line up nostalgiaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind die kicks van de nieuwe shit van saico funx maar niks
dat weekend vier ik waarschijnlijk mijn verjaardag en dat is ook met Hemelvaart, dus ik sla overquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
line up nostalgiaDozer vs Jones en minus is more classic set
Dat heb je zeker via Titan geregeld?quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:44 schreef RiKe het volgende:
Eindelijk heb ik het naar buiten mogen brengen.
Ik sta op Megabase als artiest!
[ afbeelding ]
Ik ben er bij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:44 schreef RiKe het volgende:
[ afbeelding ]
Naaaais!quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:44 schreef RiKe het volgende:
[ afbeelding ]
Mwa deels, hij kan iemand aandragen als artiest ja.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat heb je zeker via Titan geregeld?
Kaartjes in de pocketquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
line up nostalgiaDozer vs Jones en minus is more classic set
Lekker manquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:44 schreef RiKe het volgende:
[ afbeelding ]
Goed reregeld! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:44 schreef RiKe het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:36 schreef robuust89 het volgende:
SPANNEND JONGENS
Oke, om er geen shitpost van te maken: nieuwe act, rawstyle uiteraard, waarschijnlijk the pitcher en lady faith.
Melodie is wel dik hier, helaas daarna dertien in een dozijn derrie.
oehhwquote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:29 schreef mstx het volgende:
Vrijdag weer classic hardstyle in mijn hometown![]()
![]()
http://partyflock.nl/party/308996:Maximum-Force
Als ze de boel maar niet zo vol proppen als de laatste tijdmachine editie......quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:45 schreef dimmak het volgende:
Ik ben benieuwd naar de C.R.A.F.T. line-up van morgen. Iets groter dan 2 jaar geleden (en natuurlijk dan vorig jaar). Ik hoop dat ze het keurig regelen. Jaar 1 beloofde veel goeds (op het geluid na) maar het fiasco van jaar 2 kennen we allemaal.
precies, dat was echt dra-ma! en gok dat de locatie voor de komende editie niet veel beter gaat zijn qua drukte etc.quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als ze de boel maar niet zo vol proppen als de laatste tijdmachine editie......
Lekker bezig ouwe!quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:32 schreef -Menn0- het volgende:
Hoppaaaaaa Defqon en Q-base aanwezig als fotograaf![]()
![]()
Ook nog wel andere maar op een Q podium mogen staan vind ik toch wel heel vet!!
Die prutsers kunnen niet eens een line-up op tijd afleveren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:45 schreef dimmak het volgende:
Ik ben benieuwd naar de C.R.A.F.T. line-up van morgen. Iets groter dan 2 jaar geleden (en natuurlijk dan vorig jaar). Ik hoop dat ze het keurig regelen. Jaar 1 beloofde veel goeds (op het geluid na) maar het fiasco van jaar 2 kennen we allemaal.
Nicequote:Op donderdag 25 februari 2016 13:32 schreef -Menn0- het volgende:
Hoppaaaaaa Defqon en Q-base aanwezig als fotograaf![]()
![]()
Ook nog wel andere maar op een Q podium mogen staan vind ik toch wel heel vet!!
ik zag het op FB vanmorgen, dat is echt wel even een dikke failquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die prutsers kunnen niet eens een line-up op tijd afleveren.
Laatste jaren niet snel uitverkocht toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:01 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, nog geen code voor DQ1 gekregenterwijl de verkoop van de camping a.s. donderdag om 13:00 al begint...
camping-verkoop was vorig jaar chaos, servers vlogen er bijna direct uit. half uur later is toen de verkoop stopgezet en 2 dagen later hervat...quote:Op maandag 29 februari 2016 13:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Laatste jaren niet snel uitverkocht toch?
Maar wel raar, ik krijg ook al jaren een code en dit jaar niet...
Moet nog even op zoek naar verblijf, heb all access maar geen verblijf... Camping is niet te doen met alle foto spullen die mee sjouw.
had ik ook al naar gekeken, was dus dezelfde dag als de verkoop begonquote:Op maandag 29 februari 2016 21:01 schreef mstx het volgende:
Ik heb ook (nog) geen code gehad dus hopelijk komen die later nog
Edit: vorig jaar kreeg ik hem op 14 maart
Deze heb ik nog niet gehad.quote:
En inderdaad, een week te laat maar de line-up mag er zijn.quote:
Tja, RAW feest van oorsprong en nu ineens het om willen gooien.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Knockout ook afgelast...
Gaat lekker
quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tja, RAW feest van oorsprong en nu ineens het om willen gooien.
precies, als je als RAW-feest bekend staat moet je niet ineens euforisch willen. dan gaan de mensen wel naar andere feestjes, terwijl er voor euforisch ook genoeg aanbod is...quote:De organisatie heeft het beste voor met haar bezoekers en probeerde om een ietwat meer euforische richting op te gaan voor de komende editie. Helaas was de animo te laag en heeft de organisatie moeten besluiten om het evenement af te blazen.
Ze wilden de euforische kant op. Ik snap dat sowieso niet. RAW is perfect voor een knockout concept. Maar wat wilden ze niet? Diegene die de meeste melodietjes draait "wint"?quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:30 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik heb het verder niet gevolgd... wat wilden ze bereiken dan ?
Mainstream hardstyle of wat ?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:41 schreef dimmak het volgende:
Diegene die de meeste melodietjes draait "wint"?
ook voor de camping, die om 13:00 al in de verkoop ging?quote:
Ja je kan er 4 weekend tickets en 2 zaterdag tickets mee kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook voor de camping, die om 13:00 al in de verkoop ging?
en wat trouwens weer redelijk drama was, met site die snel uit de lucht ging etc.
ik doelde met camping inderdaad op de travel packages, maar de codes zien dus alleen op 'tickets'quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja je kan er 4 weekend tickets en 2 zaterdag tickets mee kopen.
Dat wat eerder vandaag van start ging waren geloof ik die travel packages, met vervoer en/of huisjes/tipis etc.
hier ookquote:
Hahaha 2007.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:54 schreef DannyDeko het volgende:
Een van de tofste feesten waar ik geweest ben, en met een rete goeie sfeer. Maar dan zo'n aftermovietje
en, was Après Ski Met Mie geslaagd?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef slangpie het volgende:
Gister op een apresski feestje geweest hier in de buurt met de psykopunkz en the darkraver.
Voor wie er in Juli nog even lekker wil rammen. Fatality.quote:Area 1: Tower of Brutality
Radical Redemption
Adaro
Frequencerz
Warface
Jack of Sound
Requiem
Crypsis
Regain
E-Force
Digital Punk
Sub Sonik
Artifact
Act of Rage
D-Sturb
Luna
Sub Zero Project
Mythix
Organized Chaos
MarLoose
Hosted by Mc Nolz
Area 2: The Theracords Temple
Thera – The new Era live
Delete
Deetox
Degos & Re-Done
Jason Payne
Prefix & Density
Caine
Psyched
Blackburn
Project Exile
Charon
D’Cepticon
Thera & Jason Payne (special hardcore set)
Hosted by Mc Livid
Area 3: Outworld
Bass Chaserz
Main Concern
Unresolved
Riiho
Dark Pact
Rebelion
Electric Punk
Luminite
Malice
The Avengerz
Rooler
Kronos
Digital Mindz
Blackout
Kratos
Hosted by The Syntax Mc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
2raw4mequote:Op maandag 7 maart 2016 09:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voor wie er in Juli nog even lekker wil rammen. Fatality.
Was prima te doen he?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:49 schreef slangpie het volgende:
Gister op een apresski feestje geweest hier in de buurt met de psykopunkz en the darkraver.
Jep.. Lekker feestje haha..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:44 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Was prima te doen he?
Gaan met die banaan
Spacer?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:16 schreef slangpie het volgende:
korsakoff en the viper - temptation, aan welk hardstyle nummer moet ik dan denken? kan er niet meer op komen?
qua tempo neigt het naar hardcore, maar wat een bagger zegquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:41 schreef mstx het volgende:
is dit nou hardcore of raw hardstyle, ik hoor het verschil niet meer
Twisted world van The Viper zelf. Heb jaaaarenlang hardcore geluisterd voordat de liefde overwaarde naar hardstylequote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:16 schreef slangpie het volgende:
korsakoff en the viper - temptation, aan welk hardstyle nummer moet ik dan denken? kan er niet meer op komen?
Leuke, originele festivals op een mooie locatie zijn wat mij betreft welkom.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:39 schreef Arnhemunited het volgende:
Nog een festival erbij terwijl de markt al zo verzadigd is.
1. 2-Sidez - Listenquote:
Dat is wel jammer idd. Maar ook die magenta, gewoon met Modello en alles. Blue mooi gevuld. Dat gaat een heerlijk weekend worden!quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef mstx het volgende:
http://www.defqon1.nl/line-up
De white is nu freestyle ipv qult
Dat sowiesoquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat gaat een heerlijk weekend worden!
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:23 schreef dimmak het volgende:
http://www.defqon1.nl/line-up
Zieke line-up hoor!!
quote:
quote:
party partyquote:
De kenker... Het ergste is nog dat die gasten serieus denken dat ze een beest van een plaat hebben gemaaktquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |