Ook op C.R.A.F.T. Ik weet niet of je daar ook nog heen gaat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:22 schreef mstx het volgende:
In september dus 2x Tijdmachine want op q-base hebben ze ook een stage
Ja, maar dat is niet in septemberquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:58 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ook op C.R.A.F.T. Ik weet niet of je daar ook nog heen gaat?
"Als we bijvoorbeeld Natte Asbak spelen, gaan er 10 mensen los"quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
https://www.facebook.com/(...)99155&type=3&theater
Zo zie je dat klassieke feesten ook niet meer gebaseerd worden op klassiekers, maar waar de mensen op los gaan. Waarom draait een DJ niet wat hij leuk vind.
Nadeel als je dus meer dagjesmensen krijgt.
Vanaf 2:10 is het nog enigszins te doen.quote:
Nee.quote:
Was Crypsis eerst ook geen onderdeel van Angerfist? Danny heeft hem aan het begin iig wel geholpen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:46 schreef slangpie het volgende:
Haha, voor een nieuw hardcorefeest as zomer bij mij in de buurt, treden radical en crypsis toe tot denekamps gespuis. Van radical zijn we wel gewend dat ie af en toe hwrdcore maakt/draait, van crypsis nog niet. Ben benieuwd wat dat gaat brengen
Ik vind 'm zo kazig dat ik er plakken van kan snijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:39 schreef mstx het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1103238009699552/
😍😍😍
Dit is godverdomme een lekker zomers nummer![]()
![]()
![]()
Kazige melodieënquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik vind 'm zo kazig dat ik er plakken van kan snijden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:39 schreef mstx het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1103238009699552/
😍😍😍
Dit is godverdomme een lekker zomers nummer![]()
![]()
![]()
als deze op DQ1 langskomt over 2 weken, blijf ik niet stilstaanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Kazige melodieën![]()
Zolang er maar geen kazige teksten in zitten houd ik wel van kaas
Onpopulaire mening, maar ik vind beide erg fijne platen makenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:51 schreef dimmak het volgende:
Nieuwe liveact: Warforce. Jullie kunnen wel gokken wie denk ik.
Boh, welke accessoires zouden ze dit keer bedacht hebben. Maskers? Legerkleding? Kogelvrije vesten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:51 schreef dimmak het volgende:
Nieuwe liveact: Warforce. Jullie kunnen wel gokken wie denk ik.
Dat klopt, maar van mij hoeven ze daar niet weer zo'n 13-in-een-dozijn raw-act van te maken. Ze kunnen toch ook gewoon een keer b2b draaien?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Onpopulaire mening, maar ik vind beide erg fijne platen maken
E-Force vind ik wat minder. Warface is meet dan prima.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Onpopulaire mening, maar ik vind beide erg fijne platen maken
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Boh, welke accessoires zouden ze dit keer bedacht hebben. Maskers? Legerkleding? Kogelvrije vesten?
Wat een heerlijke is dit. Gewoon donkergrijs gedraaid.. Staat nog op cd 1 van Sensation Black 2001 geloof ik.quote:
nog eentje dan voor het slapen gaanquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wat een heerlijke is dit. Gewoon donkergrijs gedraaid.. Staat nog op cd 1 van Sensation Black 2001 geloof ik.
* Hojdhopper gaat oude doos met cd's doorspitten
Ook een heerlijke!quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nog eentje dan voor het slapen gaan
Is dit niet gewoon trance uit die tijd? Niks mis mee hoor, trancequote:
CRAFTquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:25 schreef DuTank het volgende:
Mijn jaarlijkse feesten in de hardere stijlen is dit jaar Craft Festival. Lekker op de fiets (of in een luie bui met de metro) er naartoe.
Laatst kaartje daarvoor gekocht, speciaal vanwege Activator op de early.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:25 schreef DuTank het volgende:
Mijn jaarlijkse feesten in de hardere stijlen is dit jaar Craft Festival. Lekker op de fiets (of in een luie bui met de metro) er naartoe.
Line-up zegt mij natuurlijk bijzonder weinig haha. Ken wel een paar namen hoor, maar voor de rest vertrouw ik gewoon op het woord van de vrienden waarmee ik ga (i.t.t. mij wel echte liefhebbers).quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Laatst kaartje daarvoor gekocht, speciaal vanwege Activator op de early.
Maar er staan nog wel een hoop andere vette acts. Zatox vs Tatanka op de 2005-2010 stage bijvoorbeeld. Ik kan mij nog herinneren dat in dit topic rond 2010 Zatox heel veel respect kreeg met zijn toenmalige releases onder de noemer 'een vies mannetje'.
Yep, daar ben ik sowieso te vindenquote:
Ben je er nog nooit geweest dan?quote:Op maandag 20 juni 2016 13:45 schreef dimmak het volgende:
Man man man. Al die filmpjes op Facebook over Defqon en mijn vrienden die het er 24/7 over hebben begin ik toch sterk te twijfelen of ik het niet gewoon moet proberen.
Net weer een filmpje van de afsluiter in 2013, kippenvel over je donder heen.
Zeker, volgens mij 6 jaar op rij. Maar ik loop met een langdurige blessure die bijna voorbij is. Dus ik wil het niet riskeren om weer een paar weken er mee rond te lopen.quote:
Niet gaan dan. Ik hoef niet uit te leggen wat belangrijker is, toch?quote:Op maandag 20 juni 2016 13:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeker, volgens mij 6 jaar op rij. Maar ik loop met een langdurige blessure die bijna voorbij is. Dus ik wil het niet riskeren om weer een paar weken er mee rond te lopen.
Nee, maar het kriebelt wel echt bij het zien van al die filmpjes enz.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet gaan dan. Ik hoef niet uit te leggen wat belangrijker is, toch?
Volgend jaar weer een editiequote:Op maandag 20 juni 2016 13:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, maar het kriebelt wel echt bij het zien van al die filmpjes enz.
Voor mij de 10e keer als ik die in Australië mee rekenquote:Op maandag 20 juni 2016 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
komend weekend mijn 9e Defqon.1, vanaf editie 2007 alleen 2013 gemist![]()
(toen stond ik bij Bruce Springsteen)
Was te laat, allemaal uitverkocht potdomme.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
komend weekend mijn 9e Defqon.1, vanaf editie 2007 alleen 2013 gemist![]()
(toen stond ik bij Bruce Springsteen)
Op ticketswap komt echt nog wel het één en ander voorbij komen deze week.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:38 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Was te laat, allemaal uitverkocht potdomme.
Veel plezier in ieder geval. Hoor goede verhalen
gezien de weersvoorspellingen met (aardig) wat regen zullen er vast nog mensen afhaken inderdaad...quote:Op maandag 20 juni 2016 15:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Op ticketswap komt echt nog wel het één en ander voorbij komen deze week.
Dat gaat mij dus echt niet lukken op zo'n korte termijn. Ik moet dan ook nog eens mensen met mij mee zien te lullenquote:Op maandag 20 juni 2016 15:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Op ticketswap komt echt nog wel het één en ander voorbij komen deze week.
Idd .. Hahaquote:Op maandag 20 juni 2016 16:46 schreef cherrycoke het volgende:
meer doing doing wat een aids zeg gadverdamme
Ja het is allemaal behoorlijk kut qua weerquote:Op maandag 20 juni 2016 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezien de weersvoorspellingen met (aardig) wat regen zullen er vast nog mensen afhaken inderdaad...
de vloek van biddinghuizen!quote:Op maandag 20 juni 2016 17:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja het is allemaal behoorlijk kut qua weereen feest met regen is niet hetzelfde als een feest met een heerlijk zonnetje.
Boh, wat een hel die vrijdagnacht op de camping met een lekke tent.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, vorig jaar werd er ook regen voorspeld en toen viel het meeste 's nachts
ook daarom zit ik in een containerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Boh, wat een hel die vrijdagnacht op de camping met een lekke tent.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook daarom zit ik in een container huis
CRAFT, eind juli.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef Bugfixed het volgende:
Zijn er nog meer vergelijkbare festivals op korte termijn die jullie aanraden?
Ik ben niet bekend in deze "scene" meer R&B/dance/pop maar ik ben een paar jaar geleden een keer mee geweest met een vriend waar behoorlijk hardstyle werd gedraaid. Keigaaf! Maar toen ik thuis kwam bonkte mijn hoofd nog na. Sodeju!
Thanks! Maar 30 juli lig ik op het strand in het buitenlandquote:
Decibel Outdoor, Q-base, Airforce, Dreamfields, Ground Zero, WiSHquote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:29 schreef Bugfixed het volgende:
Zijn er nog meer vergelijkbare festivals op korte termijn die jullie aanraden?
Ik ben niet bekend in deze "scene" meer R&B/dance/pop maar ik ben een paar jaar geleden een keer mee geweest met een vriend waar behoorlijk hardstyle werd gedraaid. Keigaaf! Maar toen ik thuis kwam bonkte mijn hoofd nog na. Sodeju!
Dank. Ik ga ff kijken! Jij gaat ze allemaal af?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Decibel Outdoor, Q-base, Airforce, Dreamfields, Ground Zero, WiSH
GZ en WiSH nietquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:38 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Dank. Ik ga ff kijken! Jij gaat ze allemaal af?
Ga je vaker naar techno of niet? Want ik vind dat er zo veel toffere technofestivals zijn voor minder geld. Iets te massaal voor mij..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:03 schreef ElDani het volgende:
Geen Defqon voor mij dit jaar, Awakenings it is.
die "spring"-kicks komen van Frontliner, die heeft altijd van die variaties in 'hoogte'. moet zeggen dat ik de plaat zeker kan waarderen, heeft wel het anthem-gevoel en die kicks gaan fijn in de autoquote:Op maandag 20 juni 2016 16:46 schreef cherrycoke het volgende:
meer doing doing wat een aids zeg gadverdamme
ik zal je eerlijk zeggen remcore die hedendaagse shit vind ik toch al niks, het gevoel van KIJK MIJ MET MIJN VUIST OMHOOG SLAAN OP DEFQON posts op facebook om bij de coolkids te horen vind ik iets te hoog deze dagen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die "spring"-kicks komen van Frontliner, die heeft altijd van die variaties in 'hoogte'. moet zeggen dat ik de plaat zeker kan waarderen, heeft wel het anthem-gevoel en die kicks gaan fijn in de auto![]()
![]()
Xterminationquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:10 schreef mstx het volgende:
Deze track zorgt weer voor een dilemma: moet ik dit nou leuk vinden of niet?
De melodie is nice en het is lekker euforisch maar de tekst is weer tenenkrommend slecht (van het niveau FTS / Lose My Mind)![]()
En deze track is een van de weinige raw tracks van de laatste tijd die ik wel dik vind
Eens. Ik had in 2012-2013 een tijdje dat ik hardstyle steeds kutter vond worden maar inmiddels vind ik het weer (bijna) net zo tof als vroegâh.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik kan de hardstyle uit 2007-2011 het allerbeste waarderen, maar in de jaren daarna zijn er zeker tracks geproduceerd die ik kan waarderenalleen het zijn er veel, veel minder dan in de genoemde jaren...
al blijft het op een feest toch anders, als het daar lekker losgaat ga ik niet altijd letten op of ik een plaat echt wel leuk vind
Vorige was Awakenings ADE op zondag, dus het valt reuze mee. Even kijken hoe vaak ik het leuk vindquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga je vaker naar techno of niet? Want ik vind dat er zo veel toffere technofestivals zijn voor minder geld. Iets te massaal voor mij..
Awakenings is een safe bet. Maar als je wat meer in de scene zit dan ken je meer namen en weet je waar je echt moet zijn. Wat dat betreft is hardstyle voor mij hetzelfdequote:Op woensdag 22 juni 2016 21:46 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vorige was Awakenings ADE op zondag, dus het valt reuze mee. Even kijken hoe vaak ik het leuk vind
Mijn kameraad moet werken dat weekend.quote:Op donderdag 23 juni 2016 01:52 schreef luukert het volgende:
De Tijdmachine klokgebouw (Eindhoven)
2-Sidez LIVE - Alpha² - B-Front - Balistic - Coone - D-Block & S-te-Fan - Dark-E - Davide Sonar - Deepack - Donkey Rollers LIVE - Dozernl - Fenix - Francois - Frequencerz - Geck-o - Jones - Jowan - Max B Grant - Noisecontrollers - Pavo - Pinas - Psyko Punkz - Ruthless - Ryfle & Distractor - Scope DJ LIVE - Slim Shore - Dj Super Marco May - The Beholder - The Pitcher LIVE - Dj Thera - Zany - Mc DV8 - MC Da Syndrome - MC Dash
Omnomnomnomnom, genieten!
zeker geen verkeerde line-up! al is Eindhoven nog verder rijden van Amsterdam (vanaf Enschede) en daarbij kom ik 's ochtends terug van 4 weken rondreizen in Amerika. dus ik sla deze overquote:Op donderdag 23 juni 2016 01:52 schreef luukert het volgende:
De Tijdmachine klokgebouw (Eindhoven)
2-Sidez LIVE - Alpha² - B-Front - Balistic - Coone - D-Block & S-te-Fan - Dark-E - Davide Sonar - Deepack - Donkey Rollers LIVE - Dozernl - Fenix - Francois - Frequencerz - Geck-o - Jones - Jowan - Max B Grant - Noisecontrollers - Pavo - Pinas - Psyko Punkz - Ruthless - Ryfle & Distractor - Scope DJ LIVE - Slim Shore - Dj Super Marco May - The Beholder - The Pitcher LIVE - Dj Thera - Zany - Mc DV8 - MC Da Syndrome - MC Dash
Omnomnomnomnom, genieten!
Waar je moet zijn voor optimale kwaliteit van het feest is nog steeds Awakenings. Ik blijf me erover verbazen hoe ze het standaard voor elkaar hebben. Qua namen is het misschien niet het meest spannend, maar goed is het altijdquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:56 schreef DuTank het volgende:
Awakenings is een safe bet. Maar als je wat meer in de scene zit dan ken je meer namen en weet je waar je echt moet zijn. Wat dat betreft is hardstyle voor mij hetzelfde
Mwa, ik heb inmiddels zoveel diverse feesten gezien dat ik een voorkeur heb voor de intiemere kwaliteitsfeestjes met leukere namen voor een stuk minder geld.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:19 schreef T-Force het volgende:
[..]
Waar je moet zijn voor optimale kwaliteit van het feest is nog steeds Awakenings. Ik blijf me erover verbazen hoe ze het standaard voor elkaar hebben. Qua namen is het misschien niet het meest spannend, maar goed is het altijdGashouder edities vind ik bijna standaard echt heel goed. Zelfs die Drumcode-edities (die ik overigens al 3-4x heb gedaan).
dacht ik toch, inmiddels gesetteld op de comfort zone en rustig wachten tot 20:00quote:
BLACK: http://audio.true.nl/BLACKquote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:13 schreef Qunix het volgende:
Het is begonnen.
Voor wie een directe stream wilt om te openen in bijvoorbeeld VLC: http://audio.true.nl/BESTOFDQ1
Meerdere mensen in het publiek ook. Ikzelf keek het met een lichaam vol kippenvel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |