quote:Op zondag 19 juni 2016 16:10 schreef Haasbeuntje het volgende:
Paar weken terug wat spare parts voor mijn drone besteld, namelijk 3x dit:
http://www.banggood.com/K(...)-Base-p-1050869.html
Order nr: 15280138
Maar heb het verkeerde ontvangen, zie de foto's.Hi, ik ben er even achteraan gegaan, en er blijkt een fout te zijn gemaakt door de persoon die het product heeft geüpload. De producten die jij hebt ontvangen zijn gelijk aan de omschrijving op de productpagina, namelijk quad motor bases. Zoals één van mijn collega's je al heeft laten weten klopte de foto erbij niet. Het product op de foto schijnt een cradle connector te zijn (is mij verteld, ik ben er niet helemaal in thuis). Dit afgebeelde product verkopen we nog niet, maar wordt wel binnenkort toegevoegd aan het assortiment. Klopt het dat je naar dit laatste product (van de foto) op zoek bent, en dus niet naar de motor base? En heb je de refund inmiddels ontvangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had al een paar keer contact via de site opgenomen, maar nog steeds geen reactie ontvangen.
Update:
Inmiddels een refund gekregen, maar ook het bericht dat de afbeelding van het product afwijkt. Dit zou dus inhouden dat het onderdeel wat ik nodig heb niet te koop is, lijkt me wat raar.
Dankje voor je bericht, ben op zoek naar het onderdeel wat op de foto staat, dus niet de motor base.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:02 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik ben er even achteraan gegaan, en er blijkt een fout te zijn gemaakt door de persoon die het product heeft geüpload. De producten die jij hebt ontvangen zijn gelijk aan de omschrijving op de productpagina, namelijk quad motor bases. Zoals één van mijn collega's je al heeft laten weten klopte de foto erbij niet. Het product op de foto schijnt een cradle connector te zijn (is mij verteld, ik ben er niet helemaal in thuis). Dit afgebeelde product verkopen we nog niet, maar wordt wel binnenkort toegevoegd aan het assortiment. Klopt het dat je naar dit laatste product (van de foto) op zoek bent, en dus niet naar de motor base? En heb je de refund inmiddels ontvangen?
Awesome! Thx!quote:Op maandag 20 juni 2016 05:02 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb dit net even voor je nagevraagd voor je bij de desbetreffende productmanager, en die geeft aan dat er een grote kans is dat het gaat lukken. Hij gaat em dus proberen toe te voegen en laat me dan weten of het gelukt is. Je hoort spoedig van me!
Klopt, het toestel komt uit het Chinese warehouse dus je hebt een risico op de kosten. Meer info vind je in het CHI / [Chinese Webshops] Topic #381 Seg. Wat hedde gij nog onderweg? onder het kopje 'douane'.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:15 schreef psfvan het volgende:
Vraagje, zit er aan te denken om deze mobiele telefoon te kopen, http://www.banggood.com/X(...)phone-p-1030944.html
Er staat een prijs van 208=215 Euro en er staat bij dat de verzending naar Nederland gratis is. Echter als ik m via die site bestel, moet ik dan alsnog rekenen met douanekosten?
Dat is exact dezelfde als mijn quadcopter.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Miniem het volgende:
Deze drone van Banggood binnen gekregen, was laatst in de aanbieding.
http://www.banggood.com/G(...)copter-p-996074.html
Nieuwe batterijen in de controller en de lipo batterij opgeladen.
Knop van de afstandsbediening en drone aangezet.
Echter doet hij helemaal niks.
Lijkt ook of de linker stick lam is en de knop naar links en naar onder niet registreert.
Het lampje van de controller brand dan ook niet.
Zie ik iets over het hoofd?
order 15365119
Hi, als het goed is zou dit wel moeten kunnen wanneer je het klepje opent, want anders zou je nooit een reservebatterij kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:59 schreef mar1m het volgende:
[..]
Dat is exact dezelfde als mijn quadcopter.
Linker stick lijkt bij mij ook lam, maar ik denk dat dat juist de bedoeling is van de speed stick.
Ps ik geef morgen even de foto,s door. Batterij zit in ieder geval vast en kan niet losgekoppeld worden van de drone, of je moet de draadjes losknippen;-)
Hi, dat klinkt in eerste instantie alsof er iets niet goed is met de transmitter. Zou je me even een kort filmpje van het probleem kunnen sturen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Miniem het volgende:
Deze drone van Banggood binnen gekregen, was laatst in de aanbieding.
http://www.banggood.com/G(...)copter-p-996074.html
Nieuwe batterijen in de controller en de lipo batterij opgeladen.
Knop van de afstandsbediening en drone aangezet.
Echter doet hij helemaal niks.
Lijkt ook of de linker stick lam is en de knop naar links en naar onder niet registreert.
Het lampje van de controller brand dan ook niet.
Zie ik iets over het hoofd?
order 15365119
Hi, ik heb het even voor je nagevraagd, en volgens de verantwoordelijke persoon hebben we het product van de foto over enkele weken in ons assortiment. Mocht je dat te lang vinden duren (wat ik me kan voorstellen) dan raad ik je met pijn in m'n hart aan om er even elders eentje op de kop te tikken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:27 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Dankje voor je bericht, ben op zoek naar het onderdeel wat op de foto staat, dus niet de motor base.
Refund word binnen 72 uur voldaan, dus dat zal wel goed zitten.
Enig idee wanneer het juiste onderdeel aan het assortiment word toegevoegd?
Hi, gezien het bedrag snap ik dat je wel graag wilt weten waar je camera uithangt. Ik heb even je order bekeken en zie dat bij jouw bestelling B2C is geselecteerd, en daarbij is inderdaad geen tracking beschikbaar. Je pakketje wordt waarschijnlijk door DPD bezorgd, en wanneer je niet thuis bent laten ze een melding achter. Ik ga er dan ook vanuit dat ie één dezer dagen gewoon bij je afgeleverd wordt, maar laat het me ajb even weten als ie er na 10 dagen na verzending nog niet is.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:02 schreef archito het volgende:
Beste Banggood,
Vorige week heb ik bij het EU warehouse een gitup git2 action cam besteld.
Ik meen op de site te hebben gelezen dat producten boven een bepaalde waarde sowieso een trackingcode krijgen. Helaas stond bij mij blijkbaar een verzendmethode ingesteld waarbij dat niet het geval is.
Aangezien het om een product gaat van boven de 100 euro ben ik toch wel erg benieuwd wanneer ik het pakketje kan verwachten en of postNL het gewoon bij mijn huis aanbiedt/mij laat weten als het pakketje bij een afhaalpunt beschikbaar is.
Kun je me daar iets meer over vertellen?
PS: het ordernummer is #15614497
Doe ik van het weekend even. Nu weinig tijd helaas :pquote:Op woensdag 22 juni 2016 04:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat klinkt in eerste instantie alsof er iets niet goed is met de transmitter. Zou je me even een kort filmpje van het probleem kunnen sturen?
No problemoquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Doe ik van het weekend even. Nu weinig tijd helaas :p
Bij deze het filmpje.quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat klinkt in eerste instantie alsof er iets niet goed is met de transmitter. Zou je me even een kort filmpje van het probleem kunnen sturen?
Hi, dank je voor je filmpje! Zou je eens het volgende kunnen proberen?quote:
Werkt niet helaasquote:Op maandag 27 juni 2016 10:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je filmpje! Zou je eens het volgende kunnen proberen?
Het linker pookje helemaal naar beneden, dan de quadcopter aanzetten, dan even wachten, dan het linkerpookje helemaal naar boven, en dan weer helemaal naar beneden.
Mocht ie dan nog niet werken dan hoor ik het graag van je!
Hoi, ik heb het voor je nagevraagd, maar dat blijkt helaas niet mogelijk (wist ik zelf ook niet). Je moet dus helaas echt even een nieuw account aanmaken als je je e-mailadres wilt wijzigen. Je hebt er nu weinig aan, maar ik ga wel navraag doen waarom het nu niet mogelijk is.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:41 schreef mschol het volgende:
Waar kan ik mijn email adres van mijn account veranderen op de site?
bij account settings kan ik naam, adres, wachtwoord wel veranderen, maar email zie ik niet?
Hi, laten we er dan vanuit gaan dat dat je actioncam is.quote:Op maandag 27 juni 2016 23:45 schreef archito het volgende:
Bedankt voor je reactie!
Er ligt een pakketje op het postkantoor dus ga morgen checken of het de actioncam is!
Nog een vraagje, een order van mij, #5897556, staat al een 2 dagen op ready to process terwijl alles op voorraad is en een ander gelijktijdig besteld pakketje wel al onderweg is. Kun je toevallig zien wat er aan de hand is? Over 3 weken ga ik op reis en zou graag de producten meenemen!
Alvast bedankt
Hi, het is op dit moment voor ons nog erg lastig om aan een grote hoeveelheid Miband 2's te komen, maar we verwachten over enkele dagen weer een aardige levering te ontvangen, dus tegen het eind van de week zou ie op de post moeten gaan.quote:Op maandag 27 juni 2016 20:18 schreef Djurres het volgende:
Yo Banggood,
Ik heb zo'n Miband2 besteld maar wanneer gaan deze op de post? Ik weet dat het een preorder is.. wanneer komen ze binnen bij jullie?
#15677540
Dat is mooi! Thanks voor je reactiequote:Op dinsdag 28 juni 2016 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het is op dit moment voor ons nog erg lastig om aan een grote hoeveelheid Miband 2's te komen, maar we verwachten over enkele dagen weer een aardige levering te ontvangen, dus tegen het eind van de week zou ie op de post moeten gaan.
ah, oke. Dan laat ik het voor wat het is nu (Dat is geen probleem), mailtjes op dat adres ontvang ik nog wel gewoon, alleen wilde van de '+' in het adres afquote:Op maandag 27 juni 2016 11:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb het voor je nagevraagd, maar dat blijkt helaas niet mogelijk (wist ik zelf ook niet). Je moet dus helaas echt even een nieuw account aanmaken als je je e-mailadres wilt wijzigen. Je hebt er nu weinig aan, maar ik ga wel navraag doen waarom het nu niet mogelijk is.
quote:
Top, geen dank en geen dank!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, oke. Dan laat ik het voor wat het is nu (Dat is geen probleem), mailtjes op dat adres ontvang ik nog wel gewoon, alleen wilde van de '+' in het adres af
Bedankt voor het uitzoeken/navragen
Hi, ik heb even voor je gekeken, maar ik kan helaas ook niet veel meer zien dan dat ie inderdaad op de 14e voor het laatst heeft bewogen.. Misschien dat ie het opeens nog gaat doen (dat gebeurt wel eens) en anders moeten we volgens de regels 25 werkdagen wachten vanaf t moment van verzenden (de 7e) voordat we een resend/refund mogen doen. Ik kan dus op dit moment helaas niets voor je doen, maar als er rond volgende week vrijdag nog steeds geen beweging is dan hoor ik dat graag van je!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Thomas,
ik heb al enige tijd geleden 'n melding gehad van 'n pakketje dat op de post is. PostNL kan er nog steeds niks mee, op 17track kan ik er ook niet veel mee, behalve dat 't de 14e voor 't laatst wat meldde.
Gaat om order 15264490. Kun jij iets meer vertellen?
Hi, ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet precies weet of ie dan al in Zwitserland is aangekomen, of dat het om een locatie gaat in Hong Kong die als bestemming Zwitserland heeft, aangezien de trackinglocatie wel Hong Kong vermeldt.quote:Op donderdag 30 juni 2016 00:21 schreef Katoenplukkert het volgende:
Hoi Thomas!
Betreft ordernummer 15753852.
Volgens de T&T komt het pakket niet verder dan Swiss border point. Wat houdt dit precies in? Weet nog steeds niet of mijn pakket überhaupt al in Europa is aangekomen, of dat het nog in China ligt. Kun jij mij gerust stellen?
Hi, één van mijn collega's met speciale uitzoekskills laat me net weten dat je pakketje (15264490) al in Nederland is en als het goed is bij het PostNL-afhaalpunt op je ligt te wachten. Zou je dat kunnen checken wanneer je tijd hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2016 10:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Doen we, in vergelijking: pakketje van 20e wordt vandaag thuis bezorgd. 'n Week verschil in verzenden, blijft apart
Ik kreeg vandaag 'n melding van 17track dat m'n pakketje zich in Nederland zou bevinden. Ik ga 't eens navragen!quote:Op donderdag 30 juni 2016 05:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, één van mijn collega's met speciale uitzoekskills laat me net weten dat je pakketje (15264490) al in Nederland is en als het goed is bij het PostNL-afhaalpunt op je ligt te wachten. Zou je dat kunnen checken wanneer je tijd hebt?
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Pharkus het volgende:
2016-06-28 04:13
The item is pre-advised
Duurt dit altijd een paar dagen?
Ja. Betekend dat het systeem van, in dit geval, postnl op de hoogte is gesteld dst er een pakketje aan komt /onderweg is.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Pharkus het volgende:
2016-06-28 04:13
The item is pre-advised
Duurt dit altijd een paar dagen?
Oke goed om te horen dat ie er aan komt!quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag 'n melding van 17track dat m'n pakketje zich in Nederland zou bevinden. Ik ga 't eens navragen!
Geweest, maar nog niet binnen. Inmiddels heeft PostNL wel 'n 3S-code aan de tracking kunnen hangen, dus binnen nu en 'n paar dagen is 't pakketje binnen gok ik
Hi, ik zie dat je inmiddels al twee keer antwoord hebt gekregen, maar dat klopt inderdaad. Geen zorgen dus!quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Pharkus het volgende:
2016-06-28 04:13
The item is pre-advised
Duurt dit altijd een paar dagen?
Hi, bedoel je met pre-order datum de geplande datum waarop het betreffende gepre-orderde product wordt verzonden? Als deze is verschoven komt dit doordat de leverancier niet op tijd heeft geleverd en we het product zodoende nog niet in huis hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:09 schreef Topicspace het volgende:
Waarom verschuiven "jullie" de pre-order datum gewoon met 2 dagen?
Bedankt voor je reactie nog! Het was inderdaad de actioncam.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 03:33 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, laten we er dan vanuit gaan dat dat je actioncam is.![]()
Wat betreft je andere bestelling: die staat in ons systeem inmiddels op 'Shipped', dus die is hier de deur uit. Zo snel kan dat veranderen!
Dat bedoelde ik inderdaad, vriendjes die hem op Aliexpress besteld hadden hebben hem al 1,5 week in huis (en zijn niet lovend)quote:Op vrijdag 1 juli 2016 09:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, bedoel je met pre-order datum de geplande datum waarop het betreffende gepre-orderde product wordt verzonden? Als deze is verschoven komt dit doordat de leverancier niet op tijd heeft geleverd en we het product zodoende nog niet in huis hebben.
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:27 schreef archito het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie nog! Het was inderdaad de actioncam.![]()
Intussen zijn er al andere pakketjes van banggood onderweg naar mijn huis, ideaal zo'n eu warehouse als je op kortere termijn dingen in huis moet hebben!
Hi, je hebt niet vermeld om welk product het gaat, maar indien het een populair/nieuw product is, dan worden deze in de beginperiode vaak in kleine aantallen geleverd en is bovendien de levering niet altijd stabiel, waardoor het goed mogelijk is dat de ene verkoper het product al eerder in huis heeft en kan leveren dan de andere. We doen in ieder geval altijd onze uiterste best!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:56 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad, vriendjes die hem op Aliexpress besteld hadden hebben hem al 1,5 week in huis (en zijn niet lovend)
Dat geloof ik ook wel hoor maar zoiets is gewoon raar voor "de klant".quote:Op maandag 4 juli 2016 02:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, je hebt niet vermeld om welk product het gaat, maar indien het een populair/nieuw product is, dan worden deze in de beginperiode vaak in kleine aantallen geleverd en is bovendien de levering niet altijd stabiel, waardoor het goed mogelijk is dat de ene verkoper het product al eerder in huis heeft en kan leveren dan de andere. We doen in ieder geval altijd onze uiterste best!
Hi, om die reden staat er ook 'due to arrive', wat betekent dat dit de verwachte datum van aankomst is. Het is voor ons onmogelijk om altijd een precieze datum te vermelden, omdat dit van veel factoren afhankelijk is. Op zondag werken we niet, maar je trackingnummer ontvang je normaal gesproken wanneer de tracking begint te werken. Als dit over twee dagen nog niet het geval is, laat het me dan even weten, dan stuur ik em je via hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:36 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel hoor maar zoiets is gewoon raar voor "de klant".
Mijn order is btw 15415040 en heb na 3 dagen (jullie werken op zondag door toch?) nog geen T&T komt die dan ook niet?
Edit: Jullie wijzigen niet alleen de pre-order datum maar ook de shippingsdatum. Zaterdag kreeg ik een email dat hij verstuurd was en nu staat er de 4e op de site....huh?!
Oei! Dat laatste alsjeblieft ja!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:41 schreef Miniem het volgende:
Meld me waar eens in dit topic.Laatst een Blitzwolf Charger gekocht voor het stopcontact met 2 usb poorten. Echter laad de charger ineens geen 2 apparaten tegelijk meer. Alleen nog maar 1 apparaat. Ongeacht welke poort je dan pakt. Filmpje maken met ordernummer erbij?
Mijn collega heeft je net een geüpgrade Blitzwolf charger met QC 2.0 opgestuurd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:41 schreef Miniem het volgende:
Meld me waar eens in dit topic.Laatst een Blitzwolf Charger gekocht voor het stopcontact met 2 usb poorten. Echter laad de charger ineens geen 2 apparaten tegelijk meer. Alleen nog maar 1 apparaat. Ongeacht welke poort je dan pakt. Filmpje maken met ordernummer erbij?
Gewoon los bestellen. Hoeft echt niet per dag.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een lijst klaarstaan van 10/12 producten voor totaal 200 euro, om evt douanekosten tegen te gaan zou ik alle pakketten graag los willen verzenden. Hoe regel ik dat behalve dagelijks een bestelling te plaatsen
Vergeet de FOKNLBG coupon niet trouwens.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een lijst klaarstaan van 10/12 producten voor totaal 200 euro, om evt douanekosten tegen te gaan zou ik alle pakketten graag los willen verzenden. Hoe regel ik dat behalve dagelijks een bestelling te plaatsen
Aha dus gewoon alles los afrekenenquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gewoon los bestellen. Hoeft echt niet per dag.
Wat gaat dat doen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vergeet de FOKNLBG coupon niet trouwens.
Jep. En volgens mij een beetje korting. 5% ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha dus gewoon alles los afrekenen
[..]
Wat gaat dat doen?
Dat is als ze verschillende levertijden hebben of uit andere warehouses komenquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:04 schreef mschol het volgende:
ik had 2 artikelen besteld (een tablet houder en een telefoon fietshouder) en die werden automatisch gesplitst in 2 zendingen..
Bovenstaand antwoord klopt inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:04 schreef mschol het volgende:
ik had 2 artikelen besteld (een tablet houder en een telefoon fietshouder) en die werden automatisch gesplitst in 2 zendingen..
Hoi, je kunt in dat geval inderdaad de bestellingen direct achter elkaar plaatsen. Dus gewoon in je winkelmandje alles uitvinken behalve het product dat je wilt afreken. Op die manier ben je er redelijk snel doorheen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een lijst klaarstaan van 10/12 producten voor totaal 200 euro, om evt douanekosten tegen te gaan zou ik alle pakketten graag los willen verzenden. Hoe regel ik dat behalve dagelijks een bestelling te plaatsen
Hi, ik heb gelijk het warehouse laten kijken, en die lieten dit zien:quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:19 schreef rene90 het volgende:
Hi Banggood,
Probleempje met order 15857217
Bij de productfoto's zie je duidelijk dat het een voor en achterkant is, en zo staat het ook in de omschrijving. Alleen heb ik nu de verpakking ontvangen maar zit er alleen een folietje in voor de voorkant?
Top thanks, wel raar dat het achterkantje in deze verpakking mist trouwens. De SKU op het stickertje komt ook niet overeen met dat van het product ID op jullie site.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 05:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb gelijk het warehouse laten kijken, en die lieten dit zien:
[ afbeelding ]
Er hoort dus inderdaad voor zowel de voor- als de achterkant een protector in te zitten. Omdat je die niet hebt ontvangen heb ik een nieuwe verpakking naar je op laten sturen!
Hi, klopt idd, want de Product ID is de vervanger van de SKU en om die reden zijn dat twee verschillende codes.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Top thanks, wel raar dat het achterkantje in deze verpakking mist trouwens. De SKU op het stickertje komt ook niet overeen met dat van het product ID op jullie site.
SKU409987 - 1R440 EVU
0621--0--7306 B-M-05-22
Mocht je iets aan bovenstaande hebben
warehouses en, volgens mij, ook de levertijd was gelijk, daarom vond ik het zo vreemd.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is als ze verschillende levertijden hebben of uit andere warehouses komen
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
warehouses en, volgens mij, ook de levertijd was gelijk, daarom vond ik het zo vreemd.
wellicht heeft het iets te maken met de grootte v/d producten: 1 kwam gister met pakketpost, de andere een dag eerder met brievenbuspost
2016-07-11 17:23:00quote:Op maandag 11 juli 2016 21:32 schreef Djurres het volgende:
Hoi Banggood,
Op 17/6 is mn order verzonden. Inmiddels is het 11/7 en staat mn item nogsteeds op pre-advised. Hoe zit dit? Gaat om 2 miibandjes
Ordernummer 15677540
Thx alvast
Alsof we t over de duivel hebben..quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
2016-07-11 17:23:00
Location:
Status:The item has been processed in the country of destination
Dat zul je altijd net zienquote:Op dinsdag 12 juli 2016 07:19 schreef Djurres het volgende:
[..]
Alsof we t over de duivel hebben..
Nou hopen dat t snel binnen is.
Thx!
Hi, dat kun je hier vragen inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:39 schreef Pharkus het volgende:
http://www.banggood.com/E(...)idIOS-p-1056508.html Ik weet niet of ik het hier kan vragen, maar voor zo ver ik zie heeft dit horloge een eigen gps. Kan ik deze gps gegevens delen met Runkeeper en kan ik dan mijn telefoon thuis laten met bv hardlopen?
Ah duidelijk, het stond er inderdaad vaag omschreven. Ik geef inderdaad liever iets meer uit voor een horloge met GPS. Hartelijk dank.quote:Op donderdag 14 juli 2016 08:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat kun je hier vragen inderdaad.Het komt niet echt duidelijk naar voren op de productpagina, maar dit horloge beschikt niet over eigen GPS. Hij maakt gebruik van de GPS van je telefoon, en werkt zo in feite hetzelfde als bijvoorbeeld de Miband van Xiaomi.
Een horloge als deze beschikt wel zelf over GPS en kan zodoende waar jij naar op zoek bent, alleen ben je dan ook gelijk een stuk meer kwijt..
Ik hoop dat het zo duidelijk is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |