quote:Op maandag 22 februari 2016 17:53 schreef sneakydesert het volgende:
Molgeldportret is volledig:Dit lijkt het origineel te zijn. Contour van haar en kleding komt aardig overeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik Twitter mag geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:06 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit lijkt het origineel te zijn. Contour van haar en kleding komt aardig overeen.Ik denk dat er gewoon iemand heeft zitten photoshoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:53 schreef sneakydesert het volgende:
Molgeldportret is volledig:Zitten deze er ook bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik Twitter mag geloven.twitter:
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Ik heb geen idee, heb hem niet gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zitten deze er ook bij?[ afbeelding ]twitter:
precies dit jaquote:Op maandag 22 februari 2016 18:35 schreef opreis het volgende:
Ik vind het een soort mix van klaas en tim
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon iemand heeft zitten photoshoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn Twitter username is ook photoshopking ofzoiets.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon iemand heeft zitten photoshoppen.
Huh, waarom mogen die elkaar niet zien tot de afleveringen uitgezonden zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:29 schreef Pino112 het volgende:
https://twitter.com/klaasmans/status/702182178562646016
Klaas tweet iets met #DeMol. Hint hint
Met het risico dat mensen die langer met elkaar in het spel zitten vaker/beter met elkaar om zullen gaan, en dat dus mogelijk uit kan lekken. Geef toe, met wie zou Ruth nu nog contact willen hebben XDquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh, waarom mogen die elkaar niet zien tot de afleveringen uitgezonden zijn?
Maak je nieuwe vrienden voor het leven, mag je ze bijna een jaar niet zien
Het zijn onbekende mensen. Er word weinig genepmold (wel steeds meer naarmate het spel vordert) en de pot is nog echt van belang. Tot nu toe is er pas 1 vrijstelling voorbij gekomen. Geen idee of jokers ook tot het palet behoren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:54 schreef Meke het volgende:
Zijn het BV'ers of onbekende mensen? En waar kan ik het eigenlijk überhaupt kijken?![]()
Ik vind light-versie nogal klinken alsof het een mindere versie is terwijl het in zijn eenvoud, waarbij het nog echt om het originele spel gaat, juist vele malen sterker is dan WIDM.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:24 schreef Japepk het volgende:
[..]
Het zijn onbekende mensen. Er word weinig genepmold (wel steeds meer naarmate het spel vordert) en de pot is nog echt van belang. Tot nu toe is er pas 1 vrijstelling voorbij gekomen. Geen idee of jokers ook tot het palet behoren.
Het is een soort light-versie van WIDM, zonder alle opsmuk, zonder alle show. Het draait echt om de spellen en het grotere geheel wordt langzaam zichtbaarder en belangrijker.
Thanksquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:24 schreef Japepk het volgende:
[..]
Het zijn onbekende mensen. Er word weinig genepmold (wel steeds meer naarmate het spel vordert) en de pot is nog echt van belang. Tot nu toe is er pas 1 vrijstelling voorbij gekomen. Geen idee of jokers ook tot het palet behoren.
Het is een soort light-versie van WIDM, zonder alle opsmuk, zonder alle show. Het draait echt om de spellen en het grotere geheel wordt langzaam zichtbaarder en belangrijker.
Je kunt het terugkijken op vier.be. Dat kan alleen vanuit België. In Chrome kun je de extensie 'Hola' downloaden en zo alsnog kijken. De afleveringen zijn ook op youtube gezet, die kun je in het De Mol topic hier in het subforum vinden: RLS / [De Mol] Vlaanderen op zoek naar De Mol
Ja, eens. Ik houd met plezier deze topicreeksen en de hints bij, maar de voorspelbaarheid en het écht zelf ontdekken gaat er wel door van af.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:25 schreef k_man het volgende:
Wordt het geen tijd om die verborgen aanwijzingen gewoon af te schaffen? Ik weet dat het zoeken naar aanwijzingen voor velen een belangrijk deel van de charme is, maar geef toe... als je daadwerkelijk een aanwijzing vindt is de spanning er wel af.
Dat was destijds zo met de handgebaren van Inge en nu is het wederom het geval: al sinds aflevering 2 is de spanning weg. Bij mij in ieder geval wel.
Voor de makers wordt het ook haast ondoenlijk om nog aanwijzingen te verstoppen. Als ze te duidelijk zijn is alle spanning weg. Als ze extreem vaag zijn wordt het ook niet gewaardeerd (ja hallo, dit had niemand ooit kunnen vinden). Het is balanceren op een heel dun randje.
Wat deed Patrick dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:17 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik houd met plezier deze topicreeksen en de hints bij, maar de voorspelbaarheid en het écht zelf ontdekken gaat er wel door van af.
Terwijl ik er nu nog blij mee ben dat ik in 2011 zelf al in de derde aflevering doorhad dat Patrick de mol was (nav deze opdracht: http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm11-verslag-afl3, hij deed iets wat alleen de Mol kon weten).
De kandidaten moesten schilderen, niet wetende dat de andere kandidaten de schildering moesten herkennen. Een van de schilderende kandidaten opperde om het jaar (2011) eronder te zetten. Toen zei Patrick zoiets van "nee, dan lijkt hij te nieuw tussen de rest", dus kozen ze voor 2008. En de keurende kandidaten gingen daar juist door twijfelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat deed Patrick dan?
En mwa, als je de verborgen hints niet leuk vindt moet je er niet naar zoeken denk ik. Genoeg mensen die alleen de afleveringen kijken en aan wie al die hints voorbij gaan.
Ahzo, ik denk dat ik dat in die aflevering niet speciaal vond opvallen, maar ik snap je punt ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:34 schreef Zocalo het volgende:
[..]
De kandidaten moesten schilderen, niet wetende dat de andere kandidaten de schildering moesten herkennen. Een van de schilderende kandidaten opperde om het jaar (2011) eronder te zetten. Toen zei Patrick zoiets van "nee, dan lijkt hij te nieuw tussen de rest", dus kozen ze voor 2008. En de keurende kandidaten gingen daar juist door twijfelen.
Ik ook hoor.quote:En eens met je laatste zin, maar ik ben daar toch wat te nieuwsgierig voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |