Ja die show die jullie gezien hebben was sowieso niet 1 van z'n beste.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het slechtste dat ik ooit in het theater heb gezien
Fijne Nuances, Voor ons hoeft het niet, Geluk zit in hele grote dingenquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die show die jullie gezien hebben was sowieso niet 1 van z'n beste.
Hans heeft wel leuke sketches, maar vaak is het gewoon geforceerd lomp doen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ben ik eens naar Hans Teeuwen geweest...
Op het station en met bloemschikken vind ik gewoon geniaal!quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:08 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Fijne Nuances, Voor ons hoeft het niet, Geluk zit in hele grote dingen
Die kon er na een tijdje ook wat van ja. Het werd zo treurig dat je thuis met plaatsvervangende schaamte zat te kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ben ik eens naar Hans Teeuwen geweest...
nou ja, na 4 keer: even aan mijn lul zitten was ik er wel klaar meequote:Op woensdag 17 februari 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Onbegrijpelijk, ik vind Bert echt geweldig, op enkele voorstellingen na.
Echt geen enkele? Finkers bijvoorbeeld, of iemand uit het buitenland?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou niet van dat soort voorstellingen, niet mijn kopje thee die 'cabaretiers'
De klushoek: over bloemschikken - dakpannen leggen - educatief honingslingeren en postzegelverzamelen is het beste cabaret ooit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Op het station en met bloemschikken vind ik gewoon geniaal!
Ik heb in de pauze maar naar huis gegaan...quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hans heeft wel leuke sketches, maar vaak is het gewoon geforceerd lomp doen.
Sja, daar heb je dan ook helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, na 4 keer: even aan mijn lul zitten was ik er wel klaar mee
Finkers vind ik geniaal, maar ik hoef echt niet naar een show, totaal geen behoefte aanquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt geen enkele? Finkers bijvoorbeeld, of iemand uit het buitenland?
Ja idd, dat honingslingeren was ook geweldig!quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
De klushoek: over bloemschikken - dakpannen leggen - educatief honingslingeren en postzegelverzamelen is het beste cabaret ooit.
Oh op die manier. Ben wel een keer naar Waardenberg en de Jong geweest. Tránen met tuiten, zo gek als die waren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Finkers vind ik geniaal, maar ik hoef echt niet naar een show, totaal geen behoefte aan
die heb ik ook gezienquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ben wel een keer naar Waardenberg en de Jong geweest. Tránen met tuiten, zo gek als die waren.
Gabriel Iglesias.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt geen enkele? Finkers bijvoorbeeld, of iemand uit het buitenland?
Categorie Herman Boon?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Brigitte Kaandorp en Lenette van Dongen vind ik ook leuk, maar de meeste van die schijtlollige kerels vind ik helemaal niks, doe mij het maar een categorie verfijnder
Ben naar deze voorstelling geweest:quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien
in een archiefkast van een rollerbaan af enzo
Even checken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gabriel Iglesias.![]()
Helemaal vlak gelegen![]()
runnerup van Last Comic Standing een paar jaar geleden.
En Josh Blue
Josh Blue won toen Last Comic Standing. Beiden zijn gewoon gekquote:
quote:
Binnen 1 minuut kon je me al wegdragen! Zegt een vrouw uit het publiek tegen Josh, you're so hot! Zegt ie terug, thank you sir.quote:
quote:
Hey wat toevalligquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toch wel mijn favoriet van Dangerous
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |