daar heb jij weer gelijk inquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het wordt voor jou tijd dat je naar Mars gaat verhuizen, de Aarde is a bad place to be.
misschien lees jij te weinigquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry Fann, ik mag je graag, maar je leest teveel.
lul er maar overheen, ik ben toch maar een gekkiequote:
Valt me nog mee dat jij nog geen 'prepper' bent geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
lul er maar overheen, ik ben toch maar een gekkie
Nou ja, je kent de achtergronden toch? auto immuun dinges enzo.....quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij nog geen 'prepper' bent geworden.
Ik weet alleen van de zon, verder heb ik geen idee wat je allemaal hebt, hoe moet ik dat allemaal weten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, je kent de achtergronden toch? auto immuun dinges enzo.....
dus dat is een beetje flauw, maar goed, maakt niet uit....
ow. laat maar zitten danquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet alleen van de zon, verder heb ik geen idee wat je allemaal hebt, hoe moet ik dat allemaal weten?
Serieus, ik weet echt alleen dat van de zon, dus dat kan je me verder niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow. laat maar zitten danik ga het niet nog eens uitleggen hiero
en als er weer post ligt voor andere mensen doe het even terug in een brievenbus metquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Serieus, ik weet echt alleen dat van de zon, dus dat kan je me verder niet kwalijk nemen.![]()
Maar goed, ik denk dat ik zo eens even naar beneden loop en in de brievenbus ga kijken, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er een klein pakketje in zal liggen.
Onder het mom van Mo heeft toch tijd zat?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
en als er weer post ligt voor andere mensen doe het even terug in een brievenbus met
''verkeerd geadresseerd'' of zoiets
Dat zeggen ze niet alleen in Limburg hoor...quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoals wij hier in Limburg zeggen --> Dikke lul, drie bier.
Dat weet ik joh, maar wij zeggen het wel héél erg vaak hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeggen ze niet alleen in Limburg hoor...
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik joh, maar wij zeggen het wel héél erg vaak hoor.![]()
En we maken er altijd een gebaar bij.
Nee joh, geen middelvingers, we zijn hier beschaafd.quote:
Toch wel?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, geen middelvingers, we zijn hier beschaafd.
Ik trek net 3 bier uit de koeling Lulquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik joh, maar wij zeggen het wel héél erg vaak hoor.![]()
Cheers.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik trek net 3 bier uit de koeling Lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |