quote:
kraan dicht, licht uit, kaarsje aan, wijntje erbij, benen op tafel, prima vertoeven hierquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het maar niet met de kraan open is
Laat Eggs het maar niet horen danquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:31 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
doe ik elke dag hoor als het nodig is
quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat Eggs het maar niet horen dan
goed bezigquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
kraan dicht, licht uit, kaarsje aan, wijntje erbij, benen op tafel, prima vertoeven hier
en dat dweil jij nooit ?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:39 schreef just me het volgende:
Klinkt wel aangenaam in mijn oren dit nummer
mwah, heel goed uitgeknepen doek. En dan ook héél erg goed uitgeknepenquote:
ik ben zo goed in uitknijpenquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwah, heel goed uitgeknepen doek. En dan ook héél erg goed uitgeknepen![]()
En niet elke week
Vandaar dat jij het Ministerie van Steekpenningen runtquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vandaar dat jij het Ministerie van Steekpenningen runt
Ik moet weer eens dweilen.. Vroeger heb ik hier ergens in den helder vreselijk goed spul gehaald, en dat rook nog lekker naar mint ook. En daar deed je lang mee. Weet ik hoe het heette? Nee? Weet ik waar ik het vandaan had? Neeeeeeeeeeeeeeee natuurlijk nietquote:
Zal je net zien. En er ook nooit meer opkomen natuurlijk. Misschien bestaat het inmiddels niet eens meer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet weer eens dweilen.. Vroeger heb ik hier ergens in den helder vreselijk goed spul gehaald, en dat rook nog lekker naar mint ook. En daar deed je lang mee. Weet ik hoe het heette? Nee? Weet ik waar ik het vandaan had? Neeeeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet
mint, dweilen, den helder, googelenquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal je net zien. En er ook nooit meer opkomen natuurlijk. Misschien bestaat het inmiddels niet eens meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |