hmm.. verder geen gesnotter, koorts of keelpijn of andere grieperigheden..quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spierpijn, moe en koud? Klinkt eerder als griep
De L werd een broodje haring met alles en 125 gram kibbeling met een beetje knofsausquote:Laisje:
O: havermout m amandelmelk, rietsuiker, kaneel
L: magere kwark met een banaan en een elstar m beetje honing
T: veul druiven
D: Tomatensoep (vega)
T: geen idee nog, misschien dat ik een koekje meeneem.
Hoeveel eet je nu onder onderhoud en in welke verhoudingen dan? (en ik zou even checken wat er qua ADH in die multivitamine zit, in mijne zit bijvoorbeeld maar 7% of zo van magnesium en ijzer, terwijl dat juist de dingen zijn die ik hard nodig heb).quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. verder geen gesnotter, koorts of keelpijn of andere grieperigheden..
En vitaminen geloof ik ook niet.. ik slik zwanger-worden vitaminen ( dus niet alleen foliumzuur maar ook allerlei andere multivitaminen er in)
Auwquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben mijn nieuwe docs aan het inlopenRIP
Iewquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
er achter komen dat je voorgesneden rode paprika inmiddels slijmerig is geworden is ook best effectief tegen eetlust, trouwens.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
er achter komen dat je voorgesneden rode paprika inmiddels slijmerig is geworden is ook best effectief tegen eetlust, trouwens.
Zoete puntpaprikaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:10 schreef MutedFaith het volgende:
Paprika is sowieso effectief tegen mijn eetlust.
Gegrilde zoete puntpaprikaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zoete puntpaprika![]()
![]()
![]()
Gewoon rauw uit het vuistje.
"Nee."quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zoete puntpaprika![]()
![]()
![]()
Gewoon rauw uit het vuistje.
gewoon basic zwarte.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar leuk, nieuwe Docs! Welke?
Heb nog een paar, Bordeaux met bloemetjes, maar vind ze eigk helemaal niet mooi
quote:
Zwarte zijn tofquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon basic zwarte.
Ik heb jarenlang in de rock- en metalscene rondgehangen en dit is mijn eerste paar(ik word dit jaar 35).
Ik had altijd legerkistjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |