SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
85.236.109.244:14797
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987![]()
Gisteren voor het eerst 2 overduidelijk cheaters aan het werk gezien. 1 lvl 6 die tijdens tdm 30-1 had en ook snel gekicked werd door een server admin en 1 lvl 100 die binnen de 1e minuut in tdm al 13 kills wist te halen terwijl hij de meest onmogelijke dingen aan het uithalen was.![]()
Vooral mooi als een model nog naar een totaal andere richting staat terwijl jij neergeknald wordt in een fractie van een seconde als iemand de hoek om loopt. Ach ja, ieder zijn meug. Binnenkort stop ik denk ik gewoon met BF. Tot 5 een beetje loopt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik ben benieuwd hoe die is bij de launch.. BF4 was een drama, maar dat heb ik gelukkig niet meegemaakt.. Hardline beta liep dusdanig crappy dat ik 'm maar niet gekocht heb, en van wat ik begrijp is die op de PC nu al 200% dood.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Binnenkort stop ik denk ik gewoon met BF. Tot 5 een beetje loopt.
De laatste maanden/laatste jaar loopt BF4 echt super lekker, komen er regelmatig nieuwe maps en geinige dingetjes uit (zoals die sterrebeeld-dogtags).. Voor een relatief oud spel is de ondersteuning wat mij betreft nog erg goed. Ik hoop dat de volgende BF direct alle verbeteringen aan netcode, server-verbindingen, hoog-herz etc uit Hardline en BF4 implementeert ipv weer rammelig van start te gaan.![]()
Mwah, BF4 kent nog flink wat netcodeproblemen die niet uit te roeien blijken te zijn.
Performanceproblemen van sommige levels duurde een jaar zonder dat er duidelijke oorzaken te vinden waren.
Al met al had ik na BF3 een gladde start verwacht, om vervolgens alle kinderziektes tegen te komen. Dat maakt dat ik met BF5 wel even wacht.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, het blijft niet helemaal optimaal.. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik hetzelfde hoop als jij na BF3: Dat ze nu eens niet weer opnieuw alle bekende bugs en foutjes er uit moeten halen.. En wachten doe ik sowieso wel, zeker als ze weer met een soort Premium-deal van rond de ¤100,- komen..quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Mwah, BF4 kent nog flink wat netcodeproblemen die niet uit te roeien blijken te zijn.
Performanceproblemen van sommige levels duurde een jaar zonder dat er duidelijke oorzaken te vinden waren.
Al met al had ik na BF3 een gladde start verwacht, om vervolgens alle kinderziektes tegen te komen. Dat maakt dat ik met BF5 wel even wacht.![]()
Kun je vergif op innemen. Al kostte me dat met BF4 "maar" 73 euro direct bij launch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef Jeff89 het volgende:
En wachten doe ik sowieso wel, zeker als ze weer met een soort Premium-deal van rond de ¤100,- komen..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
BF4 loopt nu idd heerlijk, heel lang heb ik BF2 en BC2 beter gevonden, ondanks dat ik ze al heel lang niet meer speel. Echter, nu het allemaal wat vlotter loopt en ik zelf ook een beter systeem heb (niet meer onderde 80 Fps met alles op hoogste settings) ben ik ergt verknocht geraakt aan dit spel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe die is bij de launch.. BF4 was een drama, maar dat heb ik gelukkig niet meegemaakt.. Hardline beta liep dusdanig crappy dat ik 'm maar niet gekocht heb, en van wat ik begrijp is die op de PC nu al 200% dood.
De laatste maanden/laatste jaar loopt BF4 echt super lekker, komen er regelmatig nieuwe maps en geinige dingetjes uit (zoals die sterrebeeld-dogtags).. Voor een relatief oud spel is de ondersteuning wat mij betreft nog erg goed. Ik hoop dat de volgende BF direct alle verbeteringen aan netcode, server-verbindingen, hoog-herz etc uit Hardline en BF4 implementeert ipv weer rammelig van start te gaan.
De vernieuwingen steeds houden het spel ook fris. Want laten we eerlijk zijn, in eerdere versies van BF werden nog nooit zoveel nieuwe dingen toegevoegd (maps/spelmodus/wapens etc.).
Ook de balans van wapens en voertuigen is verbeterd en er zijn altijd veel admins actief, waardoor cheaters weinig kans van slagen hebben. Ik speel het al sinds de dag dat BF4 is gereleased, maar je kunt mij nu voortaan wel een tevreden klant noemen![]()
![]()
Het probleem is vooral dat het anderhalf jaar geduurd heeft voordat het speelde zoals het hoorde vanaf dag 1. En dat wil ik echt niet nogmaals belonen met risico op herhaling.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Helemaal mee eens. Ik vermaak me -als ik tijd over heb- nog iedere dag met BF4. Deel 5 mag dan ook nog wel even wachten van mijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:22 schreef Opkloter het volgende:
[..]
BF4 loopt nu idd heerlijk, heel lang heb ik BF2 en BC2 beter gevonden, ondanks dat ik ze al heel lang niet meer speel. Echter, nu het allemaal wat vlotter loopt en ik zelf ook een beter systeem heb (niet meer onderde 80 Fps met alles op hoogste settings) ben ik ergt verknocht geraakt aan dit spel.
De vernieuwingen steeds houden het spel ook fris. Want laten we eerlijk zijn, in eerdere versies van BF werden nog nooit zoveel nieuwe dingen toegevoegd (maps/spelmodus/wapens etc.).
Ook de balans van wapens en voertuigen is verbeterd en er zijn altijd veel admins actief, waardoor cheaters weinig kans van slagen hebben. Ik speel het al sinds de dag dat BF4 is gereleased, maar je kunt mij nu voortaan wel een tevreden klant noemen
Het is echt een heel goed spel geworden imo.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Het probleem is vooral dat er geen beter alternatief is binnen het genre.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inderdaad. Hetzelfde met BF3, dat begon echt goed te worden na een tijdje maar daarvoor was het echt brak. Herinneren jullie de M26 Mass/Dart bug nog? Waarbij iedere kogel iets van 30 damage kreeg ofzo en je iedereen met dat ding kon one shotten van 100 meter verquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Het probleem is vooral dat het anderhalf jaar geduurd heeft voordat het speelde zoals het hoorde vanaf dag 1. En dat wil ik echt niet nogmaals belonen met risico op herhaling.
Ik wel iig, want ik heb er 4638 kills mee gemaakt en gebruikte het bijna niet meer nadat het gepatched was. Dat was dan ook volgens de stats mijn beste wapen, gevolgd door de knife met 4022 kills. Het wapen wat erna komt heeft bijna 1000 kills minder
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik was in totaal 35 euro kwijt, net na launch. Inc premium dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kun je vergif op innemen. Al kostte me dat met BF4 "maar" 73 euro direct bij launch.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ik heb in korte tijd veel gespeeld en enorm genoten. Nu ik wat minder tijd heb probeer ik zo nu en dan wel te spelen. Ik kan mij geen uren focussen en ga dan kloten in de chat of mn team fucken
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Ik ga ook op jacht naar een aanbieding voor de volgende BF. Als ik Hardline+Premium voor rond de ¤25/30,- kan krijgen haal ik die misschien ook nog wel. BF4+premium heeft me ook maar iets van ¤25,- gekost, en er staat me iets bij dat de BF3 Limited Edition (waar back to Karkand bij zat, maar geen premium) iets van ¤27.99 was bij Wehkamp en Bol.com. Dan kreeg je zelfs nog een doosje en een boekje en alles. Met dat in gedachte is het echt absurd dat Hardline meer dan ¤80,- moest kosten voor de Premium editie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik was in totaal 35 euro kwijt, net na launch. Inc premium dus.![]()
Nja, ik had BF4 via marktplaats voor 12,50 gekocht ofzo. Destijds kreeg je bij een nieuwe videokaart een gratis code voor BF4 en veel mensen verkochten die dingen. Premium had ik via G2play ofzo gekocht, geen idee meer hoe precies maar dat kostte ook geen drol, 27 euro ofzo.quote:
Er zijn altijd wel goede aanbiedingen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Op dag van release wat minder en bij dergelijke spellen is het handig om meteen mee te spelen. Maar na BF4 wacht ik vrolijk de kinderziektes af.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zaten net 2 enemy hackers, hoge k/d meld je er iets van in de chat niemand die een kick geeft. Enige optie voor mij is dan maar leaven. Andere laten zich blijkbaar kansloos afknallen
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Ik pik dit soort spellen vaak heel snel op dus hoef niet gelijk mee te spelen. Wacht altijd eerst de eerste paar patches af, prijs gaat dan ook vanzelf omlaag en dan kan ik lekker meespelen met een spel wat relatief goed werkt.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Op dag van release wat minder en bij dergelijke spellen is het handig om meteen mee te spelen. Maar na BF4 wacht ik vrolijk de kinderziektes af.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Dat is een reden waarom ik eigenlijk alleen speel op servers waar de admins vrij actief zijn. Ik ben al maanden eigenlijk (voor zover ik weetquote:Op maandag 22 februari 2016 15:56 schreef Woods het volgende:
Zaten net 2 enemy hackers, hoge k/d meld je er iets van in de chat niemand die een kick geeft. Enige optie voor mij is dan maar leaven. Andere laten zich blijkbaar kansloos afknallen) geen cheater tegengekomen en elke keer als er toch eentje verscheen was hij direct gebanned.
En een hoge k/d betekent niet meteen dat ze cheaten hm
Conscience do cost.![]()
Hoge KD betekent toch niet gelijk hackenquote:Op maandag 22 februari 2016 15:56 schreef Woods het volgende:
Zaten net 2 enemy hackers, hoge k/d meld je er iets van in de chat niemand die een kick geeft. Enige optie voor mij is dan maar leaven. Andere laten zich blijkbaar kansloos afknallen
Kunnen toch ook goede spelers zijn?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
n de chat vermelde iemand dat het om wallhacken ging en inderdaad die gast zat in het hekwerk ofzo. Gaat trouwens om 35/0 en 32/2. Als er geen admins online zijn niks aan te doen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoge KD betekent toch niet gelijk hacken
Kunnen toch ook goede spelers zijn?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Dat zegt geen reet. Als ik 22-0 ga in een tank of IFV schreeuwt ook de hele chat moord en brand dat ik een cheater/wallhacker/aimbotter/whatever ben. Mensen roepen vaak maar wat zonder dat ze ook maar eventjes naar de killfeed kijken..quote:Op maandag 22 februari 2016 18:06 schreef Woods het volgende:
[..]
n de chat vermelde iemand dat het om wallhacken gingIn het hekwerk? Wut? Wat heeft dat met wallhacken te maken? 35-0 en 32-2 is verder niet wereldschokkend.. Zaten ze niet gewoon samen in een tank of attack heli ofzo?quote:en inderdaad die gast zat in het hekwerk ofzo. Gaat trouwens om 35/0 en 32/2. Als er geen admins online zijn niks aan te doen.
Niet dat ik niet geloof dat er niet gehackt wordt hoor.. Maar ik ben zelf net iets te vaak hacker genoemd als ik toevallig een streakje van 10 ofzo maak (gebeurt niet eens vaak, maar áls het gebeurt)
![]()
Man je wordt al beschuldigd van aimbotten als je met een Famas boven de 20 meter kunt killen. Ik denk dat 80%van de "hackers" gewoon onterecht worden beschuldigdquote:Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat zegt geen reet. Als ik 22-0 ga in een tank of IFV schreeuwt ook de hele chat moord en brand dat ik een cheater/wallhacker/aimbotter/whatever ben. Mensen roepen vaak maar wat zonder dat ze ook maar eventjes naar de killfeed kijken..
[..]
In het hekwerk? Wut? Wat heeft dat met wallhacken te maken? 35-0 en 32-2 is verder niet wereldschokkend.. Zaten ze niet gewoon samen in een tank of attack heli ofzo?
Niet dat ik niet geloof dat er niet gehackt wordt hoor.. Maar ik ben zelf net iets te vaak hacker genoemd als ik toevallig een streakje van 10 ofzo maak (gebeurt niet eens vaak, maar áls het gebeurt)
Charlie: How's it going in there?
oppikken? Het is een shooter. Het gaat me om de progressie.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik pik dit soort spellen vaak heel snel op dus hoef niet gelijk mee te spelen. Wacht altijd eerst de eerste paar patches af, prijs gaat dan ook vanzelf omlaag en dan kan ik lekker meespelen met een spel wat relatief goed werkt.Vooral one shot kills uit SMG's (spreading like motherfuckers) die geen headshots zijn zijn verdacht.quote:Op maandag 22 februari 2016 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Man je wordt al beschuldigd van aimbotten als je met een Famas boven de 20 meter kunt killen. Ik denk dat 80%van de "hackers" gewoon onterecht worden beschuldigdI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Blijven altijd rare kills bij. Maar die netcode blijft drama natuurlijk. Hoeft er maar 1 uit Brazilië of Nieuw Zeeland op de server te zitten en er wordt als een gek overgecompenseerd. Hij schiet 6 keer en als je dood gaat voelt het als 1SK.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
oppikken? Het is een shooter. Het gaat me om de progressie.
[..]
Vooral one shot kills uit SMG's (spreading like motherfuckers) die geen headshots zijn zijn verdacht.Charlie: How's it going in there?
Nou, van BF3 naar BF4 was gewoon een redelijk grote stap qua gameplay. Voorheen America's Army gespeeld en nog wat shooters die totaal andere speelstijl hebben. Veel van mijn vrienden moesten er gewoon een tijdje over doen om fatsoenlijk over te schakelen. Progressie zal mij een worst wezen, dat gaat altijd snel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
oppikken? Het is een shooter. Het gaat me om de progressie.
[..]
Vooral one shot kills uit SMG's (spreading like motherfuckers) die geen headshots zijn zijn verdacht.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Lang niet zo groot als tussen BC2 en BF3. BF4 was qua gameplay 90% of meer hetzelfde tot aan wapengevoel aan toe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nou, van BF3 naar BF4 was gewoon een redelijk grote stap qua gameplay.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ehehe, mensen haten me echt als ik platoonleden op Amerikaanse servers join.. Met 100-120 ping is het spel prima speelbaar, maar blijkbaar zorgt het wel voor irritaties aan de de zijde die je kogels ontvangtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoeft er maar 1 uit Brazilië of Nieuw Zeeland op de server te zitten en er wordt als een gek overgecompenseerd. Hij schiet 6 keer en als je dood gaat voelt het als 1SK.Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:52 schreef Drinky het volgende:
Nou, van BF3 naar BF4 was gewoon een redelijk grote stap qua gameplay.![]()
De wapens. De wapens en sights in BF3 zaten een stuk dichterbij dus het was qua aimen gevoelsmatig erg anders. Daarnaast is er in BF4 zoveel bijgekomen dat ik door de bomen het bos niet meer zie, en al mijn favoriete wapens in BF3 zijn hard generfd in BF4 of niet verkrijgbaar voor iedere klasse (PDW's bijv.).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ehehe, mensen haten me echt als ik platoonleden op Amerikaanse servers join.. Met 100-120 ping is het spel prima speelbaar, maar blijkbaar zorgt het wel voor irritaties aan de de zijde die je kogels ontvangt
[..]
Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?
Klein voorbeeld: de AS-VAL. Was mijn favoriete wapen in BF3. In BF4 is het generfd van 41 kogels naar 21 kogels per magazijn en de spread en recoil zijn dramatisch. Daarnaast ook alleen als engineer beschikbaar.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Mg36
Ja je kunt prima pingwaarden hebben . En dan nog keiharde lag kills maken. BF 4 in een notendop. 1 op 1 door een 600 RPM wapen worden geowned ofzo, geen hacker maar gewoon dramaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ehehe, mensen haten me echt als ik platoonleden op Amerikaanse servers join.. Met 100-120 ping is het spel prima speelbaar, maar blijkbaar zorgt het wel voor irritaties aan de de zijde die je kogels ontvangt
[..]
Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?
Ping boven de 50 vind ik al not done.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
[..]
Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als ik boven de 30 ping heb en ik heb geen goede score ligt het dus aan de ping.Conscience do cost.![]()
Vreemd eigenlijk... 'Vroegah', toen ik nog Wolfenstein Enemy Territory speelde was ik volledig in m'n nopjes met 50-100 ping. En ach.. Ik speel niet zo vaak met 100+ ping, maar als ik 's nachts speel zijn er vaak weinig 64-man servers in EU, en ik zit in een platoon met veel Amerikanen, dus dan join ik wel eens onbewust US servers.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ping boven de 50 vind ik al not done.![]()
Ja het wordt een militaire bf. Maarja dat mag je ook verwachten. Voor een game die q4 dit jaar komt nog weinig bekend.quote:Charlie: How's it going in there?
Nah, het spel biedt mensen met een hoge ping vaak voordeel, in de zin dat ze meer kunnen raken omdat snelle moves niet goed verwerkt worden en dan sterf jij met je ping van 20 dus meters om het hoekje inene.quote:Op woensdag 24 februari 2016 13:16 schreef ems. het volgende:
Als ik boven de 30 ping heb en ik heb geen goede score ligt het dus aan de ping.
Dus als het gemiddelde netjes rond de 50 ligt en er lopen enkele figuren met een ping van 150+ dan ontstaan er meer van dat soort fouten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Q4 dus. + Uitstel.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja het wordt een militaire bf. Maarja dat mag je ook verwachten. Voor een game die q4 dit jaar komt nog weinig bekend.
Nice![]()
![]()
Mein Gott was is de AA generfd
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik lees her en der geruchten dat BF5 zich gedurende WOI zou afspelen. Beetje de plank misslaan wat mij betreft. Vele malen minder mogelijkheden qua gameplay dan een WOII game.Flesje bier![]()
Wellicht dat er voor de verhaallijn een stukje eerste wereldoorlog in zit.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees her en der geruchten dat BF5 zich gedurende WOI zou afspelen. Beetje de plank misslaan wat mij betreft. Vele malen minder mogelijkheden qua gameplay dan een WOII game.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Schijnt dat het een alternatief geschiedenis tintje gaat krijgen.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht dat er voor de verhaallijn een stukje eerste wereldoorlog in zit.![]()
Ik zou 't wel tof vinden denk ik. Bolt rifles, overal bolt riflesquote:Op maandag 29 februari 2016 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees her en der geruchten dat BF5 zich gedurende WOI zou afspelen. Beetje de plank misslaan wat mij betreft. Vele malen minder mogelijkheden qua gameplay dan een WOII game.. En minder mogelijkheden hoeft geen probleem te zijn, als je kijkt naar hoeveel gamemodes, gadgets en wapens in BF4 eigenlijk niet of nauwelijks gebruikt worden.. Al denk ik eigenlijk niet dat 't een WOI game wordt. Er zijn bijna gaan WOI games, en al helemaal geen WOI Battlefield, en ik betwijfel dat ze zo'n risico zouden nemen.
![]()
Ik denk meer aan iets als BC2.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Schijnt dat het een alternatief geschiedenis tintje gaat krijgen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
![]()
[ Bericht 92% gewijzigd door Woods op 02-03-2016 17:48:23 ]woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
12g frags zijn sws waardeloos. Vooral als je ziet hoe sterk default buckshot is, laat staan met full choke.quote:![]()
Frags zijn anders belachelijk qua splash...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als dat filmpje nog actueel is: 25 splash dmg onafhankelijk van de afstand, dat is dus 3 a 4 schoten met een vrij langzaam schietend wapen.. Doe mij maar gewoon een carbine of assaultrifle dan. In maps met veel chokepoints (locker, metro) is het misschien wel geinig om ze om die frags om hoekjes te spammen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Frags zijn anders belachelijk qua splash...![]()
Met de auto-shotguns kan ik regelmatig nog wel enig nut vinden voor frags. Enige nadeel is dat team(en jezelf) killen op de loer ligt.
Conscience do cost.![]()
Ok, nu een paar uur BF4 gespeeld blijf ik van mening dat BF3 véél beter is.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Waarom dan precies? Behalve dat ik over het algemeen de maps van BF3 iets aantrekkelijker vond is bf4 in mijn ogen wat betreft alle andere punten sterker.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, nu een paar uur BF4 gespeeld blijf ik van mening dat BF3 véél beter is.Conscience do cost.![]()
Helikopter valt niet te besturen, schieten is fijner in BF3 en de mappen zijn saai en inspiratieloos. Ook zijn de graphics een stuk minder in BF4quote:Op maandag 28 maart 2016 14:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom dan precies? Behalve dat ik over het algemeen de maps van BF3 iets aantrekkelijker vond is bf4 in mijn ogen wat betreft alle andere punten sterker.
Dat kan niet aan mijn PC liggen (FX-8350, HD7870, 8GB)What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Haha oefen wat met de heli zou ik zeggen. Zijn prima te besturen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helikopter valt niet te besturen, schieten is fijner in BF3 en de mappen zijn saai en inspiratieloos. Ook zijn de graphics een stuk minder in BF4
Dat kan niet aan mijn PC liggen (FX-8350, HD7870, 8GB)Charlie: How's it going in there?
Helikopter is prima te besturen. Schieten is vrijwel exact hetzelfde (hoewel sommige guns wel net iets anders schieten dan in 3). Graphics zijn alleen maar verbeterd.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helikopter valt niet te besturen, schieten is fijner in BF3 en de mappen zijn saai en inspiratieloos. Ook zijn de graphics een stuk minder in BF4
Volgens mij heb je het over een andere game of ben je net iets te hard erop uit om je eigen incompetentie goed te praten
Conscience do cost.![]()
schieten is een stuk anders in BF4 hoor, voornamelijk de gun sights, lijkt een stuk verder uitgezoomdquote:Op maandag 28 maart 2016 20:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Helikopter is prima te besturen. Schieten is vrijwel exact hetzelfde (hoewel sommige guns wel net iets anders schieten dan in 3). Graphics zijn alleen maar verbeterd.
Volgens mij heb je het over een andere game of ben je net iets te hard erop uit om je eigen incompetentie goed te pratenI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Daarnaast ben ik het er wel mee eens dat veel maps in Bf3 een stuk leuker waren, vooral de CQ mapsI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Niets van gemerkt. Of in ieder geval; het verschil is zo nihil dat ik er binnen een paar dagen aan gewend was.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
schieten is een stuk anders in BF4 hoor, voornamelijk de gun sights, lijkt een stuk verder uitgezoomd
Enige waar ik het mee eens ben is dat de maps minder zijn. Hoewel ik nou ook weer niet van mening ben dat ze slecht zijn. Voornaamste verschil vind ik juist de kwaliteit wat betreft rush-maps. In BC2 en BF3 speelde ik meer rush dan conquest. In BF4 speel ik eigenlijk geen rush meer, tenzij het 4 uur s'ochtends is en de enige drukke server is rush.Conscience do cost.![]()
Misschien welquote:Op maandag 28 maart 2016 20:28 schreef ems. het volgende:
Volgens mij heb je het over een andere game of ben je net iets te hard erop uit om je eigen incompetentie goed te praten![]()
Mjin K/D is 0.79 op dit moment @ rank 8What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik kijk uit naar dit spel http://www.escapefromtarkov.com/
Bf5 boeit me niet zolang EA in lead is en je een voor 20% afgemaakte game koopt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Is geen probleem. Je moet gewoon nog even inspelen. Toen ik van bf3 naar bf4 overstapte was ik ook even slecht (waarbij het natuurlijk ook aan de game lag en niet aan mij), maar na een paar levels heb je de kleine nuances door en schiet je weer als vanoudsquote:Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
Mjin K/D is 0.79 op dit moment @ rank 8
Voornaamste is dat je de levels gewoon nog niet zo goed kent. Als je eenmaal niet meer hoeft na te denken over de meest effectieve route zit het zo weer snor.Conscience do cost.![]()
Wat mij ook opvalt: Is er minder team interactie. Ondanks de 5 ipv 4 teammaten doet iedereen maar wat. In BF3 werk je wat meer samen IMO.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Is geen probleem. Je moet gewoon nog even inspelen. Toen ik van bf3 naar bf4 overstapte was ik ook even slecht (waarbij het natuurlijk ook aan de game lag en niet aan mij), maar na een paar levels heb je de kleine nuances door en schiet je weer als vanouds
Voornaamste is dat je de levels gewoon nog niet zo goed kent. Als je eenmaal niet meer hoeft na te denken over de meest effectieve route zit het zo weer snor.
Ik denk dat ik aan die krap 5,5 uur spelen nog niet genoeg heb gezien.
Of ik ben gewoon een BF3 kut-autist
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik denk dat dat is omdat de mensen die tegenwoordig nog bf3 spelen over het algemeen vrij hardcore zijn wat betreft alles daaraan. In bf4 heb je ook een hoop nieuwe (of hopeloze) spelers die minder goed begrijpen whatsup.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat mij ook opvalt: Is er minder team interactie. Ondanks de 5 ipv 4 teammaten doet iedereen maar wat. In BF3 werk je wat meer samen IMO.
Ik denk dat ik aan die krap 5,5 uur spelen nog niet genoeg heb gezien.
Of ik ben gewoon een BF3 kut-autist
Niveau verschilt ook vaak per server heb ik gemerkt.Conscience do cost.![]()
Heb net een uurtje met wat betere spelers gespeeld, en dat ging meer dan primaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat de mensen die tegenwoordig nog bf3 spelen over het algemeen vrij hardcore zijn wat betreft alles daaraan. In bf4 heb je ook een hoop nieuwe (of hopeloze) spelers die minder goed begrijpen whatsup.
Niveau verschilt ook vaak per server heb ik gemerkt.![]()
Misschien is het inderdaad even wennen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Is het ook.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, nu een paar uur BF4 gespeeld blijf ik van mening dat BF3 véél beter is.![]()
Wat wel een pluspuntje van 3 is dat echt alles kapot kan en in 4 helaas niet meer alles.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Mwah niet per se met je eens. Behoorlijk wat maps die dikke rubble kunnen wordenquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:38 schreef Woods het volgende:
Wat wel een pluspuntje van 3 is dat echt alles kapot kan en in 4 helaas niet meer alles.
In vergelijking met bad company 2 zijn ze allebei matig qua destruction. Vond 3 trouwens niet per se meer hebben dan 4.Conscience do cost.![]()
Gisteren de UMP-9 unlocked, nu pas. Als iemand hem nog moet unlocken: je kunt op een buggy schieten met RPG, instappen, bijrijder gaan zitten en lassen maar. Krijg je een repair tool ribbon per go. In 2 sessies de UMP vrijgespeeld
Schieten op eigen materiaal beschadigt niet meerwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Natuurlijk wel, gewoon wegrijden bij de spawn en aan de rand van de map losgaan op je LYT.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:56 schreef Woods het volgende:
Schieten op eigen materiaal beschadigt niet meerCharlie: How's it going in there?
Als je regelmatig engineer speelt unlock je 'm sowieso vrij gemakkelijk, zeker als je een tijdje repairs doet in een boot of helikopter. Lijkt me ook vermakelijker dan een tijdlang je eigen quad repararen en beschadigenquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Gisteren de UMP-9 unlocked, nu pas. Als iemand hem nog moet unlocken: je kunt op een buggy schieten met RPG, instappen, bijrijder gaan zitten en lassen maar. Krijg je een repair tool ribbon per go. In 2 sessies de UMP vrijgespeeld
Als je PDWs trouwens goed vind moet je ook ff voor de SR2 gaan. Uit m'n hoofd moet je daar 20 boten voor slopen, in totaal (hoeft dus niet in dezelfde ronde, zoals bij sommige andere assignments).
![]()
Nee niet je squad maar gewoon een lege buggyquote:Op zondag 3 april 2016 12:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je regelmatig engineer speelt unlock je 'm sowieso vrij gemakkelijk, zeker als je een tijdje repairs doet in een boot of helikopter. Lijkt me ook vermakelijker dan een tijdlang je eigen quad repararen en beschadigenAls je PDWs trouwens goed vind moet je ook ff voor de SR2 gaan. Uit m'n hoofd moet je daar 20 boten voor slopen, in totaal (hoeft dus niet in dezelfde ronde, zoals bij sommige andere assignments).
komt geen squad aan te pas. Ik prefereer zelf mines en RPG dus heb nooit een repair tool bij me
dus was even een snelle oplossing hehe. SR-2 heb ik ook ja, fijn geweer maar eindig vaak gewoon weer bij de M-tar
4XP weekend, the flying fuck?!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mij boeit het ook geen kut, maar gewoon wat de neukquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef ems. het volgende:
XP interesseert me niets. Gaat me alleen maar om de headdiesI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
BF4 begint gewoon een beetje op te raken en de aankondiging van BF5 zal denk ik elk moment gebeuren. Genoeg mensen vinden het leuk om te levelen en sommigen willen nog even snel 140 hitten voordat ze aan 5 beginnen. Ikzelf vind +xp weekenden altijd wel fijn, maar vooral omdat het dan lekker druk is.
Ik ben bijna 139 dus misschien haal ik het morgen wel per ongeluk
Conscience do cost.![]()
Ik ben er nog lang niet en het boeit me ook stiekem geen kont. Alleen is het wel een mooie gelegenheid om de onzin van zo'n systeem te onderstrepen met 2x xp boosts
4xp weekend met 200% boostquote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben er nog lang niet en het boeit me ook stiekem geen kont. Alleen is het wel een mooie gelegenheid om de onzin van zo'n systeem te onderstrepen met 2x xp boosts![]()
![]()
Absurd. Ik vertel het je.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Lvl 140 moet je er wel 500 a 600 uur in hebben zitten en niet iedereen heeft die luxe. Merk wel dat het steeds doder wordt op de server browser. Jammer want geniet nog erg van deze game.Charlie: How's it going in there?
Het wordt zo langzaam ook wel tijd voor BF5, en dan niet weer zo'n flop a la Hardline s.v.p.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Lvl 140 moet je er wel 500 a 600 uur in hebben zitten en niet iedereen heeft die luxe. Merk wel dat het steeds doder wordt op de server browser. Jammer want geniet nog erg van deze game.
Flesje bier![]()
Natuurlijk maar die komt pas eind dit jaar/begin volgend jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het wordt zo langzaam ook wel tijd voor BF5, en dan niet weer zo'n flop a la Hardline s.v.p.
Tot die tijd moet ik het met BF 4 doen. En ik zie of spreek af en toe nog een geheel nieuwe speler. Dus misschien redden we het nog
Of je moet veel geluk hebben en flink hebben kunnen spelen tijdens de xp boosts. Ik heb zelf flink wat uur in BF4 zitten maar de XP weekenden (en ook de laatste 400%) heb ik vrijwel allemaal gemist. Daarom ben ik nu nog steeds geen 140 terwijl er mensen zijn die veel minder spelen en het wel hebben gehaald.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Lvl 140 moet je er wel 500 a 600 uur in hebben zitten en niet iedereen heeft die luxe.
Maakt me verder niet zoveel uit want ik geef niets om die rank en je krijgt er ook niets voorDesalniettemin hoef ik nog maar een half leveltje 139 dus dat ga ik de komende week wel ergens automatisch halen.
Daar merk ik persoonlijk eigenlijk niets van? Ik gebruik eigenlijk alleen history als browser zodat je makkelijk een overzicht hebt van actieve servers waar je (onlangs nog) op gespeeld hebt.quote:Merk wel dat het steeds doder wordt op de server browser. Jammer want geniet nog erg van deze game.
Ikzelf heb iig nooit problemen om volle servers te vinden.Conscience do cost.![]()
Ben zelf rank 123 ofzo maar heb nog nooit een boost gebruiktquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Of je moet veel geluk hebben en flink hebben kunnen spelen tijdens de xp boosts. Ik heb zelf flink wat uur in BF4 zitten maar de XP weekenden (en ook de laatste 400%) heb ik vrijwel allemaal gemist. Daarom ben ik nu nog steeds geen 140 terwijl er mensen zijn die veel minder spelen en het wel hebben gehaald.
Maakt me verder niet zoveel uit want ik geef niets om die rank en je krijgt er ook niets voorDesalniettemin hoef ik nog maar een half leveltje 139 dus dat ga ik de komende week wel ergens automatisch halen.
[..]
Daar merk ik persoonlijk eigenlijk niets van? Ik gebruik eigenlijk alleen history als browser zodat je makkelijk een overzicht hebt van actieve servers waar je (onlangs nog) op gespeeld hebt.
Ikzelf heb iig nooit problemen om volle servers te vinden.misschien nog even flink boosten. Denk dat ik de levelcap wel haal voor BF 5. Niet op de "gewone manier" though
Het is ook niet echt dat er geen servers zijn. Heb ook bepaalde Silk road 24/7 servers die zaten rond deze tijd knettervol en nu 25/64 ofzo. Maps als caspian border cq latge oid zijn er gewoon niet? Speel daardoor veel vanille maps. Die worden genoeg aangeboden ja
Vanilla blijft altijd het langst populair, helaas. Persoonlijk heb ik behalve bij locker en zavod een beetje mijn buik ervan vol.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is ook niet echt dat er geen servers zijn. Heb ook bepaalde Silk road 24/7 servers die zaten rond deze tijd knettervol en nu 25/64 ofzo. Maps als caspian border cq latge oid zijn er gewoon niet? Speel daardoor veel vanille maps. Die worden genoeg aangeboden ja
Maar ik moet ook toegeven dat ik de laatste tijd voornamelijk mijn lol haal uit specifiek de close quarters maps zoals locker en metro, of juist grote maps waar een tof infantry-gedeelte in zit. En met name locker en metro hebben nooit problemen om volle servers te trekken, lijkt het.Conscience do cost.![]()
Dat is het juist. Ik vond bijvoorbeeld Silk Road een hele goede map. Veel beter dan pakweg hainan of Siege die matig gebalanceerd zijn voor mijn gevoel. Het is dan jammer dat je dan met 30 a 40 man speelt ipv de volle 64.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanilla blijft altijd het langst populair, helaas. Persoonlijk heb ik behalve bij locker en zavod een beetje mijn buik ervan vol.
Maar ik moet ook toegeven dat ik de laatste tijd voornamelijk mijn lol haal uit specifiek de close quarters maps zoals locker en metro, of juist grote maps waar een tof infantry-gedeelte in zit. En met name locker en metro hebben nooit problemen om volle servers te trekken, lijkt het.
Locker en Metro zijn soms nog behoorlijke wachtrijen ja. Net als Golmud die ik ook nog steeds wel kan waarderen. Misschien een idee om premium weg te gaan geven, dat zou wel een behoorlijke spike geven denk ik in dat soort maps. Helaas zullen ze daar wel niet aan beginnen.Charlie: How's it going in there?
Kan iemand mij het verschil tusen 30 en 60 Hz uitleggen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het verschil is de beeldverversingen per secondequote:Op vrijdag 22 april 2016 16:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij het verschil tusen 30 en 60 Hz uitleggen?eerlijk gezegd zie ik weinig verschil hoor. Maar er zijn veel van die videogeilneven die het zogenaamd wel zien.
HZ geeft de refresh rates aan.
Ik merk ook geen verschil met mijn Radeon HD7870quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het verschil is 30 fpseerlijk gezegd zie ik weinig verschil hoor. Maar er zijn veel van die videogeilneven die het zogenaamd wel zien.
HZ geeft de refresh rates aan.
30x per seconde bewegingsgegevens van en naar de server vs 60x per seconde. Heeft geen kut met je refreshrate of frames per seconde te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij het verschil tusen 30 en 60 Hz uitleggen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ieder duidelijk z'n meug want ik vind Silk Road zo ongeveer de kutste map om op te spelenquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is het juist. Ik vond bijvoorbeeld Silk Road een hele goede map. Veel beter dan pakweg hainan of Siege die matig gebalanceerd zijn voor mijn gevoel. Het is dan jammer dat je dan met 30 a 40 man speelt ipv de volle 64.Ik vrees het ook van niet. Zonde wel. Als iemand die meteen premium koopt aan het begin van de game zou ik het ook toejuichen als na verloop van tijd premium gewoon gratis wordt.quote:Locker en Metro zijn soms nog behoorlijke wachtrijen ja. Net als Golmud die ik ook nog steeds wel kan waarderen. Misschien een idee om premium weg te gaan geven, dat zou wel een behoorlijke spike geven denk ik in dat soort maps. Helaas zullen ze daar wel niet aan beginnen.Conscience do cost.![]()
Gratis prenium zou het spel een enorme boost geven denk ik. Zelf zou ik het ook weinig uitmaken. Gaat om je eigen plezier en niet om die 30 ballen die je toch al kwijt bentquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ieder duidelijk z'n meug want ik vind Silk Road zo ongeveer de kutste map om op te spelen
[..]
Ik vrees het ook van niet. Zonde wel. Als iemand die meteen premium koopt aan het begin van de game zou ik het ook toejuichen als na verloop van tijd premium gewoon gratis wordt.
Aangenomen dat hij dat bedoeltquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
30x per seconde bewegingsgegevens van en naar de server vs 60x per seconde. Heeft geen kut met je refreshrate of frames per seconde te maken.
Sinds de laatste update staat er steeds de tickrate vermeld, wat 30, 60 en 120Hz kan zijn. Dus de rest is onzin.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aangenomen dat hij dat bedoeltI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Precies, maar ik weet ook dat er mensen zijn die dan zullen doen alsof worden gemarteld. Ik weet nog dat destijds team fortress 2 gratis werd en dat dat voor verschrikkelijk ophef zorgde bij de mensen die ~3 jaar ervoor nog geld ervoor hadden neergelegd.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gratis prenium zou het spel een enorme boost geven denk ik. Zelf zou ik het ook weinig uitmaken. Gaat om je eigen plezier en niet om die 30 ballen die je toch al kwijt bent
Maar ik denk niet dat dat anytime soon gaat gebeuren. EA vraagt ook nog steeds zonder blikken of blozen 30 euro voor BF3 premium
Conscience do cost.![]()
Ronduit schandalig imo. Dat ze nog zoveel vragen voor bf 3 premquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Precies, maar ik weet ook dat er mensen zijn die dan zullen doen alsof worden gemarteld. Ik weet nog dat destijds team fortress 2 gratis werd en dat dat voor verschrikkelijk ophef zorgde bij de mensen die ~3 jaar ervoor nog geld ervoor hadden neergelegd.
Maar ik denk niet dat dat anytime soon gaat gebeuren. EA vraagt ook nog steeds zonder blikken of blozen 30 euro voor BF3 premiumdat wist ik helemaal niet.
EA zou sowieso eens wat minder moeten graaien. Maar dat is een andere discussie
Op zon fiets. Maar technisch gezien is het dan alsnog een refreshrate ; )quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sinds de laatste update staat er steeds de tickrate vermeld, wat 30, 60 en 120Hz kan zijn. Dus de rest is onzin.Charlie: How's it going in there?
Bf3 premium is toch tientje atm?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Hier staat hij voor 30. Maar ongetwijfeld zullen er om de zoveel tijd aanbiedingen enzo zijn.quote:
En een hoop mensen weten niet dat ze makkelijk het dubbele betalen op dergelijke 'officiële' sites
Conscience do cost.![]()
¤20 hierquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Hier staat hij voor 30. Maar ongetwijfeld zullen er om de zoveel tijd aanbiedingen enzo zijn.
En een hoop mensen weten niet dat ze makkelijk het dubbele betalen op dergelijke 'officiële' sites
https://www.origin.com/nl(...)attlefield-3-premium
Stupide dat BF4 premium nog ¤50 kost. Ik zit nu te twijfelen om op BF5 te wachten of toch nog extra maps te kopen.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Ik ben dan ook een domoor en keek naar de dollars op de door mij gelinkte sitequote:Op vrijdag 22 april 2016 19:04 schreef Woods het volgende:
[..]
¤20 hier
https://www.origin.com/nl(...)attlefield-3-premium
Conscience do cost.![]()
Met dat 4x exp (+200% vouchers) met ene paar uurtjes spelen van rank 19 -> 86 gegaan
Vind dat er maar bar weinig servers zijn btw.
Vergeleken met Battlefield 3 1 jaar geleden nog, zo veel meer.![]()
Mwah het is wel aan het doodbloeden. Maar is niet zo gek voor een game van 3 jaar oud en met 'nieuwe' spellen als the division, battlefront, COD etc. Als concurrentiequote:Op vrijdag 22 april 2016 19:17 schreef Pap89 het volgende:
Met dat 4x exp (+200% vouchers) met ene paar uurtjes spelen van rank 19 -> 86 gegaan
Vind dat er maar bar weinig servers zijn btw.
Vergeleken met Battlefield 3 1 jaar geleden nog, zo veel meer.
Nog effe.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op zon fiets. Maar technisch gezien is het dan alsnog een refreshrate ; )TDM zat dan ook gewoon niet in BF2.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:25 schreef Pap89 het volgende:
Vind de maps (tdm) gewoon echt ruk ivm Bf2/Bf3.
In BF3 vond ik de maps veel boeiender qua opzeg en hadden veel meer "smoel" dan BF4. BF4 vind ik de maps relatief saai zelfs.
CQC had briljante maps voor heviger knalwerk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Karkand inf only met 64 man op een 16p grote had er veel van wegquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nog effe.
[..]
TDM zat dan ook gewoon niet in BF2.
In BF3 vond ik de maps veel boeiender qua opzeg en hadden veel meer "smoel" dan BF4. BF4 vind ik de maps relatief saai zelfs.
CQC had briljante maps voor heviger knalwerk.![]()
![]()
Dolphin Diving was hell. Een huis rijden?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Beetje dolphin diving. Of bij de eerste vlag een auto droppen en dan een huis rijden en campen
Overigens vind ik Karkand echt de meest overrated map in de BF geschiedenis.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In een huisquote:Op zaterdag 23 april 2016 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dolphin Diving was hell. Een huis rijden?
Overigens vind ik Karkand echt de meest overrated map in de BF geschiedenis.![]()
![]()
Ah, exploits. Daar kots ik op.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Highway tampa
Road to Jalalalalalabad. Mashtuur.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Afrika Harbor was echt super! Samen met Seine Crossing en damavand Peak.quote:
Gelukkig de BF5 announcement om 18:00Built for Speed![]()
6 mei ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:09 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Afrika Harbor was echt super! Samen met Seine Crossing en damavand Peak.
Gelukkig de BF5 announcement om 18:00I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vind Lumphini Garden trouwens ook best ok. Jammer dat ik em niet wat vaker zie.Conscience do cost.![]()
Jalalalalalalalalalalallalalalalalalalabad. Campen bij de rivierquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Road to Jalalalalalabad. Mashtuur.![]()
![]()
Wel lelijk dat je die Phantom bow gratis kunt krijgen nu zeg. Alle moeite gedaan voor de "swag" ervan. Maar kun je nu gewoon oppikken in operation outbreak....Charlie: How's it going in there?
Op muurtje liggen snipen naar dat riviertje.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Jalalalalalalalalalalallalalalalalalalabad. Campen bij de rivierI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Op bijna elke key webshop is hij voor minder dan 6 euro te vinden. En BF3 hebben ze zelfs gratis weggegeven vorig jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:47 schreef ems. het volgende:
[..]
EA vraagt ook nog steeds zonder blikken of blozen 30 euro voor BF3 premium![]()
Schieten jullie je hele magazijn leeg of reloaden na elke killwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
In principe reload, maar afhankelijk van de situatie. Als het druk is met vijanden, is reloaden soms niet al te handig. Sowieso altijd bursten, uiteraard.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Woods het volgende:
Schieten jullie je hele magazijn leeg of reloaden na elke kill
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Het lijkt me nogal vreemd om standaard het een of het ander te doenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Woods het volgende:
Conscience do cost.![]()
Ik vind het zelf stom dat je als het ware oneindig magazijnen kan trekken door 1 kogel eruit te schieten en te reloaden. Meestal reload ik na 1 kill of een serie daarvanwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Hoezo? Dat is toch vrij realistischquote:Op maandag 2 mei 2016 17:05 schreef Woods het volgende:
Ik vind het zelf stom dat je als het ware oneindig magazijnen kan trekken door 1 kogel eruit te schieten en te reloaden.
Volgens mij verlies je in hardcore trouwens gewoon het hele magazijn. Nooit echt op gelet.Meestal reload ik als ik moet reloaden en/of er de tijd voor heb. Dat lijkt me ook de enige juiste manier van reloadenquote:Meestal reload ik na 1 kill of een serie daarvan
Conscience do cost.![]()
Dit hangt natuurlijk zwaar van het wapensoort en de situatie. Zo kan je de ACW-r, M416 en AK 12 eigenlijk bijna altijd wel reloaden gezien de ongelooflijke reload speed maar of het handig is om een LMG te reloaden in chaos?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Woods het volgende:
bron: http://battlelog.battlefi(...)2955064767322155395/quote:Remember: Hardcore = 'More Authentic', not realism, Battlefield is not a military simulator.
Goeie thread welWeet niet wat een kill card is.quote:I'd Say the highest priority for hardcore so far is:
1. Disable team killing claymores/mines
2. Enable chest multipliers for Snipers, Revolvers, Slugs
3. Compass
4. Re-enable Kill cardswoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Chest multipliers
Kill card is geloof ik kill-cam ofzo? Die wil ik liever juist niet hebben in HC.
Voornaamste wat ik terug wil in hardcore zijn dingen zoals air radar. Logisch dat je geen cheat-map hebt zoals in normal/classic maar beetje vreemd dat de technologie in vliegtuigen opeens ook verdwijnt.
Maar ach, het maakt me eigenlijk ook niet uit. De voornaamste reden dat ik hardcore speel is omdat ik het te lang vind duren om mensen neer te schieten in classic/normal. Zolang dat niet verandert blijf ik altijd hardcore
Conscience do cost.![]()
Premium nu inbegrepen in Access.
https://www.origin.com/nl(...)game/premium-edition
Zodra BF5 uitkomt kan ik het stopzetten. Alhoewel je na een bepaalde tijd net zoveel geld kwijt bent natuurlijk en de overige Access games me eigenlijk niet interreseren
NFS Rivals, Hardline, Simcity
Iedereen die geen premium heeft: Dragon's Teeth DLC is nu gratis op origin. Dus wees erbij
Conscience do cost.![]()
Mensen die 'm alleen in Outbreak oprapen krijgen niet die Phantom camo's, dogtags en de assignment van 200 Phantom kills voor een dogtag.. Dat is je swagfactor.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel lelijk dat je die Phantom bow gratis kunt krijgen nu zeg. Alle moeite gedaan voor de "swag" ervan. Maar kun je nu gewoon oppikken in operation outbreak....Zoals headshot multiplier. Headshot is 2x dmg, dat soort dingen.. Volgens mij bedoelen ze dat zware kalibers dodelijk(er) moeten worden bij center mass hits.quote:Met card bedoelen ze volgens mij alleen die gegevens van wie heeft je gekilled, met welk wapen, z'n emblem en dat soort dingen.. Niet per sé dat je ook ziet waar hij is.quote:Kill card is geloof ik kill-cam ofzo? Die wil ik liever juist niet hebben in HC.
edit: ff in die gelinkte battlelog thread gekeken: Daar heeft hij 't idd over. Dan kan je ook meteen zien of het een friendly was.![]()
Bij het lezen dacht ik dat ik die al had maar dat was China Rising, snel even downloaden nuquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:07 schreef ems. het volgende:
Iedereen die geen premium heeft: Dragon's Teeth DLC is nu gratis op origin. Dus wees erbijwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
.. dat is toch al zo? Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Jeff89 het volgende:
Met card bedoelen ze volgens mij alleen die gegevens van wie heeft je gekilled, met welk wapen, z'n emblem en dat soort dingen.. Niet per sé dat je ook ziet waar hij is.Conscience do cost.![]()
Misschien in het begin niet
En double xp is aan
Eindelijk eens ff nieuwe maps begon de standard + 2d assault & China rising matig te vindenwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
![]()
Vanavond 22:00 volledige trailert.
Kijkend naar het uniform van die gast in deze teaser krijg ik wel een WOII gevoel. Ben benieuwd vanavond.Flesje bier![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)atum-18-oktober.html
Niks BF5.. Wereldoorlog 1 interesseert me dus geen ene reet. Waar ik op hoopte was een verbeterde 4 waarin de character bijv in een tank klimt ipv spawnt idem met helikopters enzo.
Als het volledig WOI wordt dan ben ik er meteen klaar mee.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Waarom zo anti ww 1? Daar zijn enkele epische gevechten geweest.Charlie: How's it going in there?
Bf 5 wordt met dezelfde frostbite engine gebouwd non? Waarom dan een getweakde Bf 4 willen? Ik zou dat wel willen maar een goede overhaul is toch mooi? Verandering van spijs doet eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:53 schreef Woods het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)atum-18-oktober.html
Niks BF5.. Wereldoorlog 1 interesseert me dus geen ene reet. Waar ik op hoopte was een verbeterde 4 waarin de character bijv in een tank klimt ipv spawnt idem met helikopters enzo.
[ afbeelding ]Charlie: How's it going in there?
Omdat die oorlog ook wel bekend staat om zijn epische statische veldslagen waarbij golf na golf neergemaaid wordt en het me als spel gewoon niet boeit. Al lijkt het er op dat we ook Codename Eagle niet moeten vergeten. Al met al zou ik me bekocht voelen als het enkel WOI is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zo anti ww 1? Daar zijn enkele epische gevechten geweest.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat is waar. Maar er werd natuurlijk ook gevochten in steden en bossen. Daarnaast is het een videogame he. Heb ook nog nooit iemand vanuit een jet zien Rpgen en weer instappen dus een statische loopgraven game wordt het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat die oorlog ook wel bekend staat om zijn epische statische veldslagen waarbij golf na golf neergemaaid wordt en het me als spel gewoon niet boeit. Al lijkt het er op dat we ook Codename Eagle niet moeten vergeten. Al met al zou ik me bekocht voelen als het enkel WOI is.
Ben veel nieuwsgieriger naar de manier waarop EA en Dice het beperkte arsenaal benaderen.
Later weten we meer
Kun je minimaal 4 jaar wachtenquote:
Als ik het mij goed herinner pikte ik BF4 circa 6 maanden na release voor ¤30 uit die bak.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kun je minimaal 4 jaar wachtenwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Nouja 30 is niet echt budgetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:18 schreef Woods het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner pikte ik BF4 circa 6 maanden na release voor ¤30 uit die bak.
Recentelijk Rome Total War, Anno 1503 en age of empires 3 voor 9.95 dat is budget
Ik pre-order deze juist zo snel mogelijk. Jezus, wat vet man.quote:People assume too much.![]()
als deze net zo buggy is als de Bf4 release
nee dankje ik wacht het eerst wel af of het wat is"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Toegeven, het ziet er indrukwekkend uit. Maar volgens mij vooral singleplayerbeelden. Ik haal hem vast, maar niet met release.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:10 schreef very het volgende:
[..]
Ik pre-order deze juist zo snel mogelijk. Jezus, wat vet man.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Eindelijk wat anders!![]()
Deze ga ik zeker kopen
voorzichtig enthousiast aan het worden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik skip BF1 wel compleet. Totaal geen fan van die setting (ook totaal niet realistisch, niet eens een klein beetje).
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Pre orderen heeft verder ook geen nut ofzo. Tuurlijk zegt Drinky het wat overdreven. Maar nu al bestellen terwijl er nog geen gameplay beelden of zelfs art beschikbaar is, dat lijkt me niet per se meewerken aan een gedegen game
Mensen die de game pre orderen mogen 3 dagen eerder beginnen met spelen. Mijn ervaring met pre orderen bij Eplaza(failliet) is dat het zinloos is gezien ik de extraajes nooit kreeg en niet eens gebeld werd
Zullen we even op een normale manier discussiëren zonder mensen dood te verwensen?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik ga mijn penis preorderen.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Ik wacht de 'beta' wel af en dan beslis ik wel of ik nog een 'preorder' ga doen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik heb het vrijdagavond direct gedaanquote:Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef ems. het volgende:
Ik ga hem denk ik preorderen om die zeikerds hier te sarren.![]()
![]()
Te weinig vertrouwen in EA en Dice daarvoor. Daarnaast ook geen leuke korting en heb ik überhaupt nog geen gameplay gezien.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb het vrijdagavond direct gedaanWomen with dicks and weak men with vaginas.
Battlefield heeft mij nog nooit teleur gesteld. Ik durf de gok wel te nemen.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Te weinig vertrouwen in EA en Dice daarvoor. Daarnaast ook geen leuke korting en heb ik überhaupt nog geen gameplay gezien.![]()
De gameplay zelf was nooit echt wat mis mee. Maar de servers waren zo slecht van BF4.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Battlefield heeft mij nog nooit teleur gesteld. Ik durf de gok wel te nemen.Women with dicks and weak men with vaginas.
Hardline al vergeten? Eerste BF die ik heb geskipt sinds BF2.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Battlefield heeft mij nog nooit teleur gesteld. Ik durf de gok wel te nemen.Flesje bier![]()
Nog steeds beter dan CoDquote:Op zondag 8 mei 2016 17:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hardline al vergeten? Eerste BF die ik heb geskipt sinds BF2.![]()
Depends, ik heb CoD4 en MW2 met veel plezier gespeeld.quote:
Akimbo 1887,
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Wat ik jammer vind is dat een BF ¤60 is bij een derde partij winkel en in hun eigen store ook. Terwijl ze hem direct zonder tussenpersonen en dvd's aan de mam brengen.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Tot MW2 was het leuk, daarna is het ruk, op de zombie modus naquote:Op zondag 8 mei 2016 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Depends, ik heb CoD4 en MW2 met veel plezier gespeeld.
Akimbo 1887,![]()
Aw shit, ineens kan ik niet meer inloggen. Je zou denken dat dergelijke missers er onderhand wel uit zijn toch?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En ALLES ligt plat inene, zou dat de gigantische lag verklaren?
En alles doet het weer, raarrrr
[ Bericht 22% gewijzigd door Skull-splitter op 09-05-2016 21:55:07 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Niet?quote:Op zondag 8 mei 2016 00:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik skip BF1 wel compleet. Totaal geen fan van die setting (ook totaal niet realistisch, niet eens een klein beetje).
http://www.engadget.com/2(...)n/?sr_source=TwitterPeople assume too much.![]()
In tegenstelling tot de accurate militaire simulatie die battlefield 4 heet. Of zijn er soms vermoedens dat hedendaagse conflicten beslecht worden door 64 man in een metro die een oneindige aansleep van HE320 om hoekjes schieten?Conscience do cost.![]()
of mensen die in de lucht vliegen schieten met RPG's of alleen met een tank op pad gaan. met een jet de grond in boren. met de helikopter opsekop vliegen. staand met alleen twee handen de recoil van een .338 of .50 sniper op je nemen. etc etc etcquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:53 schreef ems. het volgende:
In tegenstelling tot de accurate militaire simulatie die battlefield 4 heet. Of zijn er soms vermoedens dat hedendaagse conflicten beslecht worden door 64 man in een metro die een oneindige aansleep van HE320 om hoekjes schieten?
het is een game neem het niet al te serieus dat hebben ze al gedaan met battlefield hardline wat geen succes was.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Battlefield is siewosie geen simulatie game.
Geïnspireerd door zijn de woorden die je moet gebruikenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Een game is per definitie niet realistisch hoe goed de details ook zijn. Idem met bijv racegames. Het echte realisme is zelf racen of oorlog spelen.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Hardcore, duhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:51 schreef PleadingTheFifth het volgende:
'Spotting' vind ik wel afbreuk doen aan de game.Conscience do cost.![]()
Final Stand trouwens nu ook opeens gratis op Origin. Goed nieuws voor de niet-premium-peasants!Conscience do cost.![]()
Ik kan melden dat ie voor de PS4 nu ook gratis te downloaden is
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Zou een GTX 1080 SLI opstelling Battlefield 4 op de hoogste instellingen met minimaal 144fps kunnen draaien op 1440p?
Een 'hardware' topic kon ik zo niet vinden, vandaar dat ik jullie lastig kom vallen (Excuses)![]()
1080 SLIquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:07 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Zou een GTX 1080 SLI opstelling Battlefield 4 op de hoogste instellingen met minimaal 144fps kunnen draaien op 1440p?
Een 'hardware' topic kon ik zo niet vinden, vandaar dat ik jullie lastig kom vallen (Excuses)
1440p
144hz
Ik had dus het geniale idee om er na de zomer een 2e GTX770 bij te zetten máár het videogeheugen verdubbeld niet meeeen GTX1070 wordt ¤400 ofzo?
quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:10 schreef Woods het volgende:
[..]
1080 SLI
1440p
144hz
[ afbeelding ]
Ik had dus het geniale idee om er na de zomer een 2e GTX770 bij te zetten máár het videogeheugen verdubbeld niet meeeen GTX1070 wordt ¤400 ofzo?
http://nl.hardware.info/r(...)iew-de-nieuwe-koningquote:De GeForce GTX 1080 moet vanaf 27 mei beschikbaar komen en heeft een Amerikaanse adviesprijs van $599. De Founders Edition moet 100 dollar meer kosten, $699 dus. In Nederland zou je voor de Founders Edition volgens Nvidia moeten uitgaan van een brutoprijs van 657 euro, waarmee we met BTW erbij uitkomen op een prijs van 795 euro.
De GeForce GTX 1070 komt vanaf 10 juni op de markt en heeft een Amerikaanse adviesprijs van $379 en $449 voor de Founders Edition. Omgerekend en inclusief BTW rond de ¤ 395 en ¤ 470 - maar in de praktijk zal die prijs wel wat hoger komen te liggen.
1080 SLI gaat wel een dure grap worden zo te zien..
Ik zou niet weten in welke mate een tweede 770 de prestaties zou bevorderen, maar met de nieuwe kaarten komt blijkbaar ook een nieuwe 'SLI Bridge'. Ik vraag me af of een framerate toename van 50% realistisch is?
Succes in ieder geval![]()
Als ik de grafiekjes mag geloven zou een 2e GTX770 in sommige cases tot 199% toenemen. Maar gezien huidige games over de 2gb videogeheugen gaan gaat die vlieger niet meer opquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:23 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
[..]
http://nl.hardware.info/r(...)iew-de-nieuwe-koning
1080 SLI gaat wel een dure grap worden zo te zien..
Ik zou niet weten in welke mate een tweede 770 de prestaties zou bevorderen, maar met de nieuwe kaarten komt blijkbaar ook een nieuwe 'SLI Bridge'. Ik vraag me af of een framerate toename van 50% realistisch is?
Succes in ieder geval
Second Assault nu gratis te downloaden voor alle platforms.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Fijn voor de spelers die nog niet hebben kunnen spelenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik speel CoD4 nog steeds met veel plezier. BF4 al een halfjaar niet meer aangeraakt.quote:
Misschien maar weer eens doen
CoD zit nog steeds met arena shooting, toch? Dat staat me zo tegen aan die games, dat het ontzettende twitch-shooters zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik speel meestal S&D, dat scheelt iets.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:02 schreef Skull-splitter het volgende:
CoD zit nog steeds met arena shooting, toch? Dat staat me zo tegen aan die games, dat het ontzettende twitch-shooters zijn.
Net weer even gekeken hoe BF4 het nog doet op mijn compu. Vreemde lag spikes. Tips?
Dat was ook een van de redenen om BF4 een tijd links te laten liggen; vorig najaar ineens performance loss. Ligt niet aan hardware.
Zijn er nog veel aktieve servers?quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik speel meestal S&D, dat scheelt iets.
Net weer even gekeken hoe BF4 het nog doet op mijn compu. Vreemde lag spikes. Tips?
Dat was ook een van de redenen om BF4 een tijd links te laten liggen; vorig najaar ineens performance loss. Ligt niet aan hardware.
V.![]()
Ik merk met name een enorme noobspike. Na de sale weer stampvolle servers. Mensen die scout helis als taxi gebruiken. De objectives niet spelen. Genot
Door blijven zettenquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Doe mijn best maar de rest is zo veel beter![]()
Mijn FPS games gaan altijd in etappes:
- Spel wordt gereleased, ik zuig.
- Ik speel het spel een paar maanden en begin in het in de vingers te krijgen
- Paar maanden later dacht ik dat ik 'goed' was maar het blijkt dat andere mensen veel beter zijn
- Nog een tijdje later begin ik eindelijk echt comfortabel en 'goed' te worden.
Battlefield 4 heb ik helemaal kapot gespeeld maar ik vermoed pas dat ik rond level 100 mezelf bij de echt betere spelers durfde te scharen. Ondanks dat er natuurlijk altijd (jongere) personen aanwezig zullen zijn die snellere reflexen hebben en/of simpelweg meer tijd om te oefenen.
Sinds Overwatch heb ik trouwens geen battlefield meer gespeeld dus ik vrees dat als ik nu opeens terug zou komen dat ik ook alle hoeken van de levels te zien krijg
Conscience do cost.![]()
Goede tipsquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Door blijven zetten![]()
Mijn FPS games gaan altijd in etappes:
- Spel wordt gereleased, ik zuig.
- Ik speel het spel een paar maanden en begin in het in de vingers te krijgen
- Paar maanden later dacht ik dat ik 'goed' was maar het blijkt dat andere mensen veel beter zijn
- Nog een tijdje later begin ik eindelijk echt comfortabel en 'goed' te worden.
Battlefield 4 heb ik helemaal kapot gespeeld maar ik vermoed pas dat ik rond level 100 mezelf bij de echt betere spelers durfde te scharen. Ondanks dat er natuurlijk altijd (jongere) personen aanwezig zullen zijn die snellere reflexen hebben en/of simpelweg meer tijd om te oefenen.
Sinds Overwatch heb ik trouwens geen battlefield meer gespeeld dus ik vrees dat als ik nu opeens terug zou komen dat ik ook alle hoeken van de levels te zien krijg
Dat is inderdaad wel een beetje hoe het verloop van zo'n game is inderdaad. Overwatch heb ik ook maar trekt me niet voldoende.
Heb sinds Battlefield 1942 geen battlefield meer aangeraakt en heb weer helemaal de oude zin terug. Alleen met als grote verschil dat ik met Battlefield 1942 + Desert Combat echt enorm goed was.
En nu echt zwaar zuig. Een magazijn op een mannetje om vervolgens een headshot van een pistool te krijgen is dagelijkse kost nog.
Had hem ook al voor de PS4 gekocht, met pookjes dusNou haha dat was kanonnenvoer.
Nu op de PC heb ik al wel wat sneller kills maar blijft wel extreem moeilijk nog. Hoop snel de nightvision te krijgen die ik op de PS4 al wel had. Dan kan ik in ieder geval zien waar de enemy zit![]()
![]()
Dat is ook heel erg een kwestie van wennen hoor, had ik eerst ook problemen mee. NV heeft inderdaad voordelen wat dat betreft maar ik merkte dat toen ik wat beter werd ik toch de snellere niet-NV scopes prefereerde. Te meer omdat ik voornamelijk op servers speelde waar ze heel goed om wisten te gaan met smokes en flares waardoor je keihard gefucked wordt met NV.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nu op de PC heb ik al wel wat sneller kills maar blijft wel extreem moeilijk nog. Hoop snel de nightvision te krijgen die ik op de PS4 al wel had. Dan kan ik in ieder geval zien waar de enemy zit
Voornaamste tip die ik je kan meegeven is de levels en spawnpoints leren kennen en weten hoe je je daar het snelst en effectiefst doorheen beweegt. Als je heel veel speelt hoef je daar op een gegeven moment niet meer over na te denken en ik ben ervan overtuigd dat dat meer invloed gaat hebben op de hoeveelheid kills die je maakt dan pinpoint-accuracy met het aimen.
Maar succes iig
Conscience do cost.![]()
Yes, ga het proberen. Thanks!quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is ook heel erg een kwestie van wennen hoor, had ik eerst ook problemen mee. NV heeft inderdaad voordelen wat dat betreft maar ik merkte dat toen ik wat beter werd ik toch de snellere niet-NV scopes prefereerde. Te meer omdat ik voornamelijk op servers speelde waar ze heel goed om wisten te gaan met smokes en flares waardoor je keihard gefucked wordt met NV.
Voornaamste tip die ik je kan meegeven is de levels en spawnpoints leren kennen en weten hoe je je daar het snelst en effectiefst doorheen beweegt. Als je heel veel speelt hoef je daar op een gegeven moment niet meer over na te denken en ik ben ervan overtuigd dat dat meer invloed gaat hebben op de hoeveelheid kills die je maakt dan pinpoint-accuracy met het aimen.
Maar succes iig![]()
![]()
Vandaag weer eens een rondje spelen, ben er weer een maandje uit inmiddels...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Second Assault is gratis te downloaden.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik zou graag een mode na hardcore zien. Eentje welke tegen het realisme aanhangt zoals vliegtuigen en helikopter met beperkte ammo en fuel, geen regenerative health enzulks. Zo verweer je idioten die uren aaneen in een attack heli kutten.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Ik ben er weer achter hoeveel lol de IFV is, Je hebt snelheid en vuurkracht in 1 pakket.
Het is jammer dat hainan resort zo weinig gespeeld word. Daar is ie beetje OP namelijk. Al kun je op hammerhead ook makkelijk 5+ k/d halen in IFV.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Grote problemen om het spel in te komen. Vanaf Battlelog blijft hij hangen op 'joining server'.
Spel al gerepareerd, gezocht op Google. Meerdere mensen met dit probleem maar geen oplossing.
Anyone?
EA had gisterenavond problemen met zijn servers. Misschien nog een effect daarvan?quote:Op zondag 17 juli 2016 09:51 schreef Verbal het volgende:
Grote problemen om het spel in te komen. Vanaf Battlelog blijft hij hangen op 'joining server'.
Spel al gerepareerd, gezocht op Google. Meerdere mensen met dit probleem maar geen oplossing.
Anyone?
V.![]()
Neuh, had het eergisteren ook al, dacht: kom laat ik het nog eens proberen.
Lijkt Kaspersky te zijn (gek, nooit eerder gezeik), want toen ik die uitzette kwam ik wel de game in.
Gekke is dat Origin, Battlelog, Mozilla (want Battlelog) én Battlefield allemaal geen enkele restrictie hebben in Kaspersky
Dat is wel raar dan. Heb zelf ook Kaspersky en ik heb er geen problemen mee. Daarnet even geprobeerd en ik kwam zonder problemen op een server.quote:Op zondag 17 juli 2016 10:04 schreef Verbal het volgende:
Neuh, had het eergisteren ook al, dacht: kom laat ik het nog eens proberen.
Lijkt Kaspersky te zijn (gek, nooit eerder gezeik), want toen ik die uitzette kwam ik wel de game in.
Gekke is dat Origin, Battlelog, Mozilla (want Battlelog) én Battlefield allemaal geen enkele restrictie hebben in Kaspersky
V.![]()
Het werkt weer. Even in de block-geschiedenis van Kaspersky gedoken, en hij hield één klein kutbestandje tegen. Permission gegeven. Opgelost
1 nov vorig jaar gespeeld, nu weer aan het instaleren."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik ga m denk kopen wanneer die in de uitverkoop isWomen with dicks and weak men with vaginas.
China rising DLC gratis. Just saying
Nopequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:26 schreef inslagenreuring het volgende:
China rising DLC gratis. Just saying
PS4 is meestal een dag later.quote:Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ik speel op de PCquote:
We hebben net gewonnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 16:12 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Is er hier iemand die mij de kunst van het winnen van een potje Conquest (Large) kan leren?![]()
![]()
PC vanaf vandaagquote:
Hoe ziet jullie 'anti-tank' uitrusting eruit?
Hebben jullie tips wat het uitschakelen van deze voertuigen betreft?![]()
Mijnen plakken tegen gebouwen en RPG's in achterkanten prikken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
RPG-7, twee goede hits op de achterkant kan een tank al uitschakelen of in ieder geval disablen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Hebben jullie tips wat het uitschakelen van deze voertuigen betreft?Flesje bier![]()
C4quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Hebben jullie tips wat het uitschakelen van deze voertuigen betreft?
Goed gevoel altijd als je er onopgemerkt heen weet te sluipen, zeker als ze met z'n tweeën zijn.quote:![]()
![]()
Of als het lukt om ze te pakken met een C4-quadquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goed gevoel altijd als je er onopgemerkt heen weet te sluipen, zeker als ze met z'n tweeën zijn.Vooral als het van die gasten zijn die 50 - 0 gaan in een tank en je ze toch een keer te pakken weet te krijgen.
Flesje bier![]()
Met BF3 was het helemaal kassa als ze met z'n drieën in een tank zaten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goed gevoel altijd als je er onopgemerkt heen weet te sluipen, zeker als ze met z'n tweeën zijn.
Support
In BF3 zag je soms de ene na de andere C4 quad voorbij komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Of als het lukt om ze te pakken met een C4-quadVooral als het van die gasten zijn die 50 - 0 gaan in een tank en je ze toch een keer te pakken weet te krijgen.
Zeker bij Caspian Border en Armored Shield.
Dat is in BF4 toch ietsje minder geworden.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Op de map Siege of Shanghai kun je in de parkeergarage mooi M2 slam mijnen op de pilaren plakken, die vallen daar niet op en mensen in tanks verwachten het niet
Voor de zekerheid een RPG-7 mee en knallen maar
Ook handig tegen boten, als je die mijnen onder bruggen plakt of in ondiep water gooit
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Mijn anti tank uitrusting is de recon class met de spec-ops field upgrade. Tier 2 zorgt voor 6! Draagbare C4 explosieven. Heel makkelijk vanuit een gebouw op een tank te gooien of als shit fubar gaat en hectisch wordt een yolo run voor het team.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:36 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Hebben jullie tips wat het uitschakelen van deze voertuigen betreft?
En dan heb je nog engineer met anti-tank field upgrade. Voor grote maps gebruik ik toch vaak de javelin. RPG is altijd goed, gewoon vol in de aars is mobil hit en 50 dmg.Charlie: How's it going in there?
Lekker naar een attack boat zwemmen en C4'en is ook vrij lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Op de map Siege of Shanghai kun je in de parkeergarage mooi M2 slam mijnen op de pilaren plakken, die vallen daar niet op en mensen in tanks verwachten het niet
Voor de zekerheid een RPG-7 mee en knallen maar
Ook handig tegen boten, als je die mijnen onder bruggen plakt of in ondiep water gooitverwachten ze bijna nooit.
C4 krijg je sowieso veel mee gedaan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
krijg op meerdere servers "you where kicked from the game" waarom dan"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Te hoge ping? Of gewoon kinderachtige admins die er niet tegen kunnen als je ze killt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:25 schreef cherrycoke het volgende:
krijg op meerdere servers "you where kicked from the game" waarom danFlesje bier![]()
ik denk het laatste. ik blijf op europese servers dus bing komt niet hoger dan 40quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Te hoge ping? Of gewoon kinderachtige admins die er niet tegen kunnen als je ze killt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
wellicht kunnen ze er niet tegen als ik hun heli naar beneden haal met een F35quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Te hoge ping? Of gewoon kinderachtige admins die er niet tegen kunnen als je ze killt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dat zal het zijn ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wellicht kunnen ze er niet tegen als ik hun heli naar beneden haal met een F35Het blijft tegenwoordig lastig om een degelijke server te vinden zonder van die kutadmins of domme regels.
Flesje bier![]()
Gisteren gedaan met als gevolg dat ik werkelijk waar niets raak nu.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:18 schreef Gezicht het volgende:
Ik sta op het punt om een terrasje op te zoeken, anders had ik graag meegespeeld.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Af en toe hoor ik 'geklaag' over de recon/sniper die ver weg verstopt zit en haast niets toevoegt aan het team.
Waarschijnlijk is de kritiek terecht, dus vraag ik me af hoe de recon het 'beste' gebruikt kan worden; ideeën?![]()
Als ik speel, meestal solo, heb ik nooit een team gevoel. Iedereen loopt toch voor zichzelf te kloten.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Aggressief met een snel reloadende rifle als de scout of de fy-js, gol met medium range sights als de Jgm. Met een radio beacon die je geniepig verstopt, C4, spec ops field upgrade en een effectief cqb sidearm als de 93r, G18 of de shorty. Het liefst een handgun met suppressor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:43 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Af en toe hoor ik 'geklaag' over de recon/sniper die ver weg verstopt zit en haast niets toevoegt aan het team.
Waarschijnlijk is de kritiek terecht, dus vraag ik me af hoe de recon het 'beste' gebruikt kan worden; ideeën?Charlie: How's it going in there?
Shotty met slugs, scope en C4 en spawns strategisch parkeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aggressief met een snel reloadende rifle als de scout of de fy-js, gol met medium range sights als de Jgm. Met een radio beacon die je geniepig verstopt, C4, spec ops field upgrade en een effectief cqb sidearm als de 93r, G18 of de shorty. Het liefst een handgun met suppressor.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nope, gewoon negeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:43 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Waarschijnlijk is de kritiek terecht, dus vraag ik me af hoe de recon het 'beste' gebruikt kan worden; ideeën?
Iedereen loopt te klagen over snipers maar de enige waarvoor ze lastig zijn is henzelf. Je KPM schiet omlaag als je gaat snipen op lange afstand.
Tevens, 1 of 2 snipers maken over het algemeen niet zo heel veel impact op een game met teams van 24+We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Kan iemand me helpen met het volgende:
Wanneer ik met bijvoorbeeld de laagste 'video settings' zonder V-Sync speel, kom ik, ongeacht de (soms hevige) framedrops, nooit beneden de '60 fps'.
Met dezelfde instellingen, met V-Sync ingeschakeld, krijg ik opmerkelijk genoeg af en toe framedrops. Constant 60 krijg ik alleen als ik de lucht in staar![]()
![]()
Met V-sync probeert hij zo dicht mogelijk die 60Hz te naderen die je scherm aan kan. Alleen kan dat wegens fluctuatie zorgen voor "breuken" waardoor je stotterend beeld krijgt.
V-sync heeft vaak alleen zin als je performance ruim boven je refresh rate ligt. Of je moet een fancy scherm en dito kaart hebben die er beter mee omgaan
Niet helemaal juist,
V-sync zorgt ervoor dat er maximaal 60 fps gehaald wordt zodat deze gesynchroniseert word met de monitor.. Op het moment dat de GPU meer moeite heeftt wordt de framerate een stap verlaagd. De stappen hier zijn 60, 30 en 15.
Die overgangen kunnen vrij abrupt zijn wat zich uit in heftige stotters.
Oplossing?
Vsync uit, maar dan tearing
Of grafische opties uitzetten zodat je GPU beter 60 fps kan volhoudenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Het alternatief is inderdaad V-Sync uitschakelen, maar dat 'tearing' vind ik persoonlijk maar niets.
Een stabiele 60 lijkt mij persoonlijk prettiger dan 'schommelingen' tussen 70 en 100 bijvoorbeeld.
Of je moet (volgens mij) het geluk hebben een 'G-Sync/FreeSync' monitor te bezitten.
Is dat overigens een aanrader, op het gebied van gaming?![]()
Het is een aanrader maar de meerprijs eigenlijk niet waard voor de reguliere consument. Ik doe wel zonder en hoop binnen een jaar een nieuw scherm te kunnen kopen met vooral gewoon een hogere verversingssnelheid.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
http://battlelog.battlefi(...)025494976/380601984/
de geur van brandende helikopters op een regenachtige zondag middag."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ace Squad! Ook wel aangenaam.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:40 schreef cherrycoke het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)025494976/380601984/
de geur van brandende helikopters op een regenachtige zondag middag.
Hen je enige tips wat betreft het lastig vallen van voertuigen in de lucht?
Waar plaats je de AA bijvoorbeeld?![]()
als je een beetje kan aimen en de choppers zijn dichtbij dan raad ik aan om met een RPG te lopen ook handig tegen tanks. AA probeer ik altijd in een hoekje te stoppen ik sta dan klaar met mijn stinger om die klootzakken de lucht uit te blazen als ze gaan flarenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:50 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Ace Squad! Ook wel aangenaam.
Waar plaats je de AA bijvoorbeeld?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
paracel storm is erg leuk om als anti chopper te gaan."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Met een RPG ben ik helaas niet tegen een chopper opgewassen. Ik loop vaak rond met een Javelin in de hoop dat er een chopper gemarkeerd wordt. Jammer genoeg weten de meeste bestuurders mij te raken voordat de Javelin zijn doel raakt!quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je een beetje kan aimen en de choppers zijn dichtbij dan raad ik aan om met een RPG te lopen ook handig tegen tanks. AA probeer ik altijd in een hoekje te stoppen ik sta dan klaar met mijn stinger om die klootzakken de lucht uit te blazen als ze gaan flaren
De SUAV is wat dat betreft wel leuk speelgoed.
Golmud Railway en Silk Road vind ik ook wel leuk als het om het 'vernietigen' van voertuigen gaat.
Kan je als 'infantry' wat uitrichten tegen straaljagers of is dat een verloren zaak?![]()
AA plaats je het liefste een beetje achter de 'frontlinie', want die is best kwetsbaar tegen tanks enzo. Als je zorgt dat je zelf geen of weinig last hebt van grondvoertuigen kan je over de halve map heli's en jets lastig vallen, zeker als je de Active Radar missiles hebt. Ik gebruik zelf persoonlijk liever alleen het kanon, en dan zuni-rockets. Dan ben je wat veelzijdiger tegen grondtroepen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:50 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Waar plaats je de AA bijvoorbeeld?Als je met laserlocks Anti-Air speelt moet je eigenlijk met z'n 2en zijn. Als je als team javelin+PLD/SOFlam speelt gaan helicopters echt een gruwelijke hekel aan je krijgen.. Wat ook ERG goed werkt, en wat mensen vaak niet lijken te gebruiken is de laser-designator op light en heavy tanks gebruiken (perk voor gunner) en dan met TOW (voor light tank) of guided shell (voor MBT) op de locks schieten.. Op die manier verander je een gewone tank ineens in een zeer effectieve AA. Gelockte TOW doet 90 damage op een attack heli, instant-disable.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:46 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Met een RPG ben ik helaas niet tegen een chopper opgewassen. Ik loop vaak rond met een Javelin in de hoop dat er een chopper gemarkeerd wordt. Jammer genoeg weten de meeste bestuurders mij te raken voordat de Javelin zijn doel raakt!![]()
Ik haal de laatste tijd trouwens steeds vaker MVP.. Dat lukte voorheen alleen als ik de hele ronde in dezelfde tank zat, of op jet v jet Air Superiority (als je dan de beste bent van 5 ben je meteen MVP en Ace Squad).
http://battlelog.battlefi(...)366154624/351759439/
Ik word altijd pas goed als games bijna dood zijn, haha.![]()
En gewoon blijven oefenen met RPG op heli's etc. Op een gegeven moment gaat dat ook stukken beter.
En ook niet vergeten dat je vrij eenvoudig met je normale gun chopperpilots die jou targeten uit de cockpit kan schieten.Conscience do cost.![]()
Als je RPG contact maakt met een little bird is dat dan ook wel één van de meest bevredigende dingen in Battlefield.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:31 schreef ems. het volgende:
En gewoon blijven oefenen met RPG op heli's etc. Op een gegeven moment gaat dat ook stukken beter.
En ook niet vergeten dat je vrij eenvoudig met je normale gun chopperpilots die jou targeten uit de cockpit kan schieten.![]()
Klopt. Bijna net zo bevredigend als een flank maken op metro/locker en achter 20 nietsvermoedende enemies verschijnen met je shotgun
Conscience do cost.![]()
Ooit een zaaltje van pakweg tien man zo geleegd met een knife... Hilarisch om te zien.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:53 schreef ems. het volgende:
Klopt. Bijna net zo bevredigend als een flank maken op metro/locker en achter 20 nietsvermoedende enemies verschijnen met je shotgun
Beetje jammer om dan door een frontaal aanvallend teamlid kapot te gaan...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja die worden opeens dapper omdat jij iedereen omver hebt gehakt en er minder 320's doorkomenquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Beetje jammer om dan door een frontaal aanvallend teamlid kapot te gaan...
Conscience do cost.![]()
Of de smaw.quote:Op zondag 28 augustus 2016 13:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je RPG contact maakt met een little bird is dat dan ook wel één van de meest bevredigende dingen in Battlefield.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Jongens, ik heb eindelijk een goede PC en ik wilde een shooter kopen. Ik zie dat Battlefield 4 nu 30 euro is via origin. Kan ik dan downloaden en spelen?Ik wilde gewoon een beetje Battlefield leren kennen voordat Battlefield 1 uit is op console. Is dat het nog waard en gaat dat zo gemakkelijk?
ik ben echt een noob op pc gebied
en hoe zit het met spelers, spelen nog veel mensen leuk of is het nu alleen maar hackers?![]()
Niet om je te demotiveren na je leuke aankoop, maar een paar dagen terug was BF4 te verkrijgen voor slechts vijf euro via Origin.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens, ik heb eindelijk een goede PC en ik wilde een shooter kopen. Ik zie dat Battlefield 4 nu 30 euro is via origin. Kan ik dan downloaden en spelen?Ik wilde gewoon een beetje Battlefield leren kennen voordat Battlefield 1 uit is op console. Is dat het nog waard en gaat dat zo gemakkelijk?
ik ben echt een noob op pc gebied
Wellicht kan je het via andere leveranciers proberen.
Al met al, als je het mij vraagt is het zelfs de 30,- waard.![]()
Unbalanced kut shit. Gadverdamme wat haat ik dat ze deze maps en alles wat erin gezet is.
90% Speelt sniper en de rest is tanks. Ik heb nu via een soort van omweg alle guns en loadouts kunnen kopen. Die anti tank gun kan verdomme nog amper een tank killen ook nog.
Ik haat het feit dat je door 1 hit van een tank dood bent. De game zal vast wel balanced worden en betere maps zijn er vast ook wel, maar dit is echt een kut beta![]()
Oh, hij is 20 euro zie ik nu.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:22 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Niet om je te demotiveren na je leuke aankoop, maar een paar dagen terug was BF4 te verkrijgen voor slechts vijf euro via Origin.
Wellicht kan je het via andere leveranciers proberen.
Al met al, als je het mij vraagt is het zelfs de 30,- waard.![]()
Voor zover ik weet zijn er voldoende sites die enkel een 'key' leveren; het zou me niet verbazen als je op dergelijke sites het gros van je waar zou kopen. Prijzen zijn vaak relatief laag.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Oh, hij is 20 euro zie ik nu.
Ik roep maar wat, geen idee of het klopt:
G2Play
G2A
Kinguin![]()
Thanks man, ik kijk even verder. Ik heb geen idee ook hoe keys werken ofzoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:28 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er voldoende sites die enkel een 'key' leveren; het zou me niet verbazen als je op dergelijke sites het gros van je waar zou kopen. Prijzen zijn vaak relatief laag.
Ik roep maar wat, geen idee of het klopt:
G2Play
G2A
Kinguinkrijg ik een code om hem te downloaden?
![]()
Je krijgt inderdaad slechts een code toegestuurd per e-mail. Die kun je dan via bepaalde programma's die onder andere bijvoorbeeld games kunnen downloaden en opstarten activeren. De meest populaire programma's zijn volgens mij Steam, Origin en UPlay. Blijkbaar heeft Steam af en toe ook leuke kortingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Thanks man, ik kijk even verder. Ik heb geen idee ook hoe keys werken ofzokrijg ik een code om hem te downloaden?
![]()
Ben nu ook bf4 an het spelen maar regelmatig schiet ik tegen stenen muren of rotsen terwijl ik daar ruim boven richt. Dat kan toch niet?![]()
ruime hitboxes, uiterst frustrerend idd...quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:52 schreef MrDoRight het volgende:
Ben nu ook bf4 an het spelen maar regelmatig schiet ik tegen stenen muren of rotsen terwijl ik daar ruim boven richt. Dat kan toch niet?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jup, zwaar vervelend soms.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:52 schreef MrDoRight het volgende:
Ben nu ook bf4 an het spelen maar regelmatig schiet ik tegen stenen muren of rotsen terwijl ik daar ruim boven richt. Dat kan toch niet?![]()
Sta je er dan voor?quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:52 schreef MrDoRight het volgende:
Ben nu ook bf4 an het spelen maar regelmatig schiet ik tegen stenen muren of rotsen terwijl ik daar ruim boven richt. Dat kan toch niet?
Het kan zijn dat je er tegenaanloopt dat de kogels in bf4 uit je wapen komen en niet uit je viewport. Dus als je dicht tegen een muur aan staat waar je net overheen kan kijken maar waar je wapen niet overheen komtWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Wel tof als anderen daar totaal geen last van hebben, alleen hoofd zichtbaar achter een muur en dan niks kunnen raken en zij schieten je alsnog overhoop.quote:Op vrijdag 23 september 2016 19:13 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Sta je er dan voor?
Het kan zijn dat je er tegenaanloopt dat de kogels in bf4 uit je wapen komen en niet uit je viewport. Dus als je dicht tegen een muur aan staat waar je net overheen kan kijken maar waar je wapen niet overheen komt
Ervaring en testen leert dat het hitboxes zijn. In BF3-Aftershock zaten levels met beschadigde pilaren bijvoorbeeld, kon je niet door het afwezige deel heen schieten. Hitbox zat daar gewoon nog.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het begint er trouwens op te lijken dat mijn BF1 preorder gecanceld gaat worden.
Geen user admin servers info bekend. Ik weiger op official servers te spelen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

quote:Op maandag 26 september 2016 00:27 schreef BurnaBoy het volgende:
Het begint er trouwens op te lijken dat mijn BF1 preorder gecanceld gaat worden.
Geen user admin servers info bekend. Ik weiger op official servers te spelen.En de reden daarvan is?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2016 10:09:41 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: