Interessant, hoe bepaal je zoiets?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:02 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Cultureel gezien lijkt Marokko veel meer op Syrië dan bijvoorbeeld een Duitsland.
Wil je dit dan echt serieus nu gaan tegen spreken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Interessant, hoe bepaal je zoiets?
Brave New Worldquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:02 schreef Europa100 het volgende:
Wij worden gewoon de nieuwe indianen die straks in reservaten kunnen gaan leven. Of we komen in hekwerkwijken net zoals in Zuid-Afrika.
Ik wil graag weten hoe je zoiets bepaalt. Volgens mij staan die landen stuk oor stuk cultureel gezien vrij ver van elkaar. Wat gezien de grote geografische afstand ook logisch is. Daarom ben ik benieuwd naar hou jij het gaat onderbouwen. Gaat dat verder dan enkel het geloof?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:04 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Wil je dit dan echt serieus nu gaan tegen spreken?
Je moet van tijd tot tijd ook je lachspieren trainen, anders schieten ze in de kramp als je per ongeluk een keer moet lachen. En dat is heel pijnlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:02 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Wat grappig... Toont echt karakter dit
Ja je wilt het dus echt serieus gaan tegen spreken. Geloof bepaald voor het grootste gedeelte de cultuur. Daar bij spreken en schijven ze in Marokko en Syrië arabisch. Als je dit niet ziet, dan wil je het gewoon niet zien.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik wil graag weten hoe je zoiets bepaalt. Volgens mij staan die landen stuk oor stuk cultureel gezien vrij ver van elkaar. Wat gezien de grote geografische afstand ook logisch is. Daarom ben ik benieuwd naar hou jij het gaat onderbouwen. Gaat dat verder dan enkel het geloof?
Betekent niet dat ze elkaar allemaal verstaan want er zijn verschillende dialecten. Ze spreken vaak ook Engels waarom sturen we ze niet naar Amerika?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:09 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Ja je wilt het dus echt serieus gaan tegen spreken. Geloof bepaald voor het grootste gedeelte de cultuur. Daar bij spreken en schijven ze in Marokko en Syrië arabisch. Als je dit niet ziet, dan wil je het gewoon niet zien.
En dat niet alleen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:09 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Ja je wilt het dus echt serieus gaan tegen spreken. Geloof bepaald voor het grootste gedeelte de cultuur. Daar bij spreken en schijven ze in Marokko en Syrië arabisch. Als je dit niet ziet, dan wil je het gewoon niet zien.
Ik vind de cultuur hier in Bulgarije toch wel iets anders dan de cultuur in Nederland, terwijl het beide Christelijke landen zijn. De cultuur in dit Christelijke land komt zelfs meer overeen met bepaalde Islamitische culturen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:09 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Weinig objectiverend dit. Had gehoopt dat je serieus zou proberen het te onderbouwen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:09 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij kortzichtig allemaal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind de cultuur hier in Bulgarije toch wel iets anders dan de cultuur in Nederland, terwijl het beide Christelijke landen zijn. De cultuur in dit Christelijke land komt zelfs meer overeen met bepaalde Islamitische culturen.
Religie is een onderdeel van cultuur maar zeker geen grootste bepaler van.
Dit geldt natuurlijk ook voor de Europese landen. In de Europese landen is het sociaal-maatschappelijk draagvlak een kentering tegengekomen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:12 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze elkaar allemaal verstaan want er zijn verschillende dialecten. Ze spreken vaak ook Engels waarom sturen we ze niet naar Amerika?
Kom dan eens met tegenwerpingen! Ik heb jou nog niets zien poneren, dat werkelijk waardevol is voor een constructieve discussie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weinig objectiverend dit. Had gehoopt dat je serieus zou proberen het te onderbouwen.
Het is vrij kortzichtig, omdat...,<insert argumenten>quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij kortzichtig allemaal.
Wie is hij en wat maakt zijn eoord betrouwbaar?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:15 schreef krokodil76 het volgende:
Ik heb hem eerder in een ander topic gepost, maar post hem nog maar eens.
Is een Interview met iemand over het immigratiebeleid van Zweden. Politieke correctheid heerst in Zweden en daardoor is er geen eerlijk debat over immigratie mogelijk.
ook dat is nog maar de vraag. Het is vooral dat de media heel hijgerig is op ieder denkbaar incident en wat protesterende PVV/NVU'ers breed uitmeet. Maar op veruit de meeste plaatsen is de wil en het draagvlak om vluchtelingen te helpen er nog steeds.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk ook voor de Europese landen. In de Europese landen is het sociaal-maatschappelijk draagvlak een kentering tegengekomen.
Als iemand met een vrij vreemde stelling komt, is het dan werkelijk teveel gevraagd om dat te onderbouwen? Of moeten we alles maar net als jij voor zoete koek slikken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:18 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Kom dan eens met tegenwerpingen! Ik heb jou nog niets zien poneren, dat werkelijk waardevol is voor een constructieve discussie.
Of is dit niet de bedoeling?
Die argumenten werden al gegeven in het bericht wat ik bevestigde. Ik snap vanuit de frustratie de eenzijdige focus op geloof wel maar cultuur wordt door meer dan dat bepaald.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is vrij kortzichtig, omdat...,<insert argumenten>
Als je maar roeptoetert dat Zweden verloren is aan de moslims, dan ben je hier een held. Dat snap je toch welquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:19 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Wie is hij en wat maakt zijn eoord betrouwbaar?
Ik heb niet beweerd dat er geen draagvlak is,maar alleen gesteld dat dit draagvlak aan het verminderen is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ook dat is nog maar de vraag. Het is vooral dat de media heel hijgerig is op ieder denkbaar incident en wat protesterende PVV/NVU'ers breed uitmeet. Maar op veruit de meeste plaatsen is de wil en het draagvlak om vluchtelingen te helpen er nog steeds.
Ik zeg niet dat EU alle vluchtelingen op moet nemen,quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit geldt natuurlijk ook voor de Europese landen. In de Europese landen is het sociaal-maatschappelijk draagvlak een kentering tegengekomen.
Ik draaide het om. Jij kan ook met onderbouwing komen waarom een stelling vreemd is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als iemand met een vrij vreemde stelling komt, is het dan werkelijk teveel gevraagd om dat te onderbouwen? Of moeten we alles maar net als jij voor zoete koek slikken?
Ook daar is er meer walging ten opzichte van een Pegida dan steun. Het gaat er om dat de focus op extremisten gigantisch is, dat lijkt dan al snel groter dan de werkelijkheid.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:22 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik heb niet beweerd dat er geen draagvlak is,maar alleen gesteld dat dit draagvlak aan het verminderen is.
Ik beperk me overigens niet enkel tot Nederland gelet het thema van dit topic.
Zelfs in Duitsland zie je toch al barsten ontstaan en zijn deze al geuit door bijvoorbeeld de SPD.
Dit dus.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ook dat is nog maar de vraag. Het is vooral dat de media heel hijgerig is op ieder denkbaar incident en wat protesterende PVV/NVU'ers breed uitmeet. Maar op veruit de meeste plaatsen is de wil en het draagvlak om vluchtelingen te helpen er nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |