Tsja, Arnhem.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
V&D Arnhem
Leegstand voor vertrek V&D: 11,5%
Leegstand na vertrek V&D 20,9%
Fuck.
https://eenvandaag.atavist.com/leegstand-door-vertrek-vd
quote:Amstelveen V&D
Leegstand voor vertrek V&D: 1,3%
Leegstand na vertrek V&D 16%
Ik heb toch het idee dat er in de Nijmeegse binnenstad veel meer leegstand is.quote:
Ik heb ook 2 winddelen. Je koopt je in in een coöperatie met uitgesloten aansprakelijkheid. Alleen daarop loop je risico.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:58 schreef Kowloon het volgende: [..] Is het een echt aandeel? Dus loop je ook risico over jouw eigenaarsdeel?
Ja, dat kun je verwachten. Zou er echt helemaal geen hoop meer zijn voor V&D?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:30 schreef Gutmensch het volgende:
V&D Arnhem
Leegstand voor vertrek V&D: 11,5%
Leegstand na vertrek V&D 20,9%
Fuck.
https://eenvandaag.atavist.com/leegstand-door-vertrek-vd
Dat is omdat je daar wel eens komtquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat er in de Nijmeegse binnenstad veel meer leegstand is.
Volgens je link is dat niet zo. Althans, minder dan in Arnhem.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat er in de Nijmeegse binnenstad veel meer leegstand is.
Voor die gebouwtjes wel. Voor het "merk" V&D niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat kun je verwachten. Zou er echt helemaal geen hoop meer zijn voor V&D?
Ik vraag me ook af hoe betrouwbaar die zijn.quote:
Neuh, ze kijken gewoon naar metrage. Maar dat zegt natuurlijk weinig. Alsof het voor de binnenstad uitmaakt of er op de 6e etage 2.000 m2 leeg staat. Hoewel je van zo'n 1V ook niet kan verwachten dat ze leegstand naar ERV gaan uitsplitsen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe betrouwbaar die zijn.
Misschien kijken ze alleen naar de straat waar de V&D zit.
Dat is toch wel jammer. Zo'n begrip dat ineens voorgoed verdwijnt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor die gebouwtjes wel. Voor het "merk" V&D niet.
Creatieve destructiequote:Op woensdag 17 februari 2016 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch wel jammer. Zo'n begrip dat ineens voorgoed verdwijnt.
Ik neem toch aan dat dit om vvo gaat? Voor gevelmetrage lijkt het me wel een erg groot verschil.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neuh, ze kijken gewoon naar metrage. Maar dat zegt natuurlijk weinig. Alsof het voor de binnenstad uitmaakt of er op de 6e etage 2.000 m2 leeg staat. Hoewel je van zo'n 1V ook niet kan verwachten dat ze leegstand naar ERV gaan uitsplitsen.
In de grotere steden komt er over een paar jaar wel een Galleria van Hudson Bay op die plek.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat kun je verwachten. Zou er echt helemaal geen hoop meer zijn voor V&D?
http://www.volkskrant.nl/(...)ere-steden~a4246375/
Grote kans dus dat daar iets leuks komt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
In de grotere steden komt er over een paar jaar wel een Galleria van Hudson Bay op die plek.
Het V&D gebouw in Arnhem is net 10 jaar oud, daar komt echt geen boekenoutlet in.
Ja, maar dat zegt toch weinig?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dit om vvo gaat?
Het zegt heel veel wat mij betreft, maar niet noodzakelijk wat je wil weten. Van de ene kant is het aantal gesloten deuren interessant, maar dan heb je in jouw situatie het probleem dat dat maar 1% is, en ook 1% als er zo'n kippenhok leeg zou staan, maar het een groot verschil is. 100 m2 is ook weer iets makkelijker te vullen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt toch weinig?
Een straat heeft 100 verkooppunten van 100 m2 en 1 van 10.000 m2.
Staat de laatste leeg, dan heb je een leegstandspercentage van 50%.
Ik hoop het, ik woon er bijna naast tegenwoordigquote:Op woensdag 17 februari 2016 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Grote kans dus dat daar iets leuks komt.
Mwah, ik heb liever een binnenstad met 100 winkels van 100 m2 en één leegstaande doos, dan andersom.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zegt heel veel wat mij betreft, maar niet noodzakelijk wat je wil weten.
Je kan het beste leegstand meten in huurniveau.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zegt heel veel wat mij betreft, maar niet noodzakelijk wat je wil weten. Van de ene kant is het aantal gesloten deuren interessant, maar dan heb je in jouw situatie het probleem dat dat maar 1% is, en ook 1% als er zo'n kippenhok leeg zou staan, maar het een groot verschil is. 100 m2 is ook weer iets makkelijker te vullen.
Nadeeltje dat de V&D in Arnhem niet van een grote club is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik woon er bijna naast tegenwoordig
Van 1V kun je sowieso weinig verwachten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neuh, ze kijken gewoon naar metrage. Maar dat zegt natuurlijk weinig. Alsof het voor de binnenstad uitmaakt of er op de 6e etage 2.000 m2 leeg staat. Hoewel je van zo'n 1V ook niet kan verwachten dat ze leegstand naar ERV gaan uitsplitsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |