Via BNOR?quote:

1quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Na hoeveel x hebben jullie je rijbewijs gehaald

quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:48 schreef Montelly het volgende:
Chai rock jij ook zulke sneakers?
[ afbeelding ]

trance > hardcorequote:

Die eerste 2quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Tjacka het volgende:
1x door rood gereden na twee minuten. 1x bijna oud vrouwtje aangereden. 1x vond hij dat ik nog moest inhalen op de snelweg. 1x was het gewoon een zeikwijf

Ik zie het alquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Tjacka het volgende:
1x door rood gereden na twee minuten. 1x bijna oud vrouwtje aangereden. 1x vond hij dat ik nog moest inhalen op de snelweg. 1x was het gewoon een zeikwijf

Stressquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die eerste 2
Wist niet dat je Braddie was

Hardcore heb ik idd ook niks mee. Trancequote:
 .
.

Ik ben mijn eerste keer bouwplaats opgereden, die lul zei "na stoplichten eerste recht af.."quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:52 schreef Tjacka het volgende:
 dus deed ik dat en stond midden in bouwplaats waar hek van openstond.
 dus deed ik dat en stond midden in bouwplaats waar hek van openstond. 

Als hij zegt dat je van een brug af moet springen, doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben mijn eerste keer bouwplaats opgereden, die lul zei "na stoplichten eerste recht af.."dus deed ik dat en stond midden in bouwplaats waar hek van openstond.
Die lul liet mij ook gewoon helemaal oprijden

Bij mij ook. Reed de vijfde keer bij het BNOR en ze snaptte niet hoe ik vijf keer gezakt kon zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, had ik ook wel eens last van tijdens lessen, kwam voornamelijk door instructeur

Dat had ik ook ja bij een weg waar ik niet in mocht. Toen stond er ineens een oud vrouwtje. Twee fouten in een dusquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben mijn eerste keer bouwplaats opgereden, die lul zei "na stoplichten eerste recht af.."dus deed ik dat en stond midden in bouwplaats waar hek van openstond.
Die lul liet mij ook gewoon helemaal oprijden

.
.

En toen ben je midden op snelweg gestopt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:
Rij ik vanmorgen op de snelweg, begint er een waarschuwingslampje te branden

Woow, extreem.quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:

Pas op! Vrouw achter het stuurquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:02 schreef Oberkullie het volgende:

Fokkers in actie!quote:Op donderdag 18 februari 2016 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik blijf kpd een bijzonder forum vinden.

1x, ik ben toch geen Braddiequote:Op donderdag 18 februari 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Na hoeveel x hebben jullie je rijbewijs gehaald

Die Pixxie iddquote:Op donderdag 18 februari 2016 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik blijf kpd een bijzonder forum vinden.

Trancequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |