Onpopulaire mening, maar ik vind beide erg fijne platen makenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:51 schreef dimmak het volgende:
Nieuwe liveact: Warforce. Jullie kunnen wel gokken wie denk ik.
Boh, welke accessoires zouden ze dit keer bedacht hebben. Maskers? Legerkleding? Kogelvrije vesten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:51 schreef dimmak het volgende:
Nieuwe liveact: Warforce. Jullie kunnen wel gokken wie denk ik.
Dat klopt, maar van mij hoeven ze daar niet weer zo'n 13-in-een-dozijn raw-act van te maken. Ze kunnen toch ook gewoon een keer b2b draaien?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Onpopulaire mening, maar ik vind beide erg fijne platen maken
E-Force vind ik wat minder. Warface is meet dan prima.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Onpopulaire mening, maar ik vind beide erg fijne platen maken
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Boh, welke accessoires zouden ze dit keer bedacht hebben. Maskers? Legerkleding? Kogelvrije vesten?
Wat een heerlijke is dit. Gewoon donkergrijs gedraaid.. Staat nog op cd 1 van Sensation Black 2001 geloof ik.quote:
nog eentje dan voor het slapen gaanquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:58 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wat een heerlijke is dit. Gewoon donkergrijs gedraaid.. Staat nog op cd 1 van Sensation Black 2001 geloof ik.
* Hojdhopper gaat oude doos met cd's doorspitten
Ook een heerlijke!quote:Op donderdag 16 juni 2016 02:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nog eentje dan voor het slapen gaan
Is dit niet gewoon trance uit die tijd? Niks mis mee hoor, trancequote:
CRAFTquote:Op donderdag 16 juni 2016 13:25 schreef DuTank het volgende:
Mijn jaarlijkse feesten in de hardere stijlen is dit jaar Craft Festival. Lekker op de fiets (of in een luie bui met de metro) er naartoe.
Laatst kaartje daarvoor gekocht, speciaal vanwege Activator op de early.quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:25 schreef DuTank het volgende:
Mijn jaarlijkse feesten in de hardere stijlen is dit jaar Craft Festival. Lekker op de fiets (of in een luie bui met de metro) er naartoe.
Line-up zegt mij natuurlijk bijzonder weinig haha. Ken wel een paar namen hoor, maar voor de rest vertrouw ik gewoon op het woord van de vrienden waarmee ik ga (i.t.t. mij wel echte liefhebbers).quote:Op donderdag 16 juni 2016 13:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Laatst kaartje daarvoor gekocht, speciaal vanwege Activator op de early.
Maar er staan nog wel een hoop andere vette acts. Zatox vs Tatanka op de 2005-2010 stage bijvoorbeeld. Ik kan mij nog herinneren dat in dit topic rond 2010 Zatox heel veel respect kreeg met zijn toenmalige releases onder de noemer 'een vies mannetje'.
Yep, daar ben ik sowieso te vindenquote:
Ben je er nog nooit geweest dan?quote:Op maandag 20 juni 2016 13:45 schreef dimmak het volgende:
Man man man. Al die filmpjes op Facebook over Defqon en mijn vrienden die het er 24/7 over hebben begin ik toch sterk te twijfelen of ik het niet gewoon moet proberen.
Net weer een filmpje van de afsluiter in 2013, kippenvel over je donder heen.
Zeker, volgens mij 6 jaar op rij. Maar ik loop met een langdurige blessure die bijna voorbij is. Dus ik wil het niet riskeren om weer een paar weken er mee rond te lopen.quote:
Niet gaan dan. Ik hoef niet uit te leggen wat belangrijker is, toch?quote:Op maandag 20 juni 2016 13:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeker, volgens mij 6 jaar op rij. Maar ik loop met een langdurige blessure die bijna voorbij is. Dus ik wil het niet riskeren om weer een paar weken er mee rond te lopen.
Nee, maar het kriebelt wel echt bij het zien van al die filmpjes enz.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet gaan dan. Ik hoef niet uit te leggen wat belangrijker is, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |