Je bedoelt dus een paar jaar geleden? Want toen begon de ellende met V&D al.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:16 schreef Chasingrainbows het volgende:
Tasje van 50 euro besteld, dag voordat die drama begonDoei geld, doei tasje.
Je plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
KLACHT: V&D KUT WINKEL STUUR HET GVD DEZE KANT OP DAN FLIKKERS
403 Forbiddenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:21 schreef Rickertman96 het volgende:
Plaatje doet het hier wel, maar goed, klikje: http://media.dumpert.nl/f(...)7401439499_n.jpg.jpg
ik geef 5 euro per klikoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef Rozevla het volgende:
Bedank de curatoren maar, grootste NSB volk wat er isDe voedsel bank wilt zoiets graag ophalen maar die gore nazi's flikkeren liever alles weg wat geen geld op brengt als dan maar iets aan een medemens weg te geven
![]()
Geen goed woord over voor curatoren, naast pedofielen vind ik het pure kanker onder de mensheid
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef Rozevla het volgende:
Bedank de curatoren maar, grootste NSB volk wat er isDe voedsel bank wilt zoiets graag ophalen maar die gore nazi's flikkeren liever alles weg wat geen geld op brengt als dan maar iets aan een medemens weg te geven
![]()
Geen goed woord over voor curatoren, naast pedofielen vind ik het pure kanker onder de mensheid
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:16 schreef Rozevla het volgende:
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |