Als dat filmpje nog actueel is: 25 splash dmg onafhankelijk van de afstand, dat is dus 3 a 4 schoten met een vrij langzaam schietend wapen.. Doe mij maar gewoon een carbine of assaultrifle dan. In maps met veel chokepoints (locker, metro) is het misschien wel geinig om ze om die frags om hoekjes te spammen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Frags zijn anders belachelijk qua splash...
Waarom dan precies? Behalve dat ik over het algemeen de maps van BF3 iets aantrekkelijker vond is bf4 in mijn ogen wat betreft alle andere punten sterker.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, nu een paar uur BF4 gespeeld blijf ik van mening dat BF3 véél beter is.
Helikopter valt niet te besturen, schieten is fijner in BF3 en de mappen zijn saai en inspiratieloos. Ook zijn de graphics een stuk minder in BF4quote:Op maandag 28 maart 2016 14:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom dan precies? Behalve dat ik over het algemeen de maps van BF3 iets aantrekkelijker vond is bf4 in mijn ogen wat betreft alle andere punten sterker.
Haha oefen wat met de heli zou ik zeggen. Zijn prima te besturen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helikopter valt niet te besturen, schieten is fijner in BF3 en de mappen zijn saai en inspiratieloos. Ook zijn de graphics een stuk minder in BF4
Dat kan niet aan mijn PC liggen (FX-8350, HD7870, 8GB)
Helikopter is prima te besturen. Schieten is vrijwel exact hetzelfde (hoewel sommige guns wel net iets anders schieten dan in 3). Graphics zijn alleen maar verbeterd.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helikopter valt niet te besturen, schieten is fijner in BF3 en de mappen zijn saai en inspiratieloos. Ook zijn de graphics een stuk minder in BF4
schieten is een stuk anders in BF4 hoor, voornamelijk de gun sights, lijkt een stuk verder uitgezoomdquote:Op maandag 28 maart 2016 20:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Helikopter is prima te besturen. Schieten is vrijwel exact hetzelfde (hoewel sommige guns wel net iets anders schieten dan in 3). Graphics zijn alleen maar verbeterd.
Volgens mij heb je het over een andere game of ben je net iets te hard erop uit om je eigen incompetentie goed te praten
Niets van gemerkt. Of in ieder geval; het verschil is zo nihil dat ik er binnen een paar dagen aan gewend was.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
schieten is een stuk anders in BF4 hoor, voornamelijk de gun sights, lijkt een stuk verder uitgezoomd
Misschien welquote:Op maandag 28 maart 2016 20:28 schreef ems. het volgende:
Volgens mij heb je het over een andere game of ben je net iets te hard erop uit om je eigen incompetentie goed te praten
Is geen probleem. Je moet gewoon nog even inspelen. Toen ik van bf3 naar bf4 overstapte was ik ook even slecht (waarbij het natuurlijk ook aan de game lag en niet aan mij), maar na een paar levels heb je de kleine nuances door en schiet je weer als vanoudsquote:Op maandag 28 maart 2016 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
Mjin K/D is 0.79 op dit moment @ rank 8
Wat mij ook opvalt: Is er minder team interactie. Ondanks de 5 ipv 4 teammaten doet iedereen maar wat. In BF3 werk je wat meer samen IMO.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Is geen probleem. Je moet gewoon nog even inspelen. Toen ik van bf3 naar bf4 overstapte was ik ook even slecht (waarbij het natuurlijk ook aan de game lag en niet aan mij), maar na een paar levels heb je de kleine nuances door en schiet je weer als vanouds
Voornaamste is dat je de levels gewoon nog niet zo goed kent. Als je eenmaal niet meer hoeft na te denken over de meest effectieve route zit het zo weer snor.
Ik denk dat dat is omdat de mensen die tegenwoordig nog bf3 spelen over het algemeen vrij hardcore zijn wat betreft alles daaraan. In bf4 heb je ook een hoop nieuwe (of hopeloze) spelers die minder goed begrijpen whatsup.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat mij ook opvalt: Is er minder team interactie. Ondanks de 5 ipv 4 teammaten doet iedereen maar wat. In BF3 werk je wat meer samen IMO.
Ik denk dat ik aan die krap 5,5 uur spelen nog niet genoeg heb gezien.
Of ik ben gewoon een BF3 kut-autist
Heb net een uurtje met wat betere spelers gespeeld, en dat ging meer dan primaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat de mensen die tegenwoordig nog bf3 spelen over het algemeen vrij hardcore zijn wat betreft alles daaraan. In bf4 heb je ook een hoop nieuwe (of hopeloze) spelers die minder goed begrijpen whatsup.
Niveau verschilt ook vaak per server heb ik gemerkt.
Is het ook.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ok, nu een paar uur BF4 gespeeld blijf ik van mening dat BF3 véél beter is.
Mwah niet per se met je eens. Behoorlijk wat maps die dikke rubble kunnen wordenquote:Op donderdag 31 maart 2016 23:38 schreef Woods het volgende:
Wat wel een pluspuntje van 3 is dat echt alles kapot kan en in 4 helaas niet meer alles.
Natuurlijk wel, gewoon wegrijden bij de spawn en aan de rand van de map losgaan op je LYT.quote:Op zaterdag 2 april 2016 02:56 schreef Woods het volgende:
Schieten op eigen materiaal beschadigt niet meer
Als je regelmatig engineer speelt unlock je 'm sowieso vrij gemakkelijk, zeker als je een tijdje repairs doet in een boot of helikopter. Lijkt me ook vermakelijker dan een tijdlang je eigen quad repararen en beschadigenquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Gisteren de UMP-9 unlocked, nu pas. Als iemand hem nog moet unlocken: je kunt op een buggy schieten met RPG, instappen, bijrijder gaan zitten en lassen maar. Krijg je een repair tool ribbon per go. In 2 sessies de UMP vrijgespeeld
Nee niet je squad maar gewoon een lege buggyquote:Op zondag 3 april 2016 12:34 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je regelmatig engineer speelt unlock je 'm sowieso vrij gemakkelijk, zeker als je een tijdje repairs doet in een boot of helikopter. Lijkt me ook vermakelijker dan een tijdlang je eigen quad repararen en beschadigenAls je PDWs trouwens goed vind moet je ook ff voor de SR2 gaan. Uit m'n hoofd moet je daar 20 boten voor slopen, in totaal (hoeft dus niet in dezelfde ronde, zoals bij sommige andere assignments).
Mij boeit het ook geen kut, maar gewoon wat de neukquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef ems. het volgende:
XP interesseert me niets. Gaat me alleen maar om de headdies
4xp weekend met 200% boostquote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben er nog lang niet en het boeit me ook stiekem geen kont. Alleen is het wel een mooie gelegenheid om de onzin van zo'n systeem te onderstrepen met 2x xp boosts
Absurd. Ik vertel het je.quote:
Het wordt zo langzaam ook wel tijd voor BF5, en dan niet weer zo'n flop a la Hardline s.v.p.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Lvl 140 moet je er wel 500 a 600 uur in hebben zitten en niet iedereen heeft die luxe. Merk wel dat het steeds doder wordt op de server browser. Jammer want geniet nog erg van deze game.
Natuurlijk maar die komt pas eind dit jaar/begin volgend jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het wordt zo langzaam ook wel tijd voor BF5, en dan niet weer zo'n flop a la Hardline s.v.p.
Of je moet veel geluk hebben en flink hebben kunnen spelen tijdens de xp boosts. Ik heb zelf flink wat uur in BF4 zitten maar de XP weekenden (en ook de laatste 400%) heb ik vrijwel allemaal gemist. Daarom ben ik nu nog steeds geen 140 terwijl er mensen zijn die veel minder spelen en het wel hebben gehaald.quote:Op vrijdag 22 april 2016 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Lvl 140 moet je er wel 500 a 600 uur in hebben zitten en niet iedereen heeft die luxe.
Daar merk ik persoonlijk eigenlijk niets van? Ik gebruik eigenlijk alleen history als browser zodat je makkelijk een overzicht hebt van actieve servers waar je (onlangs nog) op gespeeld hebt.quote:Merk wel dat het steeds doder wordt op de server browser. Jammer want geniet nog erg van deze game.
Ben zelf rank 123 ofzo maar heb nog nooit een boost gebruiktquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Of je moet veel geluk hebben en flink hebben kunnen spelen tijdens de xp boosts. Ik heb zelf flink wat uur in BF4 zitten maar de XP weekenden (en ook de laatste 400%) heb ik vrijwel allemaal gemist. Daarom ben ik nu nog steeds geen 140 terwijl er mensen zijn die veel minder spelen en het wel hebben gehaald.
Maakt me verder niet zoveel uit want ik geef niets om die rank en je krijgt er ook niets voorDesalniettemin hoef ik nog maar een half leveltje 139 dus dat ga ik de komende week wel ergens automatisch halen.
[..]
Daar merk ik persoonlijk eigenlijk niets van? Ik gebruik eigenlijk alleen history als browser zodat je makkelijk een overzicht hebt van actieve servers waar je (onlangs nog) op gespeeld hebt.
Ikzelf heb iig nooit problemen om volle servers te vinden.
Vanilla blijft altijd het langst populair, helaas. Persoonlijk heb ik behalve bij locker en zavod een beetje mijn buik ervan vol.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is ook niet echt dat er geen servers zijn. Heb ook bepaalde Silk road 24/7 servers die zaten rond deze tijd knettervol en nu 25/64 ofzo. Maps als caspian border cq latge oid zijn er gewoon niet? Speel daardoor veel vanille maps. Die worden genoeg aangeboden ja
Dat is het juist. Ik vond bijvoorbeeld Silk Road een hele goede map. Veel beter dan pakweg hainan of Siege die matig gebalanceerd zijn voor mijn gevoel. Het is dan jammer dat je dan met 30 a 40 man speelt ipv de volle 64.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanilla blijft altijd het langst populair, helaas. Persoonlijk heb ik behalve bij locker en zavod een beetje mijn buik ervan vol.
Maar ik moet ook toegeven dat ik de laatste tijd voornamelijk mijn lol haal uit specifiek de close quarters maps zoals locker en metro, of juist grote maps waar een tof infantry-gedeelte in zit. En met name locker en metro hebben nooit problemen om volle servers te trekken, lijkt het.
Het verschil is de beeldverversingen per secondequote:Op vrijdag 22 april 2016 16:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij het verschil tusen 30 en 60 Hz uitleggen?
Ik merk ook geen verschil met mijn Radeon HD7870quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het verschil is 30 fpseerlijk gezegd zie ik weinig verschil hoor. Maar er zijn veel van die videogeilneven die het zogenaamd wel zien.
HZ geeft de refresh rates aan.
30x per seconde bewegingsgegevens van en naar de server vs 60x per seconde. Heeft geen kut met je refreshrate of frames per seconde te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij het verschil tusen 30 en 60 Hz uitleggen?
Ieder duidelijk z'n meug want ik vind Silk Road zo ongeveer de kutste map om op te spelenquote:Op vrijdag 22 april 2016 14:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is het juist. Ik vond bijvoorbeeld Silk Road een hele goede map. Veel beter dan pakweg hainan of Siege die matig gebalanceerd zijn voor mijn gevoel. Het is dan jammer dat je dan met 30 a 40 man speelt ipv de volle 64.
Ik vrees het ook van niet. Zonde wel. Als iemand die meteen premium koopt aan het begin van de game zou ik het ook toejuichen als na verloop van tijd premium gewoon gratis wordt.quote:Locker en Metro zijn soms nog behoorlijke wachtrijen ja. Net als Golmud die ik ook nog steeds wel kan waarderen. Misschien een idee om premium weg te gaan geven, dat zou wel een behoorlijke spike geven denk ik in dat soort maps. Helaas zullen ze daar wel niet aan beginnen.
Gratis prenium zou het spel een enorme boost geven denk ik. Zelf zou ik het ook weinig uitmaken. Gaat om je eigen plezier en niet om die 30 ballen die je toch al kwijt bentquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ieder duidelijk z'n meug want ik vind Silk Road zo ongeveer de kutste map om op te spelen
[..]
Ik vrees het ook van niet. Zonde wel. Als iemand die meteen premium koopt aan het begin van de game zou ik het ook toejuichen als na verloop van tijd premium gewoon gratis wordt.
Aangenomen dat hij dat bedoeltquote:Op vrijdag 22 april 2016 16:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
30x per seconde bewegingsgegevens van en naar de server vs 60x per seconde. Heeft geen kut met je refreshrate of frames per seconde te maken.
Sinds de laatste update staat er steeds de tickrate vermeld, wat 30, 60 en 120Hz kan zijn. Dus de rest is onzin.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aangenomen dat hij dat bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |