Op bijna elke key webshop is hij voor minder dan 6 euro te vinden. En BF3 hebben ze zelfs gratis weggegeven vorig jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:47 schreef ems. het volgende:
[..]
EA vraagt ook nog steeds zonder blikken of blozen 30 euro voor BF3 premium
In principe reload, maar afhankelijk van de situatie. Als het druk is met vijanden, is reloaden soms niet al te handig. Sowieso altijd bursten, uiteraard.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Woods het volgende:
Schieten jullie je hele magazijn leeg of reloaden na elke kill
Het lijkt me nogal vreemd om standaard het een of het ander te doenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Woods het volgende:
Hoezo? Dat is toch vrij realistischquote:Op maandag 2 mei 2016 17:05 schreef Woods het volgende:
Ik vind het zelf stom dat je als het ware oneindig magazijnen kan trekken door 1 kogel eruit te schieten en te reloaden.
Meestal reload ik als ik moet reloaden en/of er de tijd voor heb. Dat lijkt me ook de enige juiste manier van reloadenquote:Meestal reload ik na 1 kill of een serie daarvan
Dit hangt natuurlijk zwaar van het wapensoort en de situatie. Zo kan je de ACW-r, M416 en AK 12 eigenlijk bijna altijd wel reloaden gezien de ongelooflijke reload speed maar of het handig is om een LMG te reloaden in chaos?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Woods het volgende:
bron: http://battlelog.battlefi(...)2955064767322155395/quote:Remember: Hardcore = 'More Authentic', not realism, Battlefield is not a military simulator.
Weet niet wat een kill card is.quote:I'd Say the highest priority for hardcore so far is:
1. Disable team killing claymores/mines
2. Enable chest multipliers for Snipers, Revolvers, Slugs
3. Compass
4. Re-enable Kill cards
Mensen die 'm alleen in Outbreak oprapen krijgen niet die Phantom camo's, dogtags en de assignment van 200 Phantom kills voor een dogtag.. Dat is je swagfactor.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel lelijk dat je die Phantom bow gratis kunt krijgen nu zeg. Alle moeite gedaan voor de "swag" ervan. Maar kun je nu gewoon oppikken in operation outbreak....
Zoals headshot multiplier. Headshot is 2x dmg, dat soort dingen.. Volgens mij bedoelen ze dat zware kalibers dodelijk(er) moeten worden bij center mass hits.quote:
Met card bedoelen ze volgens mij alleen die gegevens van wie heeft je gekilled, met welk wapen, z'n emblem en dat soort dingen.. Niet per sé dat je ook ziet waar hij is.quote:Kill card is geloof ik kill-cam ofzo? Die wil ik liever juist niet hebben in HC.
Bij het lezen dacht ik dat ik die al had maar dat was China Rising, snel even downloaden nuquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:07 schreef ems. het volgende:
Iedereen die geen premium heeft: Dragon's Teeth DLC is nu gratis op origin. Dus wees erbij
.. dat is toch al zo? Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Jeff89 het volgende:
Met card bedoelen ze volgens mij alleen die gegevens van wie heeft je gekilled, met welk wapen, z'n emblem en dat soort dingen.. Niet per sé dat je ook ziet waar hij is.
Bf 5 wordt met dezelfde frostbite engine gebouwd non? Waarom dan een getweakde Bf 4 willen? Ik zou dat wel willen maar een goede overhaul is toch mooi? Verandering van spijs doet eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:53 schreef Woods het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)atum-18-oktober.html
Niks BF5.. Wereldoorlog 1 interesseert me dus geen ene reet. Waar ik op hoopte was een verbeterde 4 waarin de character bijv in een tank klimt ipv spawnt idem met helikopters enzo.
[ afbeelding ]
Omdat die oorlog ook wel bekend staat om zijn epische statische veldslagen waarbij golf na golf neergemaaid wordt en het me als spel gewoon niet boeit. Al lijkt het er op dat we ook Codename Eagle niet moeten vergeten. Al met al zou ik me bekocht voelen als het enkel WOI is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom zo anti ww 1? Daar zijn enkele epische gevechten geweest.
Dat is waar. Maar er werd natuurlijk ook gevochten in steden en bossen. Daarnaast is het een videogame he. Heb ook nog nooit iemand vanuit een jet zien Rpgen en weer instappen dus een statische loopgraven game wordt het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat die oorlog ook wel bekend staat om zijn epische statische veldslagen waarbij golf na golf neergemaaid wordt en het me als spel gewoon niet boeit. Al lijkt het er op dat we ook Codename Eagle niet moeten vergeten. Al met al zou ik me bekocht voelen als het enkel WOI is.
Kun je minimaal 4 jaar wachtenquote:
Als ik het mij goed herinner pikte ik BF4 circa 6 maanden na release voor ¤30 uit die bak.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kun je minimaal 4 jaar wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |