precies en ze kunnen dan ook niet veel schade aanrichten. hooguit een paar palmbomen neerknallen maar dat is het dan ook welquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:45 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Weet je dat dit niet eens een heel dom idee is als tijdelijke "safe haven" komen toeristen ook wel massaal op af denk ik...
Open je eigen topografie topicquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, als het specifiek over buurlanden gaat en je begint over een land wat verder weg ligt van Syrië dan Zweden of Nederland, dan sla je de plank toch echt weer mis.
Het is niet allemaal zo zwart-wit, vind ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, als het specifiek over buurlanden gaat en je begint over een land wat verder weg ligt van Syrië dan Zweden of Nederland, dan sla je de plank toch echt weer mis.
klopt en ik denk dat die vluchtelingen zich daar ook wel thuis zullen voelen. de marokaanse cultuur lijkt er een beetje op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Marokko is ook redelijk stabiel. Zeker in vergelijking met de rest van Noord-Afrika.
waarom doe jij dat niet zelf?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Open je eigen topografie topic
Nee de Nederlandse cultuur sluit zo goed aanquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:52 schreef LionPopChoc het volgende:
Syrische en Marokkaanse cultuur lijkt helemaal niet op elkaar, Afrikaanse en Marokkaanse al helemaaaal niet...
De 3 B'squote:Op donderdag 18 februari 2016 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bush en z'n lachwekkende zoektocht naar massavernietigingswapens in Irak... Maar goed, onze eigen regeringen hebben ook altijd als lammetjes achter de VS aangelopen, denk aan Balkenende en co.
Het zijn allemaal moslims dus het lijkt op elkaar. Dat snap je toch wel?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:52 schreef LionPopChoc het volgende:
Syrische en Marokkaanse cultuur lijkt helemaal niet op elkaar, Afrikaanse en Marokkaanse al helemaaaal niet...
Dat beweert ook niemand. Ik stel alleen dat misschien het sociaal-maatschappelijk en politiek draagvlak groter kan zijn,omdat ik vermoed dat er meer culturele raakvlakken zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:52 schreef LionPopChoc het volgende:
Je hebt toch verschillende stromingen sjiieten allewieten etc ..quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal moslims dus het lijkt op elkaar. Dat snap je toch wel?
Nee want Saudi-Arabië licht niet heel erg dichtbij Syrië?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wellicht moet je een keer een kaart gaan bestuderen. Want dit gaat helemaal nergens meer over.
Liggen in ieder geval wel. Lichten weet ik niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:57 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Nee want Saudi-Arabië licht niet heel erg dichtbij Syrië?
Ik lees hier alleen over de stroming parasietenquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:56 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Je hebt toch verschillende stromingen sjiieten allewieten etc ..
Klopt. Zo lijken Nederlanders bijvoorbeeld enorm op gekerstende Afrikanen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal moslims dus het lijkt op elkaar. Dat snap je toch wel?
Parasjiietenquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen over de stroming parasieten
Het ging om buurlanden. Meneer noemt dan Marokko en SA als buurlanden, dat zijn het niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:57 schreef Europa100 het volgende:
[..]
Nee want Saudi-Arabië licht niet heel erg dichtbij Syrië?
Ik denk dat het geen verschil maakt. We praten hier ook over een conflict dat voorlopig nog niet is opgelost en dat alleen al in Nederland voor meerdere jaren achtereenvolgens tienduizenden asielzoekers kan zorgen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:55 schreef LionPopChoc het volgende:
Mja als je de christelijke vluchtelingen neemt sluit dat wel een stukje meer aan, maar goed die zullen vast welkom zijn. Alles behalve de moslims toch?
Wat maakt dat nou uit? Allemaal cultureel gelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:56 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Je hebt toch verschillende stromingen sjiieten allewieten etc ..
Cultureel gezien lijkt Marokko veel meer op Syrië dan bijvoorbeeld een Duitsland.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het ging om buurlanden. Meneer noemt dan Marokko en SA als buurlanden, dat zijn het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |