want ze zijn in de steek gelaten. Een eckte ondernemer zou zichzelf de schuld geven dat hij zijn klanten in de steek heeft gelaten. Maar dat terzijde.

Gratis spullen weggeven. Mwa aan een voedselbank ofzo, waarom niet
  woensdag 17 februari 2016 @ 11:25:47 #42
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159986886
quote:

kansloze reactie..
alsof men niet wist dat er veel weggegooid zou worden wanneer het doek definitief zou vallen
31 december was het failliet verklaard..
je had de trouwe klant tot vandaag een doosje chocolaatjes mee kunnen geven wanneer ze iets van kleding zouden kopen.
Maar deze ordinaire geldwolven denken maar aan 1 ding.. en dat is geld..
net als dat terroristen maar aan 1 ding kunnen denken
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 17 februari 2016 @ 11:27:13 #43
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159986930
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 09:30 schreef James_R het volgende:

[..]

haha..
het is de schuld van het vrije westen dat onze vrouwen worden aangerand?
ook jij bent een mongool
maar dat zie je vast als compliment
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159987459
Ik woon naast de Vd in Tilburg en ik droomde vannacht over dat ze alles weggooiden. Zelden zulke nachtmerries gehad..:(
pi_159987582
Egt niet normal
dat sneop kunnen ze beter aan els en fred geven gr
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:17:40 #46
27699 Ravage
thinking about you
pi_159988277
Ik las op Facebook dat dit helemaal geen recente foto is. Dit was een tijd geleden toen een glasplaat van de vitrine geknapt was en er daarna glas tussen het eten lag..
i'm not living, i'm just killing time
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:36:19 #47
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159988715
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:17 schreef Ravage het volgende:
Ik las op Facebook dat dit helemaal geen recente foto is. Dit was een tijd geleden toen een glasplaat van de vitrine geknapt was en er daarna glas tussen het eten lag..
bron
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:38:41 #48
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_159988771
Dikke V&D jonguh !
You dont believe me ? Read this line again.
pi_159988869
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:36 schreef Onnoman het volgende:

[..]

bron
Facebook. Dat staat vrij duidelijk in de quote.
pi_159988879
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:43 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Facebook. Dat staat vrij duidelijk in de quote.
Facebook als bron gebruiken :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')