Ja, breng Spezza op dat ideequote:Op donderdag 18 februari 2016 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je zo doorgaat met zeiken gooit ie dat ding in de gracht.
of we brengen 'm naar een waddeneiland? mag niet volgens de regels maarja schijt aan de regelsquote:
hoezo mag dat niet, ik heb 'm van Texel gehaaldquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
of we brengen 'm naar een waddeneiland? mag niet volgens de regels maarja schijt aan de regels.
Foei!quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
hoezo mag dat niet, ik heb 'm van Texel gehaald
Niet weggebracht maar opgehaaldquote:
oh dan is het goed!quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
Niet weggebracht maar opgehaald
fijn anders ga ik 'm terugbrengenquote:
Beter dan zijn echte plannenquote:Op donderdag 18 februari 2016 20:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je zo doorgaat met zeiken gooit ie dat ding in de gracht.
De wegen van Spezza zijn ondoorgrondelijkquote:
Nah, hij heeft het letterlijk in de Stok SC gezegd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
De wegen van Spezza zijn ondoorgrondelijk
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, hij heeft het letterlijk in de Stok SC gezegd.
Ik stook de KSC niet op hoor. Dat anderen hier meelezen en er op ingaan daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet geheel eens met deze zin. Over het algemeen begon ik pas na de melding dat het pas morgenochtend ging gebeuren, daarin zei ik eigenlijk precies datgene waar iedereen het zo te zien mee eens is. Ik hield het nog behoorlijk netjes.
Dat jij vervolgens de complete KSC ging opstoken en wat geflame richting mij gaf kwam dan ook behoorlijk uit de lucht vallen. Dan lijkt het net alsof wat ik op dat moment zeg nergens op slaat volgens jou, terwijl je nu zelf zegt het er mee eens te zijn.
Maar goed, we zijn het voor de verandering eens met elkaar eens, dus ik zie geen reden om nu nog door te gaan.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, hij heeft het letterlijk in de Stok SC gezegd.
kijk uit voor de trajectcontrolequote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Met 80 km per uur langs Rotterdam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Nou....zie je al stokjagers achter je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Volgensmij zag ik Fien...quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Nou....Geniet van Evers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |