We zijn hier potdorie toch geen democratie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef Leandra het volgende:
Maarre... die TT? Moet daar een referendum over komen?
Het is mijn subforum nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zijn hier potdorie toch geen democratie?
ik moest aan je denken toen een naamgenoot van je mij toevoegde op facebookquote:
Nee, referenda maken meer kapot dan je lief is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef Leandra het volgende:
Maarre... die TT? Moet daar een referendum over komen?
Is geen draagvlak voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik wel bereid ben te gastmodden en het te fixen, indien daar voldoende draagvlak voor is
Ik heb al in een tr geroepen om een lieve mod die hem weer kan repareren. Misschien ben jij die lieve mod wel?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is mijn subforum niet![]()
Neemt niet weg dat ik wel bereid ben te gastmodden en het te fixen, indien daar voldoende draagvlak voor is
Ah gosquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik moest aan je denken toen een naamgenoot van je mij toevoegde op facebook
Lief he
Dat draagvlak is er niet maar die lange Rotterdammer zal er wel weer met zijn klauwen aan hebben gezeten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is mijn subforum niet![]()
quote:Omwonenden van restaurant HappyHappyJoyJoy aan de Bilderdijkstraat zijn niet blij met hun nieuwe uitzicht.
Ja ik zag het.... maar het is al door Tem gefixtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb al in een tr geroepen om een lieve mod die hem weer kan repareren. Misschien ben jij die lieve mod wel?
nee dat weet ik wel. Ik ken haar niet en ze is lelijk. Wat een avondquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gos
Ik ben het trouwens niet, ik heb geen Facebook.
Temquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik zag het.... maar het is al door Tem gefixt
Hilariteit alom.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:41 schreef Gutmensch het volgende:
Nou Ja, Erik heeft z'n lolletje vandaag ook weer gehad moeten we maar denken
Wat een visie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Poland's foreign minister recently told an interviewer that his government “wants to cure our country of a few illnesses”, such as: “a new mixture of cultures and races, a world made up of cyclists and vegetarians, who only use renewable energy.”
How rightwing fantasies have taken hold in Poland.
http://www.theguardian.co(...)ver-poland?CMP=fb_gu
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Poland's foreign minister recently told an interviewer that his government “wants to cure our country of a few illnesses”, such as: “a new mixture of cultures and races, a world made up of cyclists and vegetarians, who only use renewable energy.”
En dat terwijl hij zelf buitenlands isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het vorige deel belde.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Typisch buitenlanders.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
En dat terwijl hij zelf buitenlands is.
Had ik maar een fiets, en voldoende zonnepanelen om zelfvoorzienend te leven.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
ja in mijn hoofd zie jij er niet zo uit als mijn potentiele facebookchickquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daaraan had je idd al kunnen weten dat ik het niet ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |