Hi Rolf, het blijkt dat wij niet alle missende onderdelen los verkopen, dus om die reden kunnen we het als volgt oplossen:quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:41 schreef RolfSchakenraad het volgende:
[..]
Super fijn dat jullie het zo goed oppakken
Ik heb op de afbeelding alles blauw gemaakt wat ik mis een Pm kan ik helaas niet sturen omdat ik nog niet genoeg heb geplaatst op dit forum en nog niet lang genoeg lid ben.
Bedankt voor de reactie
Groet Rolf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb twee zip-bestanden in Dropbox gezet en je de linkjes per PM gestuurd! Hopelijk lukt het om ze te downloaden :-)quote:Op zaterdag 11 juni 2016 04:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dank je voor de duidelijke omschrijving van het probleem. Omdat de afgelopen twee dagen nationale feestdagen waren hier in China en een groot deel van mijn collega's vandaag nog niet aanwezig is, kom ik hier morgen even op terug! Kun je mij in de tussentijd alvast even een fotootje sturen van het probleem (de witte vlekken) en deze bijv. via een linkje in een PM sturen?
Top, we gaan ermee aan de slag!quote:Op zondag 12 juni 2016 15:31 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Ik heb twee zip-bestanden in Dropbox gezet en je de linkjes per PM gestuurd! Hopelijk lukt het om ze te downloaden :-)
Ik zou graag mijn geld terug willen dan bestel ik er denk ik eentje al in elkaar zit weet ik zeker dat ik geen onderdelen mis hoe moet ik het pakket terug sturen?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi Rolf, het blijkt dat wij niet alle missende onderdelen los verkopen, dus om die reden kunnen we het als volgt oplossen:
Als jij wat je nu hebt ontvangen naar ons terugstuurt (wij vergoeden uiteraard de verzendkosten) dan storten we het aankoopbedrag terug of sturen we je een nieuw pakket op. Deze is alleen niet op voorraad nu, dus dat duurt dan ongeveer 2 weken.
Indien je voor een refund (terugstorten van je aankoopbedrag) kiest, doen we dit zodra je het pakketje op de post hebt gedaan en de tracking begint te werken. Dit is normaal gesproken binnen 1 dag, zodat je niet hoeft te wachten totdat het pakketje hier in China is aangekomen.![]()
Ik hoor graag waarvoor je kiest, en zal je dan instructies geven voor het terugsturen.
Dank je, dat is altijd leuk om te horen!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:53 schreef igi0n het volgende:
Even een bedankje richting het Banggood webcare team (in dit geval: Thomas!)
Had een probleem met me tablet, en een oplossing gezocht met Banggood. Dit is perfect opgelost, en daarom even een bedankje naar jullie toe![]()
Hi, prima, dan doen we dat;) Ik stuur je een privébericht met instructies en het adres, en als je dan nog vragen hebt kun je dat gewoon hier in het topic doen, of als het privéinfo is even een berichtje naar onze Nederlandse FB-pagina.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:00 schreef RolfSchakenraad het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn geld terug willen dan bestel ik er denk ik eentje al in elkaar zit weet ik zeker dat ik geen onderdelen mis hoe moet ik het pakket terug sturen?
Groet rolf
iquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:53 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, prima, dan doen we dat;) Ik stuur je een privébericht met instructies en het adres, en als je dan nog vragen hebt kun je dat gewoon hier in het topic doen, of als het privéinfo is even een berichtje naar onze Nederlandse FB-pagina.
ik heb je een pm gestuurd op Facebook met alle foto's dankjewel voor je hulp en de duidelijke instructies hopen dat ik het geld snel op mijn rekening heb zodat ik de andere kan bestellenquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:53 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, prima, dan doen we dat;) Ik stuur je een privébericht met instructies en het adres, en als je dan nog vragen hebt kun je dat gewoon hier in het topic doen, of als het privéinfo is even een berichtje naar onze Nederlandse FB-pagina.
quote:...uit ons EU-warehouse! Dat betekent dus sneller geleverd en gegarandeerd geen douanekosten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had al een paar keer contact via de site opgenomen, maar nog steeds geen reactie ontvangen.
Update:
Inmiddels een refund gekregen, maar ook het bericht dat de afbeelding van het product afwijkt. Dit zou dus inhouden dat het onderdeel wat ik nodig heb niet te koop is, lijkt me wat raar.
[ Bericht 9% gewijzigd door Haasbeuntje op 20-06-2016 11:27:28 ]
Hoi, het assortiment verandert inderdaad dagelijks, doordat we steeds nieuwe producten toevoegen, en producten die niet of slecht verkopen of niet meer leverbaar zijn uit het assortiment worden gehaald. Als je een link/linkjes hebt van andere shops voor de producten waarnaar je op zoek bent, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:12 schreef Elvi het volgende:
Klopt het dat er een hoop spullen uit de webwinkel gehaald zijn? Ik kan me een aantal kussens/plushies herinneren die ik nu niet meer terug kan vinden.
Hi, ik zie dat je zelf het antwoord al hebt gevonden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:03 schreef Dragonetti het volgende:
Ik will misschien 2 telefoons bestellen en ik zie op de smartphone pagina "EU warehouse" staan.
Wat betekent dit? (Dat ik eventuele duane kosten hiermee verwmijd? Of een snellere verzending /transport tijd?)
EDIT:
Ik lees net hier:
[..]
Hi, ik heb dit net even voor je nagevraagd voor je bij de desbetreffende productmanager, en die geeft aan dat er een grote kans is dat het gaat lukken. Hij gaat em dus proberen toe te voegen en laat me dan weten of het gelukt is. Je hoort spoedig van me!quote:Op zondag 19 juni 2016 01:18 schreef EvilMarc het volgende:
Kan ik hier ook items requesten?
Ik weet dat een flink aantal mensen op reddit /r/mechanicalkeyboards geinteresseerd is in het Anne keyboard van Obins. Dit is een 60% mechanisch keyboard.
Officiële site: http://www.obins.net/
Andere marketplace waar deze te koop is (taobao): https://world.taobao.com/item/527366604980.htm
Taobao is echter alleen beschikbaar voor mensen die in China wonen vandaar dat ik dit product bij Banggood request
quote:Op zondag 19 juni 2016 16:10 schreef Haasbeuntje het volgende:
Paar weken terug wat spare parts voor mijn drone besteld, namelijk 3x dit:
http://www.banggood.com/K(...)-Base-p-1050869.html
Order nr: 15280138
Maar heb het verkeerde ontvangen, zie de foto's.Hoi, ik ga het voor je nakijken en dan hoor je het z.s.m. van me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had al een paar keer contact via de site opgenomen, maar nog steeds geen reactie ontvangen.
Update:
Inmiddels een refund gekregen, maar ook het bericht dat de afbeelding van het product afwijkt. Dit zou dus inhouden dat het onderdeel wat ik nodig heb niet te koop is, lijkt me wat raar.
Hi, ik heb even voor je gekeken en zie dat je betaling inmiddels is bevestigd in ons systeem, dus dat komt helemaal goed!quote:Op maandag 20 juni 2016 19:00 schreef Katoenplukkert het volgende:
Hoi Thomas,
Betreft ordernummer 15753852! Ik heb een paar oordopjes betaald en afgerekend op mijn mobielmiddels iDeal. Heb het met de ING-app betaald. Na het afrekenen werd ik niet doorgeleid naar een landingspagina en bleef ik vast zitten op Safari. Na het inloggen op BG zie ik dat de status nog steeds Payment Pending is terwijl ik wel betaald heb.
Ik heb je bewijs van het afrekenen gePM'd met mijn ordernummer als onderwerp, zodat het zsm verscheept kan worden.
Hoi, dat klinkt niet goed en ziet er ook niet best uit! We hebben net meteen gekeken of we eerder dit soort klachten voor dit type quadcopter hebben ontvangen, maar dat bleek (gelukkig) niet het geval te zijn. We gaan dit uiteraard wel melden bij de leverancier.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:47 schreef mar1m het volgende:
Hallo webcare,
Ik heb problemen ondervonden met
Order: 15365350 die ik vandaag heb ontvangen.
Het betreft de lader van deze drone.
Ik deed hem in het stopcontact en vijf minuten later rook ik een plastic brandlucht.
Ik dacht gelijk áan de lader en deze was het ook. Gloeiend heet en kleine smelt plekjes.
De drone zelf was ook warm.
En waar de drone eerst nog zonder op te laden vrolijk licht gaf, zijn deze vrolijke kleurtjes nu verdwenen. M.a.w hij doet het volgens mij niet meer. Ik had hem voor het laden natuurlijk eerst netjes uitgezet. Dus ik ben bang dat de lader niet goed was en se drone nu ook defect is.
Graag je reactie.
Gr.Mar1m
Hi, als je dat even wilt nakijken voor me dan wacht ik je reactie af!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 07:44 schreef mar1m het volgende:
Bedankt voor je reactie.
Volgens mij kun je de batterij er niet uithalen, en moet je met het verloop snoertje de drone rechtstreeks op de lader aansluiten. Vandaar dat de drone ook warm werd.
Maar ik zal vanmiddag als ik thuis ben even kijken.
Bedankt alvast.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |